|
| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 30 Ian 2021, 22:21 | |
| - TVlad a scris:
- Un prieten era sa ia foc de la o aeroterma. S-a topit stecherul in priza. Priza, chinezeasca, cu un surub care sectioneaza conductorul. Acum vreo 30 de ani nu existau decit prize cu prinder tip menghina: conductorul se rasuceste ca un semn de intrebare si se prinde intre doua saibe cu surub si e strins bine. Astea mai noi (si ieftine) au numai o gaura cilindrica unde intra conductorul si un surub care il prinde. Capatul surubului e bavurat si distruge metalul conductorulul, reducind sectiunea si ducind la cresterea rezistentei electrice si deci a temperaturii. In timp fenomenul se agraveaza si se poate ajunge la incendiu. Ar trebui pur si simplu interzise. Nu numai prize din astea exista ci si stechere. Cu greu am gasit un stecher nou cu prindere menghina, cele mai multe - chiar si de firma - sint tip surub. Moarte sigura.
Am topit şi noi 3 prelungitoare cu o aerotermă. Odată că am dat-o la maxim, a doua oară că a venit alt coleg din CO şi nu ştia faza şi a dat-o el la maxim, a 3a oară a fost dată din greşeală la maxim (evident şi ştecherul a fost kaput şi a trebuit înlocuit). Într-un birou alăturat era să ia foc parchetul de la un calorifer electric, topindu-se şi firul caloriferului şi prelungitorul şi priza şi, din fericire, şi siguranţa din panou, spre nemulţumirea electricienilor care au venit ,,prompt" în vreo juma' de oră. Mă gândesc cum avem noi la muncă doar 4 prize (din care una practic atârnă din perete) pe cameră care a avut şi 6 oameni - deci 6 calculatoare (cu 2 ştechere/fiecare), o imprimantă, încă o imprimantă pe post de scanner, un frigider, două aeroterme, uneori şi un fierbător de cafea. Noroc că aerul condiţionat e pus pe circuit separat... pe circuitul cu iluminatul, nu ştiu cum au reuşit. ---- Privatizare la calea ferată? Păi în secunda 2 mai rămânem doar cu Bucureşti - Braşov/Buzău/Constanţa/Craiova şi atât. S-a văzut efectul privatizării pe unde s-a făcut, prin linii închise şi oameni izolaţi. Iar un CFR S.A. privatizat în secunda 2 o să tragă pe linie moartă datornicii unde, surpriză (sau nu), topul începe cu CFR Marfă şi CFR Călători. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 31 Ian 2021, 16:41 | |
| Deci acesta ar fi unul din motivele pentru care se tărăgănează să privatizeze cefereul. Oricum fără privatizare lucrurile la CFR nu se vor îmbunătăți calitativ. Că se vopsesc locomotive vagoane automotoare se mai deschide câte o licitație de schimbare linii și poduri și că se face cu ele propagandă pe feisbuc e vax populi. Situația din interiorul acestor companii este foarte critică. Însă nimeni nu vrea să își asume recunoașterea acestor probleme. Normal, cine ar fi anormal la cap să își piardă un job bine plătit. Trăim într-o țară în care la companiile de stat minciuna e la rang de artă. Sau este o condiție de bază în a-ți păstra jobul. Ne merităm soarta. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 31 Ian 2021, 18:24 | |
| Asta zice ca trenurile noastre o sa mearga afara. Deci nu doar ale lor pe la noi. Nu e rau, poate n-o sa mearga Malaxele dar o sa mearga 20 68?
https://www.economica.net/seful-cfr-calatori-despre-momentul-liberalizarii-pietei-ne-propunem-sa-fim-jucatori-chiar-sa-putem-iesi-in-strainatate_196368.html |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 31 Ian 2021, 18:36 | |
| https://www.economica.net/seful-cfr-calatori-despre-momentul-liberalizarii-pietei-ne-propunem-sa-fim-jucatori-chiar-sa-putem-iesi-in-strainatate_196368.html?fbclid=IwAR2zVfpq6GHuB2LBwf15zUYDNosADqtPlBHzGbpY0I_vBQLw-6Jzjl6AD14 Vrem fapte nu doar vorbe. Să zici mersi dacă te mai apucă 2022 sau 2023 la butoane. Și partea asta nu prea am înțeles-o, citez ,,Vrem să punem şi nişte locomotive noi în fruntea acestor trenuri, iar atunci când cineva va vedea acest tren în gara din Munchen sau în gara din Veneţia sau oriunde vom vrea să ne mai ducem să spună: 'acela este trenul CFR Călători, îl ştim după culori, au identitatea lor.,, Locomotive noi de unde ? Traxx de la unguri? Și când vreodată vom mai trimite vagoane la Munchen? Ale noastre abia mai sunt primite de austrieci. Apăi pentru propagandă și propria-i imagine ce nu face omul https://m.ziare.com/politica/catalin-drula-a-admis-dezastrul-din-infrastructura-de-transport-1659689 Și din partea lui vrem fapte nu doar vorbe și laudă pe feisbuc. Dar stați liniștiți, sistemul îl va învinge pe el, nu invers. O să vă convingeți mai încolo. Repet, acest minister este o pălărie prea largă pentru el. S-a văzut încă de la faza asta https://www.puterea.ro/ciolos-a-cerut-drula-a-executat-costescu-inca-patru-luni-director-la-cfr-calatori/ Un om cu coloană vertebrală și care nu e ahtiat după funcții nu ar fi acceptat așa ceva. Ori mă lăsați să îmi pun oamenii mei ori demisia de onoare și la revedere. Dar trăim în România unde ciolanul e baza. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 31 Ian 2021, 18:50 | |
| - dan tm a scris:
- Asta zice ca trenurile noastre o sa mearga afara. Deci nu doar ale lor pe la noi.
Nu e rau, poate n-o sa mearga Malaxele dar o sa mearga 20 68?
https://www.economica.net/seful-cfr-calatori-despre-momentul-liberalizarii-pietei-ne-propunem-sa-fim-jucatori-chiar-sa-putem-iesi-in-strainatate_196368.html Care ale lor pe la noi ? Păi înafară de unguri la tren corona cine alții îți mai trimite vagoane? Și fugi tu de aici că nu îți vine nimeni cu trenurile lor în România. Și pe care linii să le ruleze, doar pe C4 Curtici - București ? Că restul liniilor cu excepția M800 și bucata Adjud - Suceava, restul țării e praf. Repet, să vă iasă din cap că vreun OTF străin își va trimite trenuri la București. Nu vine nimeni pentru că se cunoaște oriunde în lume cine e România și nivelul de trai de aici. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 31 Ian 2021, 19:22 | |
| Ooo vai dar aceste cuvinte ne doare... Chiar nu ma asteptam la ineptiile cu Venetia si Munchen. Oare trimit 21-90 sa zboare cate o usa din ele ca de la Viena spre Passau se circula cu 200-230km/h Vitosa eu zic ca se referea la vagoane ca de locomotive mie greu sa cred asa ceva Eu unu personal as vrea sa vad BR101 de la DB la noi in tara convertite la 25kv care sigur nu raman in camp cu graduatorul sau compresorul In rest nu suntem noi CD sau PKP sa ajungem cu locomotivele la Berlin sau Munchen |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 31 Ian 2021, 19:33 | |
| Oare ce firma zdravana la cap mareste salariile cu 18% dupa un an mediocru.. Cine e Radoi asta dzeu pe pamant? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 31 Ian 2021, 19:35 | |
| https://www.news.ro/economic/ministrul-transporturilor-venitul-mediu-in-metrorex-10-000-de-lei-pe-luna-in-vremuri-de-pandemie-in-care-calatoriile-cu-metroul-s-au-prabusit-salariile-au-crescut-reactia-liderului-de-sindicat-1922405531402021011519941455 |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5204 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 31 Ian 2021, 19:43 | |
| Dragos, in 31 de ani s-a demonstrat ca toate domeniile sustinute cu ajutoare de stat sau subventii date haotic nu au viata lunga, ajung in moarte clinica. Vezi mineritul, termoficarea, transportul in comun din multe orase si nu in ultimul rand CFR. Cu privatizare sau fara privatizare companiile CFR trebuie sa fie conduse de manageri, nu de administratori politico - sindicali manati doar de interese personale. Bine a scris Vitosa, totul este doar o imensa minciuna ! Cand privatizarea CFR Marfa a picat s-a facut nunta. De atunci am spus ca pentru personalul de executie ( mecanici, RTV-isti, manevranti, etc.) s-a ratat o sansa imensa ( o firma privata nu are nevoie de mult personal TESA ). S-a tot speculat ca GFR merge numai cu trase directe, ca munca murdara de a aduna vagoanele de la beneficiari, manevra si compunerea ramane in sarcina CFR Marfa ( cine ne-a impiedicat sa prevedem in contractul de privatizare obligativitatea deservirii tuturor beneficiarilor CFR Marfa ? ). Astazi CFR Marfa a ajuns din nou intr-o fundatura. La CFR SA l-au fugarit repede pe grec care incepuse sa faca ordine, tot cu motive puerile inventate de catre cei care isi simteau amenintat scaunul caldut. Care-i problema daca trenurile datornicilor raman in gari ??? Cum vrei sa facem ordine ? Acasa daca nu-ti platesti curentul electric, internetul, telefonul,etc. ti se taie imediat. S-a speculat ca se vor face concedieri. Intre timp situatia nu s-a imbunatatit cu nimic, iar in 2-3 ani cu ajutorul Statutului vor pleca foarte multi salariati la pensie, incat vei fi nevoit sa inchizi macar 20% din retea. La CFR Calatori, care in fiecare an incaseaza compensatii si subventii de sute de milioane de euro este o nunta continua !!! Nu isi platesc TUI-ul, carpesc la nesfarsit fier vechi in firmele prietenilor politici care dau spagi grase, iar in exploatare nu exista locomotive apte nici macar sa asigure trenurile din mers, vagoanele au conditii mult sub standardele anului 2021. Cat mai continuam asa, inca 50 de ani ??? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 31 Ian 2021, 21:00 | |
| Referitor la CFR Marfa eu nu inteleg cum de au facut pierderiile alea 50 de mil de euro pe an cand acum 4 ani avea 90-100 de trenuri pe zi? Ori au dus gratis ori cineva a furat din bani |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 31 Ian 2021, 21:13 | |
| https://m.adevarul.ro/economie/investitii/oficial-calea-ferata-nu-s-au-mai-facut-lucrari-reparatie-intretinere-10-15-ani-1_6016ab235163ec427173ddf5/index.html Miniștrii perindați la putere în toți anii ăștia dar și ceilalți vinovați să dea înapoi salariile încasate. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 31 Ian 2021, 22:21 | |
| Daca s-ar desfiinta si s-ar duce la FER tot curtea de conturi ar sari de cur.
Tara lu Papura Voda
https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-24567491-muzeul-cfr-gara-nord-fost-inchis-ministerul-culturii-motiv-nu-are-acreditare.htm |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 31 Ian 2021, 22:40 | |
| - Adrian78 a scris:
- Ooo vai dar aceste cuvinte ne doare...
Chiar nu ma asteptam la ineptiile cu Venetia si Munchen. Oare trimit 21-90 sa zboare cate o usa din ele ca de la Viena spre Passau se circula cu 200-230km/h Vitosa eu zic ca se referea la vagoane ca de locomotive mie greu sa cred asa ceva Eu unu personal as vrea sa vad BR101 de la DB la noi in tara convertite la 25kv care sigur nu raman in camp cu graduatorul sau compresorul In rest nu suntem noi CD sau PKP sa ajungem cu locomotivele la Berlin sau Munchen Nope. Dacă ar fi să trimitem vagon la Munchen, cel mult un dormitor 71-91 am putea trimite. Dar părerea mea e că d-l director se aventurează prea departe. El în primul rând ar trebui să rezolve problemele din interior și apoi să se gândească și la extern. Și le ști bine și tu Adriane care sunt alea. Auzi la el Munchen, când ție ți le refuză ungurul la Curtici că au sursele defecte. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 31 Ian 2021, 23:26 | |
| - Vitosa a scris:
- S-a văzut încă de la faza asta
https://www.puterea.ro/ciolos-a-cerut-drula-a-executat-costescu-inca-patru-luni-director-la-cfr-calatori/ Un om cu coloană vertebrală și care nu e ahtiat după funcții nu ar fi acceptat așa ceva. Ori mă lăsați să îmi pun oamenii mei ori demisia de onoare și la revedere. Dar trăim în România unde ciolanul e baza. De fapt, tuturor şefilor şi şefuţilor li s-a prelungit mandatul. Că noul guvern încă nu şi-a încheiat negocierea posturilor de secretar general şi secretar de stat. Adică încă nu se ştie din ce partid va fi managementul de nivel 2, implicit nu se ştie cum se vor împărţi posturile de director general prin companiile de stat. Deci toţi rămân la locul lor, momentan. Mă îndoiesc că Costescu ar fi protejatul lui Cioloş, câtă vreme pentru a aproba un Master Plan cât de cât decent, a fost înlocuit Costescu cu altcineva, implicit secretarul de stat pe feroviar a fost şi el înlocuit cu altcineva (venit din CFR S.A. şi care a ştiut să pună lucrurile la punct, păcat că nu a fost păstrat ca SS şi de guvernul următor). - Das2011 a scris:
- Dragos, in 31 de ani s-a demonstrat ca toate domeniile sustinute cu ajutoare de stat sau subventii date haotic nu au viata lunga, ajung in moarte clinica. Vezi mineritul, termoficarea, transportul in comun din multe orase si nu in ultimul rand CFR. Cu privatizare sau fara privatizare companiile CFR trebuie sa fie conduse de manageri, nu de administratori politico - sindicali manati doar de interese personale.
Sunt domenii şi domenii... unele au fost ţinute artificial pe piaţă, gen minerit. Dar transportul de călători e rareori rentabil, inclusiv în Occident. Chiar şi unde sunt firme private, ele operează în baza unor contracte de servicii publice, deci pe subvenţie de la stat/regiune/oraş, după caz. Pentru că altfel ar fi bătaie pe rutele grele şi restul ar rămâne în aer. Tocmai de aia nu cred că sectorul transportului de persoane, cel puţin local şi feroviar cu trenuri R, trebuie privatizat. Aşa sifoane de bani publici cum sunt, măcar avem cât de cât cu ce să ne deplasăm. Evident că e loc de mai bine, dar măcar nu suntem ca în Armenia sau în Georgia, unde inclusiv în oraşe circulă maşini mici în loc de autobuze şi unde fiecare cu o maşină sau o dubă poate face ce vrea. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Feb 2021, 03:30 | |
| Bineinteles ca vin astia si le flutura pe sub nas o adeziune si gata.. Am vazut ca si fostul director Cenafer a candidat pentru un post de parlamentar din partea trandafiriilor cu toate ca a schimbat multe.. Ar trebui sa nu fie gram de politician de la ministru in jos ca altfel nu se schimba nimic |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |