|
| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Mar 2021, 07:12 | |
| - TVlad a scris:
- Pai pentru un mecanic sau pentru unul care chiar munceste in tunel in conditii grele, de noapte, etc. sint sigur ca sint vreo 4 paraziti care primesc salariu chiar mai mare decit el.
Da Drula zicea de consilierul directorului care ar avea 9000 net Mecanicii aveau undeva pe la 11000 încadrarea |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Mar 2021, 07:57 | |
| https://m.adevarul.ro/economie/stiri-economice/unul-membrii-metrorex-fost-director-alstom-s-a-ocupat-vanzarea-terenurilor-electroputere-1_60410be45163ec42719244d5/index.html
https://m.mediafax.ro/politic/ministrul-transporturilor-ia-in-considerare-desfiintarea-autoritatii-pentru-reforma-feroviara-19944642 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Mar 2021, 08:07 | |
| https://clubferoviar.ro/metroul-usor-din-vestul-capitalei/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Mar 2021, 08:58 | |
| - Adrian78 a scris:
- Da Drula zicea de consilierul directorului care ar avea 9000 net
Mecanicii aveau undeva pe la 11000 încadrarea 11.000 brut poate. Un mecanic ajutor cu vechime de câteva luni ia în jur de 4500 net (cunosc unul). Unul cu vechime, autorizat de conducere simplificată, care mai prinde şi ceva festive poate se duce spre 8-9000, dar 11.000 în mână nu are cum. Orice concediere se va lăsa cu procese, chiar şi fără implicarea sindicatului, iar invocarea unei legi (care nici nu e promulgată încă) peste nişte decizii de anul trecut e clar neconstituţională, câtă vreme legea dispune doar pentru viitor (adică pentru salariile negociate după intrarea în vigoare a legii). În plus, metroul se bazează pe nişte instrucţii care îi impun anumite categorii de personal... chiar dacă ne apucăm noi şi le modificăm, şi modificările alea vor dispune tot pentru viitor. Dacă se dorea ceva ca lumea, s-ar fi făcut anul trecut, înainte de darea în funcţiune a M5... atunci au "fugit" la greu mecanici de la Călători, Marfă şi OTF privaţi către metrou (unii tineri, alţii cu 5 - 6 ani până la pensie), au fugit casieri CF (da, casierul CF necesită calificare CENAFER!) plus diverse categorii de meseriaşi şi de muncitori mai mult sau mai puţin calficaţi. Au venit atât de mulţi, încât s-a ajuns să se circule cu mecanic ajutor şi pe M1/3, odată pentru că trebuie şi cei noi să se autorizeze ca ajutori, dar şi pentru ca cei vechi să menţină autorizarea de mecanic în echipă completă, dar şi pentru că nu aveau ce să facă cu ei. Au fost angajaţi prea mulţi oameni! Asta e problema. A zis bine ministrul că avem la fiecare acces casiere la program 5 - 23 (deci 3 schimburi de câte 6 ore, că e program de tunel) deşi există automate, se merge cu mecanic ajutor pe unde nu trebuie... De exemplu, pe M3 s-au introdus câteva trase servite cu IVA, numai că IVA nu e pentru conducere simplificată; nu pentru că nu ar mai fi INDUSI - că sunt activi cei de pe M3, ci pentru că la rebrusare dacă nu ai mecanic în postul opus, trebuie practic să remizezi trenul (deci oprit tot, inclusiv joasa tensiune + s-ar putea să pierzi şi tot aerul, că la IVA ai staţionarea cu frână cu resort de acumulare, nu pneumatică), iar apoi mecanicul trebuie să meargă prin tunel pe lângă tren şi sindicatele nu consideră sigură o astfel de manevră, chiar dacă mecanicul e instruit în acest sens şi n-o să ia în braţe şina a treia. Iar pentru că pe Metrorex îl stresează grija doar de imagine, pe M3 circulă IVA cu echipă completă... iar pe M5 circulă BM tot cu echipă completă, că nu e compatibil ATP Bombardier cu cel din cale, care e Alstom (aşa a vrut justiţia română, nu a permis Metrorex să ceară sistem Bombardier pentru M5). Păi nu mai bine băgau IVA pe M5, că oricum merg în echipă completă pe ele, şi trimiteau BM-urile pe M3, unde pot merge simplificat şi în ATO? Le dădeau o vopsea să arate bine şi aia era, oricum s-au plătit, cf. contractului de mentenanţă, bani grei pe RK-uri la IVA, cerându-se însă în mod expres să nu se revopsească. Multe nici nu au fost puse în circulaţie după RK, de exemplu acea ramă expusă acum câţiva ani în Gara de Nord, care avea totul nou pe ea. - Adrian78 a scris:
- https://clubferoviar.ro/metroul-usor-din-vestul-capitalei/
Dar chiar le pute cuvântul TRAMVAI? Asta trebuie pe linia aia, tramvai. În sit propriu (gen 41), dar tramvai, nu trebuie reinventată roata. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Mar 2021, 09:53 | |
| Este vorba de 11000 de lei salar de incadrare la care se adauga sporuri si se trag taxele |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Mar 2021, 07:12 | |
| 11.000 brut înseamnă puţin peste 6400 în mână. Cu tot cu sporuri probabil te duci la 8000, deci cât am zis eu mai devreme. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Mar 2021, 09:11 | |
| Pai si 8000+ la program de 6 ore e chiar foarte bine.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Mar 2021, 11:49 | |
| Cu 1000 de oameni în spate şi cu riscul ca o dată la 2 minute să îţi sară câte un nebun în faţa trenului... nu ştiu ce să zic. Chiar dacă se intră cu 40 km/h, nu cu 60 ca pe vremuri, tot strângi din toate sfincterele la fiecare staţie. _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8417 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Mar 2021, 11:50 | |
| Bag de seama ca mi-am gresit cariera... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Mar 2021, 12:05 | |
| Nu râde, că şi eu dacă aş mai fi avut 20 de ani, probabil m-aş fi dus la şcoala de mecanici în vremea asta. _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8417 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Mar 2021, 12:30 | |
| Pai nu rid; mi-am spart creierii intr-o facultate grea, facuta pe bune si constat ca sint platit mai prost decit un mecanic de la metrou. E adevarat ca nu ma scol cu noaptea in cap si nu risc sa imi sara nimeni in fata dar totusi... Inteleg ca nici salariile alea nu ii satisfac? Mecanicii astia macar nu se pot sustrage muncii insa v-am mai zis de unul care e nu stiu ce inginer pe la metrou, din cinci zile lucratoare doua le petrece la pescuit! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Mar 2021, 12:34 | |
| Nu se trezeşte niciun mecanic de metrou cu noaptea în cap. Sunt unii care intră la 20 - 21, fac ultimele curse, merg la dormitor, fac odihnă 6 ore şi apoi mai conduc vreo 3-4 ore dimineaţa. Sunt inclusiv mecanici de rezervă care tot aşa fac (unii se mai tocmesc şi fac dormitorul pe hârtie, mergând acasă la ei, dar teoretic ei sunt la dormitor). Asta în condiţiile în care mecanicii locuiesc în Bucureşti în mare parte. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Mar 2021, 13:43 | |
| Din ce am înțeles tura a doua cu dormitor o fac mecanicii care nu stau in Bucuresti si nu pot ajunge la 5 la depouri Pai ce sa mai zica atunci un mecanic de locomotiva care are 10-14 morti la activ sau cel care a dat cu rapidul in navetistii aia coborati din cursa pe firul2 la halta Isalnita |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Mar 2021, 14:06 | |
| - Adrian78 a scris:
- Din ce am înțeles tura a doua cu dormitor o fac mecanicii care nu stau in Bucuresti si nu pot ajunge la 5 la depouri
O fac toţi care nu pot ajunge pe jos de acasă la depou. Ştiu mecanic care stă în Titan şi dacă e pe M5 are prezentare la 19 la Valea Ialomiţei, iar peste noapte rămâne la dormitor acolo. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Mar 2021, 15:31 | |
| Nu ajunge oricine la metrou, daca nu ai pe cineva capabil si plus ..... nu ajungi nicaieri. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |