| CFM-Moldova | |
|
+31Bebe AeroX DAS 2011 ciprian.fecioru.9 Laurentiu Ciobanu Theijs Saruman TVlad IonutCFR2009 @ndrey Nesebar cristi CFR DUAL Ony_x alinx3330 Katalyn razvan - trenuri gaerlind Vitosa didinul marius664 ciprian71 Adrian78 TER200 mielutu zburator Cipri Andrei Neculai Luna Dr2005 dan tm Veaceslav_MD Adirmvl 35 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Lun 16 Ian 2023, 22:32 | |
| Bine că au wireless.. Apropo cate mai circula din automotoarele astea? |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: CFM-Moldova Lun 16 Ian 2023, 22:43 | |
| Pot trimite tren pe la Basarabeasca cau au deschis linia, dar momentan doar pana la Bugaz si de acolo cu bacul ca podul a fost avariat de bombardamentele rusesti. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 17 Ian 2023, 09:22 | |
| @Cristi, lasa ca pot trimite, de trimis pot trimite garnitura clasica si pana la Timisoara. Eu zic de trenurile existente. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6766 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 17 Ian 2023, 11:16 | |
| Nu stiu de ce stateau cu gecile pe ei, poate la clasa a 3-a era mai frig. Eu am mers la clasa a 2-a prin decembrie, chiar a fost ok, iar afara chiar era vreme friguroasa. Din ce am vazut pana acum, in D1M a fost cel mai curat si chill interior de etajat dar fara etaj (iesit din Pascani).
La Ungheni, in timpul controlului, un angajat CFM deja spala peste tot si facea curat, nu avea timp de stat pe FB si sa dea vina pe calatori pentru conditii. A fost cald inauntru atunci, in filmarea de fata nu ma bag sa analizez.
Dar mi-a placut, sincer sa va zic. Pentru echivalentul de 25 lei romanesti cls 2 de la Chisinau la Socola mi se pare un chilipir.
Si Prietenia la fel a fost fain. Conditii prea okay pentru ~90 lei, mai ieftin decat Bucuresti - Iasi pe intern. In cuseta de 4 aveai 4 prize (pentru fiecare persoana). Curat si la baie. Interiorul vintage, te simti acasa la bunici, la tara. Caldura a fost mereu. WiFi, curent la prize la fel. Singurul lucru nasol e ca nu dormi la dus spre Chisinau, sunt ore putine de dormit, din cauza controalelor + schimbare boghiu (ore nefaste).
Sper sa se mai dezvolte si ei, nu trebuie sa-i privim cu cinism. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 17 Ian 2023, 11:21 | |
| Este foarte probabil sa inceapa si acolo razboi cu Rusia si sa fie distrusa o parte importanta din infrastructura. Rusii nu accepta in mod pasiv calea europeana.
Mai bine discutam dupa ce se va incheia conflictul, sa vedem ce trebuie reconstruit si ce va fi necesar in plus fata de prezent.
Si cat va ramane din Republica Moldova. Posibil sa fie si ruperi din teritoriu, aderare la NATO si UE, unire cu Romania (mi-ar place), alipire la Odesa a unor raioane, ori sa devina o regiune a Rusiei (un cosmar). |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 17 Ian 2023, 12:40 | |
| Unire cu Romania, un coșmar. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 20 Ian 2023, 11:33 | |
| Pana sa nu mai intre calea ferata Tighina - Galati prin Ucraina, sa fie directa, mai avem de asteptat.
Nota: siteul noi.md este pro rus si nationalist moldovenesc.
https://noi.md/md/societate/tofilat-nu-stim-cind-se-va-deschide-tronsonul-de-traseu-cahul-giurgiulesti |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 20 Ian 2023, 14:31 | |
| Pe traseul pe care a fost construit acel tronson Cahul- Giurgiulesti (traseu foarte prost ales, in pericol permanent de alunecari de teren) nici nu cred ca are rost sa fie investiti bani in refacerea caii ferate! Sunt bani practic aruncati in Prut!
O cale ferata Cahul- Giurgiulesti este necesara, dar facuta ca lumea si pe alt traseu!
Daca ar fi o decizie politica a puterii de la Chisinau si daca UE ar fi dispusa sa acorde finantare (de ordinul miliardelor de euro) , pentru Republica Moldova, ca infrastructura feroviara, ar fi suficiente cateva cai ferate reconstruite total, pe ecartament normal, dublate, electrificate, echipate cu BLA si instalatii CE si care sa permita o viteza maxima de 160 km/h, reconstruita conform "standardelor tehnice de interoperabilitate" a UE, pe cateva trasee:
-Ungheni- Beresti- Balti Slobozia- Mateuti;
-Balti Slobozia- Rediul Mare- Ocnita- Valcinet;
-Ungheni- Nutesti- Chisinau- Revaca (de la Revaca cu o linie pentru aeroportul Chisinau)- Bulboaca;
-Linie noua (de ecartament normal) Bulboaca- Causeni (pentru a evita zona orasului Tighina, unde evident nu s-ar putea face lucrari de reconstructie a liniei pe ecartament normal);
-Hagimus- Causeni- Cainari- Basarabeasca- Abaclia- Giurgiulesti
-Linie noua (evident de ecartament normal) Ghidighici- Orhei- Ghindesti- Soroca- Valcinet (pentru a asigura o legatura intre sudul si nordul Republicii Moldova)
-Abaclia- Comrat- Prut II- Block Post Km 8- Spre Falciu
-Block Post KM 8- Cahul
-Cahul- Giurgiulesti (dar pe alt traseu)
-Revaca- Cainari
Ca linii de ecartament larg (pentru facilitarea tranzitului trenurilor ucrainiene) ar trebui pastrate (dar reconstruite separat de linii de ecartament normal) numai tronsoanele:
-Criva- Lipcani- Medveja- Chelmenti- Secureni- Ocnita- Valcinet si
-Basarabeasca- Reni Nalivnaia- Reni Vest- Giurgiulesti
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 20 Ian 2023, 16:02 | |
| S-ar mai putea construi o linie care sa scurteze distanta feroviara intre Balti si Botosani, mai departe spre Suceava, Transilvania si nordul R. Moldova prin Glodeni si Trusesti. S-ar scurta semnificativ distanta intre municipiile Iasi si Botosani. Pana atunci clientii folosesc transportul rutier de marfa si pasageri aproape in totalitate. Visez si eu. |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4068 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 20 Ian 2023, 23:47 | |
| Problema la lina Cahul-Giurgiulesti e ca actualul traseu e cel mai usor, orice alt traseu implica o groaza de dealuri pe acolo, ceea ce la marfa nu prea e de dorit, ca marfa nu urca cum urca trenurile de calatori de la Suceava la Gura Humorului. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: CFM-Moldova Sam 21 Ian 2023, 19:27 | |
| eu am vazut trenuri de marfa pe toate liniile din tara. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mier 25 Ian 2023, 14:44 | |
| https://n4.md/trenul-ungheni-iasi-a-fost-repus-in-circulatie-zilnica/ |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4068 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mier 25 Ian 2023, 15:42 | |
| Din articol inteleg ca moldovenii au material rulant pentru cale de 1435 mm, ca nu-mi amintesc sa avem la CFR vagon dintr-asta cu scaune de etajat.
Poate le vine mintea de pe urma si prelungesc linia de 1435 mm pana la Chisinau. |
|
| |
Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3366 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mier 25 Ian 2023, 16:12 | |
| Nu au. Ala e interior de clasa a doua la D1M cu RK la Pascani acum vreo 10 ani. Interiorul de cls I e ca la 36-16, doar ca AM-ul asta mai are si unu sau doua vagoane de cls a 3-a, care sunt niste banchete anti-vandalism similare cu cele din LVT-uri sau AMX-urile de la RegioTrans.
Vor avea basarabenii linie de 1435 mm cand eu ca cetatean roman voi avea posibilitatea legala sa nu le mai girez prin intermediul statului ajutoare din taxele si impozitele mele.
Later Edit: trenurile din articol sunt cateva perechi de la CFR catre Ungheni care circulau inainte o data la doua zile sau ceva de genul asta. Deci fie Desiro, fie LDE + 1 vag. |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mier 25 Ian 2023, 16:15 | |
| Este folosit un vagon SNTFC si locomotiva tot SNTFC. 1061 se formeaza cu locomotiva lui 402 si 401 se formeaza cu locomotiva sosita cu 1064 in Ungheni acum si 401/402 circula zilnic si asa nu se mai plimba locomotiva izolata Iasi - Ungheni - Iasi. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: CFM-Moldova | |
| |
|
| |
| CFM-Moldova | |
|