Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+33
bogdan.perejuc
Re6/6
aris86
Costin.B
TER200
Amiralul
@ndrey
sp59
bubu
daniel_c
razvan - trenuri
MariusM
AeroX
alexmorph3us
cardinal
cristi CFR
alinx3330
riciu
bobi
Peter Fodor
ciprian71
marius664
ldh80
kristi kkk
IonutCFR2009
dan tm
Adirmvl
TVlad
Luna
cfr500
Norbi
Adrian78
Vitosa
37 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 37 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeMar 28 Apr 2020, 11:43

Oricum ajutarele sunt cam inutile, rezolva doar temporar problema, inca 2-3-6 luni de #statacasa si tot in faliment ajung companiile si bani nu vor fi sa le tot dai ajutoare la fiecare 2 luni.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeMar 28 Apr 2020, 11:56

Dr2005 a scris:

De altfel, sistemul ăsta de trenuri de oriunde până oriunde mai funcţionează doar în fosta URSS, dar din simplul motiv că cei de acolo nu vor să se răscoale populaţia împotriva lor (să aduci 2000 de oameni din Vladivostok la o manifestaţie anti-Putin cu trenul ai nevoie de vreo lună), aşa că le limitează libertatea de mişcare (trenul trece o dată pe săptămână prin multe locuri, biletul trebuie luat cu o lună înainte, avion low-cost nu există şi ,,autostrada" e drum forestier impracticabil juma' de an).

Trenul trece o data pe saptamana si prin Alaska ori Canada, daca erau la noi asemenea zone izolate nu mai trecea deloc...
Si ia zi, aia 2000 de oameni ii aduci mai repede cu avionul??? Iti trebuie ceva AN-uri sa duci 2000 de pasageri...Iar rusii sunt destul de saraci sa mearga cu avionul, dar sunt destule companii rusesti care opereaza pe piata
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeMar 28 Apr 2020, 12:34

Adrian78 a scris:
https://clubferoviar.ro/astra-imperio-pentru-cluj-napoca/

Licitația a fost publicată în decembrie 2017, iar un an mai târziu, în luna mai, Primăria Cluj-Napoca anunța că singura ofertă primită a fost cea de la producătorul arădean de material rulant.

A, deci numai asa se pot castiga licitatiile de producatori locali. Smile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeMar 28 Apr 2020, 13:23

Adrian78 a scris:
Dr2005 lucrezi la MT de ce nu faci o echipa de lucru cu cei de la MAI ca sa se faca controlul vamal intre Curtici si Lokoshaza se pierde undeva la 1h40 min intre doua puncte de granita
Crezi tu că n-am încercat? În plus, nu ai cum să faci controlul la marfă decât cu trenul oprit. La călători mai merge şi în parcurs şi se face şi la noi (dacă sunt peste x călători, vagoanele de clasă se controlează în mers) şi la unguri.

Citat :
Tot o dai ca trenurile pe distante lungi nu is bune dar OBB tot lanseaza trenuri de noapte si au destul succes sunt sigur ca si la noi daca ar revenii timpii de mers din anii 95-96 s-ar intoarce destula lume la tren
Ai putea, te rog, să îmi răspunzi la următoarele întrebări?
- Câte dintre trenurile de noapte OeBB traversează frontiere non-Schengen?
- Câte dintre trenurile de noapte OeBB sunt subvenţionate de stat?
- Câte dintre trenurile de noapte OeBB au parcurs de 15 ore sau mai mult?
- Câte dintre trenurile de noapte OeBB suferă manevre de compunere/descompunere sau rebrusare în parcurs?

marius 664 a scris:
Iti trebuie ceva AN-uri sa duci 2000 de pasageri.
Nu, îţi trebuie 10 - 12 curse cu un Boeing sau Airbus banal (sau cu un Suhoi Superjet că, na, ruşii sunt mai patrioţi Smile) ). Chiar şi cu 5 curse pe zi, la 180 locuri pe avion, duci 900 de oameni. Altfel... cu trenul iei 200 şi îi plimbi 7 zile. Păi în 7 zile, alea 5 curse aeriene duc 4500 oameni. Iar dacă piaţa aeriană rusească ar fi cu adevărat deschisă, ar da buzna şi WizzAir şi RyanAir şi alţii, la câte aeroporturi are Rusia (227 oficiale plus Dumnezeu ştie câte militare sau tehnice care s-ar putea uşor converti în aeroporturi civile), ce distanţe mari sunt şi câtă nevoie de transport este, s-ar îngropa în bani orice companie, cu condiţia să ţină preţurile jos... iar să ţii preţurile jos în Rusia nu e greu, câtă vreme combustibilul e ieftin, salariile sunt mici şi Rusia nu e membru EASA, deci mentenanţa aeronavelor nu e la fel de strictă ca pentru UE. De altfel, nici Aeroflot nu zboară cu toată flota spre UE, chiar dacă nu e trecută în lista liniilor aeriene interzise în UE.

dan tm a scris:
Foarte bine, sa lucreze Aradul nu Istanbulul.
O, da... păi n-a întârziat decât 4 luni cu livrarea primului tramvai, în condiţiile în care ei până în iunie trebuiau să livreze 6 şi până la sfârşitul anului 24. Acum cică vin doar 6 anul ăsta. Păi dacă făceau aşa cu un client din lumea civilizată, nu numai că li se anula contractul, dar plăteau la penalităţi de dădeau faliment instant.
Să vedem - atribuire în mai 2018, livrare în aprilie 2020, aproape 2 ani... pana mea, cred că eu în faţa blocului le fabricam mai repede  Laughing
Mai trebuiau livrate şi tramvaiele de la Oradea, termenul era decembrie 2019, evident că au livrat o laie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeMar 28 Apr 2020, 15:21

Dr2005 a scris:


Citat :
Tot o dai ca trenurile pe distante lungi nu is bune dar OBB tot lanseaza trenuri de noapte si au destul succes sunt sigur ca si la noi daca ar revenii timpii de mers din anii 95-96 s-ar intoarce destula lume la tren
Ai putea, te rog, să îmi răspunzi la următoarele întrebări?
- Câte dintre trenurile de noapte OeBB traversează frontiere non-Schengen?
- Câte dintre trenurile de noapte OeBB sunt subvenţionate de stat?
- Câte dintre trenurile de noapte OeBB au parcurs de 15 ore sau mai mult?
- Câte dintre trenurile de noapte OeBB suferă manevre de compunere/descompunere sau rebrusare în parcurs.

OBB are noroc ca e in centrul Europei si infrastructura e modernizată în toate țările ce o înconjoară de asta trenurile nu fac mult si merg bine, trebuie sa gândești înainte de a pune o astfel de întrebare.

Aproape toate trenurile de noapte operate de OBB se compun/descompun pe traseu si stau si o oră în stația x pentru manevra!

Cel ce pleaca din Viena la Venezia sta in Salzburg unde primește grupa de la Munchen
Si altele la fel, daca nu ai mers nu stii dar nici nu verifici pe net pentru ca se poate afla usor!

_________________
595423Revista presei - Pagina 7 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 7 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 7 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeMar 28 Apr 2020, 20:06

https://www.g4media.ro/de-ce-cfr-calatori-are-trenuri-putine-si-cu-probleme-in-perioada-2017-2019-s-au-investit-prea-putini-bani-in-vagoane-si-locomotive-raportul-corpului-de-control-al-premierului-a-fost-trimis-la-dna.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeMier 29 Apr 2020, 09:52

Dr 2005 de controlul vamal la trenurile de calatori vorbeam nu de cel de marfuri ca acolo trebuie sa verifici sigilii asezarea incarcaturii sau a semircemorcilor documente aratarea vagoanelor pe teren si multe altele

OBB au destule EN si catre Zagreb Rijeka

dantm sa lucreze si pentru noi da vezi ca la noi mai merge si asa mai prelungim termenul de livrare mai una mai alta de aia nu castiga ei licitatii mai serioase..Probabil la un contract mai serios dadeau 2 tramvaie gratis ca sa nu plateasca despagubiri


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mier 29 Apr 2020, 12:54, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeMier 29 Apr 2020, 10:09

În Europa civilizată, control vamal la trenuri de călători se face doar spre şi dinspre Elveţia, în rest nu se face nici măcar către Marea Britanie, că şi ăia sunt în UE. Elveţia e în Schengen şi controlul se bazează pe buna credinţă a călătorilor (la fel e şi la aeroport, am mers la Zuerich cu zbor din Germania şi nu m-a întrebat nimeni nimic la coborâre; dacă voiam să dau declaraţie vamală, era biroul vamal în aeroport şi puteam merge acolo).

La noi se face control vamal în trenuri doar spre Moldova şi Ucraina, că nu-s în UE.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeMier 29 Apr 2020, 11:37

Adrian78 a scris:

OBB au destule EN si catre Zagreb Rijeka


Corect, la Rijeka ajunge si un vagon de la Munchen, este vorba de un vagon clasa 2 tot timpul anului si in sezon mai apare si un dormitor, aceasta legatura exista deci si prin Europa "civilizata" inca circula legaturi directe formate dintr-un vagon care se manevreaza dintr-un tren in altul nu cum ne tot minte cineva pe aici ca nu exista manevre la trenurile de noapte si ca grupele directe au disparut plus alte balarii. Cine nu stie chiar crede toate aberatiile postate de acea persoana.

Tot ca si grupa formata dintr-un singur vagon este si legatura Praha-Zurich, un vagon de dormit care merge cu un tren Praha-Linz si acolo dupa o stationare de 3 ore!!! se manevreaza si se baga in compunerea trenului Budapesta-Zurich.

Ca si o paranteza, trenul Metropol la plecare din Budapesta are 3 grupe, Praha, Warszawa, Berlin, in statia Breclav scoate grupa de Praha si ataseaza grupa Viena-Berlin si Viena-Warszawa, sta aproape o ora si continua spre Bohumin unde iar se intampla manevre, se scoate grupa Budapesta-Warszawa si Viena-Warszawa si continua doar grupa Budapesta-Berlin cu Viena-Berlin pana in Wroklaw unde primeste o grupa de la Przemysl care merge la Berlin.
Cele de Warszawa Budapesta-Warszawa si Viena-Warszawa se combina cu Praha-Warszawa in Bohumin si pleaca spre Warszawa via Krakow.
Deci iata ce compuneri si descompuneri in traseul unui tren si nu mai moare nimeni, nu se anuleaza nu mai face nimeni circ ca vai ce greu este si ca nu se poate. DACA VREI POTI ORICE!!!
A ca noi gasim scuze la orice doar pentru a nu face nimic asta e tipic romanesc, dar daca am vrea si noi am putea avea o grupa Bucuresti-Berlin care sa o atasam in Budapesta la grupa Budapesta-Berlin, doar ca noi mai bine gasim scuze si nu facem nimic.

_________________
595423Revista presei - Pagina 7 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 7 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 7 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeMier 29 Apr 2020, 12:06

Dr2005 controlul documentelor se putea face intre Curtici si Lokoshaza

Si grupa Viena Varsovia e compusa din 2 vagoane care circula la 2 garnituri EN

From Wien Hbf - Bohumín with nightjet 456.
From Bohumín - Warszawa Wschodnia with IC 406 Chopin.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeMier 29 Apr 2020, 12:52

Adirmvl a scris:
Adrian78 a scris:
https://clubferoviar.ro/astra-imperio-pentru-cluj-napoca/

Licitația a fost publicată în decembrie 2017, iar un an mai târziu, în luna mai, Primăria Cluj-Napoca anunța că singura ofertă primită a fost cea de la producătorul arădean de material rulant.

A, deci numai asa se pot castiga licitatiile de producatori locali. Smile

Totusi e bine ca administrator de material rulant sa fie de acelesi tip pentru mentenanta nu stiu de ce nu sa mai prwzentat PESA la licitatie..


Ca tot vorbeam de contracte castigate de romani

https://clubferoviar.ro/raport-de-control-la-cfr-calatori/

Eu nu inteleg de ce nu au continuat cu Remas Pascani desi nici aia nu au nu stiu ce calitate la reparatii
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeMier 29 Apr 2020, 17:28

Adrian78 a scris:
Dr2005 controlul documentelor se putea face intre Curtici si Lokoshaza
Pentru că Poliţia de Frontieră din România nu are jurisdicţie în Ungaria şi Poliţia de Frontieră din Ungaria nu are jurisdicţie în România. Pentru control comun (adică ambii poliţai în acelaşi loc, cum e la Vidin şi cum e la rutier) trebuie acord interguvernamental şi apoi protocol între poliţiile de frontieră. Pe baza ăstora două faci protocol între administratorii de infrastructură (sau îl amendezi pe ăla existent), iar pe baza tuturor dinainte faci protocol între operatorii de transport. Asta e regula, aşa se face între toate statele.

Eu am încercat, dar MAI nu pare prea binevoitor, invocând imposibilitatea accesului rutier direct de la Curtici la Lokosahaza şi retur (e necesar un ocor pe la Turnu sau Nădlac). După ce se termină nebunia asta cu virusul, mai încercăm.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeMier 29 Apr 2020, 18:57

Pai si inainte cand nu opreau in Curtici si nu eram in UE nu se facea control comun pe trenuri? Sau?
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1683
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4753
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeMier 29 Apr 2020, 20:27

Eu nu inteleg de ce mai opreste la Curtici si la Lokoshaza avand in vedere ca nu sunt calatori  care sa urce sau sa coboare in aceste doua statii.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeMier 29 Apr 2020, 21:00

Control documente.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 7 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 37 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: