|
| Revista presei | |
|
+4692Dragos cristi ar TVlad marius_catalin84 didinul bobi mtk DAS 2011 cfr500 NIKU24 bubu Costin.B Norbi cristi CFR c o r v i n riciu MariusM get. cardinal TER200 sp59 alliens Amiralul ldh80 aris86 alinx3330 AndreiCFRbv daniel_c ciprian71 ets2oltromânia raulberian kristi kkk Adirmvl Katalyn marius664 AeroX Cipri Andrei Neculai Vitosa IonutCFR2009 alexmorph3us Rarau dan tm Luna Nesebar Dr2005 Adrian78 50 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
amarieistef
Numarul mesajelor : 2 Reputatie : 2120 Data de inscriere : 04/02/2019
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Mai 2019, 12:27 | |
| - Vitosa a scris:
- https://www.dezvaluirea.ro/fratia-baronilor-cfr-calatorii-lui-axinia-tepuiti-de-firma-lui-anchidin/?fbclid=IwAR3pK9c2jX78YfxSx_XR5yORbEdDIb0vgxgnrKFxzfHGHObmr51x20_3D4A
Abia in luna aprilie 2018, CFR Calatori prin intermediul unui executor judecatoresc se adreseaza instantei solicitand executarea silita a Ferotrans. Conform unor surse din cauza penalitatilor de intarziere calculate, se adunase un debit de 10 miliarde lei vechi. Aceleasi surse arata ca banii nu au fost recuperati nici pana astazi si s-a pus doar un sechestru pe un vagon ruginit garat undeva la Pascani la una din firmele lui Gruia Stoica, magnat judecat la Tribunalul Iasi pentru frauda fiscala, partener de afaceri cu Anchidin. astia de la gfr si-au bagat coada peste tot!!! |
| | | amarieistef
Numarul mesajelor : 2 Reputatie : 2120 Data de inscriere : 04/02/2019
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Mai 2019, 12:31 | |
| - Vitosa a scris:
- Dr2005 a scris:
Cred că dl. Axinia nu cunoaşte configuraţia terenului. Partea stângă (mă rog, dreaptă ar fi, că Cal. Griviţei începe din centru, nu dinspre Bucureştii - Noi) adăposteşte o magistrală de apă, una de termoficare, o canalizare şi o magistrală de metrou. Nu prea e posibil să lărgeşti în partea aia. Iar terenul expropriat pentru metrou probabil e domeniu public al statului, în concesiunea Metrorex, nu al Primăriei Generale, deci e necesară o lege (da, lege, cu Parlament & shit) pentru transfer. Apoi, dacă pui grinzi metalice (ceea ce, într-adevăr, ar fi o soluţie mai bună) mai lungi, va trebui să le forezi piloni la extremitatea propusă pentru noua margine a pasajului. Ceea ce nu prea e posibil, din motivele enunţate în paragraful anterior. D-l Axinia...un politruc așa cum este și d-l Cuc, care vor numai să dea bine la televizor, dar în realitate nu sunt interesați de modomeniile strategice ale dezvoltării infrastructurii de transport a României. Și ca ei doi mulți alții. Și tot d-l Axinia impune regionalelor ridicarea restricțiilor fără să le dea posibilitatea achiziției materialelor necesare, utilajelor și forței de muncă. Mișto, nu?
Altceva mai vreau să-ți arăt https://www.dezvaluirea.ro/jaf-la-regionala-cfr-iasi-compania-capusata-de-neamurile-directorului-pipa_a/ La minister se cunosc mârșăviile astea? Ei bine, abia atunci când vom scăpa de oameni ca ei, de cumetrii nepotisme și sindicaliști, abia atunci putem aspira la un CFR occidental. pe astia nu ii opreste nimeni!!!! si-au innodat cozile unii cu altii si se pare ca sunt de neoprit!! ce s-ar putea face? idei?? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Mai 2019, 13:20 | |
| TRAINOSE has cut more than one hour off the journey time between Greece’s two largest cities, Athens and Thessaloniki, following the introduction of a new timetable on May 20.
Trainose has accelerated Athens -Thessaloniki services following the completion of electrification.
The fastest train between Athens and Thessaloniki now takes 4h 10min for the 502km trip compared with 5h 23min previously, while the remaining four daily trains take 4h 23min compared with 5h 28min.
The acceleration has been possible by the completion of a two-decade long project to upgrade and electrify the principal rail artery in Greece.
New alignment The project includes a new 106km double-track alignment between Tithorea and Domokos, replacing a 122km single-track line which suffered from steep gradients and sharp curves. The €1.8bn line has a design speed of 200km/h and includes new stations at Molos and Agios Stefanos.
The Athens – Thessaloniki line is electrified at 25kV ac 50Hz and equipped with ETCS Level 1 throughout. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Mai 2019, 14:22 | |
| https://clubferoviar.ro/podul-constanta-va-fi-reabilitat/
Iarasi no comment... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 23 Mai 2019, 15:46 | |
| S-au kkt in ele investitii din 2017 incoace toti banii bagati in pensii si salarii
https://adevarul.ro/economie/stiri-economice/inaugurare-de-fatada-lucrarilor-drumul-expres-craiova-pitesti-utilajele-fost-mutate-plecarea-dragnea-1_5ce64e48445219c57ef31266/index.html?fbclid=IwAR0uWqdcpmGBMWd7xx5odKQt8VwGIgcCeMaj98_JR11lGy2Y-dSfEOfVY1A |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 23 Mai 2019, 15:50 | |
| Ce lucrare e aia fără indicatori, fără exproprieri, fără filă de buget? _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 23 Mai 2019, 21:07 | |
| https://clubferoviar.ro/trenuri-mai-rapide-spre-craiova/
Cred ca este exagerata analiza lor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 24 Mai 2019, 00:21 | |
| De unde au scos ei 10 minute la intrarea în Gara de Nord? Gara de Nord e staţie înfundată, ceea ce înseamnă 2 chestii: 1) că faci eficacitate la Chitila (ultima staţie înaintea staţiei înfundate) 2) că intri cu 30 km/h în Gara de Nord, deci de la semnalul de intrare până la peron mergi cu 30 km/h. Asta înseamnă cam 1,5 km, grosier aproximat la vreo 3 minute, nicidecum 10. Hai să zicem că acum faci 5 că treci cu 15 la oră pe unele abateri. De la 5 minute la 10 minute e cale lungă. Nu mai zic de sensul de ieşire, unde după ce treci de macaz îi dai cu VS (120 spre Ploieşti, 80 spre Constanţa şi 80 spre Craiova că ai un macaz de viteză sporită în abatere între M1000 şi M900). La cât de scurte sunt trenurile noastre, într-un minut ai trecut de zona de macazuri. Pe Bucureşti - Craiova deja s-au câştigat vreo 10 - 12 minute din circulaţia pe 2 fire pe Grădinari - Chiajna. Practic, în loc de 50 - 60 minute, poţi să scoţi 38 - 40 lejer. Şi dacă iei în calcul şi tonajul mai mic şi procentul de masă frânată mai mare mai poţi să mai tai lejer încă 5 minute dacă nu prinzi vreun macaz pe abatere. Dovadă că până şi 1522 a ajuns azi cu 9 minute mai devreme în Gara de Nord, deşi trenul ăsta era campion la întârzieri. Practic, doar din această manevră s-ar putea tăia 15 minute din timpul de parcurs al tuturor IR-urilor de pe ruta asta, ceea ce înseamnă că un tren mai sprinten ar putea scoate undeva la 2h58min. Dacă mai scoţi şi din restricţii, probabil ajungi la 2:45. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 24 Mai 2019, 10:26 | |
| Dragos in statii infundate si de frontiera intri cu 15km/h Problema la gard de nord e ca are prea multe dublejonctiuni si toate cu restrictie deci avantajul sesizabil ar fi numai la plecarea trenurilor din GdN Am vazut pe M900 au inceput ceva lucrari cu Wiebe de refacerea unor linii directe si ridicarea vitezelor de la 30 km/h la VS |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 24 Mai 2019, 11:02 | |
| Deci se va intra cu 15km/h în loc de 10 km/h şi se va ieşi cu 30 km/h în loc de 15 km/h... mamă cât timp se câştigă Totuşi, băieţii lucrează noapte de noapte la înlocuit aparate de cale, doar că acestea sunt pe traverse de lemn şi din şină de tip 49, deci oricum nu au cine ştie ce performanţe tehnice (fiind staţie înfundată, nici nu ar fi nevoie de macazuri de viteză sporită). Macazul de viteză sporită spre M900 mai are restricţie? Parcă el era de 80 şi se ataca cu 70 pe abatere. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Mai 2019, 15:35 | |
| @Dr2005 70 de la Nord la racordarea Pajura (nu 80), si tot cu 70 acel macaz de care spui tu.
https://www.jurnalistii.ro/salariile-feroviarilor-vor-fi-cu-mult-mai-mici-decat-salariile-din-sistemul-bugetar-interviu-cu-iulica-mantescu-sindicalist/?fbclid=IwAR1a_s-bJEMUkgPzcYZ3tNRXYldqpf3xYH6zgc18uzU83hCpOjW2qBquapQ Nici cu Iulica Mantescu nu mi-e rusine..., dar altceva doresc sa scot in evidenta.
Ce şanse mai are, în opinia dumneavoastră reorganizarea companiilor feroviare în holding? Este această soluţie o metodă sigură de salvare de la faliment?
Modelul de reorganizare a sistemului feroviar promovat de Traian Băsescu în 1998 s-a dovedit a fi dezastruos şi falimentar pentru calea ferată. Căile ferate moderne europene funcţionează în sistem integrat tip holding (Germania, Franţa, Spania, Polonia).
Implementarea unei astfel de soluţii la CFR, cu revenirea filialelor înapoi în societăţile de la care provin, ar simplifica structura de conducere a sistemului, ar elimina plata TVA între societăţi, rămânând mai multe fonduri pentru modernizare/dezvoltare. De asemenea, ar putea fi accesate mai uşor fondurile europene disponibile pentru modernizarea infrastructurii feroviare şi pentru material rulant.
Care sunt cauzele pentru care investiţiile de la calea ferată întârzie în ciuda unui PR agresiv al ministrului Răzvan Cuc?
Pentru investiţiile în calea ferată este nevoie de voinţă politică. Federaţia Mecanicilor de Locomotivă solicită de mult ca investiţiile în infrastructura feroviară să fie cel puţin la nivelul celor din infrastructura rutieră, aşa cum prevăd şi reglementările europene.
Trebuie schimbată legislaţia achiziţiilor asigurându-se scurtarea termenelor de contestare, este nevoie de implicarea Guvernului în repartizarea corectă a fondurilor destinate infrastructurilor de transport terestru, de asemenea trebuie concepute bugete de venituri şi cheltuieli multi-anuale pentru a putea derula proiecte mari de investiţii.
Ce se întamplă cu parcul de locomotive şi vagoane care se împuţinează de la un an la altul, astfel încât falimentul să pară greu de evitat?
De vină a fost politica deficitară cu privire la întreţinerea şi repararea parcului de material rulant (locomotive şi vagoane). Începând cu anul 2011, datorită tăierii capitolului de alocaţii bugetare pentru investiţii în material rulant (achiziţii noi sau reparaţii majore ale materialului rulant), investiţii care sunt în sarcina statului roman, starea parcului de material rulant s-a degradat continuu.
Lipsa acestor fonduri a făcut ca şi materialul rulant existent neîntreţinut să nu mi poată fi folosit în momentul în care n-a mai corespuns din punct de vedere al reglementărilor de siguranţă. În prezent, există un program de modernizare care ar trebui implementat de urgenţă.
Nou înfiinţata Autoritate pentru Reformă Feroviară (în anul 2016 ) nu a reuşit să facă achiziţii de material rulant nou cu toate că exista bani asiguraţi prin fonduri europene, sperăm ca până la sfârţitul anului 2019 să reuşească să îndeplinească programul de achiziţionare de trenuri electrice. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Mai 2019, 21:50 | |
| România ar putea avea prima cale ferată modernizată de turci, după ce Curtea de Apel Bucureşti a respins miercuri contestaţia grecilor de la Aktor la licitaţia pentru modernizarea a 28 de kilometri de cale ferată între localitățile Apața și Cața, de pe tronsonul Brașov – Sighișoara. sursa https://clubferoviar.ro/cale-ferata-modernizata-de-turci/?fbclid=IwAR1boq-k8ZsbCv28HxgIO8MyXjhJwBxih6bpKNMwAu2NZDU2TFJ9ny0Kv2c
Calea Ferată din Moldova (CFM) face pregătiri intense pentru sezonul estival, iar directorul general a fost în inspecție. sursa https://clubferoviar.ro/sezonul-estival/?fbclid=IwAR2yWjWTo-45KJK8ypj1NDMI_mH-HHzRVAaA0auRHpolhpeKh6Zzq101sj0 Al nostru si-o misca si el hoitul din birou ? |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Mai 2019, 22:33 | |
| Pai daca isi anunta vizita cu 2 saptamani inainte tot degeaba ca le va gasi pe toate roze...sa vina inopinant sa vada cum se mananca trasportul feroviar in Romania... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 26 Mai 2019, 13:20 | |
| https://www.cotidianul.ro/calin-mitica-un-profitor-cfr/?fbclid=IwAR3MIM8gn-W3-NvgGxVvo0z_paWhYHP681O4w5S2sPu7PmtcyAwJOnN7f6M Tot ce-a fost privatizare la CFR a fost jaf la drumul mare! Datorita piratului chior, Statul Roman este la mana acestor clanuri. Cand CFR Marfa si Calatori vor vor sa repare locomotive si vagoane e santajat la pret de cel putin 4-5 ori mai mult, costa mai mult ca unul nou, si se vede lipsa de vagoane care datorita preturilor exagerate nu se repara. Cine oare le-a transferat fabricile de material rulant acestor clanuri??? Ce-au facut institutiile Statului??? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 26 Mai 2019, 23:35 | |
| Societăţile alea de material rulant nu au fost niciodată ale CFR! Înţeleg că ai ceva cu Băsescu, da' totuşi... Comunismul a căzut în 1989, să-l lăsăm să moară în pace. Ce naibii să mai facă statul român cu societăţi care pe atunci aveau un singur client - şi ăla o firmă de stat care nu e în faliment doar pentru că nu are nimeni curaj să o bage? Toată industria ar fi trebuit privatizată sau închisă până în 2000, inclusiv Oltchim, CET-urile şi alţi mastodonţi care acum nu sunt lăsaţi să moară pe motive sociale (să arzi cărbune prost, doar ca să ţii Valea Jiului pe care niciun guvern nu a fost în stare să o revitalizeze; mai dai şi o pâine la CFR Marfă pentru transport) sau aşa-zis strategice, cu câteva mici excepţii (adică Centrala de la Cernavodă şi întreprinderile de tehnică militară).
Toate aceste ,,clanuri" lucrează la greu vagoane pentru export, contractele cu CFR Călători sunt doar de umplutură, când nu sunt alte comenzi. Iar muncă patriotică nu face nimeni, vagoane gratis sau la barter - vagoane contra autorizaţii de călătorie pentru personalul firmei reparatoare - nu mai face nimeni în secolul 21. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |