Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6376 Data de inscriere : 20/08/2009
Subiect: Re: Stiri internationale Mar 19 Oct 2010, 21:32
foarte frumoase vagoanele, sunt curios cum arata si la interior
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Stiri internationale Vin 22 Oct 2010, 18:40
Tunelul Gotthard, ultimele lucrări de forare la cel mai lung tunel feroviar din lume
Tunelul Gotthard a stabilit un record mondial: cel mai lung tunel feroviar din lume a devenit realitate. La 15 octombrie 2010 în tunelul estic, la 30 de km de intrarea nordică şi la 27 de km de intrarea sudică, a fost realizată ultima spărtură a tunelului Gotthard. În jurul orei 14:30, utilajele de săpat şi forat produse de Faido, au pătruns ultimul metru de stâncă pe ruta către Sedrun. Tunelul Gotthard are o lungime de 57 de km şi traversează Alpii, de la ieşirea nordică din Erstfeld (Cantonul Uri) până la ieşirea sudică în Bodio (Cantonul Ticino). Având un strat superior de 2500 de metri de stâncă, tunelul Gotthard este şi cel mai adânc tunel feroviar din lume. Împreună cu tunelul Ceneri, care are o lungime de 15,4 km, tunelul Gotthard reprezintă alternativa de traversare pe cale ferată a Alpilor. Tunelul Gotthard este esenţa noi legături feroviare astfel create. Serviciile de transport vor putea fi iniţiate în 2017. Acest lucru va îmbunătăţi considerabil calitatea transportului de călători şi marfă către inima Europei: de asemenea, tunelul va favoriza transferul traficului de marfă pe ruta nord-sud de la rutier la feroviar şi va reduce timpul de călătorie de la Zurich la Milano de la 3 ore şi 40 de minute la 2 ore şi 50 de minute. Cu Noua Legătură Feroviară care traversează Alpii (NRLA) realizată prin tunelul Gotthard şi Lötschberg, Elveţia contribuie semnificativ la stabiliea unor punţi de legătură pentru populaţia Europei, fapt apreciat de UE. Tunelul Gotthard constă în două tuneluri paralele cu linie unică care sunt unite la fiecare 325 de metri printr-o galerie de 40 de metri. În total, sistemul de tuneluri Gotthard, incluzând toate tunelurile, canalele şi galeriile, măsoară 151,8 km. Ultimele lucrări de forare nu pun capăt lucrărilor de construcţie a tunelului Gotthard. Înainte de începerea serviciilor de operare, cel mai probabil în decembrie 2017, trebuie definitivat interiorul. Conform planului, toate tunelurile şi canalele trbuie aliniate şi lucrările de betonare finalizate până în 2014. Specialiştii vor echipa tunelul cu instalaţii mecanice şi electromecanice, cum ar fi uşile, porţile, instalaţiile de ventilaţie şi alte sisteme tehnice. Aceste echipamente vor asigura operarea şi întreţinerea tunelului în condiţii de siguranţă. Instalaţiile vor fi realizate în acelaşi timp cu lucrările de infrastructură feroviară
mi.tudor
Numarul mesajelor : 148 Varsta : 31 Localizare : Iasi Reputatie : 5666 Data de inscriere : 19/11/2009
Subiect: Re: Stiri internationale Sam 23 Oct 2010, 19:21
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Stiri internationale Mar 26 Oct 2010, 17:11
China înregistrează un noi record pe căile ferate: 421 km/h
China a înregistrat un record de viteză pe linia Shanghai-Hangzhou, trenul circulând cu viteza de 421 km/h, însă va circula de obicei cu viteza de 354 km/h. Purtătorul de cuvânt al Ministerului Căilor Ferate a declarat că tehnologia, proiectarea şi echipamentele trenului CRH380 aparţin companiilor chineze. „Acum alte state doresc să coopereze cu noi şi vor să implementeze tehnologiile noastre”, a precizat reprezentantul ministerului. Autorităţile au anunţat că se vor elabora proiecte tehnologice pentru sporirea vitezei de circulaţie a trenurilor cu peste 502 km/h. Una din cele mai mari linii de mare viteză Beijing-Shanghai se află în construcţie, iar finanţările necesare se ridică la 32,5 miliarde de dolari. În lungime de 1.326 km, linia va fi dată în folosinţă în 2012.
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
Subiect: Re: Stiri internationale Mar 26 Oct 2010, 23:21
Sincer, astfel de informatii, noua mai mult ne fac rau! In (aproape) toate tarile se vorbeste de noi recorduri de viteze, de inaugurarea unor noi rute, de modernizarea unor vagoane, de construirea de noi modele de locomotive, .... dar numai la noi in Romania .. situatia se prezinta pe dos!!!
Codrut1985 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 419 Varsta : 39 Localizare : Oradea Reputatie : 6227 Data de inscriere : 21/05/2009
Subiect: Re: Stiri internationale Mar 26 Oct 2010, 23:24
Noi le iubim si la o medie de 45 km/h... si daca am avea viteze de tipul celor de mai sus, tot degeaba daca vine nea Caisa si distruge garniturile...
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
Subiect: Re: Stiri internationale Mier 27 Oct 2010, 00:37
Oo da, Mangalia - Satu Mare 927 km in 23 de ore si 4 minute, media undeva pe la 40/41 km/h
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Stiri internationale Vin 03 Dec 2010, 13:54
China a inaugurat 200 km de cale ferata pe care viteza maxima ajunge la 350 km/h. Constructia a durat un an si jumatate, investitia a fost de peste 4 miliarde dolari
Si totusi cum de la noi un tronson din amaratul ala de coridor 4 intre Simeria-Zam coste 900 de mil de euro (oare cati sunt comisoan e si se reintorc la pusculite?) si mai mult ca sigur se va circula cu maxim 160 si executat in 5 ani sa nu mai zic chinezii se roaga de bulgari sa le faca linie ferata de mare viteza..
stinky
Numarul mesajelor : 256 Varsta : 37 Localizare : Jimbolia,Timis Reputatie : 5874 Data de inscriere : 25/08/2009
Subiect: Re: Stiri internationale Vin 03 Dec 2010, 14:13
http://www.realitatea.net/china-a-stabilit-un-nou-record-feroviar-486-1km-h_779028.html In Romania nici macar la jumate din acea viteza nu se circula
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Stiri internationale Vin 03 Dec 2010, 14:15
am citit in alta parte ca vor sa ajunga la trenuri de 800km/h
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
Subiect: Re: Stiri internationale Vin 03 Dec 2010, 14:41
nu cred iti trebuie un procent de franare distanta de franat sunt mai multe .....
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Stiri internationale Vin 03 Dec 2010, 15:35
mastan121212 a scris:
nu cred iti trebuie un procent de franare distanta de franat sunt mai multe .....
trenuri cu levitatie ...
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
Subiect: Re: Stiri internationale Vin 03 Dec 2010, 15:46
nu la noi oricum asta se stie si se va sti mult si bine
halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5552 Data de inscriere : 28/06/2010
Subiect: 800 Km/h Vin 03 Dec 2010, 18:48
adrian78hd a scris:
am citit in alta parte ca vor sa ajunga la trenuri de 800km/h
Inca de acum 18 ani cand terminam si eu scoala, specialistii de la Alstom cei care au facut TGV-ul spuneau ca teoretic sistemul clasic roata-sina poate duce fara probleme pana la vreo 800Km/h! Nu confundati vitezele record cu vitezele de circulatie de zi cu zi vitezele record sunt varful diagramei de viteza si se ating in palier si aliniament, oricat de dreapta ar fi o linie tot are declivitati si curbe unde exista limite mai mici.