|
| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Oct 31, 2019 5:45 pm | |
| Traim numai intr-o minciuna generata de trepadusii politici !!! Se inaugureaza autostrazi care a doua zi se inchid datorita deficientelor, acum se lauda cu ridicarea restrictiilor la CFR, când de fapt situatia este alta. Se munceste la ridicarea restrictiilor dar trebuie timp si foarte multi bani sa rezolvi restrictii istorice. S-a laudat CFR cu RO-LA-uri pe Dornesti - Giurgiu de s-a ales praful !!! Acum toata lumea sta cu gura cascata la stirea cu vagoanele modernizate.De 30 de ani modernizam in loc sa cumparam nou. Vom vedea cum in 5 ani apare rugina la imbinarile prin sudura si trebuie revopsite. Nu mai zic de fantasticele dotari interioare, bani aruncati la gunoi. Monitoarele nu vor functiona niciodata, toaletele tot infundate vor fi, nasii nu vor sti sa regleze temperatura interioara optima, vor da vina pe senzori, usile vor functiona când pe automat,cand pe manual.Astfel ca putinii calatori care mai circula cu trenul vor merge ca pana acum in ciuda minunatelor vagoane de 500000 euro / buc.si a restrictiilor ,,ridicate,,!!! PS - oare de ce reviziile de vagoane nu trimit cate un lacatus de revizie pe IR-urile care au trase mai lungi de 4 ore, tocmai pentru a rezolva pe parcurs probleme de genul celor enumerate mai sus ? De când s-au reorganizat reviziile in statiile mari stau cate 8-10 lacatusi sa defileze un tren de 3 vagoane. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin Noi 01, 2019 3:23 pm | |
| - DAS 2011 a scris:
- putinii calatori
,,Puţinii călători" care tot cresc ca număr de vreo câţiva ani... - DAS 2011 a scris:
- PS - oare de ce reviziile de vagoane nu trimit cate un lacatus de revizie pe IR-urile care au trase mai lungi de 4 ore, tocmai pentru a rezolva pe parcurs probleme de genul celor enumerate mai sus ?
Şi să mai trimită şi un IT-ist pentru monitoare, un electronist pentru sursa statică şi, eventual, câte un pompier şi o echipă de deraiere, că nu ştii când ia foc ceva sau când deraiază vreun tren. Ce naibii, toată Europa merge spre reducerea personalului de deservire şi noi ne gândim să fie mai mult personal în trenuri. Prin alte ţări până şi trenurile de marfă merg cu un singur agent (inclusiv în Ungaria, deşi V43 e o locomotivă contemporană ca concepţie cu EA-ul nostru), în vreme ce noi şi la călători mergem cu mecanic, şef de tren, eventual mai punem încă un agent (mecanic ajutor sau şef de tren) pe locomotivă pe pante mari, deşi avem DSV şi INDUSI şi o să avem şi ERTMS în câţiva ani. ,,Normalitatea" visată nu stă în vagoane noi, fie ele simple (iar simplicitatea şi întreţinerea uşoară a unor echipamente a apărut cam odată cu calea ferată, de aia budele din tren erau cu pedală, ca să reducă la maximum numărul componentelor care se pot defecta) ori cu dotări de avion business class şi tarif de regio. Trebuie exploatat la maximum avantajul trenului faţă de transportul rutier (că faţă de avion e mai greu la noi, neavând linii de mare viteză). Asta înseamnă mers cadenţat pe distanţe scurte şi medii, nu vagoane şi vagonaşe spre toate fundăturile, pe motiv că acum vreo 500 de ani a făcut popas Ştefan cel Mare, Vlad Ţepeş sau Suleiman Magnificul acolo. _________________ :TTT:
|
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin Noi 01, 2019 5:11 pm | |
| In conditiile in care viteza trenurilor nu prea este un atu in concurenta cu auto, este normal sa ma gândesc la confortul vagoanelor. Deci cum facem ca acele dotari pe care s-au cheltuit o groaza de bani sa functioneze ( plus obligatoriu sistem de informare a statiilor ) ? O instruire si o implicare mai mare a personalului CFR pe care o asteptam de 30 de ani ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam Noi 02, 2019 12:18 am | |
| - DAS 2011 a scris:
- In conditiile in care viteza trenurilor nu prea este un atu in concurenta cu auto, este normal sa ma gândesc la confortul vagoanelor.
Când ai fost ultima dată de la Bucureşti la Braşov cu maşina? Eu în august am făcut 6 ore, că m-a pus ăl' cu coarne să o iau pe DN1, am plecat la 16 din Bucureşti şi pe la 21:30 eram la Predeal... Chiar şi cu cel mai lent tren aş fi făcut mai puţin. Şi exemple din astea se mai găsesc, gen Bucureşti - Craiova, Ploieşti, Constanţa (şi cu taxa de pod plătită online nu scoţi 2h din Bucureşti până în Constanţa, numai până ieşi din Bucureşti pierzi minim o jumătate de oră dacă nu ai ,,norocul" să locuieşti pe la Ozana) şi cam tot traficul suburban dinspre marile oraşe (mai ales Bucureşti, dar şi Cluj, Iaşi, Constanţa etc.), unde traficul rutier din oraş îngreunează mult naveta. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum Noi 03, 2019 12:19 pm | |
| - Luna a scris:
- https://youtu.be/sHAPx-3z4YU
Ce naiba castiga cei care vandalizează nu stiu. Pai ce castiga si cei care scriu cu grafitti pe strazi, dau foc la cosuri de gunoi sau arunca coaja de banana pe geam......Mentalitatea de turma si libertatea de exprimare prost inteleasa...Gandirea lui Ludovic al XV se aplica la tinerii de azi, nu prea-i doare de bunul comun care nu-i al lor Si vezi ca 90% din cei ce distrug sunt tineri sub 30 de ani, adica aia care merg gratis... - Dr2005 a scris:
- DAS 2011 a scris:
- In conditiile in care viteza trenurilor nu prea este un atu in concurenta cu auto, este normal sa ma gândesc la confortul vagoanelor.
Când ai fost ultima dată de la Bucureşti la Braşov cu maşina? Eu în august am făcut 6 ore, că m-a pus ăl' cu coarne să o iau pe DN1, am plecat la 16 din Bucureşti şi pe la 21:30 eram la Predeal... Chiar şi cu cel mai lent tren aş fi făcut mai puţin. Şi exemple din astea se mai găsesc, gen Bucureşti - Craiova, Ploieşti, Constanţa (şi cu taxa de pod plătită online nu scoţi 2h din Bucureşti până în Constanţa, numai până ieşi din Bucureşti pierzi minim o jumătate de oră dacă nu ai ,,norocul" să locuieşti pe la Ozana) şi cam tot traficul suburban dinspre marile oraşe (mai ales Bucureşti, dar şi Cluj, Iaşi, Constanţa etc.), unde traficul rutier din oraş îngreunează mult naveta. Ai spus 2 rute, astea sunt toate si doar pentru ca sunt linii modernizate-de fapt contruite de la zero.Bucuresti-Craiova numai e asa rentabil fata de tren, din centrul Craiovei pana la intrarea in Bucuresti am facut 3 ore si vreo 10 min, intr-o vineri, ca sa nu te gandesti ca am mers luni...Hai sa luam rute ca Bucuresti spre Pitesti, Targu-Jiu, Drobeta, Iasi, Timisoara,Cluj,Galati ...Crede-ma sunt de 100 de ori mai multe exemplele ca auto bate trenul decat invers, inclusiv pe rutele secundare... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum Noi 03, 2019 1:37 pm | |
| 3h10min din Craiova în Bucureşti mergând cu viteza legală? Eu am făcut vreo 4 ore până la intrarea în Bucureşti (e drept, am oprit vreo 15 minute pentru benzină şi cafea pe lângă Piteşti). Şi după aia încă 40 minute din Militari până în Drumul Taberei ), că era duminică. Ce încerc să spun e că sunt rute pe care trenul se mişcă mai repede şi de care CFR Călători nu e în stare să profite. O parte le-am enunţat mai sus, în mod sigur sunt mai multe. Da' bine că are CFR Călători tren direct Timişoara - Botoşani, Sighetu Marmaţiei - Cluj, mai demult exista un tren Piteşti - Călimăneşti, în vreme ce prin Câmpina şi Buşteni tren trenuri fără să oprească. Şi prin Rm. Sărat trec trenuri fără să oprească. Să mai zic de Tg. Frumos? E logic că trenul nu are cum să fie mai rapid decât rutierul pe foarte multe rute, câtă vreme în România limita de viteză e facultativă şi toţi o ard cu suta la oră prin localităţi şi cu 150 prin afară (de exemplu pe E85, la 130 km/h - legal ar fi fost 100 - mi se dădeau flash-uri să ies pe acostament). _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum Noi 03, 2019 2:18 pm | |
| https://clubferoviar.ro/metroul-din-cluj-4/ |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum Noi 03, 2019 7:42 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- 3h10min din Craiova în Bucureşti mergând cu viteza legală? Eu am făcut vreo 4 ore până la intrarea în Bucureşti (e drept, am oprit vreo 15 minute pentru benzină şi cafea pe lângă Piteşti). Şi după aia încă 40 minute din Militari până în Drumul Taberei ), că era duminică.
. Aoleu pai tu cat faci pe 228 de km??? Rezulta o viteza de vreo 80 km/h din care o parte pe autostrada...Daca te uiti la diverse filmari cu trenuri vezi cum zburda masinile pe langa acesta, acolo unde nu se intampla lucrul asta este doar pe Brasov si Constanta-partial... |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun Noi 04, 2019 1:22 pm | |
| Dezgustator individ de-a dreptul, cat de scarbos poate fi Smart. Numai suturi si flegme isi cere. https://www.facebook.com/cojocarivitalie/videos/10157801223499533/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun Noi 04, 2019 1:56 pm | |
| Păi deszăpezirea liniei trebuie să o facă CFR S.A.. Dacă trenul rămâne înzăpezit şi viscolul rupe catenara, de un' să vină căldura? _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun Noi 04, 2019 4:28 pm | |
| Daca ala e interviu demn de un director lano companie pentru care copii gari si pasionați CFR Călători ar face crima oricand eu ma fac popa. Credeam ca doar Veorica e campioana dar asta a baut apa după ea. Si daca acetui idiot nu i plac bicicletele atunci rezultatul Bilet Bicicleta/Tarife/vagoane cu spati deja il stim de câteva luni. Va spun sincer ca eu ca reporter niciodată nu as fi dat la stiri acest material, un zeflemist care se crede la el in curte răspunde in bătaie de joc si dupa cum vrea. Practic e un incult, tupeist cu acelasi nr de clase care le are trenul. Cum dracu ne mai suporta Pământul asta cu asa idioți in functi de conducere.
CFR Călători faliment plăcut îți doresc cu asa conducător niciodată nimic nu se va mai schimba in bine la această companie. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun Noi 04, 2019 4:46 pm | |
| Nu e primul interviu de acest gen. Asa a fost mereu. Cu nasul pe sus, ce destept e el si ce prosti sunt reporterii care-l deranjeaza. Arogant si nesimtit, pe banii nostri |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar Noi 05, 2019 9:06 pm | |
| |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar Noi 05, 2019 11:30 pm | |
| Deci grasu' ala de la minutul 01:00 ne zice din prima ca sint facute prost. Deci... Ei stiu ca se circula inghesuit, da' nici macar nu au dat comanda de niste ferestre care sa permita o ventilare naturala in mers, ca sa nu mai spun de AC.
Drum bun spre faliment, CFR Calatori! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Noi 06, 2019 9:44 am | |
| Nu îţi mai pune nimeni geamuri care să se deschidă la vagoane climatizate. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |