|
| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Oct 2020, 14:56 | |
|
https://adevarul.ro/locale/iasi/misterul-disparitiei-motorinei-rezervorul-locomotive-detaliu-l-a-salvat-angajatul-cfr-acuzat-1_5f8714de5163ec4271df8c4c/index.html
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Oct 2020, 16:15 | |
| O locomotivă consumă 250 - 300 litri de motorină pe oră şi circulă 6 - 7h/zi şi fomiştii ăia constată un ,,prejudiciu" de 50 litri? E de râsul cailor, de-a dreptul. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Oct 2020, 23:27 | |
| VIDEO Ce autostrăzi vrea ministrul Transporturilor să mai deschidă în 2020. Cărui constructor îi transmite "să se trezească": " Ei au venit în România să muncească ". https://m.hotnews.ro/stire/24351688 Și partea interesantă vine la finalul articolului, comentariile, dintre care unul chiar atrage atenția |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Oct 2020, 23:37 | |
| Nu se poate pune în funcţiune ERTMS pentru că nu s-au contractat serviciile de certificare cu organism notificat. Din motive doar de CFR SA ştiute, oferta ONFR a fost descalificată, iar altele nu au fost depuse. Evident, în caietul de sarcini de acum 100 de ani nu s-a prevăzut şi certificarea, deci ea trebuie contractată de Beneficiar şi plătită tot de el. Atribuirea directă e exclusă, valoarea fiind peste pragul pentru aşa ceva. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Oct 2020, 23:43 | |
| - ldh80 a scris:
- Cat priveste electrificarea M700 intre halta Depoul Bucuresti Triaj h. si statia Mogosoaia inteleg ca ar trebui:
-Reconstruit (mai inalt, cu gabarit de electrificare) pasajul pe care linia de racord HM Pajura- Chitila trece peste M700;
-La pasajul unde Soseaua Chitilei (DN 7) trece peste M700 si peste calea ferata de centura, aceasta din urma este electrificata, deci exista gabarit de electrificare si pentru M700;
-La "pasajul Chitilei", unde soseaua de centura trece peste M700 si peste calea ferata de centura, aceasta din urma este electrificata, deci exista gabarit de electrificare si pentru M700. Deci să mor eu dacă înțeleg rostul unor astfel de comentarii. Noi ăștialalții muream de proști dacă tu nu ne spuneai ce trebuie făcut, de parcă noi nu am fi știut. De oameni ca tine e nevoie și în ministerul transporturilor și la CFR și la CNAIR și în politică și în orice alt domeniu din România. Bă da să faceți ceva nu doar să dați din gură ! No ofence |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Oct 2020, 11:27 | |
| CFR Călători a băgat sub preș cazurile de Covid. Oficial nu există angajați bolnavi de Covid printre cei aproximativ 13.000 de salariați ai CFR Călători. În realitate însă epidemia a lovit fără discriminare mecanici de locomotivă, persoane din managementul societății, sindicaliști. Situația este băgată sub preș de conducerea CFR Călători, aflată în foame de imagine publică pentru menținerea funcțiilor. Nici conducerea SCRL, subsidiara companiei, nu este departe de această situație. https://clubferoviar.ro/cfr-calatori-a-bagat-sub-pres-cazurile-de-covid/?fbclid=IwAR2PzT66AO1Kmjkcu6Wnaszwt9FSU2NRcI5lInxv5s94Qauqo1Sv5D5RUSA |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Oct 2020, 11:47 | |
| - ldh80 a scris:
- Daca traseul aratat pe harta ar fi cel corect, atunci aceasta cale ferata si autostrada Constanta- Gdansk ar trece si prin judetul Vaslui, ceea ce ar aduce beneficii importante pentru acest judet!
In acest caz probabil se va aveea in vedere modernizarea cai ferate existente pe traseul: Fetesti- Tandarei- Faurei- Tecuci- Barlad- Crasna- Vaslui- Nicolina- Iasi- Pascani- Suceava- Vadu Siretului UZ.
Pe acest traseu pe teritoriul Romaniei si apoi prin Ucraina ar fi intradevar cel mai scurt traseu fizic posibil intre Romania si Polonia, insa ar aparea problema schimbarii de doua ori a boghiurilor (la granita dintre Romania si Ucraina si la granita dintre Ucraina si Polonia; asta daca nu cumva ucrainienii vor fi de acord sa fie construita o cale ferata de ecartament normal pe teritoriul lor, care sa lege Romania de Polonia). Nu o sa fie nici un traseu trasat pe unde e desenat sa spus clar ca se vor conecta actualele coridoare TenT si autostrazi lipsa mai ales de la noi din tara si probabil ruta o sa fie Romania Ungaria Slovacia Polonia |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Oct 2020, 12:07 | |
| - Vitosa a scris:
- CFR Călători a băgat sub preș cazurile de Covid.
Oficial nu există angajați bolnavi de Covid printre cei aproximativ 13.000 de salariați ai CFR Călători. În realitate însă epidemia a lovit fără discriminare mecanici de locomotivă, persoane din managementul societății, sindicaliști. Situația este băgată sub preș de conducerea CFR Călători, aflată în foame de imagine publică pentru menținerea funcțiilor. Nici conducerea SCRL, subsidiara companiei, nu este departe de această situație. https://clubferoviar.ro/cfr-calatori-a-bagat-sub-pres-cazurile-de-covid/?fbclid=IwAR2PzT66AO1Kmjkcu6Wnaszwt9FSU2NRcI5lInxv5s94Qauqo1Sv5D5RUSA Mănâncă ceva cu polonicul... cazurile sunt raportate la DSP şi la noi. Evident că anunţarea publică a numărului de cazuri o poate face doar CFR Călători, dar e informaţie medicală. Chiar la momentul ăsta există salariaţi internaţi cu COVID. Să anunţi cu nume şi prenume cine e bolnav e contrar GDPR şi e sancţionabil cu o amendă babană. _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Oct 2020, 16:59 | |
| - riciu a scris:
- https://clubferoviar.ro/transportul-feroviar-unul-din-principalii-vectori-de-raspandire-a-coronavirului-in-polonia/
La noi mai greoi sa se intample asta, noi am luat masuri inca de acum cativa ani: trenuri putine si alea care sunt trebuie sa mearga goale/la ore la care nu prea sunt calatori cu unele exceptii. - Adrian78 a scris:
- Amintiri..
https://m.jurnalul.ro/special-jurnalul/reportaje/1-000-de-calatori-zero-bilete-amintiri-din-personalul-de-oltenita-813454.html Da, amintiri din alta epoca. Dar si o dovada a ce poate sa faca coruptia si blatismul. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Oct 2020, 17:51 | |
| Bah mai potoliti-va nu aveti pensii speciale de dat?
https://clubferoviar.ro/austria-isi-electrifica-integral-reteaua-feroviara-pana-in-2035/ |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Oct 2020, 19:15 | |
| Astia nu se potolesc, trenuri cu paturi prin Europa, investitii, tuneluri.
Nu se lasa pina nu baga un tren spre Beijing.
Dar culmea, la ei se poate. Cum fac sa nu fie ajutor de stat?
nu doar ei, si alte tari |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Oct 2020, 21:40 | |
| Vitalie Cojocari Vineri seară, trenul InterRegio 1597, destinația Craiova. Garnitura a plecat la ora 19.40 din Gara de Nord din București. Filmarea este de acum câteva minute. Călătorul care mi-a trimis aceste imagini este revoltat și plin de nervi. Spune că toate locurile sunt ocupate și culoarul este plin de oameni. Filmarea și pozele îi confirmă spusele. Oamenii stau înghesuiți, iar unii dintre ei nu poartă mască în mod corect. Specialiștii INSP cu care am discutat anterior spun că aceste situații din transportul în comun sunt adevărate bombe pandemice, surse importante de infectare. De ce? Pentru că picăturile mici stau în suspensie mai mult și pot fi purtătoare de Coronavirus, oamenii fiind supraexpuși la o posibilă infecție. Imagini cu trenuri extrem de aglomerate au mai apărut până acum în spațiul public. Reprezentanții CFR Călători au declarat cu acele ocazii că parcul activ de vagoane este redus. Sunt 940 de unități, iar obiectivul este să ajungă la 1000 până la finalul anului. Din păcate, nu doar lipsa de material rulant este o problemă. Din ce înțeleg de la reprezentanții CFR Călători, operatorul național face filtre la urcarea în vagoane, dar nu are suficienți oameni pentru a extinde practica peste tot. Unele trenuri opresc în gări mici, acolo unde există puțin personal, dar urcă călători mulți, necontrolat. Acești pasageri au abonamente. Nu pot fi coborâți. Personalul CFR Călători, în afară de verificarea biletelor/abonamentelor și faptul că le atrage atenția oamenilor să poarte corect măștile, nu ar avea ce să facă, fusese explicația anterioară a CFR Călători. De altfel, în imagini îl vedeți pe angajatul CFR verificând un bilet sau un abonament. Cu o eventuală nouă reacție de la CFR Călători revin mai târziu. Amintesc că potrivit regulamentelor instituite de autorități, purtarea măștii de protecție este obligatorie pentru accesul în trenuri și pe toată durata călătoriei. UPDATE!!! M-au sunat reprezentanții CFR Călători. Iată explicația pe care mi-au oferit-o: au fost mai multe persoane, mulți navetiști, care au urcat în tren fără să-și facă rezervare din timp, așa cum recomandă operatorul. Dacă ar fi cumpărat bilete anterior sau dacă ar fi făcut o rezervare, CFR Călători susține că ar fi suplimentat cu vagoane, dar s-a trezit cu ei în tren și nu a mai putut să-i dea jos. Unii au cumpărat bilete chiar în tren, alții aveau abonamente. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Oct 2020, 21:48 | |
| Intreb, ca nu stiu cum se procedeaza. Abonamentele cum se fac? Pentru trenurile X si Y sau te dai pe relatia respectiva pana iti vine acru? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Oct 2020, 21:52 | |
| Abonamentul e pe ruta nu pe tren. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Oct 2020, 22:11 | |
| ... Si atunci CFR Calatori nu are cum sa stie cat de solicitat e trenul X de navetisti... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |