|
| CFM-Moldova | |
|
+31Bebe AeroX DAS 2011 ciprian.fecioru.9 Laurentiu Ciobanu Theijs Saruman TVlad IonutCFR2009 @ndrey Nesebar cristi CFR DUAL Ony_x alinx3330 Katalyn razvan - trenuri gaerlind Vitosa didinul marius664 ciprian71 Adrian78 TER200 mielutu zburator Cipri Andrei Neculai Luna Dr2005 dan tm Veaceslav_MD Adirmvl 35 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 19 Iul 2019, 23:39 | |
| Triajul Chisinau. Are 18 linii si cocoasa de triere cu frane automate de cale. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 19 Iul 2019, 23:40 | |
| Terminalul transcontainere din triajul Chisinau. |
| | | Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3636 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Sam 20 Iul 2019, 17:37 | |
| - ldh80 a scris:
-
14. Statia Catranic Are doua linii.
15. Statia Hiliuti Are doua linii. Catranic - e trecut recent in P.O, urmeaza si la statia Hiliuti sa fie scoase macazurile si conservata cladirea garii. |
| | | Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3636 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Sam 20 Iul 2019, 17:38 | |
| - dan tm a scris:
Moldovenii de peste Prut au forum feroviar in limba romana? Au, numai ca e in limba rusa. http://oldchisinau.com/forum/viewforum.php?f=20 |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13011 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: CFM-Moldova Sam 20 Iul 2019, 19:07 | |
| Na, ce sa mai zicem?
nici macar nu au in limba oficiala a tarii.
ldh80 sa nu te mai aud cu unirea.Nu uita ce zicea katalyn.
dar daca vrei informatii despre CFM le gasesti pe forumul moldovenesc.In limba lor adevarata... rusa. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: CFM-Moldova Sam 20 Iul 2019, 21:10 | |
| Nu ma mira, Dane. Isi pastreaza instructiile in rusa, nu? Mi s-a confirmat ca sunt sanse mult mai mare sa gasesti rus care sa nu stie romana decat invers in Moldova (de catre mai multi).
Totusi, daca tot ne-a ajutat Veaceslav cu link-ul ala, am gasit niste chestii interesante in topicul [url=asta]http://oldchisinau.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=3443&sid=e3925138161f22fb482f2f4143dc0fe6[/url].
Legat de modernizarea D1-urilor in D1M:
Și de ce păcatul în români? Ei nu cred că sunt de vină. Multe decenii au existat specialiști buni care știau sigur, dar pentru ceea ce am plătit, au făcut opțiunile. La urma urmei, mai multe unități europene de material rulant sunt locul lor de muncă.
Aparent, atunci când alocați bani anumitor aspecte la modernizarea trenului, un salon de lux cu televizoare și Wi-Fi (pentru a răspunde la întrebarea unde au venit banii?) Sa dovedit a fi mai important pentru oficialii noștri decât noua cutie de viteze. Ei bine, sau alternativ, cota care a fost planificată pentru dezvoltarea unei noi cutii a găsit aplicații în construcția unei case de vară / cumpărarea unei mașini personale / alte opțiuni. Poate că va purta și cu vechiul lucru va funcționa. Nu, nu a făcut-o ...
Dar, în cele din urmă, caseta a trebuit încă să fie dezvoltată și instalată. Dar după aceea și cu un scandal mare.
Și este, de asemenea, o rușine că datorită tuturor noastre (și din anumite motive sunt sigur că a fost al nostru), umbra legendarelor motoare de cale ferată / navale Volvo Penta, care au fost legendare pentru fiabilitatea lor, a căzut rușinos.
Ceva legat de electrificarea unei parti a retelei CFM, Ungheni - Razdelnaya - Kuchurgan (Ucraina). Daca ce scriu oamenii acolo e adevarat, am gasit explicatia stalpilor de pe bucata Tiraspol - frontiera, pe care i-am vazut anul trecut.
Cel mai ambițios proiect pentru dezvoltarea economiei de energie electrică și, în general, a întregului Cale ferată a Moldovei, este legat de electrificarea secției Ungheni-Chișinău-Bender-Kuchurgan. Secțiunea menționată a căii ferate din Moldova, de 209,1 km lungime, este singura parte neelectrificată a celui de-al IX-lea coridor feroviar paneuropean, secțiile de cale ferată adiacente din România și Ucraina vecine sunt electrificate.
Proiectul de electrificare a secției Razdelnaya (Ucraina) - Ungeny - frontieră cu România a fost elaborat pe baza misiunii fostului Minister al Căilor Ferate a URSS pentru proiectarea numărului A-17904 din 09/30/1988. Din 1989 până în 1991, Institutul Dneprogiprotrans a lucrat la proiect (Ucraina).
Electrificarea secției Razdelnaya-Ungeny a început în septembrie 1991. Din motive istorice legate de prăbușirea URSS și formarea unor noi state, în special Republica Moldova, proiectul nu a fost implementat din cauza suspendării finanțării de către stat în 1995. Secțiunea Razdelnaya-Kuchurgan, dotată cu o rețea de tracțiune, a fost transferată în Căile Ferate din Odessa în 1999.
Astăzi, acest proiect poate fi considerat învechit. Având în vedere introducerea de noi tehnologii, echipamente moderne, modificări în structura liniilor electrice și alimentarea cu energie electrică externă, este necesară realizarea lucrărilor de renovare a proiectului, ceea ce va necesita implicarea asistenței tehnice.
Luat de aici .
Un document a fost transmis în acest sensSummit-ul feroviar .
Este adevărat că, pe lângă electrificare, se planifică și combinarea ecartamentului de 1435 și 1524 mm. Sau construiți o ramură separată de 1435 mm. aproape până la Odessa!
Inca ceva cel putin interesant, legat de respectiva sectie. Si cand spun "interesant" a se citi "dumnegatii mamelor lor de hoti! Manca-i-ar viermii de gunoaie!"
Anchetatorul Departamentului Afacerilor Interne, Yuri Konstantinovich Bass, a condus personal cazul în care a fost furat căile ferate ale Moldovei după 1992. Germania a alocat în acel moment bani, pentru că Europa era atunci interesată de electrificarea Căii Ferate Moldovenești. De ce mă interesează, nu voi judeca acum, era încă prea mic. Există experți aici și poate vă vor spune despre eficiența trenurilor electrice. Dar banii au fost furați și considerați în mod special, iar rădăcinile furtului au condus tocmai la Dnepropetrovsk chiar în acele Dneprogiprotrans. Am văzut clădirea acestui institut. Impresionat. Un motor științific uriaș. Adevărat, atunci urmele furtului au condus tocmai la Chișinău. În acest timp, acest caz a devenit o senzație, deoarece după aceea, Europa a suspendat de mai mulți ani relațiile de credit cu Moldova. Cu toate acestea, când Interpol a luat furtul de aproape 100 de milioane de dolari, atunci căutările din Dnieprogiprotrans nu au dat nimic. Dezvoltatorii proiectului, după ce au primit banii, au fost pur și simplu dispersați în țări străine, iar interogatoriile lor nu au dat nimic, căci toți și-au aruncat mâinile și nici nu au văzut banii.:)Apropo, câțiva oameni celebri din țara noastră și-au început capitalul de start în această afacere. Și am rămas fără trenuri.
|
| | | Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3636 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Dum 21 Iul 2019, 21:03 | |
| |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Lun 22 Iul 2019, 16:34 | |
| Statiile si haltele dintre Balti-Slobozia si Ocnita:
1. Statia Balti-Slobozia Nod feroviar. Instalatie CED.
2. Halta Pelinia h. *Fosta statie cu doua linii.
3. Halta KM 101 h.
4. Statia Sofia Instalatie CED. 4 linii.
5. Halta KM 113 h.
6. Statia Drochia Instalatie CED. 6 linii. Deserveste "oraselul" (centru raional) Drochia. Prin linii industriale deserveste: Fabrica de zahar Drochia (fondata in 1957), "SA Ambalaj-Polimer" (1970).
7. Halta KM 124 h.
8. Statia Ghizdita Are semnale luminoase, macazuri atat CED cat si mecanice (manuale). Are 3 linii.
9. Statia Tarnovo Are semnale luminoase si macazuri mecanice (manuale). Are 3 linii.
10. Statia Dondosani Are semnale luminoase si macazuri mecanice (manuale). Are 4 linii. Deserveste "oraselul" (centru raional) Dondosani. Prin linii industriale deserveste: Fabrica de zahar si fabrica de prelucrare a carnii.
11. Halta KM 154 h.
12. Statia Rediul-Mare Are instalatie CED. Are 4 linii. Nod feroviar (de aici se ramifica linia spre Bratuseni)
13. Statia Grinauti Are instalatie CED. Are doua linii.
14. Halta Km 172 h.
15. Statia Ocnita Are instalatie CED. Are 5 linii (in dreptul cladirii de calatori). Important nod feroviar.
La Ocnita se afla si un depou de locomotive , cu o cladire construita in 1902. Are (sau aveea) si placa turnanta.
Intre statiile Balti-Slobozia si Ocnita se circula probabil in sistemul "intelegerii telefonice a caii libere" (nu am observat in videoclip semnale de trecere BLA intre statii).
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Lun 22 Iul 2019, 16:44 | |
| Asadar pentru un numar de 5 linii de cale ferata din actuala Republica Moldova (liniile: Ungheni- Balti Slobozia, Balti Slobozia- Mateuti, Balti Solobozia- Ocnita, Ungheni- Chisinau si Chisinau- Revaca- Cainari) exista filmari complete. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 23 Iul 2019, 07:59 | |
| Fotografie de pe site-ul "Railfaneurope", cu un semnal mecanic de pe reteaua feroviara din Ucraina. Daca exista pe reteaua CFM vreo statie echipata cu semnale mecanice (desi nu am gasit vreo fotografie cu o statie de pe reteaua CFM care sa fie echipata cu semnale mecanice), cel mai probabil tot la fel ar trebui sa arate eventualele (daca exista) semnale mecanice de pe reteaua CFM. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 23 Iul 2019, 11:43 | |
| Pentru celelalte linii de cale ferata din actuala "Republica Moldova", pentru care nu exista (nu am gasit) filmari video complete, cu ajutorul "CFM- Mersul trenurilor 2014/ 2015" , link descarcat de pe site-ul "Tramclub", linii pe care in anii 2014- 2015 circulau trenuri de calatori, statiile si haltele erau/sunt:
1. Pe linia Mamaliga UZ- Criva CFM- Lipcani CFM- Larga- Sokyriany (Secureni) UZ/CFM- Ocnita- Valcinet CFM- Mohyliv Podilskyi UZ
-Statia de frontiera UZ Mamaliga
-Statia de frontiera CFM Criva. Deserveste si o fabrica de gips ("Criva-Knauf").
-Halta KM 69 h.
-Statia Lipcani CFM. Deserveste : "SA Intreprinderea de colectare a cerealelor", un depozit "Tirex-Petrol" si "SRL Lipcani-Nord".
-Halta Medveja h.
-Halta Varticovti h.
-Statia Larga (in Ucraina). Nod feroviar , statia fiind situata in orasul Chelmenti.
-Statia Burdiug (in Ucraina)
-Statia Ivanovti (in Ucraina). In trecut de aici se ramifica o cale ferata industriala spre fosta fabrica de zahar din Briceni.
-Statia Vascauti (in Ucraina). Deserveste: o baza de receptie a cerealelor si o fabrica de prelucrarea lemnului.
-Statia Romancovti/ Romancauti (in Ucraina). Deserveste: O statie de asfalt. De aici se ramifica o linie spre orasul Novodnistrovsk.
-Statia Secureni UZ/CFM (statie de frontiera)
-Statia Ocnita, nod feroviar. Instalatie CED.
-Statia Barnova
-Statia Garbova
-Statia Naslavcea
-Halta KM 193 h.
-Statia Verejeni
-Halta KM 202 h.
-Statia de frontiera Valcinet CFM. Este situata in imediata apropiere a "oraselului" (centru raional) Otaci. Statia deserveste si: un depozit "Tirex Petrol", "Combinatul de constructie a locuintelor", Uzina "Remdetal" si "SRL Ulei Nord".
-Statia de frontiera Mohyliv Podilskyi UZ
2. Pe linia Rediul Mare- Bratuseni
-Statia Bratuseni. Dupa cum se poate observa intr-o filmare postata pe acest forum, statia are macazuri mecanice (manuale). Nu stiu tipul semnalelor. Statia deserveste cateva depozite (intre care si un depozit "Tirex-Petrol") si cateva fabrici: Fabrica de echipamente agricole, Fabrica de zahar (1961), Fabrica de conserve "SA Natura Bravo" (1973), "SA Cereale Cupcini" (1975).
3. Pe linia Rautel- Glodeni
-Statia Glodeni Statia are macazuri mecanice (manuale). Nu stiu tipul semnalelor. Deservea o fabrica de zahar. Inainte de 1991 au existat planuri de prelungire a caii ferate Rautel- Glodeni spre Romania, probabil pe traseul Glodeni- Stefanesti (cu pod peste raul Prut)- Trusesti- Botosani. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 23 Iul 2019, 12:10 | |
| 4. Pe linia Revaca- Tighina 2- Ram. Tighina- Ram. Parcani- Tiraspol- Cugiurgan CFM/UZ
-Statia Revaca. Instalatie CED.
-Halta Sangera h. Deserveste satul Floreni (Broasca)
-Statia Mereni.
-Halta Chirca h.
-Halta Jemciug h.
-Statia Socoleni. Deserveste un depozit "Tirex Petrol"
-Halta Anenii Noii h. Deserveste "oraselul" (centru raional) Anenii Noi.
-Statia Bulboaca. Deserveste unele depozite si un combinat de vinificatie.
-Halta Roscana h.
-Halta KM 1507 h.
-Halta Selo Calfa h.
-Halta KM 1503 h.
-Halta KM 1501 h.
-Ram. Varnita. De aici se ramifica o linie industriala ce merge paralel cu linia curenta pana in statia Tigina-2. Din aceasta linie industriala se ramifica alte linii ce deservesc: Fosta "zona de incarcare" a statiei Tighina-2, Fabrica de prefabricate din beton-armat, Fabrica de materiale termoizolante (1972).
-Halta Varnita h.
-Ram. Selihostehnica
-Halta Severnaia h.
-Halta KM 1497 h.
-Halta Tighina-3 Se afla in satul Varnita, controlat de autoritatile de la Chisinau. A fost infiintata dupa 2004 (cand separatistii transnistreni au ocupat statiile Tighina-1 si Tighina-2), pentru a servi ca punct terminus pentru trenurile locale si suburbane Chisinau- Tighina, astfel incat acestea sa aibe ca punct final un teritoriu controlat de autoritatile de la Chisinau.
-Statia Tighina-2 Din 2004 este controlata de separatistii transnistreni. Statia a fost infiintata in 1879. Are instalatie CED si cca 8 linii. Aici opresc trenurile internationale Chisinau- Odessa si unul din trenurile Chisinau- Moscova. Statia deserveste si: Combinatul de panificatie, "Portul fluvial" Varnita, "Statia de masini de cale nr. 130".
-Ram. Tighina Este situata exact inaintea podului peste Nistru.
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 23 Iul 2019, 12:56 | |
| 5. Pe linia Tighina 2- Tighina 1- Cainari- Basarabeasca- Abaclia- Etulia CFM/UZ- Reni- Giurgiulesti CFM
-Statia Tighina-1 A fost infiintata in 1871. Are instalatie CED si cca 16 linii. Din 2004 este ocupa de separatistii transnistreni. Deserveste: depoul de locomotive si automotoare, un depozit de carburanti, Uzina constructoare de masini, Fabrica de conserve si zona industriala din municipiul Tighina ( Fabrica de ulei, Fabrica de articole din beton-armat, "Biotehnologia", "Combinatul de produse din carne", Uzina Moldavkabel (1958) , Uzina Tirotext).
-Halta Cuza-Voda h.
-Halta Combinatul de Matase h.
-Statia Hagimus
-Halta Chircaiesti h.
-Statia Causeni. Deserveste: Fabrica de conserve, "SA Seminte Agro", Baza de receptie a cerealelor si "Suvorov-Vin".
-Halta KM 37 h.
-Halta KM 30 h.
-Statia Zaim
-Halta Salcuta h.
-Halta Marianca h.
-Halta Coscalia h.
-Statia Cainari. Important nod feroviar. Instalatie CED. Aici sunt garate mai multe locomotive scoase din uz.
-Halta KM 63 h.
-Halta Carbuna h.
-Statia Zloti
-Halta KM 89 h.
-Statia Ciuflesti
-Halta Satu Nou h.
-Halta KM 98 h.
-Statia Cimislia. Se afla de fapt in satul Mihailovca.
-Halta Ivanovca h.
-Halta Iserlia h.
-Halta KM 111 h.
-Halta Carabuteni (Petrostal) h. Se afla pe teritoriul Ucrainei.
-Halta Chirujica h. Se afla pe teritoriul Ucrainei.
-Halta KM 121 h. Se afla pe teritoriul Ucrainei.
-Statia Basarabeasca Are instalatie CED. Cel mai mare nod feroviar din Republica Moldova, de unde se ramificau linii in 4 directii. Aici se afla si un depou de locomotive si o revizie de vagoane de Marfa.
-Halta KM 8 h.
-Statia Abaclia Nod feroviar.
-Halta KM 141 h.
-Statia Culma
-Halta Chiriet-Lunga h.
-Halta Joltai h.
-Halta Besighioz h.
-Statia Ceadar-Lunga Deserveste "oraselul" (centru raional) cu accelasi nume. Desrveste o fabrica de panificatie si un combinat de prelucrarea carnii.
-Halta KM 174 h.
-Statia Chiriutnea
-Halta Cazaclia h.
-Statia Taraclia Deserveste "oraselul" (centru raional) cu accelasi nume.
-Halta KM 200 h.
-Halta KM 208 h.
-Statia Bolgrad / Valul lui Traian Se afla pe teritoriul Ucrainei si deserveste orasul Bolgrad.
-Statia Greceni
-Statia Vulcanesti Deserveste "oraselul" (centru raional) cu accelasi nume.
-Halta KM 254 h.
-Halta KM 258 h.
-Statia Etulia CFM/UZ Statie de frontiera.
-Halta KM 267 h. Se afla pe teritoriul Ucrainei.
-Halta KM 269 h. Se afla pe teritoriul Ucrainei.
-Halta Frecatei h. Se afla pe teritoriul Ucrainei.
-Halta Limanul Dunarii h. Se afla pe teritoriul Ucrainei.
-Halta Vostok h. Se afla pe teritoriul Ucrainei.
-Halta Chirhan h. Se afla pe teritoriul Ucrainei.
-Statia Reni-Nalivnaia Se afla pe teritoriul Ucrainei. Deserveste portul fluvial Reni.
-Halta Reni-Port h. Se afla pe teritoriul Ucrainei.
-Statia Reni Se afla pe teritoriul Ucrainei.
-Halta KM 293 h. Se afla pe teritoriul Ucrainei.
-Statia de frontiera Giurgiulesti CFM A fost infiintata dupa 1991, din 2006 deserveste singurul port fluvial al Republicii Moldova.
-Statia de frontiera Galati Larga Grupa B CFR *Intre anii 1991- 1996 linia de cale ferata dintre statiile Giurgiulesti CFM si Galati Larga Grupa B CFR a fost transformata din linie de ecartament larg in linie incalecata cu 4 sine (atat pentru ecartament larg cat si pentru ecartament normal).
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 23 Iul 2019, 13:09 | |
| 6. Pe linia Abaclia- Comrat- Prut 1- Prut 2 CFM- Block Post KM 8- Falciu CFR
-Statia Abaclia Nod feroviar.
-Halta KM 6 h.
-Halta Cioc-Maidan h.
-Halta Bascalia h.
-Halta Ciucur-Mingir h.
-Statia Comrat. Se afla de fapt in localitatea Begeac. Deserveste: Fabrica de nutreturi combinate, Fabrica de produse din beton-armat, baza de productie a firmei "Onur".
-Halta Dezgingea h.
-Halta Cenac h.
-Halta Hartop h.
-Halta Baius h.
-Statia Iargara (Jargora)
-Halta KM 72 h.
-Halta Tigheci h.
-Halta Cuporani h.
-Halta Hanaseni h.
-Halta Tataresti h.
-Statia Prut-1 Se afla in localitatea Cania. De aici se ramifica o linie industriala pentru o fabrica de conserve (infiintata in 1967).
-Statia Prut-2 CFM Statie de frontiera. Se afla in "oraselul" (centru raional) Cantemir.
-Block Post KM 8 Locul de unde se ramifica linia spre Cahul.
-Statia Falciu CFR
*Intre anii 1991- 1996 linia dintre statiile Falciu CFR si Prut-2 CFM a fost transformata din linie de ecartament larg in linie incalecata cu 4 sine, atat pentru ecartament larg cat si pentru ecartament normal.
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 23 Iul 2019, 13:17 | |
| 7. Pe linia Block Post KM 8- Cahul- Giurgiulesti CFM
-Block Post KM 8 Locul de unde se ramifica linia spre Cahul.
-Halta Pereiesti h.
-Halta Stoianovca h.
-Halta Tiganca h.
-Halta Ghioltosu h.
-Halta Flamanda h.
-Halta Cotesti h.
-Halta Chircani h.
-Halta KM 26 h.
-Halta Cucoara h.
-Halta Zirnesti h.
-Statia Cahul.
*De remarcat ca intre Block Post KM 8 si Statia Cahul (pe o lungime de 40 km) , in 2014- 2015 deja nu mai ramasesera nici o alta statie si implicit nici un punct unde se puteau incrucisa trenurile!
-Statia Cahul
-Halta KM 44 h.
-Halta Carhana Veche h.
-Halta Pascani h.
-Halta Manta h.
-Halta Vadul lui Isac h.
-Statia Colibasi
-Halta Branza h.
-Halta Valeni h.
-Halta Slobozia-Prut h.
-Halta Caslita-Prut h.
-Statia Giurgiulesti CFM |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: CFM-Moldova | |
| |
| | | | CFM-Moldova | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |