|
| CFM-Moldova | |
|
+31Bebe AeroX DAS 2011 ciprian.fecioru.9 Laurentiu Ciobanu Theijs Saruman TVlad IonutCFR2009 @ndrey Nesebar cristi CFR DUAL Ony_x alinx3330 Katalyn razvan - trenuri gaerlind Vitosa didinul marius664 ciprian71 Adrian78 TER200 mielutu zburator Cipri Andrei Neculai Luna Dr2005 dan tm Veaceslav_MD Adirmvl 35 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3636 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mier 15 Iul 2020, 19:45 | |
| - marius664 a scris:
Portiunea aia stiu ca fost reabilitata...Credeam ca au facut cel putin VS 120km/h, dar nu stiu daca vagoanele CFM permit o viteaza mai mare de 100km/h...Cel putin in Romania cu viteza asta sunt trasate... Deja de vreo 5 ani nu se mai reabilitează nimic... Circula cu 100 pt că e mai ușor ca un tren de Moscova, și motorul permite accelerarea .. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mier 15 Iul 2020, 21:08 | |
| Pe reteaua CFM exista portiuni de linie cu sina sudata (fara joante) ?
Vagoanele de calatori din parcul CFM sunt produse (sau o parte din ele) de acceiasi firma din fosta RDG- "Veb Waggonbau Goerlitz"- care a produs si vagoanele 20-50, 19-50 si 39-50 livrate catre CFR, inainte de 1990. Boghiurile care echipeaza vagoanele de calatori a CFM sunt asemanatoare cu boghiurile "Goerlitz V a" care echipau vagoanele produse in fosta RDG pentru CFR. Cum boghiurile acelor vagoane pentru CFR erau apte la 140 km/h, cred ca si boghiurile vagoanelor CFM sunt apte la 140 km/h (vorbesc numai de boghiuri).
In schimb difera sistemul de franare si distribuitoarele de aer: daca la vagoanele 20-50, 19-50 si 39-50 livrate catre CFR era un sistem de franare tip KE-GPR cu frana moderabila la defranare (sistem de franare care permite viteza maxima de 140 km/h), in schimb la vagoanele CFM exista alte tipuri de distribuitoare de aer si frana nemoderabila la defranare (mai putin performante). La vagoanele CFM presupun ca partea de sistem de franare si distribuitoare de aer au fost realizate in fosta URSS, nu in fosta RDG.
Limita de 100 km/h , pentru vagoanele CFM transpuse pe boghiuri de ecartament normal, care circula in Romania, se datoreaza instructiei specifice din Romania: toate vagoanele care au frana nemoderabila la defranare nu pot circula cu mai mult de 100 km/h si lungimea maxima a drumului de franare a unui tren nu trebuie sa depaseasca 1000 sau 1200 m. Vagoanele CFM fiind si mai grele si avand si frana nemoderabila la defranare, ca un tren compus din astfel de vagoane sa poata fi franat in maxim 1000 sau 1200 m, fara a produce socuri si a risca ruperea trenului, viteza maxima nu trebuie sa depaseasca 100 km/h, pentru astfel de trenuri.
In Republica Moldova, fiind alte instructii si unde probabil drumul de franare a unui tren poate fi mai lung, aceste vagoane ar putea merge cu mai mult de 100 km/h, insa acest lucru nu este posibil din cauza infrastructurii feroviare.
Si doua intrebari:
-Vagoanele de calatori produse in fosta URSS sau importate din fosta RDG, inainte de 1991, au fost prevazute si cu posibilitatea de a fi incalzite electric ? In fosta URSS existau cai ferate electrificate si locomotive electrice, care presupun ca puteau sa incalzeasca electric trenurile de calatori.
-Noile locomotive aduse de CFM au si instalatie de incalzire electrica a trenurilor de calatori ? Din fotografii am vazut ca noile locomotive au in partea frontala ceea ce par a fi prize electrice! |
| | | Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3636 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mier 15 Iul 2020, 22:44 | |
| - ldh80 a scris:
- Pe reteaua CFM exista portiuni de linie cu sina sudata (fara joante) ?
Vagoanele de calatori din parcul CFM sunt produse (sau o parte din ele) de acceiasi firma din fosta RDG- "Veb Waggonbau Goerlitz"- care a produs si vagoanele 20-50, 19-50 si 39-50 livrate catre CFR, inainte de 1990. Boghiurile care echipeaza vagoanele de calatori a CFM sunt asemanatoare cu boghiurile "Goerlitz V a" care echipau vagoanele produse in fosta RDG pentru CFR. Cum boghiurile acelor vagoane pentru CFR erau apte la 140 km/h, cred ca si boghiurile vagoanelor CFM sunt apte la 140 km/h (vorbesc numai de boghiuri).
In schimb difera sistemul de franare si distribuitoarele de aer: daca la vagoanele 20-50, 19-50 si 39-50 livrate catre CFR era un sistem de franare tip KE-GPR cu frana moderabila la defranare (sistem de franare care permite viteza maxima de 140 km/h), in schimb la vagoanele CFM exista alte tipuri de distribuitoare de aer si frana nemoderabila la defranare (mai putin performante). La vagoanele CFM presupun ca partea de sistem de franare si distribuitoare de aer au fost realizate in fosta URSS, nu in fosta RDG.
Limita de 100 km/h , pentru vagoanele CFM transpuse pe boghiuri de ecartament normal, care circula in Romania, se datoreaza instructiei specifice din Romania: toate vagoanele care au frana nemoderabila la defranare nu pot circula cu mai mult de 100 km/h si lungimea maxima a drumului de franare a unui tren nu trebuie sa depaseasca 1000 sau 1200 m. Vagoanele CFM fiind si mai grele si avand si frana nemoderabila la defranare, ca un tren compus din astfel de vagoane sa poata fi franat in maxim 1000 sau 1200 m, fara a produce socuri si a risca ruperea trenului, viteza maxima nu trebuie sa depaseasca 100 km/h, pentru astfel de trenuri.
In Republica Moldova, fiind alte instructii si unde probabil drumul de franare a unui tren poate fi mai lung, aceste vagoane ar putea merge cu mai mult de 100 km/h, insa acest lucru nu este posibil din cauza infrastructurii feroviare.
Si doua intrebari:
-Vagoanele de calatori produse in fosta URSS sau importate din fosta RDG, inainte de 1991, au fost prevazute si cu posibilitatea de a fi incalzite electric ? In fosta URSS existau cai ferate electrificate si locomotive electrice, care presupun ca puteau sa incalzeasca electric trenurile de calatori.
-Noile locomotive aduse de CFM au si instalatie de incalzire electrica a trenurilor de calatori ? Din fotografii am vazut ca noile locomotive au in partea frontala ceea ce par a fi prize electrice! Sunt sectoare cu sine sudate. Sunt o parte de vagoane achiziționate în 2004 sau 2006 pt trenul 47/48 făcute de uzina ТВЗ... Aceasta uzina la fel produce vagoane 1520 moderne și în prezent, foarte confortabile cu clima, wc bio, care pot atinge viteza 140-160 km/h, astfel de vagoane circulă acum și în Crimeea, produc și vagoane tip cupe ETAJATE !!! Prizele pe locomotivele TE33AC sunt pentru conducerea dintr-un post, a mai multor unități cuplate (până la 3 locomotive cuplate). |
| | | Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3636 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 16 Iul 2020, 14:41 | |
| |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 16 Iul 2020, 16:46 | |
| Google traduce ca sint asa de economice ca pot fi alimentate odata la trei luni. )) La sfarsitul clipului prezentatoarea spune (conform google) ca urmeaza lucrari la 200de kn de linie si cumpararea de vagoane. Poti da detalii despre asta? Sau sint povesti? |
| | | Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3636 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 16 Iul 2020, 17:12 | |
| - Adirmvl a scris:
- Google traduce ca sint asa de economice ca pot fi alimentate odata la trei luni. ))
La sfarsitul clipului prezentatoarea spune (conform google) ca urmeaza lucrari la 200de kn de linie si cumpararea de vagoane. Poti da detalii despre asta? Sau sint povesti? La moment contractul prevede numai cumpărarea a 12 locomotive noi, care au venit deja , și repararea tronsonului Bender-Basarabeasca-Giurgiulesti . Mai mult contractul nu prevede nimic, chiar daca se interpretează ceva in pressa, e doar la nivel de discuții și afirmații in ajunul alegerilor ce vin in toamnă. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 16 Iul 2020, 17:32 | |
| - Veaceslav_MD a scris:
- (...) discuții și afirmații in ajunul alegerilor ce vin in toamnă.
Cu asta ai zis tot. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13011 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 16 Iul 2020, 22:13 | |
| Bender (Tighina) nu e in Transnistria? cum il repara CFM?
apropo, foloseste cineva numele Tighina in Republica Moldova? |
| | | Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3636 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 16 Iul 2020, 22:22 | |
| - dan tm a scris:
- Bender (Tighina) nu e in Transnistria? cum il repara CFM?
apropo, foloseste cineva numele Tighina in Republica Moldova? Cred că vor incepe repararea după semaforul de intrare.. dar poate și chiar toată stația însuși... Liderul de la Transnistria doare are întrevederi cu ambasadorul SUA sau reprezentantul UE în RM... Discuta ei ceva acolo Statia Bender-I și Bender-II (+așa zisa Bender-3 a CFM) se conduce dintr-un singur post a impiegatului de mișcare. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 17 Iul 2020, 09:47 | |
| Instrucţiile sunt toate în limba rusă, nu? Asta înseamnă că şi staţiile trebuie să aibă tot denumirea în rusă, adică Bender în loc de Tighina. _________________ :TTT:
|
| | | Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3636 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 17 Iul 2020, 09:59 | |
| - Dr2005 a scris:
- Instrucţiile sunt toate în limba rusă, nu? Asta înseamnă că şi staţiile trebuie să aibă tot denumirea în rusă, adică Bender în loc de Tighina.
Intre statele CSI lucrează sistemă unica integrata pentru vânzarea biletelor АСУ "Экспресс-3". In care este indicat stația Bender-I și Bender-II, In unele cazuri denumiri de stații pot fi diferite de numele orașului. + Că cei din Transnistria vînd bilete folosind atît blanchete de bilet a CFM cât și accesul la АСУ Экспресс-3 dat de CFM, numai că le poți cumpăra doar cu Ruble Transnistrene, chiar daca pe bilet prețul este indicat in Lei Moldovenești . Odată am mers din Tiraspol la Chișinău cu trenul Odesa-Chisinau. Dar am mai avut un caz, mergeam de la Bender-II la Chișinău, cu trenul RZD, Moscova - Chișinău, la care nu vindeau biletele in casă, și trebuia sa vb cu însoțitorul să mă ia până la Chișinău.. sigur contra cost.(negociabil) |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 17 Iul 2020, 11:58 | |
| Locul unde calea ferata Tighina 1- Cainari- (Basarabeasca- Giurgiulesti) trece din teritoriul controlat de separatistii transnistreni in teritoriul controlat de guvernul de la Chisinau , se afla undeva la limita dintre municipiul Tighina si localitatea Hagimus.
Venind dinspre Tighina spre Cainari, prima statie aflata pe teritoriul controlat de guvernul de la Chisinau este statia Hagimus. |
| | | Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3636 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 17 Iul 2020, 22:32 | |
| https://m.point.md/ru/novosti/proisshestviya/passazhirskii-poezd-oknitsa-beltsy-zagorelsia-v-puti |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5494 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: hy Sam 18 Iul 2020, 21:26 | |
| |
| | | Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3636 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Sam 18 Iul 2020, 21:32 | |
| - alinx3330 a scris:
- le dati foc de acum?
Au mai rămas 4 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: CFM-Moldova | |
| |
| | | | CFM-Moldova | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |