Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii generale despre transport III

In jos 
+29
rich1974
DAS 2011
adytm
TER200
CalinIonMihai
Adrian78
razvan - trenuri
Re6/6
Cipri Andrei Neculai
Amiralul
ciprian71
Peter Fodor
DUAL
cristi CFR
alinx3330
aris86
ets2oltromânia
Luna
IonutCFR2009
AeroX
ldh80
Adirmvl
Norbi
cardinal
TVlad
Nesebar
riciu
Dr2005
marius664
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 45 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 16/01/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Icon_minitimeMier 24 Mar 2021, 08:26

E interzis pentru fraieri, pentru cine trebuie se poate orice si "organele" fac pe niznaiu.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Icon_minitimeVin 26 Mar 2021, 17:29

Rădoi, s-a terminat!”, a fost mesajul tranșant transmis vineri după-amiază de ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, către liderul Sindicatului de la metrou, Ion Rădoi. Ministrul le-a cerut scuze bucureștenilor pentru că azi nu au putut circula cu metroul, după ce câteva sute de sindicaliști au coborât în subteran la Piața Unirii, blocând circulația trenurilor.

Cătălin Drulă a vorbit într-o scurtă conferință de presă despre „un buboi enorm” lăsat de miniștrii transporturilor să se formeze la metroul bucureștean.

„Câtă vreme sunt eu aici vă asigur că statul nu va ceda niciun milimetru în fața mafiei, e vorba de o grupare care se comportă mafiot și atunci când interesele îi sunt atinse recurge la santaj”, a adăugat Cătălin Drulă.

„Liderul de cartel Ion Rădoi a decis că bucureștenii nu contează, a decis că singurul lucru ce trebuie să conteze sunt banii firmei pe care o controlează. Și îi spun, foarte clar: Rădoi, s-a terminat! Ce ai făcut zeci de ani nu mai merge, e inadmisibil ca o infrastructură critică să fie blocată, ca șinele să fie ocupate”, a spus ministrul Transporturilor, care a anunțat că a făcut greviștilor o plângere penală pe care a înaintat-o la DNA. Cele mai grave abateri fiind santajul și zădărnicirea combaterii bolilor, după ce bucureștenii au fost nevoiți vineri să se înghesuie în mijloacele de transport în comun la suprafață.

„Ați dat un oras peste cap. Păi voi unde vă credeti? V-a mers până acum. Nu vă mai merge”, a continuat ministrul Transporturilor, amintind că pagubele de milioane de lei de la metrou, din cauza grevei de azi, vor trebui recuperate de la cei responsabili de protestul ilegal.

„E absolut imperativ ca metroul să circule din nou, urgent. Autoritățile de ordine publică trebuie să își facă datoria, numai ele pot să elibereze șinele de acești ilegaliști. Cer autorităților responsabile cu ordinea publică să restabilim circulația metroului”, a solicitat ministrul Transporturilor.

Cum tu ca companiei sa pierzi atatia bani?

SINDOMET SERVCOM SRL- firma lui Radoi care inchiriaza spatiile Metrorex-(adica bunuri publice)

Cifra Afaceri 2019 ---7.981.344 RON
Profitul Net 2019----6.197.855 RON

Bine'i sa fii rege!
Sus In jos
CalinIonMihai




Numarul mesajelor : 421
Reputatie : 1780
Data de inscriere : 25/03/2021

Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Icon_minitimeVin 26 Mar 2021, 18:04

Proprietarii magazinelor de la metrou care au contracte de închiriere cu sindicatul lui Rădoi s-au strâns la Unirii și se solidarizează cu greviștii, anunță Digi 24. Sindicatul lucrătorilor de la metrou închiriază ilegal de 3 ani spațiile comerciale din stații, deși nu mai are contract cu Metrorex. Compania a notificat joi firma controlată de sindicat să evacueze spațiile comerciale. Imediat, chiar vineri în zori, angajații Metrorex au intrat în grevă “spontană”.
Oamenii lui Ion Rădoi, fostul parlamentar PSD care conduce sindicatul, continuă să pretindă că au blocat metroul din întâmplare exact a doua zi după notificarea Metrorex de a elibera spațiile comerciale. Dar situația e mai mult decât evidentă și nimeni nu poate fi păcălit.

Proprietarii magazinelor care au contract cu sindicatul au simțit și ei că acum se dă marea bătălie și s-au strâns la Piața Unirii, ca să-i susțină pe oamenii lui Rădoi.

Unii comercianți au – ca și sindicaliștii – un comportament de tip mafiot: nu vor ca spațiile comerciale să fie atribuite prin licitație, ci vor să-și păstreze ei monopolul (unii – de 30 de ani), obținut în vremuri tulburi, prin „negociere directă” cu baronul sindical Ion Rădoi.

Printre cei care exploatează spații comerciale în stațiile de metrou se numără destui PSD-iști cu influență în administrația locală, în ultimele trei decenii.

Comercianții nu au o problemă cu faptul că în ultimii trei ani au plătit chirie unei firme (Sindomet-ul sindicaliștilor de la metrou) care nu avea dreptul să închirieze nimic, pentru că-i expirase din 2018 contractul cu compania Metrorex.

Miza lui Ion Rădoi și a grupării sale este una consistentă. Chiar și oficial, profitul raportat în 2019 de firma sindicatului care închiriază (ilegal în ultimii 3 ani) spațiile comerciale este de 6 milioane de lei pe an.

Sindicaliștii invocă motive închipuite. „Nu dă bine” să spună că vor „să mulgă” în continuare spațiile comerciale
Cei care exploatează spațiile comerciale spun că este a doua încercare a companiei de a desființa magazinele, după o alta eșuată în 2018. Decizia Metrorex a fost contestată în instanță și de atunci se tot judecă prin tribunale.

Din cauză că motivul real, evacuarea spațiilor comerciale, nu poate fi pus pe masă de sindicaliști, discuțiile cu autoritățile par un dialog al surzilor. Toată lumea se învârte după coadă. Sindicaliștii țipă că nu vor înceta protestul până când Guvernul nu dă asigurări că le vor fi păstrate sporurile și că nu va fi dat nimeni afară.

În replică, șefii Metrorex spun că nici nu s-a pus problema de așa ceva, iar din companie n-au ieșit decât cei care s-au pensionat. Salariile rămân aceleași, iar discuțiile au fost doar asupra sporurilor date de fosta conducere PSD a Metrorex în noiembrie 2020, chiar înaintea alegerilor. Acele creșteri salariale de 18% în 2021 nu pot fi suportate de bugetul public în condițiile crizei economice provocate de pandemie și de scăderea abruptă a veniturilor Metrorex în ultimul an.

sursa: Ziaristii
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Icon_minitimeDum 28 Mar 2021, 21:27

Modernizare decenta nu panaramele alea de 20-68 20-49-1xx sau 19-76-9xx

Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Icon_minitimeDum 28 Mar 2021, 22:39

Degeaba, tot geamuri murdare au ca si la CFR
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Icon_minitimeDum 28 Mar 2021, 22:42

Respectivul care da - la aceasta filmare in care se vede clar ce frumusete de modernizare, ce lux pot avea altii in comparatie cu noi, cat de frustrat poti sa fi, intreb si eu pentru un prieten, te doare adevarul, sau nu vrei sa accepti ca noi suntem praf si vai de noi, ori esti atat de frustrat in cat nu vezi ca altii avanseaza si noi suntem praf iar tu esti de acord cu prosteala din tara asta?
Mad Mad Mad

_________________
595423Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Bdeem_8496_aDiscutii generale despre transport III - Pagina 23 Bdeem_8496_aDiscutii generale despre transport III - Pagina 23 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Icon_minitimeLun 29 Mar 2021, 00:00

E un vagon salon de clasa I, nu are nimic deosebit faţă de alte saloane de clasa I. Nu e nimic de lux, de fapt, cum durata de viaţă a unui vagon modernizat bate spre 20 de ani, după ce trece pandemia vor putea merge şi ceferiştii noştri folosind cupoanele FIP de clasa I, fără să plătească nimic în plus.
A, că ungurii au avut la dispoziţie nişte cutii de vagoane (ceva) mai noi decât a avut CFR Călători e altă mâncare de peşte.

Singura comparaţie cât de cât posibilă se poate face cu 19-76 9xx. Ba nu, retrag ultima afirmaţie, 19-76 9xx al nostru are 18 rânduri pe 26,1m, or vagonul unguresc are tot atâtea la 24,5 m. Iar boghiul GP200 e mult peste boghiurile alea 4ANc poloneze.
Altfel, probabil Remarul şi VFU puteau scoate ceva similar din 19-47/57 dacă li s-ar fi cerut.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Icon_minitimeLun 29 Mar 2021, 11:09

E vorba ca MAV inca mai modernizeaza vagoane compartimentate dormitoare cusete fac vagoane cu spatii pentru bicicleta nu tot ce prin fac saloane ca la noi de parca am avea numai trenuri de mare viteza si circulam toti in saloane. Numai management de 2 bani a fost la CFr Calatori de 10 ani incoace
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Icon_minitimeLun 29 Mar 2021, 14:48

Doctore asta e tot ce ai inteles tu sau ce astepti tu de la CFR , sa poti merge gratis cu trenul?

pai pentru anumite functii cum ar fi prin ministere, as da lege sa fie interzisa gratuitatea. Pai e chiar rusine sa lucrezi intr-un minister si sa mergi gratis.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Icon_minitimeLun 29 Mar 2021, 22:59

Dr2005 a scris:
E un vagon salon de clasa I, nu are nimic deosebit.
A, că ungurii au avut la dispoziţie nişte cutii de vagoane (ceva) mai noi decât a avut CFR Călători e altă mâncare de peşte.

Altfel, probabil Remarul şi VFU puteau scoate ceva similar din 19-47/57 dacă li s-ar fi cerut.
Sunt atat de vechi 21-90 in cat nu se pot moderniza in 21-91 si nu ar strica chiar cateva 19-91 vagoane de cursa lunga? Si cursa lunga ma refer la Bucuresti -Arad, Oradea, Timisoara sau Suceava.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Icon_minitimeLun 29 Mar 2021, 23:17

ciprian71 a scris:
Dr2005 a scris:
E un vagon salon de clasa I, nu are nimic deosebit.
A, că ungurii au avut la dispoziţie nişte cutii de vagoane (ceva) mai noi decât a avut CFR Călători e altă mâncare de peşte.

Altfel, probabil Remarul şi VFU puteau scoate ceva similar din 19-47/57 dacă li s-ar fi cerut.

Sunt atat de vechi 21-90 in cat nu se pot moderniza in 21-91 si nu ar strica chiar cateva 19-91 vagoane de cursa lunga? Si cursa lunga ma refer la Bucuresti -Arad, Oradea, Timisoara sau Suceava.
Nu sunt chiar asa vechi se pot moderniza linistit la fel cum aumodernizat MAV sau CD vagoanele 21-91..
OBB au downgradat 19-91 in 29-91 pentru trenuri internationale am.prins unu venit pana la Curtici in locul unei cusete CFR defecte
Un vagon DB 29-90 circula pe EN Viena - Hamburg acum vreo 7 ani
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Icon_minitimeLun 29 Mar 2021, 23:19

Cica nu am scazut asa mult 🤣pig🤣

Transportul feroviar de pasageri din România: 13,6 milioane de oameni au mers cu trenul în trimestrul III
În trimestrul III din 2020, în România, 13,597 milioane de pasageri au călătorit cu trenul, cu 3,767 milioane mai puţini faţă de 17,364 milioane de pasageri, cât au fost înregistrați în perioada similară din 2019, ceea ce înseamnă un declin de 22%, similar cu cel din Letonia.

Statele membre UE unde declinul procentual al pasagerilor transportaţi cu trenul a fost mai mic decât în România sunt: Lituania, Estonia şi Cehia (toate cu 21%), Ungaria (19%), Bulgaria (18%) şi Olanda (0,2%).

În trimestrul trei din 2020, comparativ cu perioada similară din 2019, cel mai sever declin al numărului pasagerilor transportaţi cu trenul în UE s-a înregistrat în Irlanda (73%, sau minus 9,3 milioane de pasageri), Italia (48%, sau minus 96,7 milioane de pasageri), Spania (44%, sau minus 61,8 milioane de pasageri) şi Suedia (42%, sau minus 26,5 milioane de pasageri). Excepţia o reprezintă Olanda, unde transportul feroviar de pasageri a rămas relativ stabil în primele trei trimestre din 2020.

Dacă se ia în considerare lungimea deplasărilor pasagerilor pe calea ferată, scăderea, comparativ cu perioada similară din 2019, a fost în general uşor mai ridicată decât cea măsurată în funcţie de numărul de pasageri. În trimestrul trei din 2020, cea mai semnificativă scădere a traficului, exprimată în călători-kilometru, a fost în Irlanda (73%), Spania (59%), Portugalia (51%), Italia (50%) şi Suedia (48%).

În cifre absolute, Germania este pe primul loc în UE când vine vorba de numărul pasagerilor transportaţi cu trenul, cu 400 de milioane pasageri în trimestrul trei din 2020, chiar dacă a suferit o scădere de 34% faţă de 731,455 milioane călători în perioada similară din 2019. (A.B.)
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Icon_minitimeMar 30 Mar 2021, 10:01

ciprian71 a scris:
Sunt atat de vechi 21-90 in cat nu se pot moderniza in 21-91 si nu ar strica chiar cateva 19-91 vagoane de cursa lunga? Si cursa lunga ma refer la Bucuresti -Arad, Oradea, Timisoara sau Suceava.
A încercat CFR Călători, ar cam trebui să apară prototipul de salon făcut din 21-90 anul ăsta. Treaba e că doar Astra Arad se bagă la aşa ceva, iar Astra e cam ocupată cu contractele de tramvaie primite cadou, pardon, adjudecate prin licitaţie publică de la primăriile conduse de primari PNL. Cum de acolo banu' vine la timp şi întârzierile la livrare pot fi de ordinul anilor fără vreo penalizare, e lesne de înţeles de ce nu se chinuie Astra prea mult cu CFR Călători.

Adrian78 a scris:
Cica nu am scazut asa mult
Cam 30% faţă de 2019, asta după ce ianuarie şi februarie 2020 erau pe creştere cu cca. 10% faţă de ianuarie şi februarie 2019. Urmează să publicăm datele oficiale în curând.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Icon_minitimeMar 30 Mar 2021, 11:41

Dr2005 a scris:
ciprian71 a scris:
Sunt atat de vechi 21-90 in cat nu se pot moderniza in 21-91 si nu ar strica chiar cateva 19-91 vagoane de cursa lunga? Si cursa lunga ma refer la Bucuresti -Arad, Oradea, Timisoara sau Suceava.
A încercat CFR Călători, ar cam trebui să apară prototipul de salon făcut din 21-90 anul ăsta. Treaba e că doar Astra Arad se bagă la aşa ceva, iar Astra e cam ocupată cu contractele de tramvaie primite cadou, pardon, adjudecate prin licitaţie publică de la primăriile conduse de primari PNL. Cum de acolo banu' vine la timp şi întârzierile la livrare pot fi de ordinul anilor fără vreo penalizare, e lesne de înţeles de ce nu se chinuie Astra prea mult cu CFR Călători.
Din ce a ce spui, e sumbru si din pacate adevarat. Astra va avea mult de lucru cu fabricarea tramvaielor. Asta inseamna ca 21-90 va avea un viitor trist. Vor ajunge in Basarab sa rugineasca si de ce nu pe trenuri regio, caci nu vor mai circula la infinit pe 346/347 si cine stie ce alt tren IR.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Icon_minitimeMar 30 Mar 2021, 13:07

ciprian71 a scris:
Dr2005 a scris:
ciprian71 a scris:
Sunt atat de vechi 21-90 in cat nu se pot moderniza in 21-91 si nu ar strica chiar cateva 19-91 vagoane de cursa lunga? Si cursa lunga ma refer la Bucuresti -Arad, Oradea, Timisoara sau Suceava.
A încercat CFR Călători, ar cam trebui să apară prototipul de salon făcut din 21-90 anul ăsta. Treaba e că doar Astra Arad se bagă la aşa ceva, iar Astra e cam ocupată cu contractele de tramvaie primite cadou, pardon, adjudecate prin licitaţie publică de la primăriile conduse de primari PNL. Cum de acolo banu' vine la timp şi întârzierile la livrare pot fi de ordinul anilor fără vreo penalizare, e lesne de înţeles de ce nu se chinuie Astra prea mult cu CFR Călători.
Din ce a ce spui, e sumbru si din pacate adevarat. Astra va avea mult de lucru cu fabricarea tramvaielor. Asta inseamna ca 21-90 va avea un viitor trist. Vor ajunge in Basarab sa rugineasca si de ce nu pe trenuri regio, caci nu vor mai circula la infinit pe 346/347 si cine stie ce alt tren IR.

Pai deja au ajuns de vreo 5 ani pe la gard cel putin 25 de bucati in Grivita si nu stiu daca mai circula 10 bucati si restul pe la Astra in curte
Or sa ajunga saloane 21-90 ca cele de la Astra si erau de ajuns 10 bucati puse pe trenuri internationale si restul pastrate compartimentate ca sunt destule trenuri de noapte
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 23 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii generale despre transport III
Sus 
Pagina 23 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 45 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii generale despre transport
» Discutii generale despre transport II
» Discutii generale despre transport II
» IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki
» Discutii generale despre transport II

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: