Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 CFM-Moldova

In jos 
+31
Bebe
AeroX
DAS 2011
ciprian.fecioru.9
Laurentiu Ciobanu
Theijs
Saruman
TVlad
IonutCFR2009
@ndrey
Nesebar
cristi CFR
DUAL
Ony_x
alinx3330
Katalyn
razvan - trenuri
gaerlind
Vitosa
didinul
marius664
ciprian71
Adrian78
TER200
mielutu zburator
Cipri Andrei Neculai
Luna
Dr2005
dan tm
Veaceslav_MD
Adirmvl
35 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 58 ... 68  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18755
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24334
Data de inscriere : 05/10/2010

CFM-Moldova - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 48 Icon_minitimeLun 16 Ian 2023, 22:32

Bine că au wireless..
Apropo cate mai circula din automotoarele astea?
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9708
Data de inscriere : 02/11/2008

CFM-Moldova - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 48 Icon_minitimeLun 16 Ian 2023, 22:43

Pot trimite tren pe la Basarabeasca cau au deschis linia, dar momentan doar pana la Bugaz si de acolo cu bacul ca podul a fost avariat de bombardamentele rusesti.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

CFM-Moldova - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 48 Icon_minitimeMar 17 Ian 2023, 09:22

@Cristi, lasa ca pot trimite, de trimis pot trimite garnitura clasica si pana la Timisoara. Eu zic de trenurile existente.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6766
Data de inscriere : 25/05/2012

CFM-Moldova - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 48 Icon_minitimeMar 17 Ian 2023, 11:16

Nu stiu de ce stateau cu gecile pe ei, poate la clasa a 3-a era mai frig.
Eu am mers la clasa a 2-a prin decembrie, chiar a fost ok, iar afara chiar era vreme friguroasa.
Din ce am vazut pana acum, in D1M a fost cel mai curat si chill interior de etajat dar fara etaj (iesit din Pascani).

La Ungheni, in timpul controlului, un angajat CFM deja spala peste tot si facea curat, nu avea timp de stat pe FB si sa dea vina pe calatori pentru conditii.
A fost cald inauntru atunci, in filmarea de fata nu ma bag sa analizez.

Dar mi-a placut, sincer sa va zic. Pentru echivalentul de 25 lei romanesti cls 2 de la Chisinau la Socola mi se pare un chilipir.

Si Prietenia la fel a fost fain. Conditii prea okay pentru ~90 lei, mai ieftin decat Bucuresti - Iasi pe intern.
In cuseta de 4 aveai 4 prize (pentru fiecare persoana). Curat si la baie. Interiorul vintage, te simti acasa la bunici, la tara.
Caldura a fost mereu. WiFi, curent la prize la fel. Singurul lucru nasol e ca nu dormi la dus spre Chisinau, sunt ore putine de dormit, din cauza controalelor + schimbare boghiu (ore nefaste).

Sper sa se mai dezvolte si ei, nu trebuie sa-i privim cu cinism.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

CFM-Moldova - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 48 Icon_minitimeMar 17 Ian 2023, 11:21

Este foarte probabil sa inceapa si acolo razboi cu Rusia si sa fie distrusa o parte importanta din infrastructura. Rusii nu accepta in mod pasiv calea europeana.

Mai bine discutam dupa ce se va incheia conflictul, sa vedem ce trebuie reconstruit si ce va fi necesar in plus fata de prezent.

Si cat va ramane din Republica Moldova. Posibil sa fie si ruperi din teritoriu, aderare la NATO si UE, unire cu Romania (mi-ar place), alipire la Odesa a unor raioane, ori sa devina o regiune a Rusiei (un cosmar).
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

CFM-Moldova - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 48 Icon_minitimeMar 17 Ian 2023, 12:40

Unire cu Romania, un coșmar.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

CFM-Moldova - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 48 Icon_minitimeVin 20 Ian 2023, 11:33

Pana sa nu mai intre calea ferata Tighina - Galati prin Ucraina, sa fie directa, mai avem de asteptat.

Nota:  siteul noi.md este pro rus si nationalist moldovenesc.



https://noi.md/md/societate/tofilat-nu-stim-cind-se-va-deschide-tronsonul-de-traseu-cahul-giurgiulesti
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

CFM-Moldova - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 48 Icon_minitimeVin 20 Ian 2023, 14:31

Pe traseul pe care a fost construit acel tronson Cahul- Giurgiulesti (traseu foarte prost ales, in pericol permanent de alunecari de teren) nici nu cred ca are rost sa fie investiti bani in refacerea caii ferate! Sunt bani practic aruncati in Prut!

O cale ferata Cahul- Giurgiulesti este necesara, dar facuta ca lumea si pe alt traseu!

Daca ar fi o decizie politica a puterii de la Chisinau si daca UE ar fi dispusa sa acorde finantare (de ordinul miliardelor de euro) , pentru Republica Moldova, ca infrastructura feroviara, ar fi suficiente cateva cai ferate reconstruite total, pe ecartament normal, dublate, electrificate, echipate cu BLA si instalatii CE si care sa permita o viteza maxima de 160 km/h, reconstruita conform "standardelor tehnice de interoperabilitate" a UE, pe cateva trasee:

-Ungheni- Beresti- Balti Slobozia- Mateuti;

-Balti Slobozia- Rediul Mare- Ocnita- Valcinet;

-Ungheni- Nutesti- Chisinau- Revaca (de la Revaca cu o linie pentru aeroportul Chisinau)- Bulboaca;

-Linie noua (de ecartament normal) Bulboaca- Causeni (pentru a evita zona orasului Tighina, unde evident nu s-ar putea face lucrari de reconstructie a liniei pe ecartament normal);

-Hagimus- Causeni- Cainari- Basarabeasca- Abaclia- Giurgiulesti

-Linie noua (evident de ecartament normal) Ghidighici- Orhei- Ghindesti- Soroca- Valcinet (pentru a asigura o legatura intre sudul si nordul Republicii Moldova)

-Abaclia- Comrat- Prut II- Block Post Km 8- Spre Falciu

-Block Post KM 8- Cahul

-Cahul- Giurgiulesti (dar pe alt traseu)

-Revaca- Cainari


Ca linii de ecartament larg (pentru facilitarea tranzitului trenurilor ucrainiene) ar trebui pastrate (dar reconstruite separat de linii de ecartament normal) numai tronsoanele:

-Criva- Lipcani- Medveja- Chelmenti- Secureni- Ocnita- Valcinet si

-Basarabeasca- Reni Nalivnaia- Reni Vest- Giurgiulesti
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

CFM-Moldova - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 48 Icon_minitimeVin 20 Ian 2023, 16:02

S-ar mai putea construi o linie care sa scurteze distanta feroviara intre Balti si Botosani, mai departe spre Suceava, Transilvania si nordul R. Moldova  prin Glodeni si Trusesti. S-ar scurta semnificativ distanta intre municipiile Iasi si Botosani.
Pana atunci clientii folosesc transportul rutier de marfa si pasageri aproape in totalitate.

Visez si eu.  Very Happy
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4068
Data de inscriere : 24/08/2017

CFM-Moldova - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 48 Icon_minitimeVin 20 Ian 2023, 23:47

Problema la lina Cahul-Giurgiulesti e ca actualul traseu e cel mai usor, orice alt traseu implica o groaza de dealuri pe acolo, ceea ce la marfa nu prea e de dorit, ca marfa nu urca cum urca trenurile de calatori de la Suceava la Gura Humorului.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

CFM-Moldova - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 48 Icon_minitimeSam 21 Ian 2023, 19:27

eu am vazut trenuri de marfa pe toate liniile din tara.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

CFM-Moldova - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 48 Icon_minitimeMier 25 Ian 2023, 14:44

https://n4.md/trenul-ungheni-iasi-a-fost-repus-in-circulatie-zilnica/
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4068
Data de inscriere : 24/08/2017

CFM-Moldova - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 48 Icon_minitimeMier 25 Ian 2023, 15:42

Din articol inteleg ca moldovenii au material rulant pentru cale de 1435 mm, ca nu-mi amintesc sa avem la CFR vagon dintr-asta cu scaune de etajat.

Poate le vine mintea de pe urma si prelungesc linia de 1435 mm pana la Chisinau.
Sus In jos
Cipri Andrei Neculai

Cipri Andrei Neculai


Numarul mesajelor : 387
Localizare : M400, km 130
Reputatie : 3366
Data de inscriere : 29/09/2016

CFM-Moldova - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 48 Icon_minitimeMier 25 Ian 2023, 16:12

Nu au. Ala e interior de clasa a doua la D1M cu RK la Pascani acum vreo 10 ani.
Interiorul de cls I e ca la 36-16, doar ca AM-ul asta mai are si unu sau doua vagoane de cls a 3-a, care sunt niste banchete anti-vandalism similare cu cele din LVT-uri sau AMX-urile de la RegioTrans.

Vor avea basarabenii linie de 1435 mm cand eu ca cetatean roman voi avea posibilitatea legala sa nu le mai girez prin intermediul statului ajutoare din taxele si impozitele mele.

Later Edit: trenurile din articol sunt cateva perechi de la CFR catre Ungheni care circulau inainte o data la doua zile sau ceva de genul asta. Deci fie Desiro, fie LDE + 1 vag.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9708
Data de inscriere : 02/11/2008

CFM-Moldova - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 48 Icon_minitimeMier 25 Ian 2023, 16:15

Este folosit un vagon SNTFC si locomotiva tot SNTFC.
1061 se formeaza cu locomotiva lui 402 si 401 se formeaza cu locomotiva sosita cu 1064 in Ungheni acum si 401/402 circula zilnic si asa nu se mai plimba locomotiva izolata Iasi - Ungheni - Iasi.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Continut sponsorizat





CFM-Moldova - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 48 Icon_minitime

Sus In jos
 
CFM-Moldova
Sus 
Pagina 48 din 68Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 58 ... 68  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» CFM-Moldova
» Moldova-Ucraina-Ungaria
» Impresii din Republica Moldova 12-20 iunie 2017
» Stiri internationale
» Singurul troleibuz satesc din Europa a circulat in Republica Moldova!

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: