|
| Revista presei | |
|
+4692Dragos cristi ar TVlad marius_catalin84 didinul bobi mtk DAS 2011 cfr500 NIKU24 bubu Costin.B Norbi cristi CFR c o r v i n riciu MariusM get. cardinal TER200 sp59 alliens Amiralul ldh80 aris86 alinx3330 AndreiCFRbv daniel_c ciprian71 ets2oltromânia raulberian kristi kkk Adirmvl Katalyn marius664 AeroX Cipri Andrei Neculai Vitosa IonutCFR2009 alexmorph3us Rarau dan tm Luna Nesebar Dr2005 Adrian78 50 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Feb 2019, 13:10 | |
| Da, dar ar trebui sa construiasca acolo un terminal intermodal ca la Straulesti.Ca asa iti bati joc de calatori la fel de mult ca transferul ala tren-autobuz... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Feb 2019, 13:25 | |
| Modernizare 5 locomotive ? Ce glumă macabră. Poate spălare de bani. Adică un banal RR cu schimbare de 2-3 cabluri, rebandajare osii, pantografe apte pentru 350 km/h (doar pe youtube privind la alții) și revopsire, în asta constă modernizarea? Ei nu sunt in stare să repare siemensurile, automotoarele desiro trecute prin RR deja dau rateuri, Reloc se chinuie să-i dea de cap primei TSAM reparată, deși ei nu dispun de schemele modernizării seriei 477, și vorbim despre modernizare? Of doamne, mare-i grădina Ta ! Despre reducerea compensatiei să-i mulțumiți tot lui Orlando. A zis că se cheltuie prea mulți bani de la bugetul de Stat si pentru compensatie dar și pentru plimbărilor studenților, le ajunge doar de pe urma studenților. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Feb 2019, 14:37 | |
| - aris86 a scris:
- La Praga exista autobuz de la aeroport pana la prima statie de metrou, cam asa ar trebui si la noi, ca 780 sa fie limitat intre aeroport si metrou Aviatoriilor
M2 e suprasaturat cu corporatiştii din Pipera, cărora le pică părţi ale corpului dacă merg cu 16 sau 36 (da, ştiu că o să vină cineva să îmi spună că fac atacuri la persoană). Evident, mă refer la cei care au de mers pe la Obor sau prin zone mai uşor de accesat cu 16/36, nu la cei care se duc în Berceni, Militari sau alte zone pentru care nu se poate folosi 16/36. Să descarci acolo sute de autobuze depăşete clar capacitatea de transport a liniei... mai mult ca sigur, în cel mai firesc (sic) stil, suporterii vor fi suiţi în autobuze de la aeroport şi debarcaţi la stadion, iar după meci retur, ocazie cu care STB se va alege cu paguba (consum, şoferi şi acte de vandalism), Bucureştiul nu va încasa nimic (că suporterii nu vor mai ajunge prin crâşme şi magazine, ci se vor limita la strictul necesar la suprapreţ pe aeroport - unde o cafea e 12 lei, un croissant 35 lei şi un hamburger 55 lei) şi UEFA va fi fericită... _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Feb 2019, 14:40 | |
| - marius664 a scris:
- Dar chiar, ungurii cum vor face cu transportul de la aeroport...ca au si ei meciuri...Sau la ei vin direct cu trenul ca au legaturi cu toate tarile si infrastructura pe masura ...
Poate la ei aterizează la Viena şi vin cu trenul... dar şi de la Viena dacă vrei la Budapesta trebuie să schimbi în Hbf, avantajul e că la 4,20 euro un bilet poţi folosi şi Railjet-ul Desigur, dacă vrei să te dai barosan, iei autobuzul, costă 8 euro şi face dublu. Sau City Airport Train, la vreo 11 euro, că face mai puţin cu 5 minute, dar tot mai îţi trebuie un S-Bahn dacă vrei la Hbf ) Ştiu austriecii ăştia cum să stoarcă bani de la fraieri pe transportul la şi de la aeroport, sunt mai tari decât şemchereala de la noi cu ,,expresul" la preţ aproape triplu (dar cu aceleaşi opriri şi autobuze ca un traseu normal) şi cu ,,trenul" taxat ca pentru 100 km pentru 25 km cu tot cu ocol. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Feb 2019, 16:08 | |
| - Dr2005 a scris:
- Vitosa a scris:
- https://www.g4media.ro/linia-de-cale-ferata-gara-de-nord-aeroport-otopeni-bugetul-prevede-bani-doar-pentru-studiul-de-fezabilitate-desi-guvernul-vrea-sa-o-termine-in-aprilie-2019-minister-banii-vor-fi-alocati-dupa-apr.html?fbclid=IwAR00XYiS5oS7lDLQrJ4lYUtb2kDR_YXSBeZq-bTq4m9wHTCg4hVgbtDVnfs
1548000 lei alocați pentru revizuirea studiului de fezabilitate ! Ce bine e în țara lucrului bine făcut! Mai zi ceva ! Urmează acum să se aprobe indicatorii tehnico-economici şi pentru restul proiectului. Abia după ce sunt indicatorii aprobaţi se pot cele fonduri. Fiind lucrare din fonduri de la bugetul de stat, mai mult ca sigur se vor împărţi la elaborarea Anexei 1b a Titlului 55.
- Katalyn a scris:
- In toata Europa exista transport civilizat spre aeroporturi numai la noi nu se poate.
Ai fost vreodată la Budapesta? La Charleloi? La Bergamo? Mă rog, Charleloi e cam la jumătate ca trafic faţă de otopeni, dar celelalte două au cam acelaşi număr de pasageri ca Otopeniul nostru.
- Adrian78 a scris:
- domnul Rodrigo Gabriel Maxim
Mamă ce le ştie domnul Rodrigo Gabriel Maxim... fix 500 locomotive şi fix 650 de vagoane! Nu 499 de locomotive, nu 638,78(3) vagoane. Proiectul de buget nu va rezolva în veci problema de la CFR Călători, pentru că orice investiţie a statului în material rulant e ajutor de stat. Si la DB ca investesc 5.6 mld de euro in material rulant nu e ajutor de stat? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Feb 2019, 17:30 | |
| @Dr2005 ai putea sa ne spui tu cum e cu transportul de la aeroport ca ai fost pe cateva aeroporturi. Eu am vazut ceva frumos la Gdansk si Vilnius aeroporturi cu trafic mult mai scazut de cele enumerate de tine. Am zis ca daca acolo unde sunt mici e o astfel de infrastructura am crezut ca la aeroporturile mai mari din tari peste Lithuania si Polonia e mult mai bine dar tu ti neaparat sa arati ca e diferit. Detalieaza, aici sau la topicul Discuti despre transport. Eu nu am fost decat pe Gatwick, Luton, Vilnius, Gdansk, Suceava si Otopeni iar Valencia nu se pune ca am fost cu masina si nu am avut nevoie de transport. Apropo la cursa de 03:20 a lui E783 din dimineata zilei de 27.01 au fost vreo 7 insi turci si moldoveni de peste Prut care nunau platit călătoria, oricum nici vorba de control la ora aia. Intr-o tara civilizata șoferul ar fi intrebat macar calatori care au legitimati si care nu sa se duca la ghiseul care e deschis non-stop basca mai avem si automate.
Am fost si la Suceava si am platit 5 ROn din oras pana la aeroport am fost singurul calator de la iesirea din oras pana la aeroport, ma rog zborurile erau la 12 iar eu am plecat pe la 9 spre aeroport.
In schimb la Londra Luton si Gatwick esti in alta lume cand vine vorba de transport la aeroport. National Express are curse care merg doar la aeroporturi, apoi exista transport in comun, autocare care te duc in buricul Londrei si autobuzele care fac transferul la gara in doar 7 minute si care pleaca la fiecare 10 minute si chiar mai des la nevoie fiind valabile biletele de tren. Accesul se face pe la usa unu iar la Gatwick trenul ajunge chiar in aeroport. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Feb 2019, 18:26 | |
| - Katalyn a scris:
- Am zis ca daca acolo unde sunt mici e o astfel de infrastructura am crezut ca la aeroporturile mai mari din tari peste Lithuania si Polonia e mult mai bine dar tu ti neaparat sa arati ca e diferit.
Charleloi: autobuz cu tarif special (6 euro parcă), biletul e valabil 60 minute de la ACHIZIŢIE, dacă nu ştii şi pierzi autobuzul, iei ţeapă, că expiră biletul (intervalul e de 30 minute când nu crapă hardughia, că doar vorbim de TEC - Transport en Comun, care ţine de guvernul Regiunii Valonia) Bergamo: sunt autobuze de transport local până în oraş (era vreo 2,6 euro un bilet în 2012, erau 2 zone până în Centru) şi diverse autocare "airport bus" spre Bergamo, Milano şi, probabil, şi alte destinaţii Bratislava: autobuz de transport local, la tarif normal; aeroportul e micuţ (2,2 mil. pasageri/an), Bratislava oricum e deservită de aeroportul din Viena (50 km), sunt autocare la vreo 15 euro biletul sau tren la 10 euro (din gara centrală sau din Petrzalka), cu schimbare la Wien Hbf. Berna: aeroportul are doar 180.000 pasageri pe an... e deservit de 2 linii de autobuz (care, evident, deservesc şi împrejurimile); pentru Berna, în general, se merge la Zuerich, 140 km parcurşi cu trenul într-o oră şi vreo 10 minute, cu mers cadenţat la vreo 30 de minute, dar elveţienii sunt în altă ligă faţă de noi Aeroportul Zuerich are de toate - tren, tramvai şi autobuz (că metrou nu e la Zuerich; poate le vine şi vreo idee de troleibuz, să îl ducă şi pe ăsta la aeroport) Budapesta: autobuz 200E cu tarif normal până la Kőbánya-Kispest de unde se poate lua metroul, trenul sau tramvaiul în direcţia dorită. Există, de vreun an de zile şi o cursă expres la suprapreţ până în centrul Budapestei, dar nu cred că bate la timp combinaţia 200E + metrou la orele de vârf Luxembourg: 2 linii de autobuz cu tarif normal (nu ştiu dacă s-a trecut deja la măsura cu gratuitatea) şi un proiect pentru tramvai. Aeroportul are cca. 3,5 mil. pasageri pe an Berlin Schoenefeld: deşi arată ca o autogară de periferie, are tren (vreo 20 minute până în Berlin Hbf) şi S-Bahn (pe care-l putem compara cu metroul dpdv al utilităţii). Aeroportul are cam la fel de mulţi pasageri ca Otopeniul nostru, doar că terminalul e de vreo 3 ori mai mic... ţigănie mai mare prin UE (ca organizare) decât Schoenefled nu am văzut încă. Praga: există 2 linii de autobuz cu tarif normal până în oraş (cu legătură la metrou şi tramvai) + o linie la suprapreţ care merge la gara centrală Bruxelles (Zaventem): legătură cu autobuze STIB (suprapreţ - 4,5 euro la automat, 6 euro la şofer; în oraş e 2,6 euro o călătorie; abonamentele de 24, 48 şi 72 ore sunt valabile şi pe aeroport), autobuze DeLijn (tarif normal unic pentru toată reţeaua DeLijn - 3 euro/bilet o oră, vreo 6 euro bilet o zi calendaristică) şi tren (cu suprataxa Diablo de 6 euro, deci vreo 9 euro un bilet, dar în 15 minute eşti în centru); există şi un proiect pentru tramvai Viena: am zis anterior _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Feb 2019, 18:46 | |
| În septembrie 2016 era €0.90 biletul de la aeroport la gară în Bratislava. Cu opriri pe traseu. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Feb 2019, 19:29 | |
| Păi acela e tariful local. Marele dezavantaj e că 99% din automate nu acceptă decât fise _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Feb 2019, 21:05 | |
| De ce bugetul mare de la Transporturi nu înseamnă și că vom avea autostrăzi, șosele și căi ferate mai multe și mai bune. Guvernul vrea, în 2019, un buget de 11,6 miliarde de lei pentru Ministerul Transporturilor. E o sumă uriașă, care ne-ar alimenta speranța că, în sfârșit, vom începe să construim în ritm alert șosele și căi ferate noi, în România. Din păcate – spun specialiștii în infrastructură consultați de Ziare.com – simplul fapt că vom avea mulți bani nu ne va fi de niciun folos, în situația în care cheltuirea lor nu e planificată așa cum trebuie. Și, din păcate, o simplă lectură a bugetului Transporturilor indică faptul că planificarea lasă de dorit, cel puțin în cazul unora dintre proiecte.
Cu toate că n-a reușit să își cheltuiască nici măcar banii din 2018, Ministerul Transporturilor urmează să primească, în acest an, un buget cu 54,9% mai mare. Ar putea fi o veste bună, în condițiile în care autostrăzile se construiesc cu viteza melcului, iar cea mai mare parte a căii ferate din România ar trebui înlocuită cu una mai nouă.
Cu toate astea – a declarat Ionuț Ciurea, directorul Asociației Pro Infrastructura pentru Ziare.com – faptul că avem un buget mai mare nu e o garanție că infrastructura se va dezvolta într-un ritm satisfăcător, în acest an.
“Ca să te poți dezvolta, nu ajunge să aloci mulți bani, ci trebuie să alcătuiești un buget echilibrat. Este esențial că beneficiarii – cum ar fi CNAIR și CFR – să își calibreze corect cheltuielile, încă de la început. De ce?
Din cauza că, de fapt, constructorii vor lucra în funcție de cum îi bugetezi. Dacă aloci mulți bani pe proiecte blocate, s-ar putea să nu-ți mai ajungă pentru cele care aveau șanse să avanseze. Iar dacă nu ai bani, constructorul nu va lucra așa cum trebuie, în mod normal.
Ca să înțelegem că într-adevăr așa stau lucrurile, ar fi suficient să ne uităm la ceea ce s-a întâmplat în cazul Autostrăzii Urbane. La finele lui 2017, constructorul era bine mobilizat pe șantier și – cu un buget bine calibrat – avea șanse să termine lucrările până în aprilie 2018. Dar cum bugetul n-a fost bine întocmit atunci, constructorul a terminat lucrarea, până la urmă, abia în decembrie. E o situație care s-ar putea repeta”, a explicat Ionuț Ciurea pentru Ziare.com.
Deja – arată Asociația Pro Infrastructura, Compania de Drumuri susține că poate finaliza, în 2019, câteva zeci de kilometri de autostradă – adică Loturile 1 și Lotul 2 din Autostrada Sebeș-Turda (42 de kilometri) și sectoarele Câmpia Turzii-Chetani și Chetani-Iernut, deși în buget nu exista suficienți bani pentru așa ceva. Si, din păcate, nici stadiu lucrărilor nu e încurajator.
Sursa ziare.com Articol preluat de pe http://www.aifr.ro/?p=12912&fbclid=IwAR3-LhiD8DeenYyjRSOYF9iRMEsWn0LuTTFhkEi37pBZWLp0ZSABK9uTF-A
Ministerul Transporturilor redefinește legislația pentru intervențiile asupra arborilor ce pun în pericol circulația feroviară prin introducerea termenelor operative de tăiere a acestora sursa http://mobilitate.eu/mt-taiere-operativa-arbori/?fbclid=IwAR0TcJCYR2OrfhHKeHXgXn0ZOJPmDKNI6Hba5RB7pcPSrP0Evcnp7vh9A7o Corect, dar pentru asta de ce trebuie despăgubiti silvicultorii? Ei i-au plantat cumva acolo? Aceasta dragilor este încă o metodă de sifonare a banilor din cfr. Vor cu tot dinadinsul să pună cfr-ul pe șină moartă. Șinele de cale ferată sunt o sursă bună de venit, iar terenul de sub șine este propice pt a construi o sosea elegantă iar clădirile statiilor și haltilor la fel o sursă bună pt. a produce bani.Sa știți că îi duce capul.
https://www.topiasi.ro/homepage/topiasi/17963-cine-s%C4%83-aduc%C4%83-bani-la-ia%C8%99i-membru-psd-?fbclid=IwAR3V2n28zkCe9JdJSyK2sv4DhnibxMJZi6S9gqWJ6W0m5FDPHJPI5Bkp8bE Calea Ferată duce o lipsă cronică de manageri pentru că Dumitru Anchidin este din nou director la Cfr Marfă Iași, deci toți superiorii de la București au închis ochii și i-au aprobat revenirea în funcție deși în 2017 respectivul a fost demis cu scandal de la același CFR din Iași pentru că își atribuia singur contractele de la Terminalul de marfă din Suceava cu ajutorul lui Traian Stoian de la Roferspeed, casa de expediții a CFR Marfă. Dumitru Anchidin a adus grave prejudicii la CFR în 2012 când a făcut și transport de călători cu trenuri închiriate de la Cfr Călători pe care însă le-a abandonat prin județul Suceava pentru că afacerea nu mai era rentabilă.
Revenind la traseul profesional și la relațiile lui Anchidin Dumitru, acesta a mai fost câteva luni, în 2018, consilierul lui Radu Pipa de la regionala CFR Iași și a reușit să-l impună pe fratele său ca șef la CFR Galați cu ajutorul celor de la București.
În concluzie, Anchidin pare pentru conducerea CFR-ului angajatul model, iar pentru alții ajutorul fidel al GFR-ului lui Vasile Didilă, al GRAMPET-ului lui Gruia Stoica, al TRANSFEROVIAR-ului lui Călin Mitică și al altor combinatori de pe piața fierului vechi.
Din funcția de director la CFR Marfă Iași, Anchidin e liber să facă tot posibilul ca societatea feroviară de stat să ajungă la destinația previzibilă aflată în mintea multor cunoscători: gaura neagră a falimentului via interesele private.
Cum sa-l mai pui pe asta manager ??!!
Si daca vreti sa stiti ce inseamna evolutie in domeniul feroviar iata ce inseamna la altii nu gluma de la noi cu 2 ore pe Bucuresti -Constanta cand 2h20 scotea-i lejer prin anii 90 cand se mergea cu 140 km/h ! https://www.facebook.com/rotaru.daniel.984/posts/2178413048875839 Asta inseamna cale ferata si tren in 2019. Pentru cei interesati !
Si cate semnale de alarma sa mai trag ca in Romania tot ce inseamna bani publici ajung in buzunarele baietilor destepti?
http://www.economica.net/mobile/cfr-calatori-reparatii-vagoane_164403.html?fbclid=IwAR1YO3a812SqiQhj8T6oVz9JRf4iXiNPt2jdc80QrPUmkAzlkLI9BMMiZnI Unde sunt fratilor, ca trenurile sunt tot cu putine vagoane !? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Feb 2019, 22:53 | |
| Ca să faci ceva, ai nevoie de buget multianual, după modelul bugetului UE. Până nu se schimbă Legea Finanţelor, slabe speranţe. Un buget multianual al permite alocarea de fonduri pentru un proiect pe toată durata realizării lui, mai ales pentru proiectele pe fonduri de la bugetul de stat ar fi de vis. De ex. acum se aprobă indicatorii tehnico-economici pentru linia de aeroport. Durata proiectului e 14 luni. Să zicem că Dumnezeu e binevoitor şi nu se contestă licitaţiile şi se fac şi exproprierile. Se dă amplasamentul în lucru prin iunie. Vine constructorul, lucrează 6 luni, da' în 2020 ne loveşte criza şi nu mai sunt bani... ce o să se întâmple atunci? Rămân estacadele abandonate ca pe Vâlcele - Rm. Vâlcea? Nu mai zic de constructor, pe care-l paşte falimentul pe o treabă d'asta. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Feb 2019, 23:22 | |
| - Katalyn a scris:
- @Dr2005 ai putea sa ne spui tu cum e cu transportul de la aeroport ca ai fost pe cateva aeroporturi. Eu am vazut ceva frumos la Gdansk si Vilnius aeroporturi cu trafic mult mai scazut de cele enumerate de tine. Am zis ca daca acolo unde sunt mici e o astfel de infrastructura am crezut ca la aeroporturile mai mari din tari peste Lithuania si Polonia e mult mai bine dar tu ti neaparat sa arati ca e diferit. Detalieaza, aici sau la topicul Discuti despre transport. Eu nu am fost decat pe Gatwick, Luton, Vilnius, Gdansk, Suceava si Otopeni iar Valencia nu se pune ca am fost cu masina si nu am avut nevoie de transport. Apropo la cursa de 03:20 a lui E783 din dimineata zilei de 27.01 au fost vreo 7 insi turci si moldoveni de peste Prut care nunau platit călătoria, oricum nici vorba de control la ora aia. Intr-o tara civilizata șoferul ar fi intrebat macar calatori care au legitimati si care nu sa se duca la ghiseul care e deschis non-stop basca mai avem si automate.
Am fost si la Suceava si am platit 5 ROn din oras pana la aeroport am fost singurul calator de la iesirea din oras pana la aeroport, ma rog zborurile erau la 12 iar eu am plecat pe la 9 spre aeroport.
In schimb la Londra Luton si Gatwick esti in alta lume cand vine vorba de transport la aeroport. National Express are curse care merg doar la aeroporturi, apoi exista transport in comun, autocare care te duc in buricul Londrei si autobuzele care fac transferul la gara in doar 7 minute si care pleaca la fiecare 10 minute si chiar mai des la nevoie fiind valabile biletele de tren. Accesul se face pe la usa unu iar la Gatwick trenul ajunge chiar in aeroport. La Valencia este metrou pana in aeroport dar e tarif suplimentar de 2 de euro |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Feb 2019, 13:35 | |
| https://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-22963023-buget-2019-doua-noi-pagini-apar-strategia-care-insoteste-bugetul-adio-linii-feroviare-mare-viteza-reabilitarea-garilor.htm |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Feb 2019, 19:47 | |
| Daca Anchidin Dumitru are o firma cu activitate de OTF feroviar, nu e in conflict de interese sau incompatibilitate sa ocupe un post de conducere la alt OTF?
Intreb pentru un prieten. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Feb 2019, 19:53 | |
| Problema nu e asta, ci ca Ferotrans, desi nu are trenuri, raporteaza profituri babane. Ok, au cumparat niste AM-uri/rame electrice, da' ce fac cu ele? Cam pute a spalare de bani. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |