|
| Discutii generale despre transport III | |
|
+29rich1974 DAS 2011 adytm TER200 CalinIonMihai Adrian78 razvan - trenuri Re6/6 Cipri Andrei Neculai Amiralul ciprian71 Peter Fodor DUAL cristi CFR alinx3330 aris86 ets2oltromânia Luna IonutCFR2009 AeroX ldh80 Adirmvl Norbi cardinal TVlad Nesebar riciu Dr2005 marius664 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 09 Iun 2022, 21:42 | |
| Si se mai pregatesc 50 de mld de lei pentru PNDL 3.0 Baronul PSD, la inaugurarea podului prăbușit: „Dragi nemțeni, vă garantez că zeci de ani podul de la Luțca nu va mai reprezenta vreo problemă” Citeşte întreaga ştire: Baronul PSD, la inaugurarea podului prăbușit: „Dragi nemțeni, vă garantez că zeci de ani podul de la Luțca nu va mai reprezenta vreo problemă” https://www.libertatea.ro/stiri/ionel-arsene-inaugurarea-podului-prabusit-neamt-4167206?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=tolo-page-post&fbclid=IwAR3JYBQPXy4ktJm-BwxN0vmQNPN2G1AQCsC_igkWyFg3u5xJYrZ2sU712OE |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 10 Iun 2022, 10:41 | |
| Am aflat ca podul e construit acum 50 de ani; ei doar au dat cu niste glet si au incarcat puntea ca sa o faca plana...Foarte inteleapta operatiune, dupa cum se vede. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 10 Iun 2022, 13:01 | |
| Și au încărcat-o de tot, de probabil nu au mai rezistat ,,hobanele" (cu ghilimele deoarece nu sunt sigur că acele structuri de beton se încadrează în definiţie). Google a pozat podul în 2012, structura părea deteriorată: https://www.google.ro/maps/@46.965455,26.9871734,3a,68.7y,355.82h,72.5t/data=!3m6!1e1!3m4!1sf6bxMnJbixrIKxO5w1Efgg!2e0!7i13312!8i6656 Mă gândesc că susţinerea se făcea prin intermediul armăturii betonului, care era afectată de infiltraţii şi ruginită. Evident că ,,meşterul" român a aruncat cu ciment şi glet peste beton (care materiale oricum ,,transpiră" apă la punerea în operă), apa s-a infiltrat mai mult spre armătura oricum corodată, podul a fost îngreunat cu mai mult beton şi asfalt şi când s-au nimerit o dubă şi un camion în acelaşi timp în zona punctului de susţinere a grinzilor... a crăpat tot, când a căzut capătul ,,punţii", s-au forfecat şi stâlpii din partea opusă.
Pe de altă parte, podul în sine era o construcţie relativ atipică pentru România, mai ales pentru perioada în care a fost construit. Tot prin epoca aia au mai încercat constructorii români diverse experimente în materie de poduri, de exemplu poduri/pasaje cu pile rotunde subţiri precum cel peste calea ferată din Str. Zizinului din Braşov, la care primăria cârpeşte periodic pilele, îngroşându-le - https://www.google.ro/maps/@45.6491896,25.6352387,3a,90y,3.97h,85.34t/data=!3m7!1e1!3m5!1sJ96gccJUmDoKeHMO80ZNuw!2e0!5s20220301T000000!7i16384!8i8192 - şi tot crapă. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 13 Iun 2022, 14:52 | |
| https://m.digi24.ro/stiri/economie/energie/financial-times-lumea-trebuie-sa-se-pregatesca-pentru-cea-mai-mare-crestere-a-pretului-la-petrol-care-a-existat-vreodata-1970903
În România, CFR Infrastructură împreună cu firmele private nu se grăbesc să electrifice niște linii foarte importante între localitățile:
Cluj - Oradea, Brașov - Vintu de Jos, Deda - Războieni, Dej - Baia Mare, Arad - Oradea, Iași - Tecuci, București - Pitești - Craiova. Eventual o dublare a liniilor pentru o capacitate mărită de transport. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 15 Iun 2022, 15:53 | |
| |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 26 Iun 2022, 22:37 | |
| Cum supraviețuiesc ăștia de la Flixxtrain la preturile astea îi țin în spate autocarele?Deci trenul este curat dar nu are clima,locurile apropiate nu sunt confortabile când stau doua persoane una langa alta iar scaunele.sunt drepte și nu exista serviciul Bistro..Flixxtrain face mai mult cu o oră decât ICE dar este mai rapid decât legătură R-RE
Meine erste Fahrt mit FlixTrain, und ich muss sagen, ich war positiv Überrascht…..
Die Fahrkarte hat 4,99€ pro Person von Basel Bad nach Karlsruhe gekostet.
Der Zug, inklusive Toiletten war sauber aber wie zu erwarten nicht klimatisiert, dafür liessen sich einige Fenster öffnen!
Die Sitzplätze waren zwar eng aber ich hatte noch genügend Beinfreiheit….
Wenn aber zwei Personen mit breiten Schultern nebeneinander sitzen, wird es unbequem!
Was leider komplett fehlt ist ein gastronomisches Angebot.
Der Zug braucht für die Strecke ne gute Stunde länger als ein ICE, ist aber wiederum ne gute Stunde schneller als die Züge des Nahverkehrs. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 30 Iun 2022, 09:20 | |
| |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 30 Iun 2022, 23:02 | |
| Tocmai a fost publicată în Monitorul Oficial OUG 106/2022 cu ,,celebrii" 50 cenţi reducere la benzină şi motorină. Aceasta se aplică tuturor clienţilor, chiar şi celor care cumpără angro, nu doar celor care cumpără de la benzinărie. Evident, aici intră şi transportul feroviar, pentru că cineva a făcut valuri şi a dat e-mail-uri marţi (în presă se găseşte versiunea iniţială, doar cu benzinăriile), care au ajuns la cine trebuie. _________________ :TTT:
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 01 Iul 2022, 00:07 | |
| am cumpărat la prețul vechi, cu o oră înainte de schimbarea lui |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 01 Iul 2022, 17:56 | |
| I-auzi bre Dr2005 se crează cadrul legal pentru servicii de modernizare sau închiriere.Deci de acuma CFR Calatori poate închiria material rulant sau? Autoritatea de Reformă Feroviară Modificarea OUG 12/1998 – schimbări în transportul feroviar În ședința de Guvern de ieri, 30 iunie 2022, a fost adoptată Ordonanța de urgență nr. 32/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe căile ferate române şi reorganizarea Societăţii Naţionale Căilor Ferate Române. Printre elementele de noutate se numără: modificarea articolului nr. 5 al OUG 12/1998 cu privire la administrarea contractelor de servicii publice în transportul public feroviar de călători și definirea obligațiilor de servicii publice în raport cu Regulamentul 1370/2007 – competență exclusivă a ARF; asigurarea materialului rulant necesar pentru realizarea obligațiilor de serviciu public nu doar prin achiziția de material rulant nou, dar și prin servicii de modernizare sau închiriere; abilitarea autorităților locale pentru a implementa servicii publice de transport feroviar de călători în zonele metropolitane, alăturându-se serviciilor de interes național, gestionate de ARF; în acest context, trebuie menționată cooperarea dintre ARF și autoritățile locale, care este în desfășurare, mai ales în cadrul grupului de lucru dedicat implementării trenurilor metropolitane; modificarea și completarea unor diverse acte normative în vederea corelării cadrului normativ național ce reglementează activitatea din domeniul feroviar cu legislația europeană care vizează acest domeniu; crearea unui cadru simplificat pentru proiectele de reînnoire și modernizare a infrastructurii feroviare; noile reglementări vor duce la creșterea competitivității transportului feroviar pe piața internă a serviciilor de transport, inclusiv prin sprijinirea terminalelor intermodale de marfă. #transportferoviar #modifcarilegislative |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 03 Iul 2022, 14:16 | |
| Noi suntem prea bogați..
Germania: abonamentul de 9 euro lunar pentru transportul public – valabil și pentru turiști
https://m.rfi.ro/social-145880-germania-abonament-euro-lunar-transport-public-valabil
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 03 Iul 2022, 16:30 | |
| - Adrian78 a scris:
- Noi suntem prea bogați..
Pentru acel bilet, statul german plăteşte 2,5 miliarde de euro către operatorii de transport care-l acceptă. Or la noi întreg bugetul MTI pe 2022 e puţin peste 3 miliarde euro. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 04 Iul 2022, 15:08 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Noi suntem prea bogați..
Pentru acel bilet, statul german plăteşte 2,5 miliarde de euro către operatorii de transport care-l acceptă. Or la noi întreg bugetul MTI pe 2022 e puţin peste 3 miliarde euro. Ti-am spus ca bani sunt numai ca nu sunt alocati unde trebuie.Apropo din ajutorul ala de stat de 41 de mil de euro pe ce se duc banii?Nu se repara niste instalatii de climatizare la vagoane ca moare lumea in tren de cald ca se baga 88 de bovine inauntru Ne laudam ca intrecem tari precum Portugalia Cehia ca PIB per capita da investitiile in CF sunt la minim mai ales in reparatii.Dar asa ne place noua sa umflam PIBul ala din consum si salarii https://www.g4media.ro/un-special-cu-pensie-militara-si-plasat-in-institutii-cheie-ale-statului-numit-de-premierul-ciuca-secretar-general-al-ministerului-mediului-corvin-nedelcu-a-castigat-in-2021-peste.html?fbclid=IwAR0ZKDdUMY1QDHsC928u4bjhumzY_BkW_pW9-_t32o6Ew6MqC0OVmSYWt-o Apropo cu cociaba aia de Gara de Nord ce facem? https://www.railwaypro.com/wp/budapest-secures-european-funding-for-nyugati-station/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 04 Iul 2022, 22:41 | |
| - Adrian78 a scris:
- Apropo din ajutorul ala de stat de 41 de mil de euro pe ce se duc banii
Pe datoriile acumulate în starea de urgenţă, când s-a impus circulaţia unui număr de trenuri, fără să existe şi călători. În mod normal ar fi trebuit anulate toate IR-urile de mai mult de 200 km, că asta înseamnă limitarea deplasărilor. Dar, de gura sindicatelor, CFR Călători a preferat să târâie garnituri goale prin ţară... evident că toţi banii s-au dus în salarii şi s-au făcut datorii la TUI, la curent, la RP-uri (de ce crezi că le-am lungit din pix?). Datorii care se vor acoperi parţial cu banii ăia... că oricum MF impune ,,execuţia prudentă" şi din orice buget 10% sunt blocaţi (chiar dacă aprobă DG COMP, tot se reţin ăia 10%) până la a doua rectificare, unde e necesar memorandum în guvern pentru ei. - Adrian78 a scris:
- Apropo cu cociaba aia de Gara de Nord ce facem?
Nimic, pentru că PMB refuză eliberarea unui PUZ şi a unui certificat de urbanism pentru modernizare. Până acum nu au putut fi convinşi în niciun fel. Aşa că urmează un proiecţel separat pentru refacerea faţadelor (cred că deja e obţinut avizul de la Cultură) pentru partea care e monument istoric, iar peroanele vor intra în proiectul cu Complexul Feroviar Bucureşti. Nu va fi ceva unitar (că Nicuşor visează la autogară pe Cal. Griviţei), dar măcar dpdv estetic va fi o idee mai plăcut. _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 04 Iul 2022, 23:56 | |
| Cred ca ultima data s-a curatat fatada garii in ‘97 dupa multi ani de jeg acumulat. Inainte era gri, dupa ‘97 devenise bej. Credeam ca au zugravit-o insa un coleg de liceu mi-a zis ca a vazut muncitorii spalind-o simplu cu un aparat de curatare cu presiune. E posibil, daca e placata cu piatra. Efectul a fost impresionant. Poate repeta operatiunea; nu a durat atunci mai mult de citeva zile. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport III | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |