|
| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi Aug 29, 2019 2:48 am | |
| La noi si cele deviate 2-3 zile le baga opriri in toate catunele, doar doar mai aduna cate un ratacit in loc sa le bage fara opriri cum e cazul zilelor acestea la 1837/1838 si 1765/1766 deviate pe Oradea din Cluj trebuiau sa fie fara oprire pana la Oradea si apoi urmatoarea oprire Arad dar nu ei le baga opriri la Aghires si Bratca sau Chisineu Cris iar pentru ca ajung prea repede in Cluj cand vin de la Timisoara ii baga stationare de aproape o ora cand trebuia sa ii puna plecarea mai tarziu din Timisoara cu o ora nu sa stea aiurea pe traseu cu zecile de minute si opriri aiurea dar na, noi nu suntem altii sa facem ceva bun. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi Aug 29, 2019 9:04 am | |
| Pai ei au bagat opriri comerciale si la trenul deviat de la Drobeta Turnu Severin prin Faget -Simeria Subcetate, care a fost din scurt.
In loc sa il trimita cu opriri cit mai putine, doar pentru incrucisari si eventual schimbat partizile de drum si tractiune, ce tot vorbim noi aici?
Au tinut vinerea trecuta pe 2606 o ora in Arad legatura la 74, cind peste o ora de la sosirea lui 74 era 2608.
Intirzierea lui 20606 a avut efecte dezastruoase pentru restul trenurilor toata ziua. 2606 intirziat l-a intirziat pe 9576 care l-a rindul lui la formare l-a intirziat 9577 astfel incit si 9580 a plecat intirziat.
Ai adus vorba de 1766 si 1838 deviate care opresc pe ste tot, dar si 1834 opreste in multe locuri ramase de pe vremea cind acolo chiar erau calatori. Ce sa mai vorbim de scoaterea intirzierilor prin suprimarea opririlor? la noi urmatorul tren e miine. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Joi Aug 29, 2019 9:43 am | |
| CFR nu priveste trenul ca pe un transport in comun. Ci unul ocazional perfect pentru cei ce merg ca mine de 10-12 ori pe an. Cu mici exceptii pe unele linii secundare ca de ex. Brasov -Zarnesti. Sa iau spre ex. IR.72 cu care am calatorit de la Bucuresti la Szolnok. CFR improvizeaza acest tren cu doar doua vagoane sa-l umple oricum cu pasageri. Nu, nu are nimic in comun ca pe tine pasager sa te duca de la Bucuresti la Budapesta in timp rezonabil. La plecare grad de ocupare 100%, plin cu navetisti, care la randul lor, nu sunt convins ca ar stii cativa ca acela este un tren international. Am mers asa pana la Timisoara unde din vagonul cu 84 locuri full, am ramas doar 6. Din Arad s-au mai urcat inca 5 cu destinatia Budapesta. Placerea de a calatorii pe distante lungi dispare atunci cand mergi inghesuit de navetisti, nu am nimic cu ei, dar parca nepasarea lor caci de... merg doar doua-trei statii, lasa de dorit in urma lor. Nu mai are nimic in comun cu EC.46 Traianus de alta data, ce avea opriri in statii importante si reusea sa te scoata din tara in doar 8h.45min., iar pasagerii,nu erau nicidecum navetisti. Pe scurt, asa cum iti faci trenul, asa calatori ai. CFR trebuia sa ataseze vagoane interne pana la Timisoara pentru cei de lung parcurs intern, fara prea multe opriri total inutile. Iar pentru navetisti, punele o rama electrica sau trei vagoane la 30 min distanta si transportai pana la Craiova cu 5-6 opriri. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Aug 29, 2019 10:00 am | |
| Fiecare secţie are nişte trase-etalon cu anumite opriri, e clar că le dau pe alea, mai ales că CFR Călători e cam restant cu plata la TUI (asta dacă vă întrebaţi de ce acel tren suplimentar spre Litoral nu a fost pus în circulaţie de la începutul sezonului, de pildă). Cu câteva click-uri s-ar putea da nişte trase cu opriri mai puţine, însă pe secţiile cu linie simplă dacă suprimi anumite opriri poţi avea surpriza neplăcută să trebuiască să aştepţi câte 20 minute prin alte părţi, că ideea de bază e ca un tren deviat să nu dea peste cap traficul pe alte secţii.
Ar mai trebui tăiate opriri la unele IR. Şi unele înlocuite cu altele generatoare de călători. Dar, na, câtă vreme cutuma zice că IR-ul opreşte în toate oraşele şi în nodurile feroviare (care erau noduri acum 100 de ani când s-a construit linia), ăsta e efectul. Mă uit, de exemplu, că pe Bucureşti Nord - Braşov circulă 14 trenuri IR: - niciunul nu opreşte în Poiana Ţapului sau în Timişu de Jos - 4 nu opresc în Azuga - 3 nu opresc în Câmpina - 10 nu opresc în Comarnic - 1 nu opreşte în Buşteni (!) - 1 opreşte în Valea Largă (!) Păi tot ce la DN1 ar trebui să fie bine deservit de tren, având în vedere cum e DN1. S-ar scoate bani cu lopata din relaţiile astea. Apoi, Valea Prahovei e zona turistică nr. 1 a României tot timpul anului, nu doar 3 luni pe an ca litoralul. Şi, totuşi, la mare opresc toate trenurile în toate staţiunile, dar pe Valea Prahovei nu. Da' bine că în Buftea opresc 6 IR-uri, că doar Buftea dă mai mulţi călători decât Comarnic, Azuga, Poiana Ţapului şi Buşteni la un loc, nu? -------
Trenuri cu călători segregaţi pe destinaţii nu prea mai există prin Europa (exceptând Eurostarul, care e altceva). Chiar şi pe Budapesta - Berlin se face naveta la greu pe diverse tronsoane (Budapesta - Vac, Pardubice - Praga etc.). La urma urmei, mai mulţi călători care merg mai puţin aduc mai multe încasări decât câţiva călători care merg pe toată trasa. Problema lui 72 s-ar rezolva elegant dacă ar mai avea 2 vagoane în plus care să rămână pe undeva şi să vină înapoi cu perechea. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi Aug 29, 2019 12:44 pm | |
| - ciprian71 a scris:
- CFR nu priveste trenul ca pe un transport in comun. Ci unul ocazional perfect pentru cei ce merg ca mine de 10-12 ori pe an. Cu mici exceptii pe unele linii secundare ca de ex. Brasov -Zarnesti. Sa iau spre ex. IR.72 cu care am calatorit de la Bucuresti la Szolnok. CFR improvizeaza acest tren cu doar doua vagoane sa-l umple oricum cu pasageri. Nu, nu are nimic in comun ca pe tine pasager sa te duca de la Bucuresti la Budapesta in timp rezonabil. La plecare grad de ocupare 100%, plin cu navetisti, care la randul lor, nu sunt convins ca ar stii cativa ca acela este un tren international. Am mers asa pana la Timisoara unde din vagonul cu 84 locuri full, am ramas doar 6. Din Arad s-au mai urcat inca 5 cu destinatia Budapesta. Placerea de a calatorii pe distante lungi dispare atunci cand mergi inghesuit de navetisti, nu am nimic cu ei, dar parca nepasarea lor caci de... merg doar doua-trei statii, lasa de dorit in urma lor. Nu mai are nimic in comun cu EC.46 Traianus de alta data, ce avea opriri in statii importante si reusea sa te scoata din tara in doar 8h.45min., iar pasagerii,nu erau nicidecum navetisti. Pe scurt, asa cum iti faci trenul, asa calatori ai. CFR trebuia sa ataseze vagoane interne pana la Timisoara pentru cei de lung parcurs intern, fara prea multe opriri total inutile. Iar pentru navetisti, punele o rama electrica sau trei vagoane la 30 min distanta si transportai pana la Craiova cu 5-6 opriri.
Dar oare știm de ce CFR Călători nu are călători pentru trenurile internaționale și se complace sa umple trenurile cu călători interni? Pentru că nu are tarife promoționale in afara de Budapesta călătorești cu preturi destul de mari |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin Aug 30, 2019 12:05 am | |
| - Kapпaтй a scris:
- La noi si cele deviate 2-3 zile le baga opriri in toate catunele, doar doar mai aduna cate un ratacit in loc sa le bage fara opriri cum e cazul zilelor acestea la 1837/1838 si 1765/1766 deviate pe Oradea din Cluj trebuiau sa fie fara oprire pana la Oradea si apoi urmatoarea oprire Arad dar nu ei le baga opriri la Aghires si Bratca sau Chisineu Cris iar pentru ca ajung prea repede in Cluj cand vin de la Timisoara ii baga stationare de aproape o ora cand trebuia sa ii puna plecarea mai tarziu din Timisoara cu o ora nu sa stea aiurea pe traseu cu zecile de minute si opriri aiurea dar na, noi nu suntem altii sa facem ceva bun.
. Văd că 12765 ajunge regulat la.Timisoara și destul de repede ora 07.06 fata de trasa pe Simeria Eu sunt de părere că modernizarea Simeria Arad trebuia să înceapă după ce se terminau lucrările pe Coslariu Simeria și trebuiau incepute doar pe Ilia Arad și deviate IR pe Margina Lugoj dar după aia auzeam că CFR Călători nu mai are destule dieseluri Am fost săptămâna trecută pe M900 de la Caransebeș la Timișoara de la Lugoj linia e praf și pulbere și probabil așa o să rămână până în 2025 |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun Sept 02, 2019 10:23 am | |
| - Adrian78 a scris:
-
Am fost săptămâna trecută pe M900 de la Caransebeș la Timișoara de la Lugoj linia e praf și pulbere și probabil așa o să rămână până în 2025 Si pana anul trecut se recuperau minute bune pe acest interval, acum se acumuleaza intarzieri la greu...De la noul mers nu cred ca va mai fi tren sub 10 ore Bucuresti-Timisoara.Oficial adica, ca real numai avem de mult... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun Sept 02, 2019 8:30 pm | |
| https://www.revistasinteza.ro/cu-trenul-de-la-cluj-la-viena-sau-taras-grapis-spre-lumea-civilizata |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun Sept 02, 2019 8:32 pm | |
| - marius664 a scris:
- Adrian78 a scris:
-
Am fost săptămâna trecută pe M900 de la Caransebeș la Timișoara de la Lugoj linia e praf și pulbere și probabil așa o să rămână până în 2025 Si pana anul trecut se recuperau minute bune pe acest interval, acum se acumuleaza intarzieri la greu...De la noul mers nu cred ca va mai fi tren sub 10 ore Bucuresti-Timisoara.Oficial adica, ca real numai avem de mult... Au aparut restrictii de 30 si 70 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar Sept 03, 2019 8:38 pm | |
| https://clubferoviar.ro/incendiu-in-portul-constanta/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi Sept 05, 2019 3:51 pm | |
| Si din nou Ungaria
https://railcolornews.com/2019/09/05/hu-expert-mav-start-orders-21-further-kiss-trains-testing-in-progress/?fbclid=IwAR3C8fzer_KZmuI_J3xXbv-q4ERbmfLdc3Zlq3WDE8UOvVbFly29jDSzJEo |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun Sept 09, 2019 7:01 pm | |
| Și eu care credeam că doar la alții se reduc timpii de mers cu 15 min cred că o să zboare trenurile că să facă 5 ore sau reduc astia km la 809 de metrii https://clubferoviar.ro/trenul-bucuresti-suceava/ |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun Sept 09, 2019 7:36 pm | |
| Acum e discutabil, daca va fi 5:05 atunci chiar e un miracol dar daca va fi 5:55 ............ nu am facut nimic. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun Sept 09, 2019 8:01 pm | |
| In 1998, ICE 511 Bucuresti Nord - Suceava, era de 5h32min, si linia era de 120 km/h Valea Calugareasca - Suceava... acum se stie cat de „buna” este linia Ploiesti Sud - Adjud... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun Sept 09, 2019 10:02 pm | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- In 1998, ICE 511 Bucuresti Nord - Suceava, era de 5h32min, si linia era de 120 km/h Valea Calugareasca - Suceava... acum se stie cat de „buna” este linia Ploiesti Sud - Adjud...
Da acuma e cu 80 sa nu mai vorbim de restrictii la greu Oare Ionutz mai ai tmpii de mers la trenurile alea express cu 10xxx bagate de Szentes? In 96 trenurile IC spre Iasi faceau 3 ore pana la Bacau fara oprire iar R52 facea 5h43 Chitila-Suceava Nord foarte greu de scos timpii aia de atunci |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |