Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 03 Aug 2022, 10:15
Adrian78 a scris:
Întreb și eu din șpagă aia de 5000 de euro la angajare cat ajungea și la Rădoi? Ce zice Drulau ..
Grindeanu tocmai dă zilele astea un recital de guvernare pesedistă: incompetență, tupeu, combinații. Și bucureștenii suferă și se înghesuie la metrou din cauza lui.
Ultima piatră aruncată în baltă e despre subvenția metroului bucureștean. Problema reală e cât de mare a ajuns subvenția din cauza creșterilor necontrolate de salarii și a angajărilor făcute de PSD și PNL la metrou.
Dacă în 2016 subvenția anuală era de 315 milioane lei, a ajuns în bugetul pe 2022 al lui Grindeanu la 818 milioane. Iar peste câteva zile la rectificare vor mai adaugă sute de milioane (Metrorex a cerut +700 de milioane).
Vorbeşte mult şi fără rost. Din 2016 a mai apărut M5 şi 2 staţii + un depou pe M4. Angajările s-au făcut când s-a deschis M5. Iar la problema de acum am ajuns pentru că a calculat dl. Drulă că ar trebui redusă compensaţia pe km de la 150 la 75 lei. Din pix, că aşa îi plăcea lui să rezolve problemele. Evident că Metrorex a intrat în datorii, care trebuie plătite de actuala administraţie.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 03 Aug 2022, 11:09
Dr2005 a scris:
Adrian78 a scris:
Întreb și eu din șpagă aia de 5000 de euro la angajare cat ajungea și la Rădoi? Ce zice Drulau ..
Grindeanu tocmai dă zilele astea un recital de guvernare pesedistă: incompetență, tupeu, combinații. Și bucureștenii suferă și se înghesuie la metrou din cauza lui.
Ultima piatră aruncată în baltă e despre subvenția metroului bucureștean. Problema reală e cât de mare a ajuns subvenția din cauza creșterilor necontrolate de salarii și a angajărilor făcute de PSD și PNL la metrou.
Dacă în 2016 subvenția anuală era de 315 milioane lei, a ajuns în bugetul pe 2022 al lui Grindeanu la 818 milioane. Iar peste câteva zile la rectificare vor mai adaugă sute de milioane (Metrorex a cerut +700 de milioane).
Vorbeşte mult şi fără rost. Din 2016 a mai apărut M5 şi 2 staţii + un depou pe M4. Angajările s-au făcut când s-a deschis M5. Iar la problema de acum am ajuns pentru că a calculat dl. Drulă că ar trebui redusă compensaţia pe km de la 150 la 75 lei. Din pix, că aşa îi plăcea lui să rezolve problemele. Evident că Metrorex a intrat în datorii, care trebuie plătite de actuala administraţie.
Nu este nici cum zice Drula dar nici cum a șantajat Rădoi conducerea..Așa sa făcut și Petrom și multe companii capusarea de către sindicat și știm foarte bine ce rezultate au avut.Toata lumea se miorlăie și așteaptă subventia de la stat da rnu mișc aun deget să aducă venituri in plus din publicitate și multe altele.Manageri de carton
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 03 Aug 2022, 16:35
La metrou nu prea ai din ce aduce venituri suplimentare (in afara de publicitatea din statii), in afara de bilete si abonamente!
Subventia trebuie acordata astfel incat metroul sa poata functiona in conditii depline de siguranta a circulatiei, astfel incat toate lucrarile de intretinere, reparatii, verificari, etc a materialului rulant si infrastructurii sa se poata executa la timp.
In privinta personalului, trebuie vazuta organigrama la posturile TESA si administrativ, daca numarul personalului nu este prea mare!
In privinta personalului operativ trebuie mentinute (si chiar marite) salariile actuale, acestea fiind pe deplin justificate si meritate de niste oameni care raspund direct de siguranta circulatiei si au o raspundere foarte mare! In privinta numarului personalului operativ- daca este prea mare sau nu- trebuie analizat si vazut in functie de conditiile tehnice de exploatare! De exemplul: -Actualele rame de metrou pot fi conduse si deservite fara mecanic-ajutor ? -Conducerea si dirijarea circulatiei pe magistrale poate fi facuta cu un numar mai mic de dispeceri/IDM, fara a afecta siguranta circulatiei si cu mentinerea acceluiasi program de lucru ? -Cei care se ocupa de intretinerea liniilor si instalatiilor dispun de o dotare tehnica (scule, utilaje) adecvata si moderna ?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 18 Aug 2022, 19:22
Am fost ieri în Istanbul cu tramvaiul, metrou, tren urban.. Exista card pe care îl poți folosi pe toate mijloacele de transport.Pretul.unei călătorii este de 15.33 lire aproape de 4 lei Tramvaiele pe linia T1 circula cate doua cuplate și aseară stăteai ca în conserva in ele.la.fel.si in metrou.. Circulația e varza mai mult se sta in trafic. Aseară din centru până la.periferie am făcut jumătate de oră până la periferie adică vreo 22 de km
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 26 Aug 2022, 11:23
Asa ar trebui sa avem si noi asa pe Dacia daca vin noile seturi RailJet si NighJet la OBB
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 26 Aug 2022, 16:20
Apropo de Dacia, am observat că au fost ,,upgradate" câteva AVA200 cu prize în compartimente.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 26 Aug 2022, 16:47
Dr2005 a scris:
Apropo de Dacia, am observat că au fost ,,upgradate" câteva AVA200 cu prize în compartimente.
Da și cu un afișaj pe culoar.
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Sam 27 Aug 2022, 20:34, editata de 1 ori
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 26 Aug 2022, 23:29
Ia să zgârm umpic și pe aici. Apropo de Dacia. De la noul mers va opri și la Câmpina Busteni și Azuga. Dar când s-a mai discutat pe forum despre opririle acestuia, parcă mereu era cineva împotrivă că e tren internațional și nu se vând bilete în trafic intern. Nu ? Eu parcă îmi aduc aminte. Nu dispun la orele astea de răbdarea necesară să sap și să pun link cu thread-urile pe unde s-a tot discutat. Acuma dintr-o dată îi mai adăugăm niște opriri? Că nu cred că vine ungurul bulan iarna să se dea cu schiurile pe pârtia de la Azuga. Parcă Sorica îi zice ? Sincer la Bușteni m-aș fi așteptat să îi fie pusă oprire dar nu și la Azuga și Câmpina.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Sam 27 Aug 2022, 00:13
Doar vagoanele de dormit şi cueşete circulau închise în trafic intern. Pentru cele de clasă sunt 2 diagrame - locuri doar pentru intern şi locuri doar pentru internaţional. Trecerea unui loc din internaţional în intern (nu ştiu dacă invers a fost vreodată cazul) se face doar cu dispoziţie de la Serviciul Comercial sau cum s-o mai chema, transmisă casei de bilete care emite biletul şi înscrisă în registru. Probabil şi de la noul mers o să rămână la fel, pentru că lui CFR Călători îi place să jecmănească călătorii prin rezervarea obligatorie şi dacă mergi 50 km. Dar poate o schimbăm şi pe asta , că numai la noi ţi se bagă rezervarea pe gât indiferent cât mergi. A, pardon, la noi şi la ruşi, dar nu cred că pe ruşi ar trebui să-i avem de model. Atrag atenţia că la ICE (care e cam cel mai tare tren din Europa, după TGV) rezervarea e facultativă. Dar la noi ca să mergi de la Bucureşti la Ploieşti îţi trebuie rezervare pentru 40 de minute.
Dacă Dacia e IR, atunci ,,Asigură legătura între localitățile urbane de rang 0, I și II definite prin anexa nr. II pct. 3.8 din Legea nr. 351/2001 privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului național - Secțiunea a IV-a - Rețeaua de localități, cu modificările și completările ulterioare, și stațiunile turistice de interes național, enumerate în anexa nr. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 852/2008 pentru aprobarea normelor și criteriilor de atestare a stațiunilor turistice, cu modificările și completările ulterioare."
Sau puteau să îl declare IC ,,Asigură legătura, în trafic intern sau internațional, între capitala țării și orașele reședință de județ, definite prin Legea nr. 2/1968 privind organizarea administrativă a teritoriului României, republicată, cu modificările și completările ulterioare." Dar am senzaţia că nu-i iese viteza medie de IC.
În loc să te bucuri că se reglementează o dată pentru totdeauna în ce fel de staţii opreşte fiecare rang de tren.
_________________ :TTT:
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Sam 27 Aug 2022, 11:25
De la Oradea la Constanța cu avionul! Noul operator românesc, Air Connect anunță zborurile de pe Aeroportul Oradea https://www.bihon.ro/stirile-judetului-bihor/de-la-oradea-la-constanta-cu-avionul-noul-operator-romanesc-air-connect-anunta-zborurile-de-pe-aeroportul-oradea-4072195/ Citez din articol Prima plecare a companiei va fi abia pe 25 iunie 2023, cu un singurul zbor direct de pe Aeroportul Oradea către Constanța. La un prim calcul, un zbor spre litoralul românesc va costa în jur la 60 de euro, dus întors. Zborul va fi unul scurt, durata lui fiind de maxim o oră și 15 minute, cu un zbor pe săptămână. Aeronava va decola duminica la 11:15 dimineața, iar zborul de întoarcere va fi tot duminica, 9:30, rata de zbor fiind Constanța-Oradea-Constanța.
Acum adaug eu. Și trenul mai pierde niște călători. Comparăm 18 ore cu trenul versus 1h cu avionul ? Și la anul iar va vui feisbucul vai dar ce puține vagoane are sezonierul, pe vremuri avea 15-20.
Peter Fodor
Numarul mesajelor : 205 Varsta : 45 Reputatie : 3377 Data de inscriere : 22/03/2016
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Sam 27 Aug 2022, 13:46
Cu un singur zbor pe săptămână nu ai făcut nimic, trenul pleacă zilnic. Nimeni nu își planifică vacanta in funcție de un singur mijloc de transport, fie el și avion.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Sam 27 Aug 2022, 13:48
Cite zboruri și companii s- au anunțat de la Oradea.. erau si niște vorbe ca își fac și companiei aeriana
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Sam 27 Aug 2022, 17:36
Vitosa a scris:
De la Oradea la Constanța cu avionul! Noul operator românesc, Air Connect anunță zborurile de pe Aeroportul Oradea https://www.bihon.ro/stirile-judetului-bihor/de-la-oradea-la-constanta-cu-avionul-noul-operator-romanesc-air-connect-anunta-zborurile-de-pe-aeroportul-oradea-4072195/ [...] Acum adaug eu. Și trenul mai pierde niște călători. Comparăm 18 ore cu trenul versus 1h cu avionul ? Și la anul iar va vui feisbucul vai dar ce puține vagoane are sezonierul, pe vremuri avea 15-20.
Avionul ăla are 68 locuri, e un ATR-72. Şi te lasă la propriu ,,in the middle of nowhere", în baza militară, pardon, aeroportul Kogălniceanu. Până ajungi de acolo în vreo staţiune, mai mănânci o pâine.
_________________ :TTT:
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Sam 27 Aug 2022, 21:06
Da dar per total nu pierzi 18 ore pe drum. Plus drumul de la domiciliu și până la tren, plus drumul de la gară și până la hotel.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Discutii generale despre transport III