|
| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 27 Dec 2020, 14:48 | |
| - Adirmvl a scris:
- Uite asa ajung la ceva ce detest: sa iau apararea unora ca Ciolos.
N-am zis asta, am zis doar că au avut câţiva oameni şi atât. Cu greu am reuşit să ajungem la ministrul Costescu cu un material de 50 pagini despre cât de prost era proiectul de Master Plan. Am făcut asta abia când a fost numit un nou secretar de stat pe domeniul feroviar, care lucrase la CFR înainte. Ăla de dinaintea lui se remarcase doar prin refuzarea cererilor de concediu pentru toţi directorii din minister pe perioada cât a fost el secretar de stat. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 27 Dec 2020, 16:07 | |
| - Adrian78 a scris:
Sibiul este unul dintre cele mai frumoase orașe ale țării și mult mai multă lume ar merge cu trenul acolo dacă legăturile ar fi cât de cât decente. Nu sunt legături feroviare bune și vitezele sunt mici pe liniile din zonă, astfel că mașina câștigă detașat la timpii de parcurs. Totul ar fi stat mai bine și dacă linia Vâlcele - Râmnicu Vâlcea, aproape gata în 1989, nu ar fi acum abandonată și distrusă, deși a fost unul dintre cele mai grele proiecte feroviare din anii 80'.
https://m.hotnews.ro/stire/24507363 Sibiu are autostrada de cativa ani, calea ferata este simpla si ne electrificata, trenuri nu prea sunt si alea care sunt, sunt pe distanta scurta gen Craiova, legaturi pentru Cluj nu sunt directe, iar tren de noapte spre Bucuresti si de la Bucuresti au fost anulate de cativa ani buni de un "destept" fostele 1625/1626, trenurile directe cu Iasi la fel au fost anulate, Sibiu a avut legatura directa Sibiu-Iasi si retur pentru cine nu stie dar la fel s-a gasit unu "destept" sa anuleze iar altu s-a gasit sa aplaude distrugerea ca in mintea lui nu trebuie nimic. Si uite asa s-a distrus cam tot. Lumea nu sta dupa ei sa schimbe 7 trenuri cand acum fiecare are o masina si merge cand vrea unde vrea. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 27 Dec 2020, 17:04 | |
| Chiar si Dacia era destul de plin prin Sibiu.. Sa nu mai vorbin de 1621/1622 1625 era bun pentru legatura cu Moldova ajungea pe la 4 la Ploiesti de unde aveai imediat legatura de la Pl Voiesti la Ploiesti Sud cand am fost eu cu el in 2000 la Buzau |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 27 Dec 2020, 17:18 | |
| Dacia a avut mai multi calatori pe Sibiu fata de Medias dar ce sa faci linia noua e pe dincolo pe unde nu sunt mai mult de 5 calatori, asta e, ce sa stie Gigeii din birou. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 27 Dec 2020, 19:11 | |
| Accident duminica dimineața Autoturism acroșat de trenul regio Suceava -Putna, pe raza loc. Gălănești. Din fericire, nu s-au înregistrat victime. Colegii de la Poliție sunt la fața locului, pentru stabilirea împrejurărilor și a cauzei producerii evenimentului. |
| | | florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3612 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Dec 2020, 11:58 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Dacia a avut mai multi calatori pe Sibiu fata de Medias dar ce sa faci linia noua e pe dincolo pe unde nu sunt mai mult de 5 calatori, asta e, ce sa stie Gigeii din birou.
Corect. Dar ar trebui să mai reabiliteze puțin segmentele Brașov - Făgăraș și Sibiu - Vințu de Jos. Dacă un internațional ar parcurge Brașov - Simeria pe M 200 în 4h și 30 min. ar fi excelent. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Dec 2020, 13:04 | |
| https://clubferoviar.ro/calea-ferata-mogosoaia-balotesti/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Dec 2020, 13:15 | |
| - florin94 a scris:
- Kapпaтй a scris:
- Dacia a avut mai multi calatori pe Sibiu fata de Medias dar ce sa faci linia noua e pe dincolo pe unde nu sunt mai mult de 5 calatori, asta e, ce sa stie Gigeii din birou.
Corect. Dar ar trebui să mai reabiliteze puțin segmentele Brașov - Făgăraș și Sibiu - Vințu de Jos. Dacă un internațional ar parcurge Brașov - Simeria pe M 200 în 4h și 30 min. ar fi excelent. Pai 74-1 parcurge in 4h43min 347-2 pe Sighisoara face 4h45min Da daca se facea o refractie totala macar Vintu de Jos Sibiu Podu Olt cat a fost inchisa sectia puteam spera la ceva timpi mai buni |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Dec 2020, 16:23 | |
| Au schimbat linia in zona Talmaciu, acolo da se circula bine, viteza buna dar daca o schimbau macar pe tot segmentul Podu Olt-Sibiu sa se poata merge cu macar 100 pe acei 22 km era ceva, apoi au schimbat linia de 2 ani in zona Miercurea Sibiu si nici acum nu ii da viteza desi e linie noua pe cativa km. Tot segmentul Miercurea Sibiu-Vintu de Jos trebuia schimbatcu linie noua, au facut racordul ala de evitare a statiei Vintu si nici acum nu il folosesc, trenurile Sibiu-Teius era normal sa evite Vintu sa nu mai rebruseze si automat ar fi facut mai putin. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Dec 2020, 17:19 | |
| De la Apoldu la Aciliu trebuia alt traseu ,am fost pe acolo acuma 4 ani era o restrictie cu 15km/h si simteai ca trenul o sa pice pe jos asa de rea era linia plus ca e o zona afectata de alunecari de teren fuge terasamentul dar nu mai avem ce face daca in 14 ani nu sa bagat nici un ban in afara de C4 ne meritam soarta Si apropo calatori sunt anul trecut am fost cu 2443 si a plecat plin din Sibiu dupa Miercurea sa golit |
| | | florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3612 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Dec 2020, 17:48 | |
| Într-adevăr, ce zici de IR 347 dar dacă intră în șantier segmentul Brașov - Sighișoara sigur vor crește timpii de mers. Iar tonajul lui IR 74 îi permite să scoată timpii ăștia. Așa dacă 346/347 va avea călători mai mulți pe Sibiu sigur va fi suplimentat deci și timpii vor fi ceva mai largi. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Dec 2020, 17:58 | |
| Pai tocmai ca o sa inceapa si santierul pe Sighisoara Brasov o sa faca 4 ore pe putin Ieri a ajuns -8 la Brasov probabil ca si la 74 timpi de mers sunt calculati pentru tonajul maxim Puteau sa puna un IR Cluj Bucuresti pe trasa lui 346 chiar o grupa la 1836 pana la Teius dar cine sa gandeasca asa ceva cand unii sunt pusi numai sa anuleze si sa faca mersul ca sa alunge calatorii |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Dec 2020, 19:57 | |
| Doar 40% din rețeaua feroviară a României este electrificată, dar nici pe aceste tronsoane nu circulă exclusiv trenuri cu tracțiune electrică. Anomalia diesel sub catenară a fost ”brevetată” de fostul ministru al Transporturilor Miron Mitrea și perpetuată în prezent de actualul președinte al Autorității pentru Reformă Feroviară, Gigi Gavrilă. La ea au ”contribuit” și Costel Comana, și Călin Mitică. https://clubferoviar.ro/diesel-sub-catenara/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Dec 2020, 20:17 | |
| https://clubferoviar.ro/doingbusiness-2020-gfr-a-depasit-cfr-marfa-ca-cifra-afaceri/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Dec 2020, 12:18 | |
| - Vitosa a scris:
- Doar 40% din rețeaua feroviară a României este electrificată, dar nici pe aceste tronsoane nu circulă exclusiv trenuri cu tracțiune electrică. Anomalia diesel sub catenară a fost ”brevetată” de fostul ministru al Transporturilor Miron Mitrea și perpetuată în prezent de actualul președinte al Autorității pentru Reformă Feroviară, Gigi Gavrilă. La ea au ”contribuit” și Costel Comana, și Călin Mitică.
https://clubferoviar.ro/diesel-sub-catenara/ Ce articol de can-can... La momentul achiziţiei, în 2003, Desiro era cam cel mai modern tren din România. Avea aer condiţionat, WC ecologic, uşi automate, sistem de informare a călătorilor, computer de bord, două prize, loc pentru biciclete, podea joasă pentru a permite accesul persoanelor în fotoliu rulant... poate autorul articolului consideră că ar fi trebuit pus pe cursa de Olteniţa? Sau pe Bucureşti Progresu - Giurgiu? La momentul ăla încă mai circulau 20-57 pe rapide, ca să vă faceţi o idee ce însemna confortul în 2003. Ba mai erau şi acele 20-57 vopsite în roşu pentru IC, pe lângă care se mai nimereau şi 21-80. AVA 200 erau doar pentru internaţional şi abia începeau să apară vagoanele 20-76 care au făcut legea pe IC până prin 2007 - 2008 când s-a trecut la 21-86. Costel Comana a introdus UN automotor de la Bucureşti la Braşov (şi mai apoi Constanţa - Braşov), dar prin 2007 încă mai circulau şi Desiro pe Bucureşti - Braşov - Sibiu, deci care-i baiul? Acelaşi Comana a cumpărat după aceea RIB/RIO, de care a tras firma sa până au crăpat de tot, deşi cred că mai e o garnitură din aia pe Bucureşti - Braşov. Pe M800 circulă inclusiv marfare cu DA, că unii OTF nu-şi permit economic să schimbe tracţiunea în Medgidia sau în port la Constanţa. Apoi, ce uită intenţionat Adrian Bărbulescu e că TUI-ul nostru aproape ne-a băgat în infringement, pentru că Comisia Europeană nu înţelege conceptul de ,,întreţinere băgată în costul serviciului", ci spune că TUI trebuie să asigure întreţinerea INFRASTRUCTURII, din care face parte şi electrificarea. Concluzia a fost că utilizarea de m.r.c.f. diesel beneficiază de TUI redus cu 1 leu/km chiar şi pe secţiile electrificate, adică un Desiro care merge de la Bucureşti la Tulcea scuteşte 190 lei din bugetul CFR Călători. Dacă calculăm şi consumul - cca. 75 litri la 100 km - şi îl comparăm cu al unui EA de 5100 kW, aflăm de ce se preferă soluţia asta. În încheiere, ar trebui să ne spună Club Feroviar câţi bani încasează de la Alstom şi Siemens (şi Durmazlar şi alţii) Evident că nu o va face, că e firmă privată şi nu-i obligată. Poate după aia ne spune Club Feroviar şi cum se face o certificare de interoperabilitate şi o punere în funcţiune şi cât durează. Apoi, hidrogenul e marfă periculoasă, mai îţi trebuie şi nişte avize de la ISCIR, nu neapărat pentru tren în sine, cât pentru infrastructura de alimentare. Îţi mai trebuie şi un producător care să umble cu H2-ul sub presiune în cisterne până la depoul BC, presupunând că i se va da voie prin Bucureşti cu bomba pe roţi. Să calculeze dl. Bărbulescu cât ar dura punerea în funcţiune a unui tren cu H2 la noi. Fac pariu cu el (şi cu oricine) că durează mai puţin să proiectezi, construieşti, autorizezi şi pui în funcţiune o reţea electrică. Şi pentru asta poţi comanda trenuri hibride, care să meargă pe electric Bucureşti - Ram. Odăi şi să treacă din mers pe diesel. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |