Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+42
MariusM
alex.alexus.tm
cristi ar
ets2oltromânia
Peter Fodor
jabels
cardinal
DAS 2011
get.
Semafor
cristi CFR
mtk
Amiralul
IonutCFR2009
TER200
92Dragos
Mihay
ravers75
TVlad
Adrian78
bobi
@ndrey
dandel
ldh80
crystynyca
ciprian71
cfr500
sp59
alinx3330
razvan - trenuri
riciu
Luna
Katalyn
DUAL
alexmorph3us
marius664
dan tm
Dr2005
Nesebar
AeroX
Vitosa
Adirmvl
46 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeJoi 08 Aug 2019, 17:06

https://www.railjournal.com/passenger/main-line/regiojet-plans-service-to-budapest/


https://www.railwaygazette.com/news/news/uk/single-view/view/uk-to-leave-interrail-and-eurail-ticketing-schemes.html
Sus In jos
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 15/12/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeJoi 08 Aug 2019, 20:09

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2019/4881-2-august-2019-cfr-sa-receptioneaza-lucrarile-de-modernizare-finalizate-intre-simeria-si-sighisoara

Intrebarea e: Aceasta receptie include si lucrarile de semnalizare ERTMS pe Sighisoara - Simeria?
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeJoi 08 Aug 2019, 20:27

Si a doua intrebare: Ce inseamna asta pentru mersul din Decembrie?
Sus In jos
Mihay
V.I.P Member
V.I.P Member
Mihay


Numarul mesajelor : 296
Varsta : 46
Localizare : Constanta
Reputatie : 5640
Data de inscriere : 19/04/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeJoi 08 Aug 2019, 21:09

Adirmvl a scris:
Si a doua intrebare: Ce inseamna asta pentru mersul din Decembrie?

Pentru mersul din decembrie, din pacate, nu inseamna mai nimic...
Din experienta reabilitarii M 800, dupa receptionarea lucrarilor, viteza initiala este de numai 70 km/h; adevarata tasare a terasamentului se face in timp, prin circulatia intensa a trenurilor de marfa; ulterior, in urmatorul an, dupa alte lucrari de burare, viteza va fi ridicata la 100 km/h, apoi, an dupa an, la 120 km/h, 140 km/h si, intr-un final, la 160 km/h...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeJoi 08 Aug 2019, 21:52

Da, stiu ca trebuie sa se aseze terasamentul si scheme. Ma rog, intrebarea era mai mult retorica avand in vedere materialul rulant pe care il are CFR Calatori la dispozitie.

Macar se circula mai lin si mai silentios, ca tot imi lauda bucata dintre Sighisoara si Teius un coleg de lucru care s-a intors de la Rockstadt luni. Smile
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeJoi 08 Aug 2019, 23:20

Mihay a scris:
Adirmvl a scris:
Si a doua intrebare: Ce inseamna asta pentru mersul din Decembrie?

Pentru mersul din decembrie, din pacate, nu inseamna mai nimic...
Din experienta reabilitarii M 800, dupa receptionarea lucrarilor, viteza initiala este de numai 70 km/h; adevarata tasare a terasamentului  se face in timp, prin circulatia intensa a trenurilor de marfa; ulterior, in urmatorul an, dupa alte lucrari de burare, viteza va fi ridicata la 100 km/h, apoi, an dupa an, la 120 km/h, 140 km/h si, intr-un final, la 160 km/h...

Nu mai dureaza chiar atat pe M202 intre Pui si Baru Mare s-a schimbat linia cu tot cu terasament dupa lucrari s-a circulat o luna cu 70km/h apoi s-a dat drumul la viteza maxima din livret 80 probabil linia suporta 120 km/h
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 24/05/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeVin 09 Aug 2019, 10:12

Adrian78 a scris:
https://www.railjournal.com/passenger/main-line/regiojet-plans-service-to-budapest/


https://www.railwaygazette.com/news/news/uk/single-view/view/uk-to-leave-interrail-and-eurail-ticketing-schemes.html


Este primul pas daca nu ultimul spre anularea definitiva a lui 347. In curand acest tren o sa vina si la Arad.

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Revista presei - Pagina 17 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Revista presei - Pagina 17 Cats_zpsc4hgwatz

Revista presei - Pagina 17 Cats11
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeVin 09 Aug 2019, 10:31

Să vedem cât timp ne va mai accepta OeBB-ul vagoanele AVA200 compartimentate, jegoase, fără prize şi fără supraveghere video. Asta se poate întâmpla şi cu şi fără RegioJet.
În rest, mă îndoiesc că RegioJet va dori să vină până în România. Şi pentru parcursul maghiar am ceva îndoieli, nu ştiu cum e cu tariful reglementat la ei, posibil să nu vândă bilete în trafic intern... La noi dacă vin. pentru Curtici - Arad vor trebui să respecte tariful maximal de desrvire generală şi să acorde toate facilităţile prevăzute de legislaţia în vigoare. Crezi că se vor complica cu asta? Deşi, e drept, şi în Cehia începutul afacerii lor s-a bazat tot pe elevi şi studenţi, dar în lipsa unui tarif maxim, ei declarau tarife mai mari decât CD la care raportau cei 50%... la biletele întregi puneau oferte, cele de facilităţi le raportau la un tarif mai mare. practic, studentul avea doar câteva coroane reducere faţă de preţul cu ofertă comercială, iar Regiojet deconta mai mult, până s-au prins cei de la MT din Cehia de asta şi au impus deconturile facilităţilor raportate la preţul real al biletului (dacă vinzi un bilet cu 500 de coroane, atunci ăla de student tot la suma asta îl raportezi) şi nu mai mult de cel al CD.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeVin 09 Aug 2019, 12:16

Dr2005 a scris:
Să vedem cât timp ne va mai accepta OeBB-ul vagoanele AVA200 compartimentate, jegoase, fără prize şi fără supraveghere video. Asta se poate întâmpla şi cu şi fără RegioJet.
În rest, mă îndoiesc că RegioJet va dori să vină până în România. Şi pentru parcursul maghiar am ceva îndoieli, nu ştiu cum e cu tariful reglementat la ei, posibil să nu vândă bilete în trafic intern... La noi dacă vin. pentru Curtici - Arad vor trebui să respecte tariful maximal de desrvire generală şi să acorde toate facilităţile prevăzute de legislaţia în vigoare. Crezi că se vor complica cu asta? Deşi, e drept, şi în Cehia începutul afacerii lor s-a bazat tot pe elevi şi studenţi, dar în lipsa unui tarif maxim, ei declarau tarife mai mari decât CD la care raportau cei 50%... la biletele întregi puneau oferte, cele de facilităţi le raportau la un tarif mai mare. practic, studentul avea doar câteva coroane reducere faţă de preţul cu ofertă comercială, iar Regiojet deconta mai mult, până s-au prins cei de la MT din Cehia de asta şi au impus deconturile facilităţilor raportate la preţul real al biletului (dacă vinzi un bilet cu 500 de coroane, atunci ăla de student tot la suma asta îl raportezi) şi nu mai mult de cel al CD.

In Austria le va asigura tractiunea SLB in acord cu Westbahn care si aia merg numai pe pierdere..
La fel si in Ungaria CRS le va asigura mecanici..
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeVin 09 Aug 2019, 13:18

Ei speră să prindă un contract de servicii publice în Cehia. Leo deja a prins câteva, CD a pierdut dintr-un foc 8% din cota de piaţă prin asta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeVin 09 Aug 2019, 15:57

92Dragos a scris:
Adrian78 a scris:
https://www.railjournal.com/passenger/main-line/regiojet-plans-service-to-budapest/


https://www.railwaygazette.com/news/news/uk/single-view/view/uk-to-leave-interrail-and-eurail-ticketing-schemes.html


Este primul pas daca nu ultimul spre anularea definitiva a lui 347. In curand acest tren o sa vina si la Arad.

Daca altii nu sunt in stare sa asigure legatura directa Romania-Cehia macar privatul sa o asigure. Degeaba se c...a unii pe ei pe aici ca vai doamne pierde x si y din cauza unei firme private, aia stiu sa atraga calatorii si sa asigure legaturi bune de ce nu o faci si tu ca firma de stat, aaa iti place sa te victimizezi si sa plangi ca vai doamne ne fura clientii privatul, pai cine te opreste sa bagi trenuri moderne si sa p[ui legaturi cat mai multe si mai bune, fa o colaborare CFR-ZSSK-CD si baga draq la loc Pannonia Bucuresti-Praha, aaa te doare in c..r de calatori si ii pui sa schimbe prin Budapesta pai si pe calatori o sa ii doara in 14 de firma de stat si o sa apeleze la privat daca statul nu stie si nu vrea sa faca treburi bune pentru populatie, lasa ca face o firma privata, statul stie sa se planga si sa se victimizeze dar pe alta parte fiecare fura pentru buzunarul lui si nu face nimic pentru a fi bine populatiei.

_________________
595423Revista presei - Pagina 17 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 17 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 17 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 10 Aug 2019, 01:54

AeroX a scris:
Mi se pare amuzant cum au insirat atatea tari in care nu exista gratuitati ca ei sa pretinda gratuitati nelimitate in continuare.
Ori sunt prosti, ori chiar nu-mi explic. Cum sa aduci argumente care de fapt te dezavantajeaza?
Le-au ramas in maneca asul cu Slovacia, acea tara la care am atatea dificultati sa o gasesc pe harta. V-am mai spus ca sunt praf la geografie. Sa ma anuntati cand Rusia, Germania, Franta, Anglia, hai macar ungurii...vor da gratuitati pe calea ferata, atunci promit ca voi tacea din gura pe veci despre mocangeala lor.
Vezi ca in Ungaria trenul e gratis pentru toti cei peste 65 de ani si pentru refugiati, ca la noi pentru studenti. Pe langa asta pentru membrii familiilor cu minim 3 copii e reducere 90% din pret, la fel si pentru someri.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6763
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 10 Aug 2019, 12:21

Bună rău ideea asta pentru șomeri. Ar merge și in România, unde așteptați atâția cu mâna întinsă la stat fără cel mai mic efort considerând că așa e bine.
În schimb pensionarii la noi au 6 călătorii pe an și ei deranjează cu doar 50%, ei sunt peste tot, ei votează PSD, studenții reprezintă numai 20% și alte baliverne.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 10 Aug 2019, 17:24

https://www.opiniatimisoarei.ro/turistii-si-au-unit-fortele-sa-ajute-trenul-intamplare-de-pomina-pe-semmeringul-banatean-cea-mai-frumoasa-cale-ferata-din-romania/10/08/2019?fbclid=IwAR2tbtauMRByVysXoQ3tkeIDZNzIf-MFU6Rj8oWmjEc60C_T_Ln8roATIy8
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 10 Aug 2019, 18:49

Pfai, daca era electrificata linia... Nici maine nu cred se relua circulatia. Smile
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 17 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: