| CFM-Moldova | |
|
+31Bebe AeroX DAS 2011 ciprian.fecioru.9 Laurentiu Ciobanu Theijs Saruman TVlad IonutCFR2009 @ndrey Nesebar cristi CFR DUAL Ony_x alinx3330 Katalyn razvan - trenuri gaerlind Vitosa didinul marius664 ciprian71 Adrian78 TER200 mielutu zburator Cipri Andrei Neculai Luna Dr2005 dan tm Veaceslav_MD Adirmvl 35 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 14 Iul 2020, 20:41 | |
| Interesant, pare ca au ramas tributari conceptului sovietic, o gramada de dotari pe peretele mecanicului, chiar doua tevi in spatele scaunului. La modele sovietice tevile alea vin in fata mecanicului, un monitor nu e montat aliniat cu celalalt. Si sa nu-mi spuneti ca locomotiva aia verde le-a tras pe astea noi prin gara.
Modernizarea ecartamentului nu cred ca inseamna ca monteaza al III-a sina. Nu sti ca la ecartamentul larg nu exista loc de prindere pentru 3 sine sa fie si ecartament normal? de aceea se practica ecartamentele incalecate. In Spania se poate, ecartamentul iberic este mai larg decit ecartamentul,,larg" rusesc si acolo au loc de prindere.
Ultima editare efectuata de catre dan tm in Mar 14 Iul 2020, 21:00, editata de 1 ori |
|
| |
Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3637 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 14 Iul 2020, 20:45 | |
| - dan tm a scris:
- .
Si sa nu-mi spuneti ca locomotiva aia verde le-a tras pe astea noi prin gara. . Le-a tras locomotiva transnistreană, luată în chirie de CFM |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 14 Iul 2020, 20:51 | |
| Linia Ungheni- Chișinău ar putea fi transformata in linie încălecat, atât pentru ecartamentul larg cât și pentru ecartament normal, prin montarea a încă două șine, așa cum sunt liniile încălecate (cu 4 șine) din România! |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 14 Iul 2020, 21:01 | |
| Asta-i culmea. Dar pentru prezentarea asta nu puteau veni trase de una din ele?
E inchiriata cu tot cu mecanici sau doar locomotiva avind in vedere ca aia in Transnistria nu au trenuri? |
|
| |
Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3637 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 14 Iul 2020, 21:07 | |
| - dan tm a scris:
- Asta-i culmea.
Dar pentru prezentarea asta nu puteau veni trase de una din ele?
E inchiriata cu tot cu mecanici sau doar locomotiva avind in vedere ca aia in Transnistria nu au trenuri? Nu, pentru că nu toți mecanicii au permis de a conduce aceste locomotive noi...numai 2 mecanici au permis. Le-au adus direct din Octina...încă nu amers nimeni cu ele Locomotiva din poza e închiriată fara mecanici...mai era una din Tiraspol, cu drapel transnistrean pe ea, aceea era închiriată cu mecanicii lor...dar nu se vede mai mult de un an ... |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 14 Iul 2020, 21:25 | |
| Pai in timpul asta pina au venit locomotivele, ce au facut de nu au scolit mecanici? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 14 Iul 2020, 22:36 | |
| - dan tm a scris:
- Modernizarea ecartamentului nu cred ca inseamna ca monteaza al III-a sina. Nu sti ca la ecartamentul larg nu exista loc de prindere pentru 3 sine sa fie si ecartament normal? de aceea se practica ecartamentele incalecate.
In Spania se poate, ecartamentul iberic este mai larg decit ecartamentul,,larg" rusesc si acolo au loc de prindere. Nu există posibilitatea să pui 3 şine la încălecarea ecartamentului sovietic cu cel standard, din simplul fapt că nu e loc pentru prinderile pe traversă. Avem şi prin România linii încălecate şi toate sunt cu 4 şine, nu cu 3. Între iberic (1672) şi standard (1435) e altă situaţie. - Veaceslav_MD a scris:
- Le-a tras locomotiva transnistreană, luată în chirie de CFM
Locomotiva cui?! Stai să înţeleg şi eu - Armata a 14-a a Rusiei vine şi pune stăpânire pe un teritoriu aparţinând Republicii Moldova, cu tot ce e pe el, inclusiv locomotive. Iar acum aceleaşi locomotive sunt închiriate CFM? _________________ :TTT:
|
|
| |
Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3637 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 14 Iul 2020, 22:39 | |
| - \"Dr2005 a scris:
- pune stăpânire pe un teritoriu aparţinând Republicii Moldova, cu tot ce e pe el, inclusiv locomotive. Iar acum aceleaşi locomotive sunt închiriate CFM?
Perfectă combinație Dar locomotiva este privata a uzinei metalurgice din Rîbnița...multi ani era pusă în anunțuri la vânzare. Cele care erau în chirie cu mecanicii lor erau cumpărată tot de dânșii. Mai era una ex-CFM, dar i-au schimbat plăcuța cu număr, și apărea ft rar la noi. |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 14 Iul 2020, 22:52 | |
| - Veaceslav_MD a scris:
- TVlad a scris:
- "Locomotivele pot dezvolta o viteză maximă de 180 de kilometri la oră,.
120 km/h Asa spunea in articol, 180km/h. Mi s-a parut si mie cam exagerat dar am luat de buna informatia. |
|
| |
Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3637 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 14 Iul 2020, 23:00 | |
| |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mier 15 Iul 2020, 07:44 | |
| Despre coruptia de la CFM, intr-un articol din "Ziarul de garda", articol scris de Daniela Calmis:
https://www.zdg.md/importante/de-doi-ani-lupt-cu-o-schema-de-furt-de-la-is-calea-ferata-a-moldovei/ |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mier 15 Iul 2020, 12:09 | |
| - Veaceslav_MD a scris:
- TVlad a scris:
- "Locomotivele pot dezvolta o viteză maximă de 180 de kilometri la oră,.
120 km/h Suficient pt CFM...Se mai atinge pe undeva viteza asta? |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mier 15 Iul 2020, 12:46 | |
| Am o vaga impresie ca 30 km/h e viteza media a retelei.
In august 2018, viteza maxima pe GPS era 80 km/h (Ungheni - Chisinau, respectiv Chisinau - Tiraspol - granita). E drept, asta pe bucati, pe unele segmente se mergea si cu 15-20 km/h, dar nici vorba de 30 de km/h viteza maxima. Da' presa de trei lei, ce sa le ceri?
|
|
| |
Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3637 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mier 15 Iul 2020, 12:58 | |
| Cu 90-100 km/h circula trenul Chisinau-Socola(Iași) intre Straseni și Călărași... Dar nu toți mecanicii riscau sa circule cu așa viteza, se simțea tare vibrațiile la joante, și construcția cabinei nu pare sigura la o eventuală ciocnire cu o vacă sau cal...nu mai zic de un TIR... |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mier 15 Iul 2020, 19:41 | |
| - Veaceslav_MD a scris:
- Cu 90-100 km/h circula trenul Chisinau-Socola(Iași) intre Straseni și Călărași... Dar nu toți mecanicii riscau sa circule cu așa viteza, se simțea tare vibrațiile la joante, și construcția cabinei nu pare sigura la o eventuală ciocnire cu o vacă sau cal...nu mai zic de un TIR...
Portiunea aia stiu ca fost reabilitata...Credeam ca au facut cel putin VS 120km/h, dar nu stiu daca vagoanele CFM permit o viteaza mai mare de 100km/h...Cel putin in Romania cu viteza asta sunt trasate... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: CFM-Moldova | |
| |
|
| |
| CFM-Moldova | |
|