Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 CFM-Moldova

In jos 
+31
Bebe
AeroX
DAS 2011
ciprian.fecioru.9
Laurentiu Ciobanu
Theijs
Saruman
TVlad
IonutCFR2009
@ndrey
Nesebar
cristi CFR
DUAL
Ony_x
alinx3330
Katalyn
razvan - trenuri
gaerlind
Vitosa
didinul
marius664
ciprian71
Adrian78
TER200
mielutu zburator
Cipri Andrei Neculai
Luna
Dr2005
dan tm
Veaceslav_MD
Adirmvl
35 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 68  Urmatorul
AutorMesaj
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3636
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 33 Icon_minitimeMier 15 Iul 2020, 19:45

marius664 a scris:

Portiunea aia stiu ca fost reabilitata...Credeam ca au facut cel putin VS 120km/h, dar nu stiu daca vagoanele CFM permit o viteaza mai mare de 100km/h...Cel putin in Romania cu viteza asta sunt trasate...

Deja de vreo 5 ani nu se mai reabilitează nimic... Circula cu 100 pt că e mai ușor ca un tren de Moscova, și motorul permite accelerarea ..
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12288
Data de inscriere : 03/11/2010

CFM-Moldova - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 33 Icon_minitimeMier 15 Iul 2020, 21:08

Pe reteaua CFM exista portiuni de linie cu sina sudata (fara joante) ?

Vagoanele de calatori din parcul CFM sunt produse (sau o parte din ele) de acceiasi firma din fosta RDG- "Veb Waggonbau Goerlitz"- care a produs si vagoanele 20-50, 19-50 si 39-50 livrate catre CFR, inainte de 1990.

Boghiurile care echipeaza vagoanele de calatori a CFM sunt asemanatoare cu boghiurile "Goerlitz V a" care echipau vagoanele produse in fosta RDG pentru CFR. Cum boghiurile acelor vagoane pentru CFR erau apte la 140 km/h, cred ca si boghiurile vagoanelor CFM sunt apte la 140 km/h (vorbesc numai de boghiuri).

In schimb difera sistemul de franare si distribuitoarele de aer: daca la vagoanele 20-50, 19-50 si 39-50 livrate catre CFR era un sistem de franare tip KE-GPR cu frana moderabila la defranare (sistem de franare care permite viteza maxima de 140 km/h), in schimb la vagoanele CFM exista alte tipuri de distribuitoare de aer si frana nemoderabila la defranare (mai putin performante). La vagoanele CFM presupun ca partea de sistem de franare si distribuitoare de aer au fost realizate in fosta URSS, nu in fosta RDG.

Limita de 100 km/h , pentru vagoanele CFM transpuse pe boghiuri de ecartament normal, care circula in Romania, se datoreaza instructiei specifice din Romania: toate vagoanele care au frana nemoderabila la defranare nu pot circula cu mai mult de 100 km/h si lungimea maxima a drumului de franare a unui tren nu trebuie sa depaseasca 1000 sau 1200 m. Vagoanele CFM fiind si mai grele si avand si frana nemoderabila la defranare, ca un tren compus din astfel de vagoane sa poata fi franat in maxim 1000 sau 1200 m, fara a produce socuri si a risca ruperea trenului, viteza maxima nu trebuie sa depaseasca 100 km/h, pentru astfel de trenuri.

In Republica Moldova, fiind alte instructii si unde probabil drumul de franare a unui tren poate fi mai lung, aceste vagoane ar putea merge cu mai mult de 100 km/h, insa acest lucru nu este posibil din cauza infrastructurii feroviare.


Si doua intrebari:

-Vagoanele de calatori produse in fosta URSS sau importate din fosta RDG, inainte de 1991, au fost prevazute si cu posibilitatea de a fi incalzite electric ? In fosta URSS existau cai ferate electrificate si locomotive electrice, care presupun ca puteau sa incalzeasca electric trenurile de calatori.

-Noile locomotive aduse de CFM au si instalatie de incalzire electrica a trenurilor de calatori ? Din fotografii am vazut ca noile locomotive au in partea frontala ceea ce par a fi prize electrice!
Sus In jos
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3636
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 33 Icon_minitimeMier 15 Iul 2020, 22:44

ldh80 a scris:
 Pe reteaua CFM exista portiuni de linie cu sina sudata (fara joante) ?

 Vagoanele de calatori din parcul CFM sunt produse (sau o parte din ele) de acceiasi firma din fosta RDG- "Veb Waggonbau Goerlitz"- care a produs si vagoanele 20-50, 19-50 si 39-50 livrate catre CFR, inainte de 1990.
 
 Boghiurile care echipeaza vagoanele de calatori a CFM sunt asemanatoare cu boghiurile "Goerlitz V a" care echipau vagoanele produse in fosta RDG pentru CFR. Cum boghiurile acelor vagoane pentru CFR erau apte la 140 km/h, cred ca si boghiurile vagoanelor CFM sunt apte la 140 km/h (vorbesc numai de boghiuri).

  In schimb difera sistemul de franare si distribuitoarele de aer: daca la vagoanele 20-50, 19-50 si 39-50 livrate catre CFR era un sistem de franare tip KE-GPR cu frana moderabila la defranare (sistem de franare care permite viteza maxima de 140 km/h), in schimb la vagoanele CFM exista alte tipuri de distribuitoare de aer si frana nemoderabila la defranare (mai putin performante). La vagoanele CFM presupun ca partea de sistem de franare si distribuitoare de aer au fost realizate in fosta URSS, nu in fosta RDG.

  Limita de 100 km/h , pentru vagoanele CFM transpuse pe boghiuri de ecartament normal, care circula in Romania, se datoreaza instructiei specifice din Romania: toate vagoanele care au frana nemoderabila la defranare nu pot circula cu mai mult de 100 km/h si lungimea maxima a drumului de franare a unui tren nu trebuie sa depaseasca 1000 sau 1200 m. Vagoanele CFM fiind si mai grele si avand si frana nemoderabila la defranare, ca un tren compus din astfel de vagoane sa poata fi franat in maxim 1000 sau 1200 m, fara  a produce socuri si a risca ruperea trenului, viteza maxima nu trebuie sa depaseasca 100 km/h, pentru astfel de trenuri.

 In Republica Moldova, fiind alte instructii si unde probabil drumul de franare a unui tren poate fi mai lung, aceste vagoane ar putea merge cu mai mult de 100 km/h, insa acest lucru nu este posibil din cauza infrastructurii feroviare.


 Si doua intrebari:

-Vagoanele de calatori produse in fosta URSS sau importate din fosta RDG, inainte de 1991, au fost prevazute si cu posibilitatea de a fi incalzite electric ? In fosta URSS existau cai ferate electrificate si locomotive electrice, care presupun ca puteau sa incalzeasca electric trenurile de calatori.

-Noile locomotive aduse de CFM au si instalatie de incalzire electrica a trenurilor de calatori ? Din fotografii am vazut ca noile locomotive au in partea frontala ceea ce par a fi prize electrice!

Sunt sectoare cu sine sudate.
Sunt o parte de vagoane achiziționate în 2004 sau 2006 pt trenul 47/48 făcute de uzina ТВЗ...
Aceasta uzina la fel produce vagoane 1520 moderne și în prezent, foarte confortabile cu clima, wc bio, care pot atinge viteza 140-160 km/h, astfel de vagoane circulă acum și în Crimeea, produc și vagoane tip cupe ETAJATE !!!

Prizele pe locomotivele TE33AC sunt pentru conducerea dintr-un post, a mai multor unități cuplate (până la 3 locomotive cuplate).
Sus In jos
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3636
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 33 Icon_minitimeJoi 16 Iul 2020, 14:41

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13105
Data de inscriere : 06/04/2012

CFM-Moldova - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 33 Icon_minitimeJoi 16 Iul 2020, 16:46

Google traduce ca sint asa de economice ca pot fi alimentate odata la trei luni. Smile))

La sfarsitul clipului prezentatoarea spune (conform google) ca urmeaza lucrari la 200de kn de linie si cumpararea de vagoane. Poti da detalii despre asta? Sau sint povesti?
Sus In jos
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3636
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 33 Icon_minitimeJoi 16 Iul 2020, 17:12

Adirmvl a scris:
Google traduce ca sint asa de economice ca pot fi alimentate odata la trei luni. Smile))

La sfarsitul clipului prezentatoarea spune (conform google) ca urmeaza lucrari la 200de kn de linie si cumpararea de vagoane. Poti da detalii despre asta? Sau sint povesti?

La moment contractul prevede numai cumpărarea a 12 locomotive noi, care au venit deja , și repararea tronsonului Bender-Basarabeasca-Giurgiulesti .

Mai mult contractul nu prevede nimic, chiar daca se interpretează ceva in pressa, e doar la nivel de discuții și afirmații in ajunul alegerilor ce vin in toamnă.

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13105
Data de inscriere : 06/04/2012

CFM-Moldova - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 33 Icon_minitimeJoi 16 Iul 2020, 17:32

Veaceslav_MD a scris:
(...) discuții și afirmații in ajunul alegerilor ce vin in toamnă.

Cu asta ai zis tot. Smile
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13011
Data de inscriere : 16/07/2014

CFM-Moldova - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 33 Icon_minitimeJoi 16 Iul 2020, 22:13

Bender (Tighina) nu e in Transnistria? cum il repara CFM?

apropo, foloseste cineva numele Tighina in Republica Moldova?
Sus In jos
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3636
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 33 Icon_minitimeJoi 16 Iul 2020, 22:22

dan tm a scris:
Bender (Tighina) nu e in Transnistria? cum il repara CFM?

apropo, foloseste cineva numele Tighina in Republica Moldova?

Cred că vor incepe repararea după semaforul de intrare.. dar poate și chiar toată stația însuși... Liderul de la Transnistria doare are întrevederi cu ambasadorul SUA sau reprezentantul UE în RM... Discuta ei ceva acolo Smile

Statia Bender-I și Bender-II (+așa zisa Bender-3 a CFM) se conduce dintr-un singur post a impiegatului de mișcare.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

CFM-Moldova - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 33 Icon_minitimeVin 17 Iul 2020, 09:47

Instrucţiile sunt toate în limba rusă, nu? Asta înseamnă că şi staţiile trebuie să aibă tot denumirea în rusă, adică Bender în loc de Tighina.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3636
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 33 Icon_minitimeVin 17 Iul 2020, 09:59

Dr2005 a scris:
Instrucţiile sunt toate în limba rusă, nu? Asta înseamnă că şi staţiile trebuie să aibă tot denumirea în rusă, adică Bender în loc de Tighina.

Intre statele CSI lucrează sistemă unica integrata pentru vânzarea biletelor АСУ "Экспресс-3".

In care este indicat stația Bender-I și Bender-II,
In unele cazuri denumiri de stații pot fi diferite de numele orașului.

+ Că cei din Transnistria vînd bilete folosind atît blanchete de bilet a CFM cât și accesul la АСУ Экспресс-3 dat de CFM, numai că le poți cumpăra doar cu Ruble Transnistrene, chiar daca pe bilet prețul este indicat in Lei Moldovenești .
Odată am mers din Tiraspol la Chișinău cu trenul Odesa-Chisinau.

Dar am mai avut un caz, mergeam de la Bender-II la Chișinău, cu trenul RZD, Moscova - Chișinău, la care nu vindeau biletele in casă, și trebuia sa vb cu însoțitorul să mă ia până la Chișinău.. sigur contra cost.(negociabil)
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12288
Data de inscriere : 03/11/2010

CFM-Moldova - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 33 Icon_minitimeVin 17 Iul 2020, 11:58

Locul unde calea ferata Tighina 1- Cainari- (Basarabeasca- Giurgiulesti) trece din teritoriul controlat de separatistii transnistreni in teritoriul controlat de guvernul de la Chisinau , se afla undeva la limita dintre municipiul Tighina si localitatea Hagimus.

Venind dinspre Tighina spre Cainari, prima statie aflata pe teritoriul controlat de guvernul de la Chisinau este statia Hagimus.
Sus In jos
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3636
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 33 Icon_minitimeVin 17 Iul 2020, 22:32

https://m.point.md/ru/novosti/proisshestviya/passazhirskii-poezd-oknitsa-beltsy-zagorelsia-v-puti
Sus In jos
alinx3330




Numarul mesajelor : 342
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 5494
Data de inscriere : 23/10/2010

CFM-Moldova - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: hy   CFM-Moldova - Pagina 33 Icon_minitimeSam 18 Iul 2020, 21:26

le dati foc de acum?
Sus In jos
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3636
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 33 Icon_minitimeSam 18 Iul 2020, 21:32

alinx3330 a scris:
le dati foc de acum?

Au mai rămas 4
Sus In jos
Continut sponsorizat





CFM-Moldova - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 33 Icon_minitime

Sus In jos
 
CFM-Moldova
Sus 
Pagina 33 din 68Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 68  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» CFM-Moldova
» Moldova-Ucraina-Ungaria
» Impresii din Republica Moldova 12-20 iunie 2017
» Stiri internationale
» Singurul troleibuz satesc din Europa a circulat in Republica Moldova!

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: