|
| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 28 Dec 2019, 22:29 | |
| - Adirmvl a scris:
- "In prezent, insa, dupa ce activistii pentru mediu, precum Greta Thunberg, i-au facut pe oameni sa se rusineze atunci cand zboara cu avionul, segmentul trenurilor de noapte da semne de revenire. "
Manca-mi-ar ce am sub burta cu coinaca aia dusa cu pluta cu tot! Faptul ca avionul leaga doar doua puncte nu are nici o legatura cu cererea pentru trenuri de noapte, a? Nu este trendy să te iei de Greta. E tabu, dacă te iei de ea, pe lângă faptul că tot on-line-ul te face praf, te lingi pe bit de orice poziţie publică. E aproape la fel ca atunci când te iei de Dumnezeu (bine că religia creştină s-a modernizat un pic, că la musulmani dacă zici ceva de rău de Allah, eşti scurtat de cap). Vă daţi seama ce ar ieşi dacă i-ar zice cineva Gretei ,,Măi fetiţo, ţine-te tu de şcoală şi inventează tu un motor de avion care să nu polueze, în loc să trăncăni pe la TV"... probabil respectivul ar fi linşat în piaţa publică în secunda doi. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 28 Dec 2019, 23:09 | |
| - Adirmvl a scris:
- Adrian78 a scris:
- http://m.business24.ro/international/austria-extinde-reteaua-sa-europeana-de-trenuri-de-noapte-in-urma-majorarii-rezervarilor-1608520
"In prezent, insa, dupa ce activistii pentru mediu, precum Greta Thunberg, i-au facut pe oameni sa se rusineze atunci cand zboara cu avionul, segmentul trenurilor de noapte da semne de revenire. "
Manca-mi-ar ce am sub burta cu coinaca aia dusa cu pluta cu tot! Faptul ca avionul leaga doar doua puncte nu are nici o legatura cu cererea pentru trenuri de noapte, a? Doar se stie ca 10 vapoare transatlantice care merg cu pacaura si deseuri petroliere polueaza cat 5 mil de masini la un loc pe mine ma lasa rece toata tevartura asta cu Greta |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 30 Dec 2019, 10:51 | |
| https://www.libertatea.ro/stiri/document-radiografia-dezastrului-de-pe-aeroportul-otopeni-1-600-de-curse-intarziate-intr-o-luna-obiecte-straine-in-spatiul-de-miscare-echipamente-depasite-si-personal-insuficient-2842410?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=Tolontan |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 30 Dec 2019, 14:36 | |
| Orice raport făcut asupra activităţii din perioada guvernării trecute o va face praf, ăsta e mersul lucrurilor... nu o fi aeroportul Otopeni cel mai bun din Europa, dar pe Otopeni nu am stat niciodată o oră la coadă ca să intru în ţară (ca la Bruxelles) sau o oră li jumătate ca să ies (ca la Amsterdam). În rest, da, serviciile de alimentaţie publică sunt jenante - proaste şi, mai ales, scumpe (mai scumpe ca la Bruxelles, de pildă), terminalul e înghesuit cu tot felul de tarabe şi standuri, nu sunt prize pentru telefon/laptop la toate scaunele... da' măcar ai scaune pe care să stai (nu ca la Budapesta, de exemplu). Deci nu-i dracul chiar atât de negru. Lipsa cărucioarelor nu mi se pare o tragedie, ţinând cont că de la uşa terminalului până la punctul de drop-off nu cred că sunt 100m de mers (asta maxim, adică dacă laşi bagajele în terminalul nou, că dacă le laşi în ăla vechi, intri în zona de check-in de cum ai păşit în terminal), în funcţie de compania cu care zbori. La întoarcere, în schimb, e ceva mai mult de mers. Bine, mai sunt şi alte aspecte neimputabile aeroportului în sine, cum ar fi accesul greoi şi scump dinspre oraş, care se face doar cu autobuze la suprapreţ şi taxiuri (şi, evident, doar din alea de 2,29 - 3,5 lei, că cei cu tarif mai mic nu prea vin pe la aeroport). _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 02 Ian 2020, 23:22 | |
| https://m.mediafax.ro/economic/tarom-estimeaza-pierderi-de-171-milioane-de-lei-in-2019-cati-bani-pierd-alte-gauri-negre-de-stat-precum-cfr-calatori-sau-metrorex-18683880 Din 2007 Tarom nu a mai fost pe plus și în 12 ani nu s-a mai găsit un manager capabil care s-o redreseze. De fapt nu s-a vrut. Acesta este adevărul. În schimb scârbele astea din minister în cadrul interviurilor ne prezintă niște proiecte și situații de te doare mintea. Ce frumos se văd din ochii lor. În realitate lucrurile și viitorul sunt sumbre ambele. Dar faza e că ei, 600 sau câți or mai fi în palatul ăla, sunt plătiți degeaba. Și unii ce salarii babane au ! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 03 Ian 2020, 00:23 | |
| - Vitosa a scris:
- https://m.mediafax.ro/economic/tarom-estimeaza-pierderi-de-171-milioane-de-lei-in-2019-cati-bani-pierd-alte-gauri-negre-de-stat-precum-cfr-calatori-sau-metrorex-18683880
Din 2007 Tarom nu a mai fost pe plus și în 12 ani nu s-a mai găsit un manager capabil care s-o redreseze. De fapt nu s-a vrut. Acesta este adevărul. În schimb scârbele astea din minister în cadrul interviurilor ne prezintă niște proiecte și situații de te doare mintea. Ce frumos se văd din ochii lor. În realitate lucrurile și viitorul sunt sumbre ambele. Dar faza e că ei, 600 sau câți or mai fi în palatul ăla, sunt plătiți degeaba. Și unii ce salarii babane au ! A. Fost la Tarom Michael. Schmidt dar l-au mazilit repede ca nu făcea ce vroiau băieții plus ca tai banii de mentenanță avioanelor acolo e un buget frumușel din 25% bugetul companiei Asa esi la. CFR Calători și toate alea a le statului sunt ținute în viata pentru ca sunt.cateva mii de pupincuriștii și slugi de partid amante neamuri și 50 %din bugete se duc pe salarii achiziții reparații |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 03 Ian 2020, 01:30 | |
| A fost neamţul la Tarom şi n-a ştiut decât să taie masa în avion pentru pasageri... compania e tot pe pierdere, ba chiar s-a ajuns să se facă delegaţii oficiale cu LOT şi cu Lufthansa la 1000 euro biletul, că TAROM cerea mai mult sau refuza licitaţiile. Dar, na, TAROM ţine curse gen Bucureşti - Baia Mare sau Iaşi - Cluj. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 03 Ian 2020, 10:41 | |
| Viteza uimitoare atinsă de trenul lui Ceaușescu, de ce trenurile electrice sunt cele mai potrivite în prezent și de ce nu ar avea rost să construim linii de foarte mare viteză http://mobile.hotnews.ro/stire/23577506 Citiți-l și trageți concluziile !
Pe finalul articolului ceva dureros se spune "În plus, calea ferată nu a avut sprijin la Ministerul Transporturilor și conducătorii companiilor feroviare de la noi n-au avut "sânge în instalație" să se lupte pentru instituția lor și s-au mulțumit să nu deranjeze."
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Vin 03 Ian 2020, 11:04, editata de 1 ori |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 03 Ian 2020, 11:02 | |
| " Asa esi la. CFR Calători și toate alea a le statului sunt ținute în viata pentru ca sunt.cateva mii de pupincuriștii și slugi de partid amante neamuri și 50 %din bugete se duc pe salarii achiziții reparații" Zilele trecute aparea pe burtiera unui post de stiri (parca Digi 24) ca undeva la 60-65% din cheltuielile CFR Calatori merg pe salarii si ca salariul mediu (banuiesc ca brut) e de 6.000 si cateva zeci de lei. Dar atentie, ca mediile sint influentate de extrema. Adica poti avea 9 insi cu 2.000 de lei si pe al zecelea cu 20.000 de lei. In medie au 2.900 de lei, deci cei noua apar cu 45% mai mult decat au in realitate. De unde rezulta intrebarea: Cat au stabii de prin birouri? " ba chiar s-a ajuns să se facă delegaţii oficiale cu LOT şi cu Lufthansa la 1000 euro biletul, că TAROM cerea mai mult sau refuza licitaţiile" Da' ce, Doctore, pica avionul cu voi daca va urcati in low-cost? Nu lucrati voi la privat sa vedeti cum ati merge in delegatii. Si da, inseamna inclusiv cu escala, daca e mult mai scumpa cursa directa, au fost si asa unii colegi la clienti, ca aia se uita la bani. (Bine, unii par ca se uita doar la bani, nu si la eficienta, da' ma rog). Imi spunea o colega fosta angajata la Tarom ca vreo 700 de lei costa biletul pe intern pentru un "demnitar". Nu am putut verifica informatia, da' nu m-ar mira. Si uite asa a prins fratele vostru la Wizz bilet cu 39 de lei si astepta la 10 metri de madam Saftoiu imbarcarea. Adita mergea cu low-costu, doamna cu Taromul (sub 400-450 de lei stiu sigur ca nu costa biletul ala). Io pe banii mei, aia tot pe banii mei. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 03 Ian 2020, 11:20 | |
| Tot din articol citez
O problemă generalizată este că România nu este capabilă să ducă la bun sfârșit proiectele feroviare mari, deși bani există. "Uniunea Europeană subvenționează 85% din finanțarea proiectelor la rutier și la feroviar și noi nu suntem în stare să le transpunem în fapte din "n" motive și gradul de absorbție este foarte mic. Aduceți-vă aminte că acum doi ani Corina Crețu a criticat PSD-ul pentru gradul de absorbție. Suntem într-o situație penibilă și nimeni nu vrea să înțeleagă", spune Udriște.
"Grecii și bulgarii reclamă că nu se pot lega la rețeaua TEN-T europeană pentru că, la nord de Dunăre, Giurgiu-București este închisă de 14 ani, Giurgiu - Videle nu este electrificată, iar Calafat - Craiova nu este modernizată și permite viteze de doar 30 km/h. Păi atunci, cum să intri în Europa?", spune Udriște care dă exemplu faptul că podul Calafat - Vidin s-a deschis în 2014 și la noi nici acum nu a început modernizarea liniei Craiova - Calafat.
Mno dacă cei care se ocupă de problemele astea nu-s capabili de ce nu sunt schimbați cu alții ? Nu ești bun aut nene, mergi într-un alt domeniu unde poate te pricepi. Pe mine chestia asta mă frapează mereu, de ce singurul om care plătește cu funcția e întotdeauna doar ministrul sau directorul general ? Un proverb spune că apa trece pietrele rămân. Adică fix ceilalți care rămân veșnic pe funcție. Și cam așa e și în ministerul ăla. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 03 Ian 2020, 11:52 | |
| Citez Udriște spune că nu este nevoie de o autoritate care, de trei ani, face studii pentru a ne spune ce fel de trenuri ne trebuie, fiindcă știm clar ce trenuri ne trebuie. "Mi se pare că ne-am pierdut uzul rațiunii. Plus că pierdem timpul! Au trecut trei ani de când Autoritatea de Reformă Feroviară se chinuie să facă ceva".
Nota mea. AFER o instituție înființată doar pentru a se mai crea niște posturi călduțe și bine remunerate. Deci plătiți degeaba din moment ce de 3 ani nu au rezolvat nimic. Și nici nu vor rezolva. Ziua trece leafa merge. Tipic a la Romania... Apoi cu studiile alea de fezabelitate studii peste studii niște bani aruncați aiurea. De fapt nu aiurea ci în buzunarele unor firme de unde și ei își primesc comisionul. Păi băă hahalerelor faceți bă odată ceva că am ajuns ultima găină din gostat (ultimii din Europa) !
Citez
De ce am ajuns atât de rău?
"Noi nu facem mentenanță, de aceea infrastructura s-a prăbușit, pentru că nu este reabilitată. Ca să doarmă liniștiți, conducătorii au scăzut viteza maximă admisă. Coborând viteza maximă admisă, a sporit durata de parcurs, iar transportul feroviar nu a mai fost atractiv și oamenii s-au dus către alte sisteme, pe distanțe lungi la avion, pe distanțe scurte către autobuz și autocar", mai spune Udriște. Tot din această cauză nu avem destule locomotive și vagoane, pentru că nu le-am întreținut.
Nota mea. Și aici mare adevăr s-a spus. Să-i dea dumnezeu sănătate d-lui Octavian Udriște. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 03 Ian 2020, 12:10 | |
| Trenurile electrice sunt cele mai potrivite, fiind confortabile și rapide; n-au locomotivă și chiar și la cele diesel tracțiunea poate să fie, dacă este diesel-electrică, distribuită pe toate osiile sau la un vagon da și la altul nu, ceea ce ușurează vagonul. "La 22 de tone, cu cât sporești viteza, șocurile dintre roată și șină sunt mult mai mari, lovește cu forță mult mai mare, deformează calea și uzează șina și roata. Gândiți-vă că locomotiva trebuie să aibă greutate aderentă ca să poată să tragă vagoanele, să nu patineze. La automotoare, fie că sunt diesel-electrice, fie că sunt rame electrice, tracțiunea fiind distribuită, echipamentele nu sunt concentrate într-un singur loc, cum este locomotiva. Sarcina pe osie este de maxim 17 tone, ceea ce la viteze mari înseamnă că se reduce uzura și fricțiunea".[img] via Imgflip Meme Generator[/img] |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 03 Ian 2020, 13:13 | |
| Păi da. Din reparațiile materialului rulant moștenit din alte vremuri iasă comisionul pe când dacă ar aduce altu nou (din fonduri europene) dar și cu mentenanța inclusă li s-ar tăia macaroana. De aia se și pun bețe în roate să nu se atribuie contractul.
Un articol din 19.08.2019 https://www.stiripesurse.ro/serbia-prima-autostrada-construita-de-chinezi-in-europa-a-fost-deschisa-traficului_1376036.html?fbclid=IwAR3eA7tEd7_KoEPaIz-vG1637HcoJ5p-L--QNR4ofmNZQkj--qCykWHUaPE Citez "Statul trebuie să demareze noi investiţii dacă vrea o creştere economică continuă, în caz contrar am putea avea probleme", a mai spus Zorana Mihajlovic, care ocupă şi postul de vicepremier în cabinetul condus de Ana Brnabic.
Pentru a putea realiza acest lucru, autorităţile de la Belgrad intenţionează să investească până la opt miliarde de euro în infrastructură pe termen mediu, în principal graţie unor acorduri finanţate de China, dar şi de Rusia, Turcia şi Azerbaidjan.
Nota mea. România în schimb rămâne tot cu mUE al ei... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 03 Ian 2020, 17:30 | |
| - Adirmvl a scris:
- "Asa esi la. CFR Calători și toate alea a le statului sunt ținute în viata pentru ca sunt.cateva mii de pupincuriștii și slugi de partid amante neamuri și 50 %din bugete se duc pe salarii achiziții reparații"
Zilele trecute aparea pe burtiera unui post de stiri (parca Digi 24) ca undeva la 60-65% din cheltuielile CFR Calatori merg pe salarii si ca salariul mediu (banuiesc ca brut) e de 6.000 si cateva zeci de lei. Dar atentie, ca mediile sint influentate de extrema. Adica poti avea 9 insi cu 2.000 de lei si pe al zecelea cu 20.000 de lei. In medie au 2.900 de lei, deci cei noua apar cu 45% mai mult decat au in realitate. De unde rezulta intrebarea: Cat au stabii de prin birouri?
"ba chiar s-a ajuns să se facă delegaţii oficiale cu LOT şi cu Lufthansa la 1000 euro biletul, că TAROM cerea mai mult sau refuza licitaţiile"
Da' ce, Doctore, pica avionul cu voi daca va urcati in low-cost? Nu lucrati voi la privat sa vedeti cum ati merge in delegatii. Si da, inseamna inclusiv cu escala, daca e mult mai scumpa cursa directa, au fost si asa unii colegi la clienti, ca aia se uita la bani. (Bine, unii par ca se uita doar la bani, nu si la eficienta, da' ma rog).
Imi spunea o colega fosta angajata la Tarom ca vreo 700 de lei costa biletul pe intern pentru un "demnitar". Nu am putut verifica informatia, da' nu m-ar mira. Si uite asa a prins fratele vostru la Wizz bilet cu 39 de lei si astepta la 10 metri de madam Saftoiu imbarcarea. Adita mergea cu low-costu, doamna cu Taromul (sub 400-450 de lei stiu sigur ca nu costa biletul ala). Io pe banii mei, aia tot pe banii mei.
Salariu mediu net la un mecanic este de 5000-5300 și un șef de tren 3000-3300 Problema la. CFR Calatori e numărul mare de birocrați care nu fac nimic plus Împărțire pe regionale Dacă doar pe zona Timișoara sunt 15 revizor SC ce sa mai ceri produ tivitate și cu 200 de șefi de birouri și șefi de servicii din central Cred ca demnitarii ăștia pe o luna cu decontarea transportului ne costa cât pentru câteva mii de studenti |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 03 Ian 2020, 17:39 | |
| Intai de toate, poate ca discutiile astea ar sta mai bine la "discutii generale despre transport".
Eu nu am o problema ca le e decontat transportul, ci la ce pret.
PS: La cum conduce Chitoiu nici nu e indicat sa-i lasi pe astia sa invarta de covrig. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |