|
| Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 | |
|
+31florin94 Adrian78 Dr2005 Nesebar t1972 ets2oltromânia ALEXCFR 92Dragos bubu riciu razvan - trenuri Peter Fodor mtk cristi ar @ndrey MariusM CalinIonMihai billy752-istu Luca tgv esCapeTUfres123 cardinal AeroX Luna Vitosa TER200 Adirmvl Cipri Andrei Neculai DUAL cfr500 Maddox IonutCFR2009 35 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Mar Mar 15, 2022 10:59 pm | |
| Interesant, am vazut poze cu 1095 la dus cu doua vagoane, dar am zis ca asa e el compus. Banuiesc ca era cu vagoane ca sa poata aduce vagoanele astea BDZ. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Mier Mar 16, 2022 1:32 am | |
| |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Mier Mar 16, 2022 7:03 pm | |
| |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Mier Mar 16, 2022 10:31 pm | |
| - 92Dragos a scris:
- Faine faine... le vezi numai pentru ca oligarhii de la CFR fac politica. Toate trenurile suplimentate din cauza razboiului pentru ca asta a cerut sasul. Uite ca imediat s-au gasit vagoane dar cand vine vorba de cetatean de rand , platitor de bilet intreg ' nu e vagoane ' gen Sighet-Mangalia sau Bistrita-Timisoara. Lasa dracului de treaba mizerabila...
Care sas, sasul de la submarinul Kursk? Nu ştiu unde ai văzut tu că s-au suplimentat ,,toate trenurile", că sunt suplimentate doar câteva (din cele care ajung aproape de graniţa cu Ucraina). Îţi spun eu că pe Bucureşti-Braşov nu e suplimentat nimic... bine, din înlocuirea unor vagoane normale cu etajate e posibil să fi rezultat nişte locuri în plus, presupunând că au actualizat şi diagrama din xSell. Iar situaţia cu Ucraina n-o să ţină la infinit, aşteptăm să vină valul ăla mare de evacuări când le-o da Putin voie şi când, probabil, câteva zile vom anula 3/4 din trenurile din ţară ca să facem navete Ungheni - Episcopia Bihor şi Fălciu - Curtici din oră în oră, pentru că fizic, tehnic şi economic nu ne permitem să găzduim 4 - 5 milioane de refugiaţi ucraineni. ,,Plătitorul de bilet" şi de concediu la Marea Neagră îşi rezervă cazarea cu juma' de an înainte. Dacă îşi rezervă biletul de tren cu 30 de zile înainte, îl şi găseşte, n-are nevoie de suplimentări. Numai că, ce să vezi, multe sezoniere sunt, de fapt, prelungiri ale unor trenuri regulate sau înglobează pe anumite bucăţi trasele unor curse de navetă, evident preluând şi călătorii. Păi dacă la Sighet - Mangalia şi-a luat unul bilet Vişeu - Salva, automat nu mai poţi să iei locul ăla pe Sighet - Mangalia. Bine, ăsta e un caz ipotetic, nu prea am văzut maramureşeni la Mangalia, că e mai aproape Balatonul Suplimentarea bulgarilor e... de la bulgari şi cum România nu e Ungaria şi CFR Călători nu e H-Start, imediat li s-a dat voie să vină cu ele. Nu-i rău că trenul spre Sofia arată a tren de pe vremuri, dar cu hârburile alea de vagoane n-o să meargă niciun plătitor de bilet, nici măcar la jumătate de preţ. Sunt desprinse din altă epocă, sunt nişte muzee pe boghiuri, dau bine la poze dar cam atât. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Dum Mar 20, 2022 2:02 pm | |
| |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Dum Mar 20, 2022 2:55 pm | |
| Wow, așa da, tren adevărat nu glumele de trenuri oferite de CFR. Pe un alt topic https://trenuletz.forumgratuit.ro/t2190p570-mav-ungaria cineva spunea, citez "Nu se admite suplimentarea trenurilor internaţionale cu mai mult de 3 vagoane din România, obligatoriu apte de trafic internaţional conform RIC, chiar dacă şi vagoanele non-RIC sunt apte tehnic să circule în Ungaria". Și totuși Corona de la 3*21-91 MAV câte aducea la Brașov până ieri, iată-l venind azi la București cu 6 vagoane MAV + cușeta și dormitorul CFR (de la Ister 473, https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/reluare-comunicat-de-presa-din-18-februarie/) Deci în total 8 vagoane. Și diseară vom avea 12635le București - Brașov cu 12 vagoane, din care 4 grupa de Sibiu (tren R-E 2005) + cele din filmare (8 vagoane pentru Budapesta, tren IR 406). Așadar s-a suplimentat sau nu trenul ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Dum Mar 20, 2022 4:13 pm | |
| Câte vagoane româneşti vezi în trenul ăla? Eu văd doar un VD şi o cuşetă. Evident că ungurii nu ne admit nouă să suplimentăm cu vagoane, nu au nicio restricţie pentru ale lor. Iar trenul din poză e cam 2 în 1, că ţine loc şi de Ister. Nu ştiu de ce am eu senzaţia că 407+12632 are mai puţine vagoane decât aveau 407 şi Ister la un loc, adică CFR Călători a făcut ,,economie" de vreo două vagoane 21-76/21-86. _________________ :TTT:
|
| | | billy752-istu
Numarul mesajelor : 197 Varsta : 32 Localizare : brasov Reputatie : 5355 Data de inscriere : 29/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Dum Mar 20, 2022 4:19 pm | |
| 407 tot timpul avea 5-6 vagoane, 472/473 de regula înainte de război avea dormitor,cuseta, 2 vagoane de clasa plus un un vagon minibar pana la/de la Simeria! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Dum Mar 20, 2022 5:30 pm | |
| Ah da așa e, vorbeam despre Corona dar nu știu de ce gândul mi-a fost la câte vagoane are Harghita. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Dum Mar 20, 2022 9:42 pm | |
| În filmare avem așa EA1-240 Dormitor seria 71-91.009 MAV Start Cușeta seria 50-91.201 MAV Start Restaurant seria 88-71.007 MAV Start Clasa 2 seria 21-91.331 MAV Start Clasa 2 seria 21-91.009 MAV Start Clasa 2 seria 21-91.011 MAV Start Dormitor seria 71-70.006 CFR Călători Cușeta seria 40-31.013 CFR Călători |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Lun Mar 21, 2022 10:20 am | |
| De pe Facebook Trenuri România.Deci se vede că există și cerere pentru vagonul restaurant numai a noștri dormi pe ei de incapabili ce sunt.. În perioada 20-29 martie 2022, trenurile "Corona" IC 406/407 sunt prelungite de la Brașov al București, astfel anulându-se trenurile 1632, 473, 1635 și 472. Această modificare temporara, influențată de lucrările de infrastructura MAV, aduce printre cele mai confortabile vagoane ale unui operator din Europa, la București. Trenul 406/407 este format aproape integral din vagoane MAV, singurele vagoane CFR din garnitura acestui tren fiind un dormitor 71-70 și o cușetă 44-31. Garnitura MAV asigură mai multe servicii, precum cușetă, dormitor, vagon restaurant și clasa a 2-a, dispuse astfel: 1x Vagon dormitor seria 71-91 1x Vagon cușetă seria 50-91 1x Vagon restaurant seria 88-91 1x Vagon clasa a 2-a seria 21-91 3xx 2x Vagon clasa a 2-a seria 21-91 0xx Primul vagon este vagonul dormitor seria 71-91, varianta cu 1 pat per cabină. Acesta a fost modernizat în anul 2020 prin programul IC+, fiind capabil sa intre în majoritatea tarilor europene, inclusiv Rusia, find probabil un exemplu clar de cum ar trebui folosite inscripțiile RIC. Aspectul exterior al vagonului este unul modern, schema de vopsire fiind într-adevăr foarte reușită și plăcută la vedere. Aspectul interior este plăcut la vedere, oferă intimitate, ușile multicolore oferă un aspect vivid, iar cabinele sunt destul de spațioase. Cel de al doilea vagon este vagonul cușetă seria 50-91(reconstruit 2020, program IC+). Vagonul dispune de 9 cabine a câte 4 locuri fiecare. Aspectul exterior se păstrează modern, la fel ca și la vagonul de dormit. Paturile sunt confortabile iar patul de sus este destul de depărtat de tavan. Cabinele oferă intimitate, iar grupul sanitar este curat și spațios. Următorul vagon este vagonul restaurant seria 88-91(reconstruit 2020, program IC+). Ei bine, aici asistăm la o premieră, pe trenurile CFR aceste vagoane fiind inexistente(în afară de perechea 346/347, fiind detașat la Cluj). Vagonul restaurant este foarte spațios, curat, iar preturile sunt la același nivel cu cele practicate de CFR pe perechea Dacia. Vagonul era deschis încă de dinainte de plecare din Gara de Nord, fapt ce este total inexistent la CFR. Clienții deja începuseră sa apară în vagon încă de la plecare. Locurile sunt dispuse atât tip Bar cât și la mese, cu scaune rabatabile. Următorul vagon este vagonul seria 21-91 3xx DWA/Dunakeszi Jarmujativo, construit în 1997/1998, reconstruit în anul 2020 prin IC+. După părerea mea, acesta este și cel mai bun vagon al acestui tren. Aspectul interior este excepțional, cu mochetă în tot vagonul și tapițerie colorată, ce înfrumusețează vagonul per total. Poate fi comparat cu fratele lui, 21-76 9xx CFR provenit tot dintr-o cutie DWA compartimentat, aici văzându-se și diferența dintre MAV și CFR. Următoarele 2 vagoane sunt vagoane seria 21-91 0xx, varianta Gosa Z2, fabricație 1989, reconstruite 2002-2007. Ambele vagoane, împreună cu 21-91 3xx sunt vagoane compartimentate, cu câte 6 locuri, oferind un confort sporit, mult peste orice alt vagon compartimentat CFR(21-90, 19/20-54 și semicompartimentatele 20-76, 22-76 & 30-76.). Aspectul care ar diferenția cele doua serii(21-91 0xx și 21-91 3xx) ar fi scaunele mai confortabile ale vagoanelor Gosa Z2. Garnitura trenului se încheie cu 2 vagoane CFR, o cușetă 44-31 și un dormitor 71-70, care pot fi admirate doar din afara, personalul CFR fiind foarte reticent în poarta vagoanelor, față de personalul MAV, care mi-au arătat fiecare parte a vagonului, au discutat cu mine și au fost foarte deschiși. Următoarele 4 vagoane din garnitura 12635 au fost vagoane salon AVA200, ce constituie grupa de Sibiu a acestui tren. De asemenea, consider ca prelungirea permanenta a trenului 406/407 de la MT2023 și anularea permanentă a trenurilor 1632, 472, 1635, 473 ar fi o mișcare foarte bună a CFR, date fiind condițiile de călătorie net superioare ale MAV. La fiecare poză voi lăsa în detalii seria fiecărui vagon. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Lun Mar 21, 2022 1:25 pm | |
| 472 e foarte utilizat și pe intern. Există o brumă de călători Ploiești - Arad, Brașov - Arad, Codlea - Arad, Sibiu - Arad, (Simeria - Curtici, mecanici de la privații de marfă am văzut că mai merg regie cu acest tren). Atunci dacă e așa ar trebui reintrodus Aradul de noapte (prin Sibiu), fostul accelerat 1625, sau ce număr i-or da ei acum. Bine peste câțiva ani când vor fi finalizate lucrările la coridor clar Dacia va trebui să se contopească cu Isterul și să rezulte un singur tren cu plecare din București pe la orele 18-19 sau eu știu 20-21, depinde cum s-ar încadra la legătură spre Viena. Dar musai și un tren de noapte București - Brașov - Sibiu - Arad care să sosească în Arad pe la 6 dimineață. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Lun Mar 21, 2022 3:47 pm | |
| - Vitosa a scris:
Dar musai și un tren de noapte București - Brașov - Sibiu - Arad care să sosească în Arad pe la 6 dimineață. Fara trenuri de noapte, acum doar alea de navetisti sunt prioritare... etajatilii necesita utilizare... |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Lun Mar 21, 2022 4:08 pm | |
| Gata, trenul IR 1789 revine la compunerea obisnuita, fara etajate sau Desiro de azi. Cu ocazia reluarii circulatiei in conditii normale la Pitesti, fara devieri pe ramificatie. Si...spre amagirea lui Dr2005. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 Lun Mar 21, 2022 4:09 pm | |
| Vitosa da Dacia ar trebui sa plece mult mai tarziu si asa soseste prea repede in Viena nu prea ai ce face la ora aia mai ales tinand cont ca toate checkin-urile se fac dupa ora 14..
A 1625 București Nord(21:30) - Ploiești Vest(22:23-22:26) - Brașov(0:27-0:47) - ... - Simeria(5:48-6:06) - Deva(6:15-6:17) - Arad(8:25) A 1626 Arad(17:28) - Deva(19:39-19:42) - Simeria(19:51-20:11) - ... - Brașov(1:51-2:07) - Ploiești Vest(4:06-4:09) - București Nord(4:56)
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Lun Mar 21, 2022 8:51 pm, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania 2020/2021/2022/2023 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |