Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+46
92Dragos
cristi ar
TVlad
marius_catalin84
didinul
bobi
mtk
DAS 2011
cfr500
NIKU24
bubu
Costin.B
Norbi
cristi CFR
c o r v i n
riciu
MariusM
get.
cardinal
TER200
sp59
alliens
Amiralul
ldh80
aris86
alinx3330
AndreiCFRbv
daniel_c
ciprian71
ets2oltromânia
raulberian
kristi kkk
Adirmvl
Katalyn
marius664
AeroX
Cipri Andrei Neculai
Vitosa
IonutCFR2009
alexmorph3us
Rarau
dan tm
Luna
Nesebar
Dr2005
Adrian78
50 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 55 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeVin 15 Mar 2019, 21:37

Katalyn a scris:
Suburban cum s-ar traduce la CFR Calatori doar Buc-Ploiesti/Câmpina sau si mai mult ?

Dar regim regional cam cat ar insemna in km ? Buc-Brasov/CTA? Buc-Galati? Buc-Craiova?

Rame noi de 160 km/h cu capacitate de 200-250 locuri nu poate fi decat ceva scurt gen 4 vagoane exact Hyperioanele sau Desiro Electric de la BDZ. Ce se mai fabrica prin Europa care sa aiba 200-250 locuri si viteza 160 km/h si ieftin incat sa poata cumpara ai nostri ? Ce modele de rame electrice?

Rame electrice produc CAF Talgo Siemens Bombardier Skoda Koncar Pesa Newag Stadler
Sus In jos
AndreiCFRbv

AndreiCFRbv


Numarul mesajelor : 171
Varsta : 25
Localizare : Brasov
Reputatie : 4274
Data de inscriere : 01/09/2013

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeVin 15 Mar 2019, 22:33

De maine revin niste Tatre la traseu asa ca cine s-a bucurat prea devreme si-a cam luat teapa Laughing
Si sincer prefer sa merg cu o vechitura pe 47 decat cu autobuzul 385 care sta blocat in trafic.
Sus In jos
http://www.railnet.ro
marius_catalin84
V.I.P Member
V.I.P Member
marius_catalin84


Numarul mesajelor : 579
Reputatie : 6194
Data de inscriere : 23/08/2009

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeSam 16 Mar 2019, 18:18

aris86 a scris:
Tramvai tatra proaspăt renovat la URAC e bun de casat acum.


Revista presei - Pagina 44 Tram
Au uitat sa stranga niste suruburi;doar atat !
affraid affraid affraid affraid tongue tongue tongue
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeSam 16 Mar 2019, 23:55

Acea roată nu are şuruburi, bandajul se strânge pe obadă cu o piuliţă mare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AndreiCFRbv

AndreiCFRbv


Numarul mesajelor : 171
Varsta : 25
Localizare : Brasov
Reputatie : 4274
Data de inscriere : 01/09/2013

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeDum 17 Mar 2019, 00:13

Totusi se vede ca acolo nu s-a rupt nimic si pur si simplu acea piulita nu a fost stransa cum trebuie, probabil cu intentia sa gaseasca un motiv sa scape mai repede de tatre fara sa fie inlocuite cu nimic...
Sus In jos
http://www.railnet.ro
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeDum 17 Mar 2019, 02:53

Retragerea Tatrelor se încearcă din 2017... până acum s-a reuşit o mare bătăie de joc faţă de călători, prin renunţarea la cuplurile de Tatre în 2017 după nişte cabluri topite la un boghiu motor. Bonus, au mai venit şi cei de la ISU care, deşi nu mai era nimeni în tramvai, deşi nu se observa flacără şi nici fum, au spart cu topoarele geamurile vagonului ca să caute incendiul. Flama electrică (măricică, ce-i drept, dar cu o durată de vreo 10 secunde) a fost filmată de cineva care aştepta tramvaiul în staţia de pe sens opus.
De atunci s-a încercat reactivarea unor V3A-93-uri care, surpriză, nu au făcut faţă şi au crăpat din nou (sunt vreo 50 la gard, unele de 4 - 5 ani). Apropo, două V3A-uri (unul produs de Faur şi un bidirecţional) s-au prăjit mult mai bine (incendiu la contactoare, rezistenţe şi cabluri de forţă) şi nu s-a făcut atâta tam-tam, ba chiar s-au muşamalizat frumos evenimentele, pentru că nu retragerea V3A-urilor e scopul actualei administraţii.
Adăugăm la indiferenţă şi lipsa dispecerizării la capătul de linie de la Depoul Militari, care face ca, dimineaţa, să stai câte 20 de minute după un tramvai, că vatmanii de Giurgiului nu vor să stea după ăia de Militari, iar cei de Alexandria abia se târăsc.

Astăzi nu a ieşit nicio Tatră la traseu, dar s-au preluat toate turele Militariului din 25 de către Giurgiului şi Alexandria, în vreme ce pe 8 a fost un singur vagon de Militari. Astfel, 35, 44 şi 47 s-au deservit cu vagoanele disponibile ale Militariului (Bucururi şi V3A-93). Să vedem de luni ce va ieşi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeDum 17 Mar 2019, 12:21

Cum adica aia de Militari nu stau dupa ăia de Giugiului si aia de Alexa driei dupa ai Giurgiului? Nu e aceeasi firmă aceleasi reguli?


Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeDum 17 Mar 2019, 18:23

Grupul de inginerie ceh Škoda Transportation a depus o plângere împotriva competiției capitalei românești București pentru achiziționarea a sute de tramvaie. Este cel mai mare contract de tramvai din România, estimat la 180 de milioane de euro, adică peste 4,6 miliarde de coroane. Producătorul Plzensky se plânge de lipsa de timp pentru traducerea documentației tehnice.
Zdroj: https://www.denik.cz/ekonomika/plzenska-skoda-napadla-obri-tramvajovy-tendr-bukuresti-nemela-cas-na-preklad-20190314.html?fbclid=IwAR0kKzJQ3JBeGaasRgP7zOROWv6xHKXdFzQSWXcwj2fxoXfO6r6iMPaecg8

https://www.denik.cz/ekonomika/plzenska-skoda-napadla-obri-tramvajovy-tendr-bukuresti-nemela-cas-na-preklad-20190314.html?fbclid=IwAR0kKzJQ3JBeGaasRgP7zOROWv6xHKXdFzQSWXcwj2fxoXfO6r6iMPaecg8
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeDum 17 Mar 2019, 19:17

Vitosa a scris:
Dintre cele 3 hârburi cum le spui tu nu au circulat nicio zi toate trei ci numai două, și toate trei au fost autorizate de către AFER-ul din România, inclusiv instalațiile de induși și SIFA, și au fost limitate la vmax 140 km/h. Niciun material rulant indiferent că este din patrimoniul CFR sau din afara țării, nici pentru testări nu iese la drum fără aprobare AFER România. Pentru orice mișcă pe CF se ia aprobare AFER nicidecum minciunile tale precum că automotoarele IC2 circulă doar in baza actului emis în Danemarca ! Ok, de acord cu tine că danezi nu le-au aruncat de bune dar tu mai uită-te și prin ograda CFR Călători unde și aici sunt rebuturi cu nemiluita și ies zilnic la drum crapă le repară (cârpesc) ies la drum tot in acea zi iar crapă iar intervin la ele și din nou ies la drum...
Tu ai auzit cumva de Directiva 34/2002? "Autorizarea" de care zici tu se face pe baza documentelor cu care vin automotoarele din afară, că vin din UE. Şi ele se înscriu în Certificatul de Siguranţă Partea B şi atât, nu se face niciun test, pentru că un NoBo şi-a asumat că a efectuat toate testele.
Toată certificarea de conformitate (cu excepţia DSV-ului şi INDUSI-ului care sunt montate aici şi care sunt certificate ele însele, nu trenul pe care sunt puse, că sunt elemente constitutive de interoperabilitate) este făcută de un organism notificat (NoBo) din afară, deci nu de ONFR. ASFR nici nu poate interveni dacă se vine cu certificat de la un NoBo extern din lista NANDO! Pentru că orice NoBo din lista aia are dreptul să emită astfel de certificate... dacă o face bine sau rău, e treaba statului care l-a notificat. Noi în România avem un singur NoBo în lista NANDO, mai avem unul respins anul trecut şi unul care urmează a fi evaluat anul acesta. Dar, după cum am spus, toate NoBo-urile din UE au aceeaşi putere, un certificat dat de unul din ele e recunoscut de toate autorităţile de siguranţă.

Ante 2011 s-au luat 120 de Desiro, s-au luat ADH-uri, s-au luat sute de vagoane, s-au modernizat alte sute, la care adăugăm modernizări de locomotive şi de automotoare. Cam 90% din tot ce circulă acum e cumpărat sau modernizat în perioada aia.

Vitosa a scris:
IC2 e peste ce are CFR la capitolul automotoare.
O să fiu de acord cu asta când o să văd IC2 circulând prin Austria, Germania sau, măcar, Bulgaria. Că Desiro găsim pe acolo.

-----
Te-aş ruga să încetezi cu calomniile şi cu atacurile la persoană. Pentru acuzaţiile aduse Ministerului Transporturilor nu e treaba mea să mă cert cu tine, există alţi oameni care se ocupă de asta (ce faci tu se numeşte insultă şi calomnie, s-ar putea să fie caz penal), dar atacurile la persoana mea nu vor rămâne nepedepsite. Consider-o un avertisment, deşi nu eşti la prima abatere. Data viitoare s-ar putea să iei o pauză mai mare de la postat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeDum 17 Mar 2019, 19:27

dan tm a scris:
Cum adica aia de Militari nu stau dupa ăia de Giugiului si aia de Alexa driei dupa ai Giurgiului? Nu e aceeasi firmă aceleasi reguli?
Dacă nu ţi se înţeleg şefii de depou între ei, nu ţi se vor înţelege nici vatmanii. Tatrele au acceleraţie şi frână mai bună, prin urmare scot timpi mai buni pe traseu. Alexandria are V3A produse de Faur care sunt mai greoaie, iar vatmanii de acolo oricum nu se grăbesc. Cei de Giurgiului nu-i suportă pe ăia de Militari, până în 2017 când erau doar două vagoane de Giurgiului pe 25, mereu erau la 1 minut unul de altul şi apoi 15 minute pauză.

Adrian78 a scris:
Grupul de inginerie ceh Škoda Transportation a depus o plângere împotriva competiției capitalei românești București pentru achiziționarea a sute de tramvaie.
Au renunţat: https://www.economica.net/tramvaie-noi-in-bucuresti-cehii-de-la-skoda-au-renuntat-la-contestatie-azi-se-deschid-ofertele_166160.html

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeLun 18 Mar 2019, 18:11

https://www.cotidianul.ro/calin-mitica-un-profitor-cfr/
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeLun 18 Mar 2019, 18:41

Multa lume s-a retras si multi nu posteaza din cauza unei persoane care in mintea lui crede ca el "stie tot". Daca x zice ceva imediat apare aceasta persoana care raspunde dupa cum ii convione lui si chipurile dar si a intrat in capul altor persoane care acum il venereaza si zic ca el stie tot dar de fapt nu este asa si nu stie mai nimic, doar da impresia ca stie dar totul e in mintea lui ca el vrea intr-un fel si adapteaza totul asa cum ii convine lui si pentru ca x si y il considera "Dumnezeu" feroviar ca a reusit sa spele creierii anumitor persoane am ajuns la faza ca pleaca lumea si nu se mai posteaza mai nimic interesant, doar anumite stiri si balariile celui ce se crede a tot stiutor.

La urma urmei nu stiu de ce ma mai agit ca oricum nu castig nimic de pe aici, lasam asa sa plece lumea care chiar are habar de calea ferata si sa ramana cei ce imbratiseaza toate mortaciunile si cei ce se impotrivesc modernizarii si evolutiei. De asta suntem si unde suntem ca tara si ca tot ca cei care chiar au vrut sa faca ceva si nu au putut au plecat iar aici au ramas cei ce viseaza cai verzi si cei ce nu pun la suflet si au devenit nepasatori la tot ce se intampla, este o vorba "sa faca bors" adica cei ce nu mai vor sa se implice si nu ii mai deranjeaza nimic, ii intereseaza doar de ei sa le fie lor bine ii lasa pe cei ce au impresia ca stiu si se bat cu pumnii in piept ca fac si dreg sa se afirme.

Ca fapt divers unde si pe ce linie au iesit mortaciunile tatriste inapoi? Poate nu am vazut eu dar din ce am auzit si eu nu au iesit inapoi(a iesit doar ioeri una ca aveau nevoie dar toata lumea de la Militari se scolarizeaza pentru V3A) si nici nu le mai scot, doar pentru taiat bucata cu bucata la fier vechi, doar asa sa mai iasa din depou, unde e acea persoana care era asa fericita ca ies inapoi mortaciunile? AAAA ca asa vroia x si y, uite ca lumea nu traieste in trecut si vechiturile nu tin de foame, daca nemtii, austriecii, si alte popoare din vest imbratisau asa mult vechiturile nu ajungeau unde sunt acum dar ei mereu au exploatat cat au exploatat un lucru si apoi la aruncat, il schimba cu altceva nou si modern si performant, noi nu, noi pana nu cade nu moare definitiv tragem de un lucru, asa nu o sa evoluam si nu vom face niciodata nimic. Degeaba ne uitam ca "aia" au si sunt cu mult in fata noastra, da dar aia cei ce stiu ce vor de la viata muncesc si stiu pentru ce lupta, noi imbratisam toate vechiturile si toate ruinele si zicem vai dar cum sa le aruncam, sunt bune.
Neamtul schimba masina la maxim 10 ani, noi folosim o masina pana pica pe strada asa ca nu are rost, suntem .............. vai de noi la tot!

_________________
595423Revista presei - Pagina 44 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 44 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 44 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeMar 19 Mar 2019, 22:47

Primăria Municipiului Bucureşti a lansat licitaţia pentru achiziţia a 100 de autobuze electrice. Valoarea contractului se ridică la circa 47 de milioane de euro, fără TVA. Autobuzele ar urma să fie livrate în cel mult 20 de luni de la semnarea contractului.

Autoritățile de la București vor să folosească fondurile europene pentru a cumpăra autobuze 100% electrice.
Primăria Capitalei a lansat o licitație pentru achiziția a 100 de autobuze electrice, contractul fiind estimat la 47 de milioane de euro, fără TVA, valoare ce include și stațiile de încărcare.

Autobuzele electrice noi vor avea 12 metri, propulsie 100% electrică, podea coborâtă pe toată lungimea, trei uşi şi aer condiţionat pentru călători, conform caietului de sarcini citat de economica.net.

Cele 100 de autobuze ar urma să fie livrate în decursul a 20 de luni de la semnarea contractului. De asemenea, firma câștigătoare va trebui să asigure activitățile de service și remediere a defecțiunilor, precum și livrarea consumabilelor în perioada de garanție.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 27 mai 2019, conform anunţului publicat marţi pe platforma de achiziţii publice SICAP.

Via Economica.net
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeMier 20 Mar 2019, 00:54

Kapпaтй a scris:
Multa lume s-a retras si multi nu posteaza din cauza unei persoane care in mintea lui crede ca el "stie tot". Daca x zice ceva imediat apare aceasta persoana care raspunde dupa cum ii convione lui si chipurile dar si a intrat in capul altor persoane care acum il venereaza si zic ca el stie tot dar de fapt nu este asa si nu stie mai nimic, doar da impresia ca stie dar totul e in mintea lui ca el vrea intr-un fel si adapteaza totul asa cum ii convine lui si pentru ca x si y il considera "Dumnezeu" feroviar ca a reusit sa spele creierii anumitor persoane am ajuns la faza ca pleaca lumea si nu se mai posteaza mai nimic interesant, doar anumite stiri si balariile celui ce se crede a tot stiutor.
Îmi place că te autodescrii. Dar, sincer, cred că lumea te cunoaşte şi fără să-ţi faci introducerea asta, care, pe cât de drăguţă e, pe atât de off-topic e.

Karpaty a scris:
Ca fapt divers unde si pe ce linie au iesit mortaciunile tatriste inapoi? Poate nu am vazut eu dar din ce am auzit si eu nu au iesit inapoi(a iesit doar ioeri una ca aveau nevoie dar toata lumea de la Militari se scolarizeaza pentru V3A) si nici nu le mai scot, doar pentru taiat bucata cu bucata la fier vechi, doar asa sa mai iasa din depou, unde e acea persoana care era asa fericita ca ies inapoi mortaciunile? AAAA ca asa vroia x si y, uite ca lumea nu traieste in trecut si vechiturile nu tin de foame, daca nemtii, austriecii, si alte popoare din vest imbratisau asa mult vechiturile nu ajungeau unde sunt acum dar ei mereu au exploatat cat au exploatat un lucru si apoi la aruncat, il schimba cu altceva nou si modern si performant, noi nu, noi pana nu cade nu moare definitiv tragem de un lucru, asa nu o sa evoluam si nu vom face niciodata nimic. Degeaba ne uitam ca "aia" au si sunt cu mult in fata noastra, da dar aia cei ce stiu ce vor de la viata muncesc si stiu pentru ce lupta, noi imbratisam toate vechiturile si toate ruinele si zicem vai dar cum sa le aruncam, sunt bune.
Nu a ieşit nimic, sunt în continuare ture lipsă, câte 2 - 3 pe fiecare traseu de Militari, la ore de vârf s-a ajuns ca 35 şi 44 să circule la 30 de minute, iar pe 25 la orele dimineţii prinzi lejer găuri de 20 de minute. Lumea trebuie să meargă cu ceva nou şi performant, luat în leasing pe 6 ani... Guvernul tocmai a aprobat programul Prima Maşină. Şi pentru cine nu-şi permite, a scos Livache taxa de primă înmatriculare, liber la adus maşini nemţeşti deţinute de bătrânele care mergeau doar la biserică cu ele.
Apropo, licitaţia de tramvaie noi e contestată în instanţă, e posibil să fie anulată. Dacă nu va fi anulată, vor trece minimum 2 ani până la livrarea primului tramvai. Timp în care noi rămânem cu gioarsele de V3A, echipate cu soluţii tehnice ultramoderne, precum:
- acţionare reostatică cu controler cu came acţionat manual şi contactoare electromecanice
- crapodine cu bile de rulment
- frâne de staţionare deblocabilă doar după 40 de rotaţii cu o cheie grea de 10 kile sau, mai rău, nedeblocabilă (de aia vagoanele 076 şi 210 stau, că trebuie înlocuite frânele de staţionare) şi amplasată doar pe 2 boghiuri (blochează doar 4 osii din Cool
- incredibila putere nominală de 280 kW care trebuie să care 55t (pentru comparaţie, un Otokar articulat are 271 kW)
- tablă sub orice critică
- podea din lemn (mai puţin vagoanele de Faur)
- 2 au luat foc în ultimii ani, dar nefiind Tatre, nu s-a făcut tam-tam pe tema asta (238 şi 4041). Şi prin foc mă refer chiar la foc, nu o izolaţie de cablu topită. Reparaţia lui 4041 a durat vreo 4 ani. 238 cred că aşteaptă RK-ul sau autogenul. Mai avem şi vreo 30 - 40 bucăţi retrase la gard de ani buni, care necesită lucrări majore de reparaţii
Nu degeaba LHB - pe lângă vagonul pentru Bucureşti - a mai livrat doar câteva vagoane la Braunschweig (dar pe 6 osii, nu pe Cool - https://www.flickr.com/photos/156446966@N07/38790593395/in/feed?fbclid=IwAR3G_MwkqMiG8DtJwwzZiucbBWW437jDhKhJbCETJ4PxfId_KSEBWGBMang
S-au fabricat în 1969... primul a fost casat în 1979 (accident), celelalte 5 au rămas până în 1984. 2 au devenit utilitare şi 3 au fost reactivate în 1987 şi au circulat până în 1996. Deci 15 ani în serviciu + 3 ani la gard + 9 ani în serviciu, probabil cu un RK sau două la mijloc. Nici pân'la genunchiul broaştei faţă de Duewag, de pildă. De Tatre nici nu mai vorbesc, la Bratislava circulă vagoane din 1980, la Praga găsim şi din 1971.
Dar, na, ne permitem să aruncăm Tatrele. N-a zis duamna Firea că face revoluţie în trafic? Viva la Revolucion!

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeMier 20 Mar 2019, 07:32

Ba esti cu capul ? Karpaty nu zicea de el ci vorbea de alte persoane. Nu stiu ce facultate ai facut tu de nu intelegi nimic. Tu si cu varamiu ce ati facut facultati degeaba.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 44 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 55 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: