|
| Mersul trenurilor 2020-2021 | |
|
+41Luca tgv esCapeTUfres123 billy752-istu Cipri Andrei Neculai skillz1337 MariusM LUC38 florin94 Vale aris86 Theo A. 92Dragos Petre_IFTE marius_catalin84 Theijs ciprian71 adytm vlad237 Alastair ALEXCFR alinx3330 cardinal riciu cfr500 dan tm Luna TER200 Peter Fodor marius664 Saruman cristi ar Vitosa DUAL AeroX IonutCFR2009 Adrian78 Adirmvl bubu cristi CFR Dr2005 Nesebar 45 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Joi 08 Oct 2020, 00:13 | |
| - Dr2005 a scris:
Degeaba e plin trenul după Ineu, dacă trebuie să ardă motorină de pomană de la Arad la Ineu, iar mecanicii trebuie aduşi de la Timişoara. Asta e cum făcuse CFR Călători mai demult socoteala pentru Giurgiu - Grădiştea: e rentabil la min. 35 călători pe tren, în medie aveau 50, da' trebuia plimbat automotorul 128 km Giurgiu - Bucureşti pentru alimentare, ceea ce anula toată rentabilitatea. Si pe Arad - Ineu e la fel de plin, iar consumul la un AMX4500 e undeva la 70-80 % la un drum complet de 340 km in conditii normale. Mecanici de la Timisoara au mai facut in trecut pe Valcani - Sannicolau Mare - Periam - Arad, cum spuneam orgolii, comoditate si pensionari cu pretentii, ori faci cum vor ei ori ei stau acasa si nu mai ai cu cine lucra. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Joi 08 Oct 2020, 00:56 | |
| - Dr2005 a scris:
- adytm a scris:
- Fii serios domnule ca repeti aceeasi placă si Karpaty are dreptate cand te critică! Sustii numai tampenii! Sunt zeci de trenuri in cele 24 ore intre Bucuresti-Brasov si au destule din astea sa isi aleaga si navetistii asa ca trebuie facuta o delimitare de bun simț intre rangurile de tren. Aceeasi chestie o repeti si fara sens, fii matur si renunta la ideea asta fixă! Nu mai exista de ani de zile o delimitare clara intre trenuri si ajungi sa ai tu pe Ir 72/73 opriri in Videle pentru toti navetistii. Este bataie de joc. Ar fi de bun simt doar o pereche( deci un tren la dus/ altul la intors) care sa aiba oprire doar la Rosiori. Dar in niciun caz la Videle pe trenurile internationale pentru M900. Pentru cele spre Sofia e de inteles avand in vedere varianta ocolitoare. Este binevenita o pereche de trenuri Bucuresti-Brasov cu doar o oprire pe traseu. Asa ar trebui sa existe si intre Bucuresti-Timisoara: cu opriri la Rosiori- Craiova-Severin-Herculane- Timisoara- deci doar o pereche ar fi super. Acum unele IR au o drăcovenie de planificare cu Iablanița...
Nu poţi să faci delimitări din astea în sistemul convenţional. Nici ungurii nu le fac, nici nemţii, nici cehii... dacă nu avem linii de mare viteză, trebuie să ne descurcăm cu ce avem. Ar trebui cadenţare pe fiecare rută, cu aceleaşi opriri pe rang, la intervale fixe de timp, care intervale să fie multiplii (sau divizori, dacă sunt secţii foarte circulate) de 60 de minute. Or ideea asta, aplicată deja în aproape toată Europa, e tot mai departe de noi, câtă vreme încă se merge pe gândirea că trenul e pus pentru mers cap-coadă cu el.
S-au mai încercat ,,exprese", am avut şi IC acum câţiva ani (între IC Bucureşti - Galaţi şi accelerat pe aceeaşi relaţie nu era nicio diferenţă de opriri, doar cea de preţ) tot fără succes.
Hai să luăm modelele de succes european - Austria şi Germania au peste 80% din venituri din traficul de navetă. Asta le permite austriecilor să ardă bani cu NighJet şi nemţilor să exploateze ICE-uri care nici măcar nu sunt compensate. Sau să ne uităm măcar la vecinii unguri, care dacă întârzie Dacia, de ex., o mai ţin 2 ore în Lokoshaza pentru că le deranjează abonaţii (explicaţie cât se poate de oficială) navetişti. Pe când la noi navetistul e lăsat la urmă, primeşte trenuri doar dacă mai au loc printre IR-urile de lung parcurs, cu vagoanele ,,declasate" de la IR. Dacă se strică locomotiva, ghinion de neşansă, dacă nu se strică... se strică la un IR şi se ia maşina de R, că pentru CFR Călători e mai important să ajungă turistul la hotel decât navetistul la serivicu. Doar că şefii navetistului nu vor gusta scuza cu locomotiva de prea multe ori, aşa că omul fie rămâne şomer, fie caută alt mijloc de transport, fie ia trenul cu 2 ore mai devreme, fie, dacă îşi permite şi îl ajută mersul trenurilor, navetează cu IR, ca să fie sigur că ajunge la timp. De aia românul merge cu trenul de la Satu Mare la Mangalia şi cu maşina de la Chitila la Bucureşti.
Iar în condiţiile astea, Dl. Costescu & co. visează la cai verzi pe pereţi la rang de IC. Nu pot decât să le urez faliment plăcut. Nu ştiu ce criterii de performanţă o avea acum conducerea CFR Călători, pe dl. Szentes l-au mazilit pentru mai puţin. Mamă ce aş râde să se trezească CFR S.A. că noul tren e cam pe la ora schimbului de personal şi să-i trântească ONI-uri zilnice pe la Sinaia sau Ploieşti. Normal ca IR are prioritate, de cand e calea ferata trenuld e rang superior are prioritate in fata celui de rang inferior. Tot compari mere cu pere si habar nu ai, dai exemplu pe Austria si Germania ca aia au trenuri pentru navetisti, pai cine face naveta cu trenurile alea si cine face naveta cu ale noastre? La aia sunt oameni normali care fac naveta pe cand la noi tigania face naveta, tot felul de specimene care strica si distrug. Cele mai mari pierderi si distrugeri sunt la trenurile de naveta, scaune rupte, taiate, wc-uri vandalizate, e dezastru in randul tiganilor si a tuturor navetistilor. Cum sa oferi conditii aici cand dupa o cursa vagonul ajunge sub orice critica. Normal ca un calator simplu are prioritate in fata navetistilor. Calatorul simplu plateste si 300 de lei pe un bilet la dormit pe cand navetistul plateste mai nimic si merge zilnic, distruge si strica. Fa comparatie ce linii au aia prin Austria si Germania, fa comparatie cuc e viteze merg, fa comparatie ce lux si confort ofera aia in trenuri, astea nu se pun nu, ca nu iti convine tie, pe astea nu le vezi ca suntem praf si vai de capul nostru in comparatie cu restul UE. La ce sa opreasca in Ploiesti cand cu 15 minute inainte trece 1741 care opreste ca si calul betivului la fiecare crasma? Nu le ajunge 1741 ca il devasteaza pana la Ploiesti si e plin de navetisti? Vor sa il distruga si pe asta tren de viteza, daca vrei la clasa 1 nu ai loc de navetisti ca stau ei mot, lasa sa nu mai stea sa nu mai opreasca sa avem si noi un tren adevarat in tara asta. 1741 pleaca la 18:45 si CT-BV pleaca la 19 nu e nevoie sa opreasca in Ploiesti! La mintea ta amesteci rate cu gaste si porci si vaci la gramada, nu conteaza, omu ala care vine de la Cluj de la Oradea de la Satu mare e obligat sa suporte galagia si asaltul navetistilor. Navetistii sa faca naveta cu trenurile speciale de naveta nu cu trenuri de lung parcurs! Trenurile internationale la fel ar trebui sa zburde nu s aopreasca in toate vagaunile, TRAIANUS Bucuresti-Craiova trebuia sa fie fara oprire, apoi Balota Severin Herculane Caransebes Lugoj si Timisoara, Arad si pa. Dacia, Ploiesti Sinaia Predeal Brasov Sighisoara Alba Simeria Deva Arad si pa Ister Ploiesti Predeal Brasov Fagaras Sibiu Simeria Deva Arad si pa Asta inseamna sa respecti calatorul, nu sa iti bati joc de el sa amesteci navetisti cu oamenii care platesc o gramada de bani pe un bilet. Accum 15 ani am fost cu un tren international de noapte Frankfurt-Praga, la intrarea in Cehia au bagat 2-3 vagoane pentru parcurs intern, si urca un cioflingar prin Cehia in vagonul care venea de la Frankfurt si era cu oameni care mergeau in relatie internationala, pai a venit seful de tren si la luat pe sus, baaaaa misca in vagoanele speciale pentru parcurs intern nu deranja lumea care merge ore intregi si plateste banu gramada ca nu te compari cu ei, tu dai 2 bani pe un drum ca mergi o statie, nu deranjezi tu lumea care merge ore intregi si in relatie internationala. Asta inseamna respect fata de calator nu iti bati joc si trenul international il opresti la Videle si Caracal sa urce tigania si navetistii. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Mersul trenurilor 2020-2021 Joi 08 Oct 2020, 07:59 | |
| Kapпaтй , ai pus degetul pe rana. Acesta e adevarul, cand vom avea un mers de tren care sa separe mere de pere. Cand vom avea trenuri internationale, trenuri interne de lung parcurs cu opriri punctuale si trenuri de navetisti? Amestecatura asta, devine pentru multi enervanta. Nu se gaseste nimeni in ministerul ala sa faca ceva cu mersul de tren. Sa constientizeze odata ca nu poti sa-ti bati joc la infinit de cei care parcurg sute de km. Pasagerii nu sunt toti tampiti si sa accepte ,,ciorba'' unora. Sunt multi care vor si altceva. IR 1684 poate sa traiasca si cu pasageri normali si care dupa 2 ore nu vezi seminte si alte nazdravanii pe jos. Si asa pot trai si multe alte trenuri de lung parcurs si internationale. Bravo, imi place comentariul tau.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Joi 08 Oct 2020, 11:17 | |
| Dr2005 hai sa uitam cate ranguri de tren au cehii si slovacii? Eu nu cred ca un tren Pendolino de rang SC oprește in toate bălăriile Uitate pe M800 sunt trenuri fara oprire si nu s-au anulat.. CristiCfr pai ai lucrat la Regiotrans cunosti foatte bine situatia asa e cand lucrezi doar cu pensionari si ai in conducere comunisti de la CFR Calatori si visezi numa dupa profit |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Joi 08 Oct 2020, 12:10 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Normal ca IR are prioritate, de cand e calea ferata trenuld e rang superior are prioritate in fata celui de rang inferior.
Da, pentru că la noi calea ferată e cam la fel ca la inventare dpdv al operării. - Karpaty a scris:
- Calatorul simplu plateste si 300 de lei pe un bilet la dormit pe cand navetistul plateste mai nimic si merge zilnic
Călătorul tău simplu plăteşte 300 lei o dată pe an, pentru o călătorie care implică şi însoţitor de vagon şi cheltuieli mari. Navetistul plăteşte 200 lei pe lună timp de minimum 11 luni pe an (să zicem că nu îşi face abonament în concediu),pentru un tren care are un singur naş la 3 - 4 vagoane şi care nu are costuri suplimentare cu spălat lenjeria. E matematică de clasa întâi asta. - Karpaty a scris:
- Accum 15 ani am fost cu un tren international de noapte Frankfurt-Praga, la intrarea in Cehia au bagat 2-3 vagoane pentru parcurs intern, si urca un cioflingar prin Cehia in vagonul care venea de la Frankfurt si era cu oameni care mergeau in relatie internationala, pai a venit seful de tren si la luat pe sus, baaaaa misca in vagoanele speciale pentru parcurs intern nu deranja lumea care merge ore intregi si plateste banu gramada ca nu te compari cu ei, tu dai 2 bani pe un drum ca mergi o statie, nu deranjezi tu lumea care merge ore intregi si in relatie internationala. Asta inseamna respect fata de calator nu iti bati joc si trenul international il opresti la Videle si Caracal sa urce tigania si navetistii.
Mai circulă şi acum, nu doar în vremuri imemoriale. Pe Budapesta - Bratislava - Praga e mers cadenţat la două ore, iar pe Bratislava - Praga se mai intercalează şi trenuri ale cehilor şi slovacilor, ca să fie per total intervalul de o oră. Toate au acelaşi rang şi aceleaşi opriri şi toate sunt pline de navetişti Praga - Pardubice, Budapesta - Vac, Bratislava - Nove Zamky ş.a., mai ales că nici cehii, nici slovacii, nici ungurii nu au diferenţe mari de preţ între R şi IC şi au abonamente unice. Ba chiar la unguri, relaţia Budapest - Vac e inclusă în abonamentul de transport public de Budapesta, deci navetistul maghiar poate să se lăfăie la preţ de bilet de Ikarus 280 în vagoanele modernizate ale MAV şi în cele CD şi chiar DB (că mai scapă vagoane DB pe Berlin - Budapesta). Dacă s-ar baza doar pe călătorii între cele 3 capitale (eventual 4 dacă ducem trenul până la Berlin), ar trebui să circule cu BZMot-ul ca să fie rentabil ) Nu se mai ataşează nimic pe intern, trenurile de zi au compunerea fixă, ca să se elimine timpii morţi. Pendolino cehesc mai sare câteva staţii, dar opreşte în gările Pragăi (nu doar în aia principală), opreşte în Pardubice, opreşte în Olomouc (oraşe mult mai mici decât Ploieşti), nu merge glonţ de la Praga la Bohumin. _________________ :TTT:
|
| | | Theijs
Numarul mesajelor : 59 Reputatie : 3868 Data de inscriere : 22/06/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Joi 08 Oct 2020, 13:30 | |
| - Saruman a scris:
- Does somebody to have the project Train timetable fon next year?
See this linkfor the Timetable 2020-2021. International:
- The train Budapest-Timisoara is again being coupled with the internal nighttrain Timisoara-Bucharest
- The train Budapest-Püspökladány-Satu Mare is extended to Baia Mare.
- The train Budapest - Sibiu departs one hour later, so travellers coming from the nighttrain from München have finally a good connection in Budapest to Sibiu.
National: - Introduction of the train Bucharest - Otopeni Airport with a strict interval 5:00 - 23:00h. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Joi 08 Oct 2020, 14:20 | |
| https://clubferoviar.ro/160-kilometri-la-ora-iuteala-maxima-a-trenurilor-in-noul-mers/ |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Joi 08 Oct 2020, 15:17 | |
| - Dr2005 a scris:
- Kapпaтй a scris:
- Normal ca IR are prioritate, de cand e calea ferata trenuld e rang superior are prioritate in fata celui de rang inferior.
Da, pentru că la noi calea ferată e cam la fel ca la inventare dpdv al operării.
- Karpaty a scris:
- Calatorul simplu plateste si 300 de lei pe un bilet la dormit pe cand navetistul plateste mai nimic si merge zilnic
Călătorul tău simplu plăteşte 300 lei o dată pe an, pentru o călătorie care implică şi însoţitor de vagon şi cheltuieli mari. Navetistul plăteşte 200 lei pe lună timp de minimum 11 luni pe an (să zicem că nu îşi face abonament în concediu),pentru un tren care are un singur naş la 3 - 4 vagoane şi care nu are costuri suplimentare cu spălat lenjeria. E matematică de clasa întâi asta.
- Karpaty a scris:
- Accum 15 ani am fost cu un tren international de noapte Frankfurt-Praga, la intrarea in Cehia au bagat 2-3 vagoane pentru parcurs intern, si urca un cioflingar prin Cehia in vagonul care venea de la Frankfurt si era cu oameni care mergeau in relatie internationala, pai a venit seful de tren si la luat pe sus, baaaaa misca in vagoanele speciale pentru parcurs intern nu deranja lumea care merge ore intregi si plateste banu gramada ca nu te compari cu ei, tu dai 2 bani pe un drum ca mergi o statie, nu deranjezi tu lumea care merge ore intregi si in relatie internationala. Asta inseamna respect fata de calator nu iti bati joc si trenul international il opresti la Videle si Caracal sa urce tigania si navetistii.
Mai circulă şi acum, nu doar în vremuri imemoriale. Pe Budapesta - Bratislava - Praga e mers cadenţat la două ore, iar pe Bratislava - Praga se mai intercalează şi trenuri ale cehilor şi slovacilor, ca să fie per total intervalul de o oră. Toate au acelaşi rang şi aceleaşi opriri şi toate sunt pline de navetişti Praga - Pardubice, Budapesta - Vac, Bratislava - Nove Zamky ş.a., mai ales că nici cehii, nici slovacii, nici ungurii nu au diferenţe mari de preţ între R şi IC şi au abonamente unice. Ba chiar la unguri, relaţia Budapest - Vac e inclusă în abonamentul de transport public de Budapesta, deci navetistul maghiar poate să se lăfăie la preţ de bilet de Ikarus 280 în vagoanele modernizate ale MAV şi în cele CD şi chiar DB (că mai scapă vagoane DB pe Berlin - Budapesta). Dacă s-ar baza doar pe călătorii între cele 3 capitale (eventual 4 dacă ducem trenul până la Berlin), ar trebui să circule cu BZMot-ul ca să fie rentabil ) Nu se mai ataşează nimic pe intern, trenurile de zi au compunerea fixă, ca să se elimine timpii morţi.
Pendolino cehesc mai sare câteva staţii, dar opreşte în gările Pragăi (nu doar în aia principală), opreşte în Pardubice, opreşte în Olomouc (oraşe mult mai mici decât Ploieşti), nu merge glonţ de la Praga la Bohumin. Iar balmajesti ce iti zboara tie prin cap. Eu zic una, tu bati toba cu total altceva, tipic pentru tine sa nu cumva sa taci si sa nu iti expui balariile pe aici. Ai fost si tu putin pe afara(cand mergeam eu prin Europa tu esti copil de tata, acum vai Doamne cine iti mai ajunge la nas) si acum vii si bati toba ca aia au nu stiu ce, dar confortul din vagoanele CD, MAV si ZSSK nu il vezi, luxul adica normalitatea de la altii in comparatie cu jegul de la noi nu il spui, aberezi ca sunt bune 20-68. Nu stiu de ce stau sa imi bat eu capul cu unu ca tine, mergi de te impusca ca faci un bine tarii, e cel mai bine! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Joi 08 Oct 2020, 20:14 | |
| https://clubferoviar.ro/mersul-trenurilor-de-aeroport/ |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Joi 08 Oct 2020, 21:27 | |
| - Adrian78 a scris:
- CristiCfr pai ai lucrat la Regiotrans cunosti foatte bine situatia asa e cand lucrezi doar cu pensionari si ai in conducere comunisti de la CFR Calatori si visezi numa dupa profit
Pai daca s-ar urmari profit nu ar face asa ceva Sa dai o sectie cu 21.401.843 Căl-km /an a doua dupa Iasi - Dorohoi si sa pastrezi linii ca Timisoara - Cruceni cu 2.182.364 Căl-km /an sfideaza orice logica economica http://arf.gov.ro/web/wp-content/uploads/2020/08/Acte-aditionale-CSP-august-2020.pdf _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6193 Data de inscriere : 23/08/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Vin 09 Oct 2020, 19:10 | |
| - Dr2005 a scris:
- adytm a scris:
- Fii serios domnule ca repeti aceeasi placă si Karpaty are dreptate cand te critică! Sustii numai tampenii! Sunt zeci de trenuri in cele 24 ore intre Bucuresti-Brasov si au destule din astea sa isi aleaga si navetistii asa ca trebuie facuta o delimitare de bun simț intre rangurile de tren. Aceeasi chestie o repeti si fara sens, fii matur si renunta la ideea asta fixă! Nu mai exista de ani de zile o delimitare clara intre trenuri si ajungi sa ai tu pe Ir 72/73 opriri in Videle pentru toti navetistii. Este bataie de joc. Ar fi de bun simt doar o pereche( deci un tren la dus/ altul la intors) care sa aiba oprire doar la Rosiori. Dar in niciun caz la Videle pe trenurile internationale pentru M900. Pentru cele spre Sofia e de inteles avand in vedere varianta ocolitoare. Este binevenita o pereche de trenuri Bucuresti-Brasov cu doar o oprire pe traseu. Asa ar trebui sa existe si intre Bucuresti-Timisoara: cu opriri la Rosiori- Craiova-Severin-Herculane- Timisoara- deci doar o pereche ar fi super. Acum unele IR au o drăcovenie de planificare cu Iablanița...
Nu poţi să faci delimitări din astea în sistemul convenţional. Nici ungurii nu le fac, nici nemţii, nici cehii... dacă nu avem linii de mare viteză, trebuie să ne descurcăm cu ce avem. Ar trebui cadenţare pe fiecare rută, cu aceleaşi opriri pe rang, la intervale fixe de timp, care intervale să fie multiplii (sau divizori, dacă sunt secţii foarte circulate) de 60 de minute. Or ideea asta, aplicată deja în aproape toată Europa, e tot mai departe de noi, câtă vreme încă se merge pe gândirea că trenul e pus pentru mers cap-coadă cu el.
S-au mai încercat ,,exprese", am avut şi IC acum câţiva ani (între IC Bucureşti - Galaţi şi accelerat pe aceeaşi relaţie nu era nicio diferenţă de opriri, doar cea de preţ) tot fără succes.
Hai să luăm modelele de succes european - Austria şi Germania au peste 80% din venituri din traficul de navetă. Asta le permite austriecilor să ardă bani cu NighJet şi nemţilor să exploateze ICE-uri care nici măcar nu sunt compensate. Sau să ne uităm măcar la vecinii unguri, care dacă întârzie Dacia, de ex., o mai ţin 2 ore în Lokoshaza pentru că le deranjează abonaţii (explicaţie cât se poate de oficială) navetişti. Pe când la noi navetistul e lăsat la urmă, primeşte trenuri doar dacă mai au loc printre IR-urile de lung parcurs, cu vagoanele ,,declasate" de la IR. Dacă se strică locomotiva, ghinion de neşansă, dacă nu se strică... se strică la un IR şi se ia maşina de R, că pentru CFR Călători e mai important să ajungă turistul la hotel decât navetistul la serivicu. Doar că şefii navetistului nu vor gusta scuza cu locomotiva de prea multe ori, aşa că omul fie rămâne şomer, fie caută alt mijloc de transport, fie ia trenul cu 2 ore mai devreme, fie, dacă îşi permite şi îl ajută mersul trenurilor, navetează cu IR, ca să fie sigur că ajunge la timp. De aia românul merge cu trenul de la Satu Mare la Mangalia şi cu maşina de la Chitila la Bucureşti.
Iar în condiţiile astea, Dl. Costescu & co. visează la cai verzi pe pereţi la rang de IC. Nu pot decât să le urez faliment plăcut. Nu ştiu ce criterii de performanţă o avea acum conducerea CFR Călători, pe dl. Szentes l-au mazilit pentru mai puţin. Mamă ce aş râde să se trezească CFR S.A. că noul tren e cam pe la ora schimbului de personal şi să-i trântească ONI-uri zilnice pe la Sinaia sau Ploieşti. Bine zis! Din punctul meu de vedere aceste trenuri IR cu mers de IC nu vor avea succes. |
| | | Petre_IFTE
Numarul mesajelor : 472 Varsta : 58 Localizare : Arad Reputatie : 5511 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Dum 11 Oct 2020, 19:17 | |
| Trebuie umblat la timpul de mers intre Arad - Radna (in proiect 37-38 minute), de azi in BAR viteza sporeste la 120 km/h si astazi 75-2, 1766 si 1822 au fost timpurii in Radna cu 6, 7 si chiar 9 minute. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Dum 11 Oct 2020, 19:26 | |
| - Petre_IFTE a scris:
- Trebuie umblat la timpul de mers intre Arad - Radna (in proiect 37-38 minute), de azi in BAR viteza sporeste la 120 km/h si astazi 75-2, 1766 si 1822 au fost timpurii in Radna cu 6, 7 si chiar 9 minute.
Peste tot e asa! Acum vreo doua luni am fost la o cabana la Predeal. Acolo mai toate trenurile pe care le-am luat pentru plimbari au ajuns si cu 6 minute timpuriu. Plus RT, din Brasov la Bucuresti, a ajuns cu vreo 4 in Darste. 4' acolo, 4' sau 5' in Predeal. Deci din doua stati pe vreo 26 de kilometri. 1623 (sper ca nu ii gresesc numarul lui Bucuresti - Sibiu) a ajuns cu 4'-5' minute in Predeal si cu aproape 7'-8' in Brasov!!! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Dum 11 Oct 2020, 20:40 | |
| - Petre_IFTE a scris:
- Trebuie umblat la timpul de mers intre Arad - Radna (in proiect 37-38 minute), de azi in BAR viteza sporeste la 120 km/h si astazi 75-2, 1766 si 1822 au fost timpurii in Radna cu 6, 7 si chiar 9 minute.
CFR nu o sa modifice trasele mai ales ca mai is 2 luni pana la schimbarea mersului de tren Degeaba ai mers de 120 ca timpi de mers sunt calculati la medie de 60 de km/h asa cum ii pe Blaj Sighisoara Trebuie scoasa si restrictia de 70km/h de la pasajul de la Glogovat |
| | | Petre_IFTE
Numarul mesajelor : 472 Varsta : 58 Localizare : Arad Reputatie : 5511 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Dum 11 Oct 2020, 22:49 | |
| Vorbim despre "proiectul" noului mers 2020 - 2021, ceea ce a apărut până acum pe net la trenurile IR timpii de mers au rămas ca şi cei din actualul mers pe distanța Arad - Radna. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2020-2021 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |