|
| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 11 Feb 2020, 18:06 | |
| - Dr2005 a scris:
- Supraevaluarea preţului nu e soluţia pentru adus pe profit CFR Călători şi, în curând, operatorii rutieri. Dacă CFR Călători îşi permite să vândă biletul la 41 lei în loc de 72, nu înseamnă că-i face o favoare lui Ion, ci că ăla e preţul real. Nimeni nu îţi vinde ceva sub preţul de producţie, legea de la noi interzice asta. Îţi dai seama la rutier ce o să iasă? Că la stat măcar ai tariful maximal care nu poate fi depăşit.
Cum adica ala sa fie pretul daca conform grilei din A in B sunt x KM la care pretul este 72 de lei si CFR face o reducere de y% ca si oferta deci scade pretul pentru bilet intreg pentru a atrage calatorii! Iar aberezi! Nu este nici o supraevaluare, este o oferta pentru a atrage calatorii. E foarte normal ca reducerile sa se tarifeze conform pretului intreg si oferta sa fie aplicata doar pretului intreg. Nicaieri nu exista reducere la reducere, oferta la oferta, peste tot scrie ca ofertele NU se cumuleaza, doar in mintea ta e o varza totala si ai pretentii de 50000 de ofertela un produs. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 11 Feb 2020, 18:09 | |
| Şi grila aia e făcută la fel de ,,din burtă" cum e şi reducerea de 35, 50, 21, 14,75(3)%. Dacă vrei să atragi clienţi, reduci tot preţul, nu doar pentru anumiţi călători. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 11 Feb 2020, 18:16 | |
| Reduci pretul intreg si atat, restul care au reduceri platesc procentul de reducere din pretul intreg, NU REDUCERE LA REDUCERE!!!!
Tu la magazin cand prinzi oferta la un produs te duci si te certi cu aia sa iti acorde si reducerea de nu stiu ce card si reducerea de nu mai stiu care sa platesti 2 lei pe o punga de 10 kg de dero, atat te duce capul pe tine, 7000 de reduceri cumulate!
Plateste daca vrei ceva daca nu mergi si stai in grota unde nu iti trebuie nimic, toate serviciile trebuie platite mai mult sau mai putin, dar sa ai pretentia a avea 7000 de reduceri la un produs e chiar nesimtita!
Normal ca nu te-a bagat nimeni in seama la ce aberatii si idiotenii poti debita. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 11 Feb 2020, 20:20 | |
| Deci Polonia este a doua piata de marfa din Europa dupa Germania ce ar mai fi de spus si noi cu doua coridoare suntem niste loseri
https://www.railwaypro.com/wp/obb-rcg-renames-its-polish-subsidiary/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Feb 2020, 09:41 | |
| Magazinul de dero nu e subvenţionat din bani publici. Iar acolo dacă mă duc şi plătesc cash sau plătesc cu un tichet cadou, tot aia e. Sau alt exemplu, dacă mă duc la un hotel, pot să plătesc cash sau cu tichete de vacanţă, dar preţul tot ăla e, nu se apucă hotelul să îmi ceară 300 lei pe noapte cu tichete şi 200 dacă plătesc cash.
Numai la transportul feroviar mai ţin mânăriile astea. Vorbesc de situaţia din România, că după aia precis o să îmi spui că şi la avion sunt n oferte... şi chiar sunt, dar nicio linie aeriană cu sediul fiscal în România nu o să îţi vândă sub preţul de producţie (de aia la TAROM nu vezi bilete de 10 euro), pentru că dumpingul e ilegal la noi. _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Feb 2020, 11:20 | |
| Dar nu e dumping, ca tu crezi ca ar fi dumping aia e altceva. - AeroX a scris:
Ah, daca ti-a scapat porumbelul, problema ta. Uite asa s-a zis si cu reducerea abandonului scolar. Dar foarte buna legea! Bravo lor! Dar bine-nteles! Cui sa-i pese? Hell after this.
Una peste alta, eu n-am nimic impotriva. Chiar consideram ca era inadmisibil sa nu aiba si ei, dar sa aiba doar studentii care nu mai pot ce-si desavarsesc educatia in tren catre diverse destinatii in acest scop. Eu am zis inca de acum 2-3 ani pe aici ca ar trebui sa se dea si elevilor trenul gratuit, dar in special celor minori sau hai pana la 16 ani sa fie o modalitate prin care sa nu poata fugi de acasa cu trenul prea usor, o varianta ieftina e sa trebuiasca o legitimatie nu carnetul de elev pentru a beneficia de gratuitate. Legitimatia sa ramana la parinti cat timp acestia considera ca nu e nevoie juniorul sa mearga cu trenul. Carnetul de elev nu poti sa il iei, trebuie sa fie asupra lui in fiecare zi la scoala. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Feb 2020, 11:34 | |
| In mod normal trebuie aplicata o logica, nu sa se plimbe alandala prin toata tara. Normal ca astia 16+ deja usor ii confunzi cu studentii si astia se plimba sigur cand au ocazia...dar sa absenteze de la scoala, ma indoiesc, nu e chiar acelasi stil ca la facultate sa-ti permiti sa absentezi de la cursuri si sa te duci doar la cateva laboratoare doar ca sa intri in examen. Adica problema asta nu tine de stat, tine de parinti/familie daca nu-si cresc copii responsabili. Nu zice statul: da, luati gratuitate de aici, mergeti la Sighetu Marmatiei sambata si la Vatra Dornei dumninica. Saptamana viitoare la Baile Herculane. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Feb 2020, 12:17 | |
| - Dr2005 a scris:
- Magazinul de dero nu e subvenţionat din bani publici. Iar acolo dacă mă duc şi plătesc cash sau plătesc cu un tichet cadou, tot aia e. Sau alt exemplu, dacă mă duc la un hotel, pot să plătesc cash sau cu tichete de vacanţă, dar preţul tot ăla e, nu se apucă hotelul să îmi ceară 300 lei pe noapte cu tichete şi 200 dacă plătesc cash.
Numai la transportul feroviar mai ţin mânăriile astea. Vorbesc de situaţia din România, că după aia precis o să îmi spui că şi la avion sunt n oferte... şi chiar sunt, dar nicio linie aeriană cu sediul fiscal în România nu o să îţi vândă sub preţul de producţie (de aia la TAROM nu vezi bilete de 10 euro), pentru că dumpingul e ilegal la noi. Balmajeste in continuare cu prostiile tale. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Feb 2020, 13:06 | |
| - Dr2005 a scris:
- Sau alt exemplu, dacă mă duc la un hotel, pot să plătesc cash sau cu tichete de vacanţă, dar preţul tot ăla e, nu se apucă hotelul să îmi ceară 300 lei pe noapte cu tichete şi 200 dacă plătesc cash.
Aici a aparut o problema. Cunosc un hotel care intr-adevar isi mentinea tariful la 160/noapte. De cand au aparut aceste tichete de vacanta, tariful a ,,explodat" la 260/nopate. Conditiile sunt aceleasi, doar ca mizeaza pe darea de mana a celor cu tichete. Si aici e greseala lor, caci majoritatea nu au educatia valorii banului. Daca sa presupunem, ca s-ar inventa ,,tichete de calatorie cu trenul" vom asista la o usoara majorare a tarifelor, lovind desigur in cei ce nu beneficiaza de asa ceva. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Feb 2020, 13:28 | |
| - Luna a scris:
- Una peste alta, eu n-am nimic impotriva. Chiar consideram ca era inadmisibil sa nu aiba si ei, dar sa aiba doar studentii care nu mai pot ce-si desavarsesc educatia in tren catre diverse destinatii in acest scop.
Eu am zis inca de acum 2-3 ani pe aici ca ar trebui sa se dea si elevilor trenul gratuit, dar in special celor minori sau hai pana la 16 ani sa fie o modalitate prin care sa nu poata fugi de acasa cu trenul prea usor, o varianta ieftina e sa trebuiasca o legitimatie nu carnetul de elev pentru a beneficia de gratuitate. Legitimatia sa ramana la parinti cat timp acestia considera ca nu e nevoie juniorul sa mearga cu trenul. Carnetul de elev nu poti sa il iei, trebuie sa fie asupra lui in fiecare zi la scoala.[/quote] Populaţia urbană a României e de vreo 56%. Cel puţin liceele sunt, în majoritate, în oraşe. Doar că în categoria oraşelor intră şi Boldeşti-Scăeni, Tuşnad şi alte sate mai mari care au primit rangul de oraş ca să dea bine la statistică la integrarea în UE. Deci, cel puţin pentru liceu se face naveta în draci, chiar şi de la Titu la Bucureşti, de exemplu. Iar cine nu îşi permite, fie se duce pe la liceul tehnologic sau agricol din orăşelul lui (de unde nu reuşeşete să ia bacalaureatul, deci se duce la liceu doar ca să aibă unde să se ducă 4 ani), ori nu se mai duce nicăieri. Aşa că ,,juniorii" nu se vor plimba prea mult cu trenul... poate ăia de clase mari din Bucureşti/Ploieşti să se mai ducă în week-end prin Bucegi (chiar şi acum sunt grupuri măricele de liceeni prin 3001), dar mai mult nu. - Ciprian71 a scris:
- Aici a aparut o problema. Cunosc un hotel care intr-adevar isi mentinea tariful la 160/noapte. De cand au aparut aceste tichete de vacanta, tariful a ,,explodat" la 260/nopate. Conditiile sunt aceleasi, doar ca mizeaza pe darea de mana a celor cu tichete.
Dar au crescut preţurile pentru toţi, nu doar pentru ăia cu tichete. Pe când sistemul pe care-l susţine cu atâta tărie karpaty percepe tarife diferite pentru elevi vs. ceilalţi călători (exemplul ăla cu Tg. Jiu - Cluj nu e unic, sunt alte câteva zeci de exemple prin ţară). - Luna a scris:
- Dar nu e dumping,
Da, legislaţia românească nu-l numea dumping, ci ,,practicarea unor preţuri de ruinare, în scopul înlăturării concurenţilor,", doar că prevederea asta s-a scos din Legea concurenţei nr. 21/1996; însă s-a păstrat, în cadrul art. 6: ,,Art. 6. - (1) Este interzisă folosirea în mod abuziv de către una sau mai multe întreprinderi a unei poziţii dominante deţinute pe piaţa românească sau pe o parte substanţială a acesteia. Aceste practici abuzive pot consta în special în: [...] c) aplicarea în raporturile cu partenerii comerciali a unor condiţii inegale la prestaţii echivalente, creând astfel acestora un dezavantaj concurenţial;" Deci pe stat îl arzi cu 75 de lei, dar călătorului îi ceri 42 pentru aceeaşi prestaţie. Poate or auzi şi ăia de la Consiliul Concurenţei, că de când a murit preşedintele Consiliului Feroviar, nu prea am mai auzit de ei. Apoi să ne uităm la Ordonanţa nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, cu modificările şi completările ulterioare: ,,Art. 16. - Prin vânzări cu preţ redus, în sensul prezentei ordonanţe, se înţelege: a) vânzări de lichidare; b) vânzări de soldare; c) vânzări efectuate în structuri de vânzare denumite magazin de fabrică sau depozit de fabrică; d) vânzări promoţionale; e) vânzări ale produselor destinate satisfacerii unor nevoi ocazionale ale consumatorului, după ce evenimentul a trecut şi este evident că produsele respective nu mai pot fi vândute în condiţii comerciale normale; f) vânzări ale produselor care într-o perioadă de 3 luni de la aprovizionare nu au fost vândute; g) vânzări accelerate ale produselor susceptibile de o deteriorare rapidă sau a căror conservare nu mai poate fi asigurată până la limita termenului de valabilitate; h) vânzarea unui produs la un preţ aliniat la cel legal practicat de ceilalţi comercianţi din aceeaşi zonă comercială, pentru acelaşi produs, determinat de mediul concurenţial; i) vânzarea produselor cu caracteristici identice, ale căror preţuri de reaprovizionare s-au diminuat. Art. 17. Este interzis oricărui comerciant să ofere sau să vândă produse în pierdere, cu excepţia situaţiilor prevăzute la art. 16 lit. a) -c), e)-i), precum şi în cazul produselor aflate în pachete de servicii. Prin vânzare în pierdere, în sensul prezentei ordonanţe, se înţelege orice vânzare la un preţ egal sau inferior costului de achiziţie, astfel cum acesta este definit în reglementările legale în vigoare." Prin urmare, vânzările promoţionale nu pot fi sub nicio formă sub preţul de producţie. Iar aici întră şi serviciile, nu doar bunurile. Coroborăm asta cu art. 6 alin (1) lit. c din Legea nr. 21/1996 şi ne cam ies ingredientele unei posibile încălcări a legii... probabil Curtea de Conturi o va descoperi peste câţiva ani, la fel cum a făcut cu deconturile pentru facilităţi la Metrorex, pe care le cere înapoi de la aceştia pe motiv că nu exista în lista de tarife definit preţul unei singure călătorii cu metroul. Şi nu le cere pe mult timp, doar pe vreo 20 de ani. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Feb 2020, 14:10 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ciprian71 a scris:
- Aici a aparut o problema. Cunosc un hotel care intr-adevar isi mentinea tariful la 160/noapte. De cand au aparut aceste tichete de vacanta, tariful a ,,explodat" la 260/nopate. Conditiile sunt aceleasi, doar ca mizeaza pe darea de mana a celor cu tichete.
Dar au crescut preţurile pentru toţi, nu doar pentru ăia cu tichete. Pe când sistemul pe care-l susţine cu atâta tărie karpaty percepe tarife diferite pentru elevi vs. ceilalţi călători (exemplul ăla cu Tg. Jiu - Cluj nu e unic, sunt alte câteva zeci de exemple prin ţară).
Vorbesti doar sa te afli in treaba si doar tampenii/aberatii. Habar nu ai dar tu postezi toate balariile tale. La toate companiile feroviare de prin Europa e la fel, tariful normal e tarif normal, reducerile pentru milogi se calculeaza conform tarifului normal! Iar ofertele se calculeaza la fel conform tarifului normal. Dar tu esti blocat in aberatiile tale! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Feb 2020, 15:06 | |
| În România se aplică legea românească.
Iar Regulament UE care să spună cum se acordă facilităţile nu cred că există. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Feb 2020, 15:32 | |
| Bine mai nene, lasa-ne, ai umplut cu toate nebuniile tale.
Nu stii cum se face o reducere dar vorbesti sa te afli in treaba. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Feb 2020, 17:40 | |
| Promisiuni peste promisiuni
https://clubferoviar.ro/cum-vede-guvernul-desemnat-prioritatile-sectorului-feroviar/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Feb 2020, 18:38 | |
| Strategia se cheamă Master Plan şi există deja... orice ar inventa orice Guvern ar trebui să fie o interpretare a lui şi cam atât. Bine, la noi încă există sentimentul ăla că orice document trebuie să fie cât mai stufos, ca să dea bine (vezi cel al PSD-ului care era plin de bălării, da' avea 50 pagini).
Guvernul PNL oricum nu se doreşte votat, aşa că doar a luat o listă cu proiectele în diferite stadii de execuţie şi a trântit-o acolo.
Ce ar fi urgent de făcut? În niciun caz subliniat evidentul - proiecte deja acceptate la finanţare de UE, deci care oricum trebuie duse la cap - ci venit cu soluţii pentru alte probleme, de exemplu echilibrarea finanţării şi, pe cale de consecinţă, taxării celor două moduri de transport terestru - feroviar şi rutier. La ora actuală, domeniul rutier este, practic, subvenţionat de stat, utilizarea drumurilor fiind taxată la preţul a 3 beri în centrul vechi. Rovinieta e cea mai ieftină din Europa (dintre ţările care au aşa ceva; şi în Bulgaria costă dublu), iar transporturile comerciale nu sunt taxate la km în funcţie de tonaj şi norma de poluare (cum până şi bulgarii au început să facă de câteva zile). Nu mai zic de taxa de drum din preţul motorinei pentru tracţiunea feroviară. În schimb, feroviarul e supus certificărilor (na, cerinţă prin Regulamente UE, asta e) şi plăteşte un TUI cam mare pentru calitatea infrastructurii de la noi. A, da, să nu uit de mersul de tren făcut după cum vrea OTF şi nu după cum vrea autoritatea contractantă. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |