|
| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Ian 2021, 10:22 | |
| https://expressdebanat.ro/linia-de-cale-ferata-caransebes-arad-timisoara-direct-prin-mijlocul-capitalei-banatului-fritz-o-solutie-minima-ar-fi-o-centura-feroviara-la-nord-de-oras-ca-sa-nu-treaca-transportul-de-mar/ |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Ian 2021, 12:18 | |
| N-au subiecte. E plin internetul de orase mari europene unde trenul le trece pe linga blocuri si case. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Ian 2021, 23:30 | |
| https://stirileprotv.ro/stiri/financiar/pandemia-mareste-decalajul-intre-salariile-angajatilor-de-la-stat-si-privat-care-ar-putea-fi-consecintele.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Ian 2021, 12:23 | |
| Da sindicatele astea ce au facut cand an de an CFR Marfa era capusata si plina de birocrați? Anu trecut de ce nu s-au opus la continuarea de modernizari a locomotivelor ei au 70 de EDuri dar mai au 30 de trenuri in circulatie De ce pe unele sectii unde au EC-uri nu împing si privatii nu vor sa ii deranjeze pe Tehnotrans si Constantin Grup? Nici macar pe aia de la RoferSpeed casa de expeditii a lor nu ii împing Sa plătească ajutorul de stat cei care au aranjat sa castige contractele GFR cu CEO cu Conpet cu Rompetrol si mukte altele
Si apropo sa nu se compare ei cu PKP ca aia sunt numarul 2 in Europa si pe primul loc la transportul modular dar aia au avut manager care a cumparat locomotive multisistem si multe altele nu au dormit pe ei s-au au aranjat licitatii
https://clubferoviar.ro/sindicatele-propun-ministrului-drula-cfr-sa-redevina-holding-dupa-modelul-german-si-polonez/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Ian 2021, 12:33 | |
| https://romania24.ro/foto-microbuz-rasturnat-pe-calea-ferata-in-judetul-suceava-237682.html |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Ian 2021, 13:50 | |
| https://www.bursa.ro/catalin-drula-companiile-din-subordinea-ministerului-au-avut-in-2020-pierderi-de-sute-de-milioane-de-lei-07918140
Unii de la CFR vor pleca acasă, inevitabilul se va produce, vor fi concedieri.
După care poate lucrurile vor evolua mai rapid în sens pozitiv la calea ferată, și nu numai. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Ian 2021, 15:19 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- https://www.bursa.ro/catalin-drula-companiile-din-subordinea-ministerului-au-avut-in-2020-pierderi-de-sute-de-milioane-de-lei-07918140
Unii de la CFR vor pleca acasă, inevitabilul se va produce, vor fi concedieri.
După care poate lucrurile vor evolua mai rapid în sens pozitiv la calea ferată, și nu numai. Au fost pierderi si din cauza coronavirului.. In al doilea rand ar trebui si un audit si apoi restructurari de sus in jos nu tot pulimea data afara si trantorii tinuti in brate |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Ian 2021, 17:25 | |
| - Adrian78 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- https://www.bursa.ro/catalin-drula-companiile-din-subordinea-ministerului-au-avut-in-2020-pierderi-de-sute-de-milioane-de-lei-07918140
Unii de la CFR vor pleca acasă, inevitabilul se va produce, vor fi concedieri.
După care poate lucrurile vor evolua mai rapid în sens pozitiv la calea ferată, și nu numai. Au fost pierderi si din cauza coronavirului.. In al doilea rand ar trebui si un audit si apoi restructurari de sus in jos nu tot pulimea data afara si trantorii tinuti in brate Normal că așa ar fi bine. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Ian 2021, 19:48 | |
| Iauzi Dr2005 ce zici baietii astia de Malaxe suspensii pe foi ca la vagoane de marfa dar avem diagnoza computerizata..Dar locomotivele sunt la pamant, vagoanele face turnusul la patru trenuri pe zi ca sa dea 1000 si multe altele
https://clubferoviar.ro/debarcarea-lui-dan-costescu/ |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Ian 2021, 20:31 | |
| Toata lumea zdravana la cap spune ca malaxorul e pentru topit si ca suntem ultimii din Europa, doar unii(frustrati si cu probleme) care sunt total paraleli cu realitatea pot spune ca malaxorul e bun si cum am mai spus in alta postare sunt in stare sa faca si crima de om pentru sicriele malaxoare, ca nu esti de acord cu ei.
In alta ordine de idei, atata timp cat restul de la director in jos sunt tot aceeasi degeaba schimba ei directorul, pot sa schimbe directorul in fiecare luna, cei de sub director sunt aceeasi si asta se vede de exemplu in mersul trenurilor, un mers de tren extraordinar de prost fara legaturi si fara trenuri directe din capitala cu anumite resedinte de judet. Sectii abandonate, secundare care aveau calatori cat de cat au ramas abandonate de ani de zile. Nu ai trenuri intre nord si sud, nu ai trenuri intre est si vest, orice propunere trimisa de la oricine din tara, se primeste acelasi raspuns si aceeasi poarta inchisa, aceleasi scuze, si in final ca se lucreaza pentru cel mai bine? Care bine ca de ani de zile e tot mai prost, la propunerile de trenuri noi nici vorba, nu se ia nimic in considerare, sa prelungeasca 1823 de la Tg Jiu la Deva a fost nevoie de petitii si interventia anumitor personalitati. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Ian 2021, 21:05 | |
| La ei totul e nerentabil ca foar fac analize zi de zi.. In alte tari se baga trenuri si fac vanzari si calatori dar a nostri cum sa deranjeze mafia transportului auto ca suna domnul parlamentar sau ce o mai fi ca ii strica afacerea.. Aveam 400 de mil de pasageri pe microbuze autocare de acolo ar veni inapoi la tren multi daca trenul ar merge fluent cu 80-100 km/h |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Ian 2021, 21:45 | |
| - Adrian78 a scris:
- La ei totul e nerentabil ca foar fac analize zi de zi..
In alte tari se baga trenuri si fac vanzari si calatori dar a nostri cum sa deranjeze mafia transportului auto ca suna domnul parlamentar sau ce o mai fi ca ii strica afacerea.. Aveam 400 de mil de pasageri pe microbuze autocare de acolo ar veni inapoi la tren multi daca trenul ar merge fluent cu 80-100 km/h Dar firmele private de ce nu introduc mai multe trenuri pe distanțe lungi? Mă bucur că în anul 2020 numărul total de pasageri care au călătorit cu autocare și microbuze s-a micșorat spre 300 de milioane. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Ian 2021, 21:54 | |
| Pentru ca nu vor sa investeasca si au patroni ahtiati numai dupa profit.. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Ian 2021, 22:15 | |
| In 2020 au scazut numarul de calatori pe toate modurile de transport, nu e un an de luat in considerare.
Interregional sta pe o zona cu potential de nu se poate. Au adus AM-uri de la DB, motoare bune, un lucru minunat dar acum tot ce trebuie sa faca e sa se bage masiv pe Cluj-Baia Mare-Satu Mare, Cluj-Zalau, Zalau-Oradea, sa reia circulatia pe Bixad, Vascau, Cheresig, Felix(aici ar putea sa investeasca in reparatia liniei sa se circule macar pana la Mierlau, din partea cealalta se putea merge Holod-Rogoz) sa se bage si pe Sighet, chiar si pe Rodna. Zona de NV are potential, si liniile 314/316 ; 413 ; 417 chiar aveau calatori, plus asigurata legatura la Cluj din Maramures si Salaj, ar avea un castig minunat. Dar zona e monopol auto, autocarele au pus stapanire pe rutele din NV, sunt autocare Satu Mare-Zalau-Bucuresti, Simleul Silvaniei-Bucuresti!!!! si multe altele, probabil firmele auto cotizeaza bine sa ramana ei pe zona sa mearga prost trenurile ca ei sa aibe profit. CFR de mult timp a abandonat zona de NV, dar nici firme private nu intra serios, au bagat niste regio de scurt parcurs Interregional, ceva nesemnificativ, calatorii de lung parcurs tot la autocar merg sau la masina personala. Se calca pe picioare 3 operatori pe Cluj-Oradea si alte sectii raman fara trenuri si calatorii la mila bisnitarilor auto. Un lucru minunat facut de Interregional anul asta e introducerea trenurilor pe Cluj-Tg Mures-Cluj, dar si aici trebuiau sa fie minim 3 perechi pe zi. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Ian 2021, 22:59 | |
| https://www.fanatik.ro/restructurari-in-cfr-transportul-pe-calea-ferata-in-europa-boom-dupa-pandemie-19410500?fbclid=IwAR340-9UXcEgwv59vm8jTEZTV3uaqExRYk0RgWgAh-7SnDFYW47TH7Ea3Sc
Solutia ca trenurile merg prost e sa se faca restructurari in randul angajatilor, halal gandire.
Vor sa se axeze pe auto, ok, macar sa faca naiba autostrazile, sa vedem A3 in lucru cat mai curand segmentul Ploiesti-Brasov-Tg Mures si Nusfalau-Biharia, sa vedem lucrari pe Tg Mures-Iasi, Bucresti-Iasi, Bacau-Brasov, Lugoj-Calafat, etc, daca vor sa se axeze pe autostrazi macar astea sa le puna la punct daca pentru ei calea ferata este egala cu 0. Si nu in ultimul rand Pitesti-Sibiu ca ne caca pe noi de ani de zile. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |