|
| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8341 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Dec 2020, 14:08 | |
| - Citat :
- Costel Comana a introdus UN automotor de la Bucureşti la Braşov (şi mai apoi Constanţa - Braşov), dar prin 2007 încă mai circulau şi Desiro pe Bucureşti - Braşov - Sibiu, deci care-i baiul? Acelaşi Comana a cumpărat după aceea RIB/RIO, de care a tras firma sa până au crăpat de tot, deşi cred că mai e o garnitură din aia pe Bucureşti - Braşov.
E şi azi una care face Braşov-Bucureşti cu care se mai aduc Caravelle pentru Ploieşti-Urziceni care formează un GG Vest-Sud |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Dec 2020, 15:58 | |
| Dr2005 au fost moderne dar CFR Calatori a luat varianta cea mai ieftina fara oglinzi fara pilot automat si fara mentenanta iar ele trebuiau puse doar la trenurile Regio sau IR de maxim 3 ore cele cu interior de IC Pentru trenuri IR puteau comanda varianta VT 612 unde exista clasa 1 cu scaune mai confortabile plus ca amenajarea e in stilulul DH2 nu la fiecare deschidere de usi intra tot frigul in automotor |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Dec 2020, 17:11 | |
| Mai există tren modern cu oglinzi în dotarea standard? Ai şef de tren care îţi dă plecarea, ai uşi cu senzor care nu se închid dacă e ceva în calea lor şi care au semnal sonor de închidere. Prin afară sunt oraşe în care nici tramvaiele nu au oglinzi, dă vatmanul comandă de blocare a uşilor, uşile se închid la 10 secunde de când a trecut ultima dată cineva prin ele, se aprinde un bec în bord şi poate pleca. Dacă uşile nu stau deschise o juma' de oră să fumeze toţi în dreptul lor, nu intră nici frigul şi nici fumul în tren. Dar, na, principiile nemţeşti nu merg mereu aplicate în România. Versiunea de IC evident era gândită pentru... IC, nu pentru curse de navetişti de 50 km. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Dec 2020, 17:32 | |
| - Dr2005 a scris:
- Dacă uşile nu stau deschise o juma' de oră să fumeze toţi în dreptul lor, nu intră nici frigul şi nici fumul în tren. Dar, na, principiile nemţeşti nu merg mereu aplicate în România.
Iar vorbesti fara rost, Doctore... Nu esti complet pe langa, dar te duci destul de tare. Cand afara ai -15 grade Celsius si deschide nasul usile pentru jumatate de minut, in tren nefiind oricum cald, ce zici, se simte frigul ala sau nu? Iar cu statul ala la tigara... Poate daca ar face trasele alea calumea, nu sa ajunga de multe ori timpuriu, nu s-ar mai stat atat nici la tigara. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Dec 2020, 18:02 | |
| Nemţii au rezolvat mai elegant problema - nu ai voie să fumezi în gară sub nicio formă, indiferent cât stă trenul acolo. Uşile au buton pentru deschidere, dacă nu urcă şi nu coboară nimeni, de ce să le deschizi? _________________ :TTT:
|
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5493 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: hy Mar 29 Dec 2020, 18:10 | |
| intr-adevar nu sunt cu oglinzi dar au camere montate fie la fiecare usa pentru tramvaie sau pentru locomotive in exterior si culmea is si din ale cu infrarosu. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Dec 2020, 19:02 | |
| - alinx3330 a scris:
- Intr-adevar nu sunt cu oglinzi dar au camere montate fie la fiecare usa pentru tramvaie
În mod sigur nu aveau camere pe astea. ULF-urile au oglinzi, au fost montate şi pe o parte din SGP-uri, dar nu se pot folosi decât în staţii şi doar dacă vor vatmanii să le folosească. Altfel nu se încadrează în gabarit. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Dec 2020, 20:21 | |
| Eu vorbeam de oglinzi retractabile ca la Taurus ai am vazut ca si DH2 au oglinzi retractabile Bine camere la locomotive au aparut pe Lema 003 |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Dec 2020, 08:53 | |
| - Dr2005 a scris:
- Vitosa a scris:
- Doar 40% din rețeaua feroviară a României este electrificată, dar nici pe aceste tronsoane nu circulă exclusiv trenuri cu tracțiune electrică. Anomalia diesel sub catenară a fost ”brevetată” de fostul ministru al Transporturilor Miron Mitrea și perpetuată în prezent de actualul președinte al Autorității pentru Reformă Feroviară, Gigi Gavrilă. La ea au ”contribuit” și Costel Comana, și Călin Mitică.
https://clubferoviar.ro/diesel-sub-catenara/ Ce articol de can-can...
La momentul achiziţiei, în 2003, Desiro era cam cel mai modern tren din România. Avea aer condiţionat, WC ecologic, uşi automate, sistem de informare a călătorilor, computer de bord, două prize, loc pentru biciclete, podea joasă pentru a permite accesul persoanelor în fotoliu rulant... poate autorul articolului consideră că ar fi trebuit pus pe cursa de Olteniţa? Sau pe Bucureşti Progresu - Giurgiu? La momentul ăla încă mai circulau 20-57 pe rapide, ca să vă faceţi o idee ce însemna confortul în 2003. Ba mai erau şi acele 20-57 vopsite în roşu pentru IC, pe lângă care se mai nimereau şi 21-80. AVA 200 erau doar pentru internaţional şi abia începeau să apară vagoanele 20-76 care au făcut legea pe IC până prin 2007 - 2008 când s-a trecut la 21-86. Costel Comana a introdus UN automotor de la Bucureşti la Braşov (şi mai apoi Constanţa - Braşov), dar prin 2007 încă mai circulau şi Desiro pe Bucureşti - Braşov - Sibiu, deci care-i baiul? Acelaşi Comana a cumpărat după aceea RIB/RIO, de care a tras firma sa până au crăpat de tot, deşi cred că mai e o garnitură din aia pe Bucureşti - Braşov. Pe M800 circulă inclusiv marfare cu DA, că unii OTF nu-şi permit economic să schimbe tracţiunea în Medgidia sau în port la Constanţa. Apoi, ce uită intenţionat Adrian Bărbulescu e că TUI-ul nostru aproape ne-a băgat în infringement, pentru că Comisia Europeană nu înţelege conceptul de ,,întreţinere băgată în costul serviciului", ci spune că TUI trebuie să asigure întreţinerea INFRASTRUCTURII, din care face parte şi electrificarea. Concluzia a fost că utilizarea de m.r.c.f. diesel beneficiază de TUI redus cu 1 leu/km chiar şi pe secţiile electrificate, adică un Desiro care merge de la Bucureşti la Tulcea scuteşte 190 lei din bugetul CFR Călători. Dacă calculăm şi consumul - cca. 75 litri la 100 km - şi îl comparăm cu al unui EA de 5100 kW, aflăm de ce se preferă soluţia asta. În încheiere, ar trebui să ne spună Club Feroviar câţi bani încasează de la Alstom şi Siemens (şi Durmazlar şi alţii) Evident că nu o va face, că e firmă privată şi nu-i obligată. Poate după aia ne spune Club Feroviar şi cum se face o certificare de interoperabilitate şi o punere în funcţiune şi cât durează. Apoi, hidrogenul e marfă periculoasă, mai îţi trebuie şi nişte avize de la ISCIR, nu neapărat pentru tren în sine, cât pentru infrastructura de alimentare. Îţi mai trebuie şi un producător care să umble cu H2-ul sub presiune în cisterne până la depoul BC, presupunând că i se va da voie prin Bucureşti cu bomba pe roţi. Să calculeze dl. Bărbulescu cât ar dura punerea în funcţiune a unui tren cu H2 la noi. Fac pariu cu el (şi cu oricine) că durează mai puţin să proiectezi, construieşti, autorizezi şi pui în funcţiune o reţea electrică. Şi pentru asta poţi comanda trenuri hibride, care să meargă pe electric Bucureşti - Ram. Odăi şi să treacă din mers pe diesel. E acuma la moda sa se vorbeasca despre hidrogen, ca nu polueaza, ca rezulta doar apa. Sigur nimeni nu sta sa studieze cum se produce si ce implica asta. Apropo, ce s-a mai inventat nou pentru stocarea hidrogenului? parca înainte erau niste rezervoare pe care curgea permanent apa de racire. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Dec 2020, 09:12 | |
| Hidrogenul se stochează în rezervoare de mare presiune, de la 250 - 300 bar în sus. În stare lichidă trebuie mers undeva pe la zero absolut, ceea ce e cam greu şi scump. Sau poţi să îl transporţi adsorbit în alte materiale. Oricum, sistemul de depozitare va fi complex, voluminos şi, mai ales, scump. Extragerea hidrogenului bănuiesc că se face din apă, prin electroliză, deşi cred că s-ar putea obţine şi din gaz metan (CH4). _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Dec 2020, 13:15 | |
| Drulă: De multe ori, blocajele nu sunt pe șantiere, ci la Ministerul Transporturilor / Nu am găsit la minister niciun proiect tehnic bun pentru autostrada Comarnic-Brașov
https://m.hotnews.ro/stire/24512360 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Dec 2020, 14:02 | |
| Poate pentru că proiectul tehnic trebuie contractat de CNAIR? _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Dec 2020, 16:46 | |
| https://clubferoviar.ro/trenurile-zapezii-2021/ |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Dec 2020, 16:49 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nemţii au rezolvat mai elegant problema - nu ai voie să fumezi în gară sub nicio formă, indiferent cât stă trenul acolo.
Uşile au buton pentru deschidere, dacă nu urcă şi nu coboară nimeni, de ce să le deschizi? Nu cred ca de-asta au interzis nemtii fumatul inclusiv pe peron, dar asta e alta discutie. Oricum, ar fi si o mare prostie la noi, ca risti sa ajunga nasii batuti. Legat de usile deschise si de ce le tin cei care fumeaza... Nu stiu. Cert e ca exista o frica sa nu ramana pe peron, dar de unde a aparut frica asta n-am nici cea mai vaga idee. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Dec 2020, 13:55 | |
| https://clubferoviar.ro/cum-si-au-batut-joc-transporturile-de-guvernanta-corporativa-confesiunile-unui-candidat/
O radiografie a societății în care trăim ! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |