|
| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 08 Aug 2019, 17:06 | |
| https://www.railjournal.com/passenger/main-line/regiojet-plans-service-to-budapest/
https://www.railwaygazette.com/news/news/uk/single-view/view/uk-to-leave-interrail-and-eurail-ticketing-schemes.html |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 08 Aug 2019, 20:09 | |
| http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2019/4881-2-august-2019-cfr-sa-receptioneaza-lucrarile-de-modernizare-finalizate-intre-simeria-si-sighisoara
Intrebarea e: Aceasta receptie include si lucrarile de semnalizare ERTMS pe Sighisoara - Simeria? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 08 Aug 2019, 20:27 | |
| Si a doua intrebare: Ce inseamna asta pentru mersul din Decembrie? |
| | | Mihay V.I.P Member
Numarul mesajelor : 296 Varsta : 46 Localizare : Constanta Reputatie : 5640 Data de inscriere : 19/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 08 Aug 2019, 21:09 | |
| - Adirmvl a scris:
- Si a doua intrebare: Ce inseamna asta pentru mersul din Decembrie?
Pentru mersul din decembrie, din pacate, nu inseamna mai nimic... Din experienta reabilitarii M 800, dupa receptionarea lucrarilor, viteza initiala este de numai 70 km/h; adevarata tasare a terasamentului se face in timp, prin circulatia intensa a trenurilor de marfa; ulterior, in urmatorul an, dupa alte lucrari de burare, viteza va fi ridicata la 100 km/h, apoi, an dupa an, la 120 km/h, 140 km/h si, intr-un final, la 160 km/h... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 08 Aug 2019, 21:52 | |
| Da, stiu ca trebuie sa se aseze terasamentul si scheme. Ma rog, intrebarea era mai mult retorica avand in vedere materialul rulant pe care il are CFR Calatori la dispozitie. Macar se circula mai lin si mai silentios, ca tot imi lauda bucata dintre Sighisoara si Teius un coleg de lucru care s-a intors de la Rockstadt luni. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 08 Aug 2019, 23:20 | |
| - Mihay a scris:
- Adirmvl a scris:
- Si a doua intrebare: Ce inseamna asta pentru mersul din Decembrie?
Pentru mersul din decembrie, din pacate, nu inseamna mai nimic... Din experienta reabilitarii M 800, dupa receptionarea lucrarilor, viteza initiala este de numai 70 km/h; adevarata tasare a terasamentului se face in timp, prin circulatia intensa a trenurilor de marfa; ulterior, in urmatorul an, dupa alte lucrari de burare, viteza va fi ridicata la 100 km/h, apoi, an dupa an, la 120 km/h, 140 km/h si, intr-un final, la 160 km/h... Nu mai dureaza chiar atat pe M202 intre Pui si Baru Mare s-a schimbat linia cu tot cu terasament dupa lucrari s-a circulat o luna cu 70km/h apoi s-a dat drumul la viteza maxima din livret 80 probabil linia suporta 120 km/h |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Aug 2019, 10:12 | |
| - Adrian78 a scris:
- https://www.railjournal.com/passenger/main-line/regiojet-plans-service-to-budapest/
https://www.railwaygazette.com/news/news/uk/single-view/view/uk-to-leave-interrail-and-eurail-ticketing-schemes.html Este primul pas daca nu ultimul spre anularea definitiva a lui 347. In curand acest tren o sa vina si la Arad. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Aug 2019, 10:31 | |
| Să vedem cât timp ne va mai accepta OeBB-ul vagoanele AVA200 compartimentate, jegoase, fără prize şi fără supraveghere video. Asta se poate întâmpla şi cu şi fără RegioJet. În rest, mă îndoiesc că RegioJet va dori să vină până în România. Şi pentru parcursul maghiar am ceva îndoieli, nu ştiu cum e cu tariful reglementat la ei, posibil să nu vândă bilete în trafic intern... La noi dacă vin. pentru Curtici - Arad vor trebui să respecte tariful maximal de desrvire generală şi să acorde toate facilităţile prevăzute de legislaţia în vigoare. Crezi că se vor complica cu asta? Deşi, e drept, şi în Cehia începutul afacerii lor s-a bazat tot pe elevi şi studenţi, dar în lipsa unui tarif maxim, ei declarau tarife mai mari decât CD la care raportau cei 50%... la biletele întregi puneau oferte, cele de facilităţi le raportau la un tarif mai mare. practic, studentul avea doar câteva coroane reducere faţă de preţul cu ofertă comercială, iar Regiojet deconta mai mult, până s-au prins cei de la MT din Cehia de asta şi au impus deconturile facilităţilor raportate la preţul real al biletului (dacă vinzi un bilet cu 500 de coroane, atunci ăla de student tot la suma asta îl raportezi) şi nu mai mult de cel al CD. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Aug 2019, 12:16 | |
| - Dr2005 a scris:
- Să vedem cât timp ne va mai accepta OeBB-ul vagoanele AVA200 compartimentate, jegoase, fără prize şi fără supraveghere video. Asta se poate întâmpla şi cu şi fără RegioJet.
În rest, mă îndoiesc că RegioJet va dori să vină până în România. Şi pentru parcursul maghiar am ceva îndoieli, nu ştiu cum e cu tariful reglementat la ei, posibil să nu vândă bilete în trafic intern... La noi dacă vin. pentru Curtici - Arad vor trebui să respecte tariful maximal de desrvire generală şi să acorde toate facilităţile prevăzute de legislaţia în vigoare. Crezi că se vor complica cu asta? Deşi, e drept, şi în Cehia începutul afacerii lor s-a bazat tot pe elevi şi studenţi, dar în lipsa unui tarif maxim, ei declarau tarife mai mari decât CD la care raportau cei 50%... la biletele întregi puneau oferte, cele de facilităţi le raportau la un tarif mai mare. practic, studentul avea doar câteva coroane reducere faţă de preţul cu ofertă comercială, iar Regiojet deconta mai mult, până s-au prins cei de la MT din Cehia de asta şi au impus deconturile facilităţilor raportate la preţul real al biletului (dacă vinzi un bilet cu 500 de coroane, atunci ăla de student tot la suma asta îl raportezi) şi nu mai mult de cel al CD. In Austria le va asigura tractiunea SLB in acord cu Westbahn care si aia merg numai pe pierdere.. La fel si in Ungaria CRS le va asigura mecanici.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Aug 2019, 13:18 | |
| Ei speră să prindă un contract de servicii publice în Cehia. Leo deja a prins câteva, CD a pierdut dintr-un foc 8% din cota de piaţă prin asta. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Aug 2019, 15:57 | |
| - 92Dragos a scris:
- Adrian78 a scris:
- https://www.railjournal.com/passenger/main-line/regiojet-plans-service-to-budapest/
https://www.railwaygazette.com/news/news/uk/single-view/view/uk-to-leave-interrail-and-eurail-ticketing-schemes.html
Este primul pas daca nu ultimul spre anularea definitiva a lui 347. In curand acest tren o sa vina si la Arad. Daca altii nu sunt in stare sa asigure legatura directa Romania-Cehia macar privatul sa o asigure. Degeaba se c...a unii pe ei pe aici ca vai doamne pierde x si y din cauza unei firme private, aia stiu sa atraga calatorii si sa asigure legaturi bune de ce nu o faci si tu ca firma de stat, aaa iti place sa te victimizezi si sa plangi ca vai doamne ne fura clientii privatul, pai cine te opreste sa bagi trenuri moderne si sa p[ui legaturi cat mai multe si mai bune, fa o colaborare CFR-ZSSK-CD si baga draq la loc Pannonia Bucuresti-Praha, aaa te doare in c..r de calatori si ii pui sa schimbe prin Budapesta pai si pe calatori o sa ii doara in 14 de firma de stat si o sa apeleze la privat daca statul nu stie si nu vrea sa faca treburi bune pentru populatie, lasa ca face o firma privata, statul stie sa se planga si sa se victimizeze dar pe alta parte fiecare fura pentru buzunarul lui si nu face nimic pentru a fi bine populatiei. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 10 Aug 2019, 01:54 | |
| - AeroX a scris:
- Mi se pare amuzant cum au insirat atatea tari in care nu exista gratuitati ca ei sa pretinda gratuitati nelimitate in continuare.
Ori sunt prosti, ori chiar nu-mi explic. Cum sa aduci argumente care de fapt te dezavantajeaza? Le-au ramas in maneca asul cu Slovacia, acea tara la care am atatea dificultati sa o gasesc pe harta. V-am mai spus ca sunt praf la geografie. Sa ma anuntati cand Rusia, Germania, Franta, Anglia, hai macar ungurii...vor da gratuitati pe calea ferata, atunci promit ca voi tacea din gura pe veci despre mocangeala lor. Vezi ca in Ungaria trenul e gratis pentru toti cei peste 65 de ani si pentru refugiati, ca la noi pentru studenti. Pe langa asta pentru membrii familiilor cu minim 3 copii e reducere 90% din pret, la fel si pentru someri. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 10 Aug 2019, 12:21 | |
| Bună rău ideea asta pentru șomeri. Ar merge și in România, unde așteptați atâția cu mâna întinsă la stat fără cel mai mic efort considerând că așa e bine. În schimb pensionarii la noi au 6 călătorii pe an și ei deranjează cu doar 50%, ei sunt peste tot, ei votează PSD, studenții reprezintă numai 20% și alte baliverne. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 10 Aug 2019, 17:24 | |
| https://www.opiniatimisoarei.ro/turistii-si-au-unit-fortele-sa-ajute-trenul-intamplare-de-pomina-pe-semmeringul-banatean-cea-mai-frumoasa-cale-ferata-din-romania/10/08/2019?fbclid=IwAR2tbtauMRByVysXoQ3tkeIDZNzIf-MFU6Rj8oWmjEc60C_T_Ln8roATIy8 |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 10 Aug 2019, 18:49 | |
| Pfai, daca era electrificata linia... Nici maine nu cred se relua circulatia. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |