|
| CFM-Moldova | |
|
+31Bebe AeroX DAS 2011 ciprian.fecioru.9 Laurentiu Ciobanu Theijs Saruman TVlad IonutCFR2009 @ndrey Nesebar cristi CFR DUAL Ony_x alinx3330 Katalyn razvan - trenuri gaerlind Vitosa didinul marius664 ciprian71 Adrian78 TER200 mielutu zburator Cipri Andrei Neculai Luna Dr2005 dan tm Veaceslav_MD Adirmvl 35 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Lun 20 Iun 2022, 23:20 | |
| Se plângea pe feisbuc un salariat de la Linii detașat la Galați să lucreze la linia de Largă, ocnă, pușcărie zicea că e acolo. Ca la 1970 se lucrează, și se vrea și pe repede înainte lucrarea să fie gata cât mai urgent. Stau și mă întreb peste ani când s-o duce și generația asta cine va mai munci în domeniul ăsta? Că tineret nu vine la o astfel de muncă, și pe salariu de minim pe economie. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 21 Iun 2022, 09:54 | |
| Razboiul dureza deja de atitea luni si se stie ca e nevoie de solutii pentru scos cerealele alea de acolo. Oricum alea merg la africani care fara ele ar veni ei in Europa. Si cu toate astea Romania o lalaie cu liniile largi.
Pai trebuia data acolo o stare de urgenta mers la moldoveni si intrebati, bai voi aveti ceva utilaje de cale larga disponibile? adica le reparam noi, doar sa putem lucra cu ele.
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4068 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 21 Iun 2022, 10:35 | |
| - Vitosa a scris:
- Se plângea pe feisbuc un salariat de la Linii detașat la Galați să lucreze la linia de Largă, ocnă, pușcărie zicea că e acolo. Ca la 1970 se lucrează, și se vrea și pe repede înainte lucrarea să fie gata cât mai urgent.
Stau și mă întreb peste ani când s-o duce și generația asta cine va mai munci în domeniul ăsta? Că tineret nu vine la o astfel de muncă, și pe salariu de minim pe economie. Asta pentru ca au sefi imbecili. Ca daca le-ar zice sefilor "bai astia, daca nu ne respectati, de maine nu mai venim la munca, puneti voi mana pe lopata si munciti in locul nostru", sa vezi ce mielusei s-ar face sefii. Nu de alta, dar daca pot lucra la lopata pentru linii, pot lucra si in constructii pe salarii mai mult decat duble, ca e criza de personal in zona. Dar deh, daca romanu' e obisnuit sa nu protesteze, de ce sa nu puna sefu' biciul pe ei? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 21 Iun 2022, 10:41 | |
| Pai le convine și la unii și la alții că unii se fac că lucrează 8 ore și ceilalți se fac că îi plătesc.Dar asta e realitatea oamenii aia au făcut niște licee CFR sunt limitați doar pe domeniu asta și nici nu vor să facă altceva deci sunt limitați acolo .Mie nu prea îmi plac oamenii ăștia care nici nu vor să facă mai mult dar se plâng că e greu și iau bani putini.. Dacă s-ar aduce utilaje ar dispărea jumătate din ei plus definea.aferenta și de aia nu exista voința nici politica nici manageriala sa evolueze.. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4068 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 21 Iun 2022, 10:45 | |
| In ziua de azi e criza mare de lucratori in constructii, zidari, faiantari, instalatori, tamplari, etc.
In 3 luni de zile inveti brici o astfel de meserie si poti castiga si 2 mii de euro pe luna din asta. Sau si mai mult. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 21 Iun 2022, 10:52 | |
| Aia sunt meseriasi de cale nu prea ii ajuta mult în domeniu construcțiilor.S-au promis zeci de utilaje da nu am văzut decat câteva bucăți de Kolmar Eu nu știu în ce țară se mai face revizia caii ferate cu revizori care merg pe jos.. |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4503 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 21 Iun 2022, 12:37 | |
| - Adrian78 a scris:
- Aia sunt meseriasi de cale nu prea ii ajuta mult în domeniu construcțiilor.S-au promis zeci de utilaje da nu am văzut decat câteva bucăți de Kolmar
Eu nu știu în ce țară se mai face revizia caii ferate cu revizori care merg pe jos.. Exact asa se face in India. Acolo conceptul de cat mai putina tehnologie ca sa dai de lucru la cat mai multi folosit cu asa mare succes la noi este la un cu totul alt nivel. Acolo revizorul circula cu o drezina cu baldachin. Drezina este actionata de subalternii lui care dau la manivela in timp ce el sta confortabil in fotoliu. Imagine preulata de pe site-ul: https://tribune.com.pk/story/818278/life-in-focus-the-travails-of-a-push-trolley-man Daca unora de la noi li se pare asa greu, pot sa se duca in India sa vada acolo cum este munca la linii Dar, spre deosebire de noi aia chiar au legiuni de oameni la calea ferata. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4068 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 21 Iun 2022, 14:16 | |
| Iar la ei nu prea ninge, au aceleasi haine vara-iarna. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 21 Iun 2022, 17:46 | |
| Sectiile de Intretinere a Liniilor, din cadrul CFR-SA, au (sau aveau inainte de 1990) utilaje grele de cale, pe ecartament larg, pentru intretinerea si reparatia mecanizata a cailor ferate de ecartament larg, de pe teritoriul Romaniei ?
La Iasi "Sectia Linii Iasi" are sediu si liniile de garare a utilajelor de cale in apropierea statiei CFR Iasi (la iesirea spre Letcani, pe partea dreapta), iar "SIMC Iasi" (Sectia de Intretinere Mecanizata a Caii) are sediu si liniile de garare a utilajelor de cale in zona triajului Socola. Nici una din acestea nu au linii de ecartament larg, pentru gararea unor eventuale utilaje grele de cale, de ecartament larg!
La Galati nu stiu unde au sediu si liniile de garare a utilajelor "Sectia Linii Galati" si "SIMC Galati". Acestea au linii de ecartament larg pentru gararea unor eventuale utilaje grele de cale, de ecartament larg ? |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4503 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 21 Iun 2022, 19:00 | |
| E o intrebare foarte buna. Cand a fost constuita sina pe la inceputul anilor 70 sigur nu erau nici un fel de utilaje, a fost construita "la mana". Dupa aia doar daca cei din sectia Galati au primit vreun "ajutor fratesc" din URSS cu ceva utilaje pentru cale larga, altfel nu cred ca sa agitat nimeni pe aici sa construiasca in Romania utilaje pentru liniile largi. Cu privire la loc pentru eventuale utilaje, la Galati cred ca ar fi, poate acolo unde sunt garate si Sultzer-urile de cale larga, alea cred ca sunt garate pe o linie larga secundara de langa gara Galati (colegii de acolo pot confirma sau corecta va rog). De asemenea ar fi interesant daca cineva are si un plan cu liniile de tren cu ecartament lat in discutie din zona respectiva. Din cate stiu, in afara liniei principale spre Giurgulesti, mai sunt linii de cale larga spre Unicom Oil Terminal, portul Galati, si evident combinatul siderurgic Galati. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 21 Iun 2022, 21:08 | |
| - Theijs a scris:
- Dr2005 a scris:
UZ se jură că s-a apucat de reconstrucţia liniei Basarabeasca - Berezine. Do you have a source for that? I was told that at a meeting in Moldova last week. _________________ :TTT:
|
| | | Theijs
Numarul mesajelor : 59 Reputatie : 3871 Data de inscriere : 22/06/2014
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 24 Iun 2022, 14:49 | |
| - Dr2005 a scris:
- Theijs a scris:
Do you have a source for that? I was told that at a meeting in Moldova last week. I noticed the anouncement of CFM on Facebook today: Redeschiderea Tronsonului feroviar Basarabeasca-Berezino Tronsonul feroviar Basarabeasca-Berezino se va redeschide în acest an, ceea ce înseamnă că Republica Moldova va putea exporta și importa mărfuri pe cale feroviară prin portul dunărean Ismail, din Ucraina. Acest lucru va fi posibil începând cu toamna acestui an, după ce va fi reluată circulația feroviară de pe tronsonul Basarabeasca-Berezino. În acest sens, astăzi, ministrul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale, Andrei Spînu și omologul său ucrainean, Oleksandr Kubrakov, au semnat un Memorandum de Înțelegere privind dezvoltarea conexiunilor feroviare, iar lucrările de reconstrucție a tronsonului Basarabeasca-Berezino urmează să înceapă în câteva zile. Calea ferată care unește cele două state se întinde pe o lungime de aproximativ 27 de km, dintre care 1,2 km pe teritoriul Republicii Moldova. La prima etapă, acest tronson va fi folosit doar pentru transportul mărfurilor, pentru viitor însă, se analizează și oportunitatea lansării curselor de pasageri spre litoralul Mării Negre, ocolind regiunea transnistreană. Amintim că, aproape 25 de ani, tronsonul de cale ferată Berezino-Basarabeasca nu a fost funcțional. |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4503 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: CFM-Moldova Sam 25 Iun 2022, 11:54 | |
| Desfiintarea liniei si demontarea ei fizica a fost o tampenie a autoritatilor ucrainene pe care mai mult ca sigur o regreta acum. Mai ales ca trebuie sa o construiasca la loc. Despre accesul RM la portul Ismail, daca vroiau acces la un port mare la Dunare, aveau deja acces la portul Galati prin linia larga de care tot am discutat mai sus. Ca sa nu mai vorbim ca au si acces direct la Dunare in localitatea Giurgiulesti. Linia Basarabeasca - Berezine este importanta DOAR pentru Ucraina pentru ca trenurile sa evite "prietenii" din Transnistria. |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4503 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mier 13 Iul 2022, 18:27 | |
| Articol din " https://www.monitoruldegalati.ro" https://www.monitoruldegalati.ro/stirea-zilei/ultima-ora-a-fost-redeschisa-linia-ferata-cu-ecartament-larg-din-portul-galati-foto.html Am mentionat asta si in revista presei, aici este pentru o discutie mai detaliata O poza din acel articol: Interesant este faptul ca linia cu ecartament larg spre port este incalecata, nu stiam acest amanunt, iar acest fapt a facut reparatia liniei mai complicata decat daca ar fi fost line larga simpla. In poza se si vad locurile unde au fost puse traverse noi si adaugat strat de pietris nou. In ceea ce priveste viteza de executie, chiar daca a fost facuta "la norma", tot este bine ca a fost facuta, trenurile din Ucraina si Republica Moldova pot ajunge direct in portul Galati si sa descarce marfa acolo, fara sa mai fie nevoie de transbordare. In poza se poate observa si un semnal de cale, care este intr-o stare deplorabila, placa metalica a semnalului ar fi trebuit sa fie rosie dar acum are o nuanta de gri , probabil ca nimeni nu sa agitat sa il reabiliteze din anii 80. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mier 13 Iul 2022, 20:20 | |
| Apoi ăla este un semnal mecanic de manevra și așa arată el albastru.Cand este cu fata spre linie înseamnă că manevră este interzisa.Cand este pe verticală manevră este permisă în toată zona pe care o acoperă semnalul |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: CFM-Moldova | |
| |
| | | | CFM-Moldova | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |