Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Vin Ian 15, 2021 12:26 am
Daca ar scadea timpul București Brasov la 1h40 ar fi posibil si cu București Campina 160km/h dar asa imposibil. Is curios cand se da drumul la Simeria Sighisoara daca se poate scoate 1h30min Simeria Sighisoara. Momentan se face 41 de min Simeria Sighisoara cu o restrictie de 30 intre Simeria si Turdas apoi abatuta abătuta la Orastie abatuta directa la Sibot abătuta abatuta la Vintu de jos
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Vin Ian 15, 2021 1:37 pm
Interesant. O sa apara iarasi razboaiele intre depouri pentru prestatie, or sa spuna brasovenii ca pot duce trenul pina la Curtici.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Sam Ian 16, 2021 10:30 am
Nu ai cum să scazi timpul Bucureşti - Braşov la 1h40min, poate doar dacă faci un tunel de la Câmpina la Dârste. Ţările mai experiemntate în domeniul tunelurilor lungi (Elveţia, Italia etc.) construiesc astfel de tuneluri în 15 - 20 de ani, după minim 10 ani de studii. Să se calculeze cât ar dura şi cât ar costa la noi un astfel de tunel.
_________________ :TTT:
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Sam Ian 16, 2021 11:33 am
Dr2005 a scris:
Nu ai cum să scazi timpul Bucureşti - Braşov la 1h40min, poate doar dacă faci un tunel de la Câmpina la Dârste. Ţările mai experiemntate în domeniul tunelurilor lungi (Elveţia, Italia etc.) construiesc astfel de tuneluri în 15 - 20 de ani, după minim 10 ani de studii. Să se calculeze cât ar dura şi cât ar costa la noi un astfel de tunel.
Presupun ca dupa modernizarea Predeal-Brasov se fa face o scurtare de traseu. Pe sectia Filiasi-Drobeta Turnu Severin se va face tunel prin zona Balota.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Sam Ian 16, 2021 11:55 am
Se vorbea de un tunel care sa iasa la Azuga probabil sunt cateva variante de lucru
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Sam Ian 16, 2021 3:10 pm
Visati tunele pe la Balota si Predeal? Ei lucreaza la coridorul IV de 22 de ani si mai dureaza inca 20 pana se termina. Noi de pe aici cei din prezent nu mai avem zile sa prindem tunele pe la Balota, reveniti la realitate nu mai visati, nu sunteti nemuritori.
_________________
Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4112 Data de inscriere : 06/06/2014
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Lun Ian 18, 2021 1:59 pm
Sa fim seriosi cei care visează la tunel la Predeal și 160 pe M1000 trăiesc intr-o realitate paralela. 160 e posibil doar dupa o alta reconstrucție și la cât ar costa asta si cât deranj ar crea e clar ca nu se va face niciodată. Următorul upgrade București - Câmpina are sens într-un viitor îndepărtat la 230 și asta doar dacă se triplează Chitila - Triaj ca altfel ramai fără capacitate la marfa. Linia a fost reconstruita din start la un standard modest și nu suporta 160. S-a mers cu 160 doar cu Nastase și aia cu fir închis și cale libera. Vis-a-vis de Predeal-Brasov sigur se va alege RK greu, cu minime corecturi de traseu, probabil VS Predeal Timisu de Sus 65, Timisu de Sus - Darste vreo 80 și Darste - Brașov 120. Nu se baga nimeni la un tunel de baza cu costuri enorme la o linie cu standard de 140. Nici pentru declivitate n-are sens, ca se face la Balota ditai varianta pentru toată marfa grea și mai e și Valea Jiului care abia așteaptă un RK. Deci ca sa fim realiști după ce e gata Predeal - Brașov putem ținti spre 2 ore la trenuri lung parcurs rapide cu opriri Ploiești Vest, Sinaia, Predeal. Cam atât ca deja e off-topic.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Mier Ian 20, 2021 10:33 pm
Pina facem niste tuneluri, ar fi bine sa facem niste trenuri.
Am mers pina la Viseul de Jos
1834 Timisoara Nord-Ckuj Napoca 4110 Cluj Napoca-Viseul de Jos
1834 a avut o porcarie de vagon 20-68. Cum si-a imaginat cineva asa un vagon de autobuz pentru trenuri de aproape 24 de ore e greu de explicat.
N-am timp acuma dar am reusit o poza la niste bagaje.
In primul rind scaunele alea idioate, apoi nu ai loc de bagaje, deloc, fiind lung parcurs.
Din Cluj Napoca am mers cu personalul, linia cred ca e de 50km/h pina la Dej Calatori, dipa diip, dipa diip. vagoane 20 55. Scaunele lor sint mai comode decit la 20 68, pacat insa ca nu au mai vazut o curatare de cind erau ele la rapide. Pentru mine partea buna a fost ca geamurile se deschideau si la compartiment si cel corespunzator pe hol.
Apoi in 18-01-2021 am circulat cu 4112 de la Viseu de Jos la Sighetu Marmatiei.
trenul a sosit timpuriu in Viseu de Jos in compunerea 21 76 9601+71 31 105 6 + 2055 014 6+2055020 6.
Am stat in 21 76 de la Bucuresti Nord, nu poate fi comparat cu 20 68. Scaunele sint mai comode, sint in formula fata in fata, are rastel pentru bagaje si loc de troler sub scaune. E altceva.
Din pacate din Sighetu Marmatiei am venit cu microbuz, ca nu este tren. Zici ca esti in malaxa, te troncane pe fiecare denivelare, nu ai loc sa-ti pui hanoracu, geaca, nu ai loc de un rucsac daca nu ti l-ai pus in spate.vai si amar.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Mier Ian 20, 2021 11:25 pm
Calatori sunt in zona? Totusi era bine sa fie 2 vagoane la 1838 sa fie detasate la Beclean si acolo sa se fi unit cu 1641 daca ar fi plecat mai repede din Bucuresti Mi se pare mult de la Beclean pana la. Sighet 150 de km in 5 ore e mocanita? 21-76-900 capul de serie e confortabil dar totusi nu e pentru tren de noapte
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Joi Ian 21, 2021 9:08 pm
3088 Cluj - Teius: 20-55 + 20-55. Primul (039 sau 069) avea tapiteria inlocuita. Aratau foarte bine scaunele, de pe peron, cu acel bleu-marin.
3635 Cluj - Huedin: Desiro cu fotolii (!!!)
3076 Oradea - Cluj: Desiro + Desiro
1831 Galati - Cluj: 20-49.110 + 20-49.008 + 20-49.004. Calatori... Nu se vedeau 15 in saloane. Romanii au prostul obicei sa se buluceasca la iesire. Dar si asa, cati sa fi fost? 30? Hai 40, ca nu pun de la mine.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Joi Ian 21, 2021 9:25 pm
Nenea dan tm, ți-ai putea exprima aceste nemulțumiri și pe profilul de feisbuc al motociclistului, că mamă mamă cât populism e acolo și cum curg felicitările. Nu zic că nu a făcut și lucruri bune, a făcut, însă în compania asta mai sunt multe lacune. Compuneri trenuri neadecvate, în mersul actual legături de trenuri care față de mersul trecut nu se mai pupă, tot în mersul actual la stația Arad pentru 8 minute tren R 3113 nu se întâlnește cu tren R 11301 (despre ce eficiență și rentabilitate putem vorbi aici?), pentru a face unele IR-uri mai sprintene a suprimat opriri sau celor noi introduse în mers le-au trasat fără opriri (și unde? taman pe Valea Prahovei unde potențialul de călători este enorm de mare), sub mandatul său locomotive reparate atât de bine dar care surpriză fac serviciu doar la trenuri R. Oare de ce ? Păi 302 de cand a iesit de la SCRL Brașov n-a văzut NICIUN tren de 160 km/h ! Oare de ce ? Atâta poate ea doar la trenuri R pe M800 ? Nu trebuie dată la viteză să dea vopseaua ei bine în pozele pasionaților feroviari postate pe feisbuc ? Ee.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Sam Ian 23, 2021 11:09 pm
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Sam Feb 06, 2021 7:56 pm
Stie cineva compunerea lui 3073 Cluj - Oradea? Ma intereseaza daca are Desiro sau compunere clasica, in primul rand.
Vad ca la final de octombrie avea compartimentate:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Sam Feb 06, 2021 8:02 pm
Desiro. Cred ca doar trenurile in tranzit pe sectie mai sint cu vagoane.Personalele( adica regiourile) sint cu Desiro.
Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3363 Data de inscriere : 29/09/2016
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Sam Feb 06, 2021 8:46 pm
Desiro in mod obisnuit. DA + vagoane e o raritate la perechile astea in ultimul timp. Poate ai bafta sa se defecteze "sageata" si sa se te bucuri de o garnitura clasica
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023
Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023