|
| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Apr 2020, 11:43 | |
| Oricum ajutarele sunt cam inutile, rezolva doar temporar problema, inca 2-3-6 luni de #statacasa si tot in faliment ajung companiile si bani nu vor fi sa le tot dai ajutoare la fiecare 2 luni. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Apr 2020, 11:56 | |
| - Dr2005 a scris:
De altfel, sistemul ăsta de trenuri de oriunde până oriunde mai funcţionează doar în fosta URSS, dar din simplul motiv că cei de acolo nu vor să se răscoale populaţia împotriva lor (să aduci 2000 de oameni din Vladivostok la o manifestaţie anti-Putin cu trenul ai nevoie de vreo lună), aşa că le limitează libertatea de mişcare (trenul trece o dată pe săptămână prin multe locuri, biletul trebuie luat cu o lună înainte, avion low-cost nu există şi ,,autostrada" e drum forestier impracticabil juma' de an).
Trenul trece o data pe saptamana si prin Alaska ori Canada, daca erau la noi asemenea zone izolate nu mai trecea deloc... Si ia zi, aia 2000 de oameni ii aduci mai repede cu avionul??? Iti trebuie ceva AN-uri sa duci 2000 de pasageri...Iar rusii sunt destul de saraci sa mearga cu avionul, dar sunt destule companii rusesti care opereaza pe piata |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Apr 2020, 12:34 | |
| - Adrian78 a scris:
- https://clubferoviar.ro/astra-imperio-pentru-cluj-napoca/
Licitația a fost publicată în decembrie 2017, iar un an mai târziu, în luna mai, Primăria Cluj-Napoca anunța că singura ofertă primită a fost cea de la producătorul arădean de material rulant.A, deci numai asa se pot castiga licitatiile de producatori locali. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Apr 2020, 13:23 | |
| - Adrian78 a scris:
- Dr2005 lucrezi la MT de ce nu faci o echipa de lucru cu cei de la MAI ca sa se faca controlul vamal intre Curtici si Lokoshaza se pierde undeva la 1h40 min intre doua puncte de granita
Crezi tu că n-am încercat? În plus, nu ai cum să faci controlul la marfă decât cu trenul oprit. La călători mai merge şi în parcurs şi se face şi la noi (dacă sunt peste x călători, vagoanele de clasă se controlează în mers) şi la unguri. - Citat :
- Tot o dai ca trenurile pe distante lungi nu is bune dar OBB tot lanseaza trenuri de noapte si au destul succes sunt sigur ca si la noi daca ar revenii timpii de mers din anii 95-96 s-ar intoarce destula lume la tren
Ai putea, te rog, să îmi răspunzi la următoarele întrebări? - Câte dintre trenurile de noapte OeBB traversează frontiere non-Schengen? - Câte dintre trenurile de noapte OeBB sunt subvenţionate de stat? - Câte dintre trenurile de noapte OeBB au parcurs de 15 ore sau mai mult? - Câte dintre trenurile de noapte OeBB suferă manevre de compunere/descompunere sau rebrusare în parcurs? - marius 664 a scris:
- Iti trebuie ceva AN-uri sa duci 2000 de pasageri.
Nu, îţi trebuie 10 - 12 curse cu un Boeing sau Airbus banal (sau cu un Suhoi Superjet că, na, ruşii sunt mai patrioţi ) ). Chiar şi cu 5 curse pe zi, la 180 locuri pe avion, duci 900 de oameni. Altfel... cu trenul iei 200 şi îi plimbi 7 zile. Păi în 7 zile, alea 5 curse aeriene duc 4500 oameni. Iar dacă piaţa aeriană rusească ar fi cu adevărat deschisă, ar da buzna şi WizzAir şi RyanAir şi alţii, la câte aeroporturi are Rusia (227 oficiale plus Dumnezeu ştie câte militare sau tehnice care s-ar putea uşor converti în aeroporturi civile), ce distanţe mari sunt şi câtă nevoie de transport este, s-ar îngropa în bani orice companie, cu condiţia să ţină preţurile jos... iar să ţii preţurile jos în Rusia nu e greu, câtă vreme combustibilul e ieftin, salariile sunt mici şi Rusia nu e membru EASA, deci mentenanţa aeronavelor nu e la fel de strictă ca pentru UE. De altfel, nici Aeroflot nu zboară cu toată flota spre UE, chiar dacă nu e trecută în lista liniilor aeriene interzise în UE. - dan tm a scris:
- Foarte bine, sa lucreze Aradul nu Istanbulul.
O, da... păi n-a întârziat decât 4 luni cu livrarea primului tramvai, în condiţiile în care ei până în iunie trebuiau să livreze 6 şi până la sfârşitul anului 24. Acum cică vin doar 6 anul ăsta. Păi dacă făceau aşa cu un client din lumea civilizată, nu numai că li se anula contractul, dar plăteau la penalităţi de dădeau faliment instant. Să vedem - atribuire în mai 2018, livrare în aprilie 2020, aproape 2 ani... pana mea, cred că eu în faţa blocului le fabricam mai repede Mai trebuiau livrate şi tramvaiele de la Oradea, termenul era decembrie 2019, evident că au livrat o laie. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Apr 2020, 15:21 | |
| - Dr2005 a scris:
- Citat :
- Tot o dai ca trenurile pe distante lungi nu is bune dar OBB tot lanseaza trenuri de noapte si au destul succes sunt sigur ca si la noi daca ar revenii timpii de mers din anii 95-96 s-ar intoarce destula lume la tren
Ai putea, te rog, să îmi răspunzi la următoarele întrebări? - Câte dintre trenurile de noapte OeBB traversează frontiere non-Schengen? - Câte dintre trenurile de noapte OeBB sunt subvenţionate de stat? - Câte dintre trenurile de noapte OeBB au parcurs de 15 ore sau mai mult? - Câte dintre trenurile de noapte OeBB suferă manevre de compunere/descompunere sau rebrusare în parcurs. OBB are noroc ca e in centrul Europei si infrastructura e modernizată în toate țările ce o înconjoară de asta trenurile nu fac mult si merg bine, trebuie sa gândești înainte de a pune o astfel de întrebare. Aproape toate trenurile de noapte operate de OBB se compun/descompun pe traseu si stau si o oră în stația x pentru manevra! Cel ce pleaca din Viena la Venezia sta in Salzburg unde primește grupa de la Munchen Si altele la fel, daca nu ai mers nu stii dar nici nu verifici pe net pentru ca se poate afla usor! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Apr 2020, 20:06 | |
| https://www.g4media.ro/de-ce-cfr-calatori-are-trenuri-putine-si-cu-probleme-in-perioada-2017-2019-s-au-investit-prea-putini-bani-in-vagoane-si-locomotive-raportul-corpului-de-control-al-premierului-a-fost-trimis-la-dna.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Apr 2020, 09:52 | |
| Dr 2005 de controlul vamal la trenurile de calatori vorbeam nu de cel de marfuri ca acolo trebuie sa verifici sigilii asezarea incarcaturii sau a semircemorcilor documente aratarea vagoanelor pe teren si multe altele
OBB au destule EN si catre Zagreb Rijeka
dantm sa lucreze si pentru noi da vezi ca la noi mai merge si asa mai prelungim termenul de livrare mai una mai alta de aia nu castiga ei licitatii mai serioase..Probabil la un contract mai serios dadeau 2 tramvaie gratis ca sa nu plateasca despagubiri
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mier 29 Apr 2020, 12:54, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Apr 2020, 10:09 | |
| În Europa civilizată, control vamal la trenuri de călători se face doar spre şi dinspre Elveţia, în rest nu se face nici măcar către Marea Britanie, că şi ăia sunt în UE. Elveţia e în Schengen şi controlul se bazează pe buna credinţă a călătorilor (la fel e şi la aeroport, am mers la Zuerich cu zbor din Germania şi nu m-a întrebat nimeni nimic la coborâre; dacă voiam să dau declaraţie vamală, era biroul vamal în aeroport şi puteam merge acolo).
La noi se face control vamal în trenuri doar spre Moldova şi Ucraina, că nu-s în UE. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Apr 2020, 11:37 | |
| - Adrian78 a scris:
OBB au destule EN si catre Zagreb Rijeka
Corect, la Rijeka ajunge si un vagon de la Munchen, este vorba de un vagon clasa 2 tot timpul anului si in sezon mai apare si un dormitor, aceasta legatura exista deci si prin Europa "civilizata" inca circula legaturi directe formate dintr-un vagon care se manevreaza dintr-un tren in altul nu cum ne tot minte cineva pe aici ca nu exista manevre la trenurile de noapte si ca grupele directe au disparut plus alte balarii. Cine nu stie chiar crede toate aberatiile postate de acea persoana. Tot ca si grupa formata dintr-un singur vagon este si legatura Praha-Zurich, un vagon de dormit care merge cu un tren Praha-Linz si acolo dupa o stationare de 3 ore!!! se manevreaza si se baga in compunerea trenului Budapesta-Zurich. Ca si o paranteza, trenul Metropol la plecare din Budapesta are 3 grupe, Praha, Warszawa, Berlin, in statia Breclav scoate grupa de Praha si ataseaza grupa Viena-Berlin si Viena-Warszawa, sta aproape o ora si continua spre Bohumin unde iar se intampla manevre, se scoate grupa Budapesta-Warszawa si Viena-Warszawa si continua doar grupa Budapesta-Berlin cu Viena-Berlin pana in Wroklaw unde primeste o grupa de la Przemysl care merge la Berlin. Cele de Warszawa Budapesta-Warszawa si Viena-Warszawa se combina cu Praha-Warszawa in Bohumin si pleaca spre Warszawa via Krakow. Deci iata ce compuneri si descompuneri in traseul unui tren si nu mai moare nimeni, nu se anuleaza nu mai face nimeni circ ca vai ce greu este si ca nu se poate. DACA VREI POTI ORICE!!! A ca noi gasim scuze la orice doar pentru a nu face nimic asta e tipic romanesc, dar daca am vrea si noi am putea avea o grupa Bucuresti-Berlin care sa o atasam in Budapesta la grupa Budapesta-Berlin, doar ca noi mai bine gasim scuze si nu facem nimic. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Apr 2020, 12:06 | |
| Dr2005 controlul documentelor se putea face intre Curtici si Lokoshaza
Si grupa Viena Varsovia e compusa din 2 vagoane care circula la 2 garnituri EN
From Wien Hbf - Bohumín with nightjet 456. From Bohumín - Warszawa Wschodnia with IC 406 Chopin. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Apr 2020, 12:52 | |
| - Adirmvl a scris:
- Adrian78 a scris:
- https://clubferoviar.ro/astra-imperio-pentru-cluj-napoca/
Licitația a fost publicată în decembrie 2017, iar un an mai târziu, în luna mai, Primăria Cluj-Napoca anunța că singura ofertă primită a fost cea de la producătorul arădean de material rulant.
A, deci numai asa se pot castiga licitatiile de producatori locali. Totusi e bine ca administrator de material rulant sa fie de acelesi tip pentru mentenanta nu stiu de ce nu sa mai prwzentat PESA la licitatie.. Ca tot vorbeam de contracte castigate de romani https://clubferoviar.ro/raport-de-control-la-cfr-calatori/ Eu nu inteleg de ce nu au continuat cu Remas Pascani desi nici aia nu au nu stiu ce calitate la reparatii |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Apr 2020, 17:28 | |
| - Adrian78 a scris:
- Dr2005 controlul documentelor se putea face intre Curtici si Lokoshaza
Pentru că Poliţia de Frontieră din România nu are jurisdicţie în Ungaria şi Poliţia de Frontieră din Ungaria nu are jurisdicţie în România. Pentru control comun (adică ambii poliţai în acelaşi loc, cum e la Vidin şi cum e la rutier) trebuie acord interguvernamental şi apoi protocol între poliţiile de frontieră. Pe baza ăstora două faci protocol între administratorii de infrastructură (sau îl amendezi pe ăla existent), iar pe baza tuturor dinainte faci protocol între operatorii de transport. Asta e regula, aşa se face între toate statele. Eu am încercat, dar MAI nu pare prea binevoitor, invocând imposibilitatea accesului rutier direct de la Curtici la Lokosahaza şi retur (e necesar un ocor pe la Turnu sau Nădlac). După ce se termină nebunia asta cu virusul, mai încercăm. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Apr 2020, 18:57 | |
| Pai si inainte cand nu opreau in Curtici si nu eram in UE nu se facea control comun pe trenuri? Sau? |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4753 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Mier 29 Apr 2020, 20:27 | |
| Eu nu inteleg de ce mai opreste la Curtici si la Lokoshaza avand in vedere ca nu sunt calatori care sa urce sau sa coboare in aceste doua statii. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Apr 2020, 21:00 | |
| |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |