|
| Mersul trenurilor 2020-2021 | |
|
+41Luca tgv esCapeTUfres123 billy752-istu Cipri Andrei Neculai skillz1337 MariusM LUC38 florin94 Vale aris86 Theo A. 92Dragos Petre_IFTE marius_catalin84 Theijs ciprian71 adytm vlad237 Alastair ALEXCFR alinx3330 cardinal riciu cfr500 dan tm Luna TER200 Peter Fodor marius664 Saruman cristi ar Vitosa DUAL AeroX IonutCFR2009 Adrian78 Adirmvl bubu cristi CFR Dr2005 Nesebar 45 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Mar 6 Oct - 9:15 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Trebuie si trenuri de viteza!
Da, trebuie, dar în plus peste alea existente, nu să laşi în câmp vreo 100 de călători (cam atâţia lua 381 de la 1832 şi 5565; de la 5565 aproape toţi călătorii coborau la Vereşti, îi numărai pe degetele de la juma' de mână pe cei rămaşi). Şi în niciun caz cu EA-uri, că nu o să aibă călători de mai mult de 2 vagoane oricât de tare s-ar chinui. Păi 2 vagoane avea şi 381 de la Suceava la Mărăşeşti... numai că tot urcau şi coborau oameni din diversele staţii. Iar mulţi oameni care merg puţin aduc mai multe încasări decât câţiva oameni care merg cap-coadă. Pe principiul cu ,,Botoşani are deja 2 trenuri" pot să zic şi eu că Suceava are 6... deşi ca oraş, Suceava e aproape la fel de moartă economic ca Botoşani. Chiar crezi că călătorii sunt fraierii lu' Costescu, să marce banii îi plus la cuşete (cu o lună înainte, că altfel sunt full) - care cuşete oricum nu merg la BT, deci la Vereşti îi trezeşti din somn pe cei urcaţi de la Suceava? Nu, se vor duce la autobuz, că tot 8 ore jumate face de la Botoşani la Bucureşti, doar nu o să stea să frece menta prin Botoşani de la prânz până la 10 noaptea. Pe cât pariu că în 2 luni apare o cursă auto Botoşani - Bucureşti cu plecare din Botoşani între 15 şi 16? _________________ :TTT:
|
| | | Alastair
Numarul mesajelor : 14 Reputatie : 1839 Data de inscriere : 26/11/2019
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Mar 6 Oct - 22:09 | |
| Some pages I have found for the new timetable 2020/2021
https://www.scribd.com/user/517025051/Tulburel
|
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Mier 7 Oct - 10:31 | |
| Multumim! Am vazut ca trenul 1688 Brasov- Constanta, nu opreste decat in Predeal si Bucuresti Nord...iar 1686 Constanta - Brasov, decat in Fetesti, Bucuresti Nord si Predeal... Banuiesc ca... nu va ramane asa... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Mier 7 Oct - 12:53 | |
| Puteți vizualiza mersul trenurilor pe siteul www.economica.net
NU sunt modificări majore, probabil LENEA este mare la cei care întocmesc și aprobă. Aștept totuși schimbări de la operatorii privați. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Mier 7 Oct - 13:59 | |
| Nu stiu acum daca e ok cu tren Brasov - Predeal - Bucuresti Nord - Constanta... Poate ma insel dar parca Sinaia ar fi mai indicat decat Predeal, si as mai adauga eu Ploiestiul... Plus ca la retur, opreste in Fetesti... care... nu e cine stie ce oras... Nu vreau sa jignesc locuitorii din Fetesti... dar... Insa nu stiu situatia calatorilor exact... mi-ar placea sa cred ca cine l-a gandit, l-a gandit cu cap. In site-ul citat nu zice si de oprirea la retur, in Fetesti... |
| | | vlad237
Numarul mesajelor : 33 Reputatie : 3236 Data de inscriere : 19/02/2016
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Mier 7 Oct - 14:06 | |
| - riciu a scris:
- Nu stiu acum daca e ok cu tren Brasov - Predeal - Bucuresti Nord - Constanta... Poate ma insel dar parca Sinaia ar fi mai indicat decat Predeal, si as mai adauga eu Ploiestiul... Plus ca la retur, opreste in Fetesti... care... nu e cine stie ce oras... Nu vreau sa jignesc locuitorii din Fetesti... dar...
Insa nu stiu situatia calatorilor exact... mi-ar placea sa cred ca cine l-a gandit, l-a gandit cu cap. In site-ul citat nu zice si de oprirea la retur, in Fetesti... Predeal e varf de panta, e obligatorie oprirea acolo, iar Fetesti genereaza multi calatori, este un oras "feroviar", sa zic asa. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Mier 7 Oct - 14:10 | |
| Ploiesti Bucuresti sau Brasov sunt 10000 de trenuri pe zi, IC nu are de ce sa opreasca!!! Sa faca toti tasti bastii naveta? Mai bine nu! Sinaia la fel are destule trenuri pe zi, suficient ca opreste la Predeal! Trenul acesta e pus special sa ajungi repede Bucuresti-Constanta, Constanta-Bucuresti, Bucuresti-Brasov si Brasov-Bucuresti, pentru asta e acest tren, pe unde trece e normal sa fie doar in trecere fara oprire. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Mier 7 Oct - 14:34 | |
| Am uitat treaba cu Predealul... ai dreptate. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Mier 7 Oct - 21:20 | |
| - riciu a scris:
- Multumim!
Am vazut ca trenul 1688 Brasov- Constanta, nu opreste decat in Predeal si Bucuresti Nord...iar 1686 Constanta - Brasov, decat in Fetesti, Bucuresti Nord si Predeal... Banuiesc ca... nu va ramane asa... Ba așa le va rămâne mersul și uite de ce https://www.bizbrasov.ro/2020/10/07/director-cfr-calatori-un-tren-intercity-brasov-bucuresti-cu-oprire-doar-in-predeal-va-fi-introdus-in-noul-mers-al-trenurilor-timpul-calatoriei-scade-cu-doar-9-minute/ Și tot ce ai văzut tu/dvs în acel link ăla va fi noul mers 2020/2021. Nu se mai modifică nimic. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Mier 7 Oct - 21:45 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Puteți vizualiza mersul trenurilor pe siteul www.economica.net
NU sunt modificări majore, probabil LENEA este mare la cei care întocmesc și aprobă. Aștept totuși schimbări de la operatorii privați. Se confruntă și ei cu aceeași criză de personal ca la Stat pe unele secții. Tot un copy paste la mers vei vedea si din partea lor. Poftim să nu crezi că bat câmpii uite răspunsul primit și postat de Peter Fodor la topicul liniei 317 Arad - Brad. ''Regio Călători SRL, în calitate de operator de transport feroviar de călători, a decis sa se retraga de pe ruta Ineu-Brad și retur, începând cu data de 01.01.2021. Decizia a fost adoptată în urma analizei privind lipsa personalului calificat, necesar pentru deservirea trenurilor pe zona de activitate Timișoara-Arad, precum și în urma analizei privind situația financiară a societății, activitatea fiind afectată de pandemia COVID-19. Menționăm faptul că Regio Călători SRL nu are competențe/atribuții în ceea ce privește infrastructura feroviară din România, acestea fiind în sarcina altor agenți economici.” |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Mier 7 Oct - 22:23 | |
| Va fi o eroare de marketing acest tren, cum au fost şi ,,expresele" de acum câţiva ani. Să sperăm că se vor prinde de eroare. Altfel, e de râsul curcii să treci prin staţiuni turistice de interes naţional şi să nu opreşti trenul acolo, doar pentru că o minte creaţă ţi-a băgat în cap că merge multă lume strict de la Braşov la Bucureşti. Apoi, să NU opreşti la Ploieşti?! Sau ploieştenii nu au voie pe litoral decât cu ocol prin Buzău (presupunând că vor avea vreun tren pe ruta aia), deci cu mers cu viteza carului cu boi? Opririle logice şi normale ar fi trebuit să fie Predeal, Buşteni (iarna şi Azuga), Sinaia, Câmpina, Ploieşti Vest, au câştigat 6 - 7 minute anulând opririle astea, dar au pierdut 3 vagoane de călători. _________________ :TTT:
|
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Mier 7 Oct - 22:46 | |
| - Dr2005 a scris:
- Va fi o eroare de marketing acest tren, cum au fost şi ,,expresele" de acum câţiva ani. Să sperăm că se vor prinde de eroare. Altfel, e de râsul curcii să treci prin staţiuni turistice de interes naţional şi să nu opreşti trenul acolo, doar pentru că o minte creaţă ţi-a băgat în cap că merge multă lume strict de la Braşov la Bucureşti. Apoi, să NU opreşti la Ploieşti?! Sau ploieştenii nu au voie pe litoral decât cu ocol prin Buzău (presupunând că vor avea vreun tren pe ruta aia), deci cu mers cu viteza carului cu boi?
Opririle logice şi normale ar fi trebuit să fie Predeal, Buşteni (iarna şi Azuga), Sinaia, Câmpina, Ploieşti Vest, au câştigat 6 - 7 minute anulând opririle astea, dar au pierdut 3 vagoane de călători. Fii serios domnule ca repeti aceeasi placă si Karpaty are dreptate cand te critică! Sustii numai tampenii! Sunt zeci de trenuri in cele 24 ore intre Bucuresti-Brasov si au destule din astea sa isi aleaga si navetistii asa ca trebuie facuta o delimitare de bun simț intre rangurile de tren. Aceeasi chestie o repeti si fara sens, fii matur si renunta la ideea asta fixă! Nu mai exista de ani de zile o delimitare clara intre trenuri si ajungi sa ai tu pe Ir 72/73 opriri in Videle pentru toti navetistii. Este bataie de joc. Ar fi de bun simt doar o pereche( deci un tren la dus/ altul la intors) care sa aiba oprire doar la Rosiori. Dar in niciun caz la Videle pe trenurile internationale pentru M900. Pentru cele spre Sofia e de inteles avand in vedere varianta ocolitoare. Este binevenita o pereche de trenuri Bucuresti-Brasov cu doar o oprire pe traseu. Asa ar trebui sa existe si intre Bucuresti-Timisoara: cu opriri la Rosiori- Craiova-Severin-Herculane- Timisoara- deci doar o pereche ar fi super. Acum unele IR au o drăcovenie de planificare cu Iablanița... |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Mier 7 Oct - 22:58 | |
| - Citat :
- Se confruntă și ei cu aceeași criză de personal ca la Stat pe unele secții. Tot un copy paste la mers vei vedea si din partea lor.
Poftim și un răspuns primit și postat de Peter Fodor la topicul liniei 317 Arad - Brad Foarte adevarat, este criza mare de personal, dar vina apartine tuturor otf, s-a mers pe ideea ca e mai rentabil sa se lucreze cu pensionari si in curand se va intra in colaps total daca nu se va schimba politica asta. Pe langa problema aceasta mai sunt si decizii bazate pe orgolii decat pe situația financiară, de exemplu se pastreaza linia Timisoara - Cruceni unde sunt aprox 15-20 calatori / tren si se renunta la Ineu - Brad unde 10 trenuri din 14 sunt trenuri cu utilizare de 100-120% _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Mier 7 Oct - 23:26 | |
| - adytm a scris:
- Fii serios domnule ca repeti aceeasi placă si Karpaty are dreptate cand te critică! Sustii numai tampenii! Sunt zeci de trenuri in cele 24 ore intre Bucuresti-Brasov si au destule din astea sa isi aleaga si navetistii asa ca trebuie facuta o delimitare de bun simț intre rangurile de tren. Aceeasi chestie o repeti si fara sens, fii matur si renunta la ideea asta fixă! Nu mai exista de ani de zile o delimitare clara intre trenuri si ajungi sa ai tu pe Ir 72/73 opriri in Videle pentru toti navetistii. Este bataie de joc. Ar fi de bun simt doar o pereche( deci un tren la dus/ altul la intors) care sa aiba oprire doar la Rosiori. Dar in niciun caz la Videle pe trenurile internationale pentru M900. Pentru cele spre Sofia e de inteles avand in vedere varianta ocolitoare. Este binevenita o pereche de trenuri Bucuresti-Brasov cu doar o oprire pe traseu. Asa ar trebui sa existe si intre Bucuresti-Timisoara: cu opriri la Rosiori- Craiova-Severin-Herculane- Timisoara- deci doar o pereche ar fi super. Acum unele IR au o drăcovenie de planificare cu Iablanița...
Nu poţi să faci delimitări din astea în sistemul convenţional. Nici ungurii nu le fac, nici nemţii, nici cehii... dacă nu avem linii de mare viteză, trebuie să ne descurcăm cu ce avem. Ar trebui cadenţare pe fiecare rută, cu aceleaşi opriri pe rang, la intervale fixe de timp, care intervale să fie multiplii (sau divizori, dacă sunt secţii foarte circulate) de 60 de minute. Or ideea asta, aplicată deja în aproape toată Europa, e tot mai departe de noi, câtă vreme încă se merge pe gândirea că trenul e pus pentru mers cap-coadă cu el. S-au mai încercat ,,exprese", am avut şi IC acum câţiva ani (între IC Bucureşti - Galaţi şi accelerat pe aceeaşi relaţie nu era nicio diferenţă de opriri, doar cea de preţ) tot fără succes. Hai să luăm modelele de succes european - Austria şi Germania au peste 80% din venituri din traficul de navetă. Asta le permite austriecilor să ardă bani cu NighJet şi nemţilor să exploateze ICE-uri care nici măcar nu sunt compensate. Sau să ne uităm măcar la vecinii unguri, care dacă întârzie Dacia, de ex., o mai ţin 2 ore în Lokoshaza pentru că le deranjează abonaţii (explicaţie cât se poate de oficială) navetişti. Pe când la noi navetistul e lăsat la urmă, primeşte trenuri doar dacă mai au loc printre IR-urile de lung parcurs, cu vagoanele ,,declasate" de la IR. Dacă se strică locomotiva, ghinion de neşansă, dacă nu se strică... se strică la un IR şi se ia maşina de R, că pentru CFR Călători e mai important să ajungă turistul la hotel decât navetistul la serivicu. Doar că şefii navetistului nu vor gusta scuza cu locomotiva de prea multe ori, aşa că omul fie rămâne şomer, fie caută alt mijloc de transport, fie ia trenul cu 2 ore mai devreme, fie, dacă îşi permite şi îl ajută mersul trenurilor, navetează cu IR, ca să fie sigur că ajunge la timp. De aia românul merge cu trenul de la Satu Mare la Mangalia şi cu maşina de la Chitila la Bucureşti. Iar în condiţiile astea, Dl. Costescu & co. visează la cai verzi pe pereţi la rang de IC. Nu pot decât să le urez faliment plăcut. Nu ştiu ce criterii de performanţă o avea acum conducerea CFR Călători, pe dl. Szentes l-au mazilit pentru mai puţin. Mamă ce aş râde să se trezească CFR S.A. că noul tren e cam pe la ora schimbului de personal şi să-i trântească ONI-uri zilnice pe la Sinaia sau Ploieşti. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 Mier 7 Oct - 23:28 | |
| - cristi CFR a scris:
- Pe langa problema aceasta mai sunt si decizii bazate pe orgolii decat pe situația financiară, de exemplu se pastreaza linia Timisoara - Cruceni unde sunt aprox 15-20 calatori / tren si se renunta la Ineu - Brad unde 10 trenuri din 14 sunt trenuri cu utilizare de 100-120%
Degeaba e plin trenul după Ineu, dacă trebuie să ardă motorină de pomană de la Arad la Ineu, iar mecanicii trebuie aduşi de la Timişoara. Asta e cum făcuse CFR Călători mai demult socoteala pentru Giurgiu - Grădiştea: e rentabil la min. 35 călători pe tren, în medie aveau 50, da' trebuia plimbat automotorul 128 km Giurgiu - Bucureşti pentru alimentare, ceea ce anula toată rentabilitatea. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2020-2021 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2020-2021 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |