Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+46
92Dragos
cristi ar
TVlad
marius_catalin84
didinul
bobi
mtk
DAS 2011
cfr500
NIKU24
bubu
Costin.B
Norbi
cristi CFR
c o r v i n
riciu
MariusM
get.
cardinal
TER200
sp59
alliens
Amiralul
ldh80
aris86
alinx3330
AndreiCFRbv
daniel_c
ciprian71
ets2oltromânia
raulberian
kristi kkk
Adirmvl
Katalyn
marius664
AeroX
Cipri Andrei Neculai
Vitosa
IonutCFR2009
alexmorph3us
Rarau
dan tm
Luna
Nesebar
Dr2005
Adrian78
50 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 62 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeSam Mai 04, 2019 2:39 pm

marius664 a scris:

Zici?...Atunci de ce conductele respective ocolesc Ucraina, .
Pentru ca Ucraina nu este intre Rusia si Germania, sau pentru ca proeuropenii ucraineni fura din conducte si nu platesc ?


Apropo, ma doare undeva de Ucraina, dar daca ne restituie Bugeacul Bucovina si Maramuresul, poate reconsider :p
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeSam Mai 04, 2019 3:25 pm

ldh80 a scris:
-In acest "master plan" , pe infrastructura feroviara, zona Moldovei este cea mai neglijata la linii considerate prioritare la modernizare/reconstructie!
Master Planul are la bază Reţeaua Trans-Europeană de Transport (TEN-T), aşa cum e aşa aprobată prin Regulamentul (UE) nr. 1315/2013. E destul de logic ca UE să aleagă linii importante pentru toată Uniunea, nu doar pentru o regiune.

ldh80 a scris:
 Daca mergeti in autogara "Vama Veche" din Iasi veti vedea ca sunt cca 10 curse de microbuze din Iasi spre localitati din Republica Moldova (Chisinau, Balti, Edinet, Orhei, etc) si toate acele microbuze circula pline!
10 microbuze x 25 locuri pe microbuz (să presupunem că sunt Mercedes Vario de 25 locuri, nu Iveco Daily de 15) = 250 călători. Adică echivalentul a 2 Desiro pline. Doar că ăştia nu merg toţi în acelaşi loc, ci se împart printre mai multe localităţi. Nu ar fi rentabil un tren, mai ales că el ar trebui să plece din Socola (deci de la mama cucului) şi ar pierde lejer 2 ore în frontieră cu controlul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeSam Mai 04, 2019 4:07 pm

Bre nu contează, făceți-i și lui linie de 160 să admire pe repede înainte sărăcia din estul moldovei noastre  Very Happy
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeSam Mai 04, 2019 10:52 pm

Tocmai aia e, poate daca ar fi o linie de 160, ar mai ajuta la eliminarea saraciei, care nu prevesteste nimic bun.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeDum Mai 05, 2019 1:36 am

ldh80 a scris:


Insa se pot obtine fonduri din alte surse: imprumuturi bancare, imprumuturi de la FMI, etc! Totul este sa se vrea!
Bine ca nu esti director ca ne duceam pe copca.FMI nu poate aloca imprumuturi unei societati a unui stat, scopul FMI e altul, daca nu aveai bagata in capsor doctrina comunista de la scoala stiai lucrul asta...Imprumuturile bancare trebuie garantate cu ceva, iar in momentul de fata CFR nu prea mai are credibilitate in fata bancilor, din varii motive. Plus ca CFR nu poate garanta sau ipoteca ce are mai de pret, infrastructura...Totul e sa ai bani, nu numai sa vrei...si sa furi mai putin...

Poate daca ai fi director la CFR(Doamne Fereste ) si ai avea cifrele astea:
Bucuresti-Iasi 406 km parcursi in 06h35min
Bucuresti-Suceava 448km parcursi in 06h24min
Bucuresti-Caransebes 435 km parcursi in 07h37min
Galati-Vaslui 187 km parcursi in 03h3min
Bucuresti Nord-Slatina 189 km parcursi in 03h39min

unde se vede ca Moldova sta mai bine la timpii de mers... unde ai baga prima data banii???
Sus In jos
AndreiCFRbv

AndreiCFRbv


Numarul mesajelor : 171
Varsta : 25
Localizare : Brasov
Reputatie : 4273
Data de inscriere : 01/09/2013

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeDum Mai 05, 2019 2:41 pm

In moldova se merge relativ decent acum, multe restrictii au disparut si se cam circula cu 70-80-100km/h constant, din pacate nu putem vorbi despre acelasi lucru si in restul tarii...
Sus In jos
http://www.railnet.ro
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeDum Mai 05, 2019 5:22 pm

cardinal a scris:
Tocmai aia e, poate daca ar fi o linie de 160, ar mai ajuta la eliminarea saraciei, care nu prevesteste nimic bun.

E vorba de un cerc vicios: de ce credeti ca nu vin investitori in zona de est a Moldovei in general si in judetul Vaslui in special ? Ca nu exista infrastructura feroviara si rutiera moderna pe care sa-si poata transporta rapid marfurile! Dar pe de alta parte nu facem infrastructura moderna acolo ca nu sunt investitori si implicit activitate de productie industriala!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeDum Mai 05, 2019 5:48 pm

ldh80 a scris:
cardinal a scris:
Tocmai aia e, poate daca ar fi o linie de 160, ar mai ajuta la eliminarea saraciei, care nu prevesteste nimic bun.

E vorba de un cerc vicios: de ce credeti ca nu vin investitori in zona de est a Moldovei in general si in judetul Vaslui in special ? Ca nu exista infrastructura feroviara si rutiera moderna pe care sa-si poata transporta rapid marfurile! Dar pe de alta parte nu facem infrastructura moderna acolo ca nu sunt investitori si implicit activitate de productie industriala!

Eu zic sa ii intrebi pe aia de conduc judetul de 30 de ani de ale Buzatu care e plin de bani din postura de bugetar
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeDum Mai 05, 2019 6:19 pm

marius664 a scris:
Bucuresti Nord-Slatina 189 km parcursi in 03h39min
Aici mai e si rebrusarea in Pitesti.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeDum Mai 05, 2019 7:03 pm

ldh80 a scris:


E vorba de un cerc vicios: de ce credeti ca nu vin investitori in zona de est a Moldovei in general si in judetul Vaslui in special ? Ca nu exista infrastructura feroviara si rutiera moderna pe care sa-si poata transporta rapid marfurile! Dar pe de alta parte nu facem infrastructura moderna acolo ca nu sunt investitori si implicit activitate de productie industriala!
Pai si unde vin investitorii? Sau mai bine zis unde in tara este infrastructura moderna? Crezi ca restul tarii are TGV si Moldova a ramas de caruta? Tocmai ce am dat exemplele alea mai sus...

cardinal a scris:
[
Aici mai e si rebrusarea in Pitesti.

Trenul luat in calcul de mine este un Desiro care sta vreo 5-7 minute in Pitesti.Crezi ca-s relevante alea 5 minute?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeDum Mai 05, 2019 11:17 pm

http://www.tion.ro/sucursala-regionala-cf-timisoara-divizia-trafic-angajeaza-personal-calificat-in-meseria-de-impiegat-de-miscare-cfr/2240953
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeLun Mai 06, 2019 7:27 pm

https://clubferoviar.ro/trenurile-pot-circula-cu-peste-200-km-h-in-polonia-conform-unei-noi-legi/
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeLun Mai 06, 2019 7:34 pm

E vorba doar de aspectul legislativ. Dar probabil se vor apuca şi de linii de mare viteză în viitorul apropiat.
Modificarea legislativă - cu includerea ERTMS/ETCS în instrucţii - se va face şi la noi probabil la anul, doar că noi mai avem mult până la linii de mare viteză.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeLun Mai 06, 2019 8:32 pm

Dr2005 a scris:
E vorba doar de aspectul legislativ. Dar probabil se vor apuca şi de linii de mare viteză în viitorul apropiat.
Modificarea legislativă - cu includerea ERTMS/ETCS în instrucţii - se va face şi la noi probabil la anul, doar că noi mai avem mult până la linii de mare viteză.

Au CMK care suporta 250km/h si circula Pendolino cu 200
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitimeMar Mai 07, 2019 10:57 pm

https://www.cotidianul.ro/pierderi-uriase-programate-la-cfr/
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 57 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 57 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 62 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: