| Revista presei | |
|
+4692Dragos cristi ar TVlad marius_catalin84 didinul bobi mtk DAS 2011 cfr500 NIKU24 bubu Costin.B Norbi cristi CFR c o r v i n riciu MariusM get. cardinal TER200 sp59 alliens Amiralul ldh80 aris86 alinx3330 AndreiCFRbv daniel_c ciprian71 ets2oltromânia raulberian kristi kkk Adirmvl Katalyn marius664 AeroX Cipri Andrei Neculai Vitosa IonutCFR2009 alexmorph3us Rarau dan tm Luna Nesebar Dr2005 Adrian78 50 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 03 Feb 2019, 17:10 | |
| - didinul a scris:
- Adrian78 a scris:
- De cand zic ca investitile iti aduc cresteri de calatori numai noi ne pisam pe el transport feroviar
https://www.railjournal.com/passenger/main-line/cd-ridership-hits-record-high/ Investiţiile şi concurenţa.... culmea e că şi privaţii au raportat creşteri pe toate planurile faţă de 2017. Si cu concurenta si tot au trenuri pline Un prieten a fost cu RailJetul Viena-Praga trenul era plin a stat pe locurile din vag restaurant pana la Praga |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 03 Feb 2019, 20:09 | |
| Dragos, ideea este alta, lasa fondurile europene. Vorbeam de prioritizarea unei liste de proiecte nationale pentru urmatorii 10 ani, care sa fie sustinuta de la buget, atat cat poate el.Atat timp cat banii de investitii sunt putini si fiecare ministru isi asfalteaza in propriul judet, nu ne vom dezvolta niciodata. Toate guvernele ne mint ca sunt bani. Ce a impiedicat Romania sa faca autostrada pe Valea Prahovei putin cate putin 10 km/an si tot era gata, asa asistam de 15 ani la un teatru ieftin. Ce ne impiedica sa ne modernizam noi magistralele feroviare 50,60,100 km/an in functie de cati bani avem. Performanta atrage performanta !!!! |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 03 Feb 2019, 21:48 | |
| Si aici minte ziuanews? http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/bonusuri-ilegale-de-peste-un-milion-de-euro-la-ministerul-transporturilor-130334 Ia sa vedem ce mai zice istetul ministerului? Cunoastem punctul de vedere al lui asa ca s-o lasam balta. Bonusurile pentru acea perioada au fost " pe merit"... pentru sefii companiilor feroviare care au avut cea mai mare "realizare": DESFIINTAREA COEFICIENTILOR DE IERARHIZARE din sistemul de salarizare al companiilor pe care le conduceau! Daca Smart (la "calatori") a luptat din greu pana a reusit....pentru ceilalti a fost mai "lejer"...raportat la "opozitia" expertilor specialisti semnatari zelosi de acte aditionale la CCM si "acorduri" succesive... bravos tuturor! Cat despre raportul Curtii de Conturi...este cunoscut de atunci...si ce daca...e fara efecte...A auzit cineva ca s-ar fi intamplat ceva cu "beneficiarii bonusurilor" sau ca s-ar fi dat "malaiul" inapoi? Din contra, sunt in continuare "bine-merci" in functiile din varf...unii chiar si dupa scurte plimbari pe la firme private concurente... Pentru cei care se uita la postarile mele ca muta la plua vorbim despre un sistem putred de corupt si care nu va functiona niciodata cum trebuie. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 04 Feb 2019, 00:59 | |
| - DAS 2011 a scris:
- Dragos, ideea este alta, lasa fondurile europene. Vorbeam de prioritizarea unei liste de proiecte nationale pentru urmatorii 10 ani, care sa fie sustinuta de la buget, atat cat poate el.Atat timp cat banii de investitii sunt putini si fiecare ministru isi asfalteaza in propriul judet, nu ne vom dezvolta niciodata. Toate guvernele ne mint ca sunt bani. Ce a impiedicat Romania sa faca autostrada pe Valea Prahovei putin cate putin 10 km/an si tot era gata, asa asistam de 15 ani la un teatru ieftin. Ce ne impiedica sa ne modernizam noi magistralele feroviare 50,60,100 km/an in functie de cati bani avem. Performanta atrage performanta !!!!
Niciun politician nu o să-şi asume un proiect pe care nu e sigur că tot el îl va inaugura. Chiar şi acea ipotetică autostradă de pe Valea Prahovei necesită vreo 15 ani de la studiu la circulaţie, presupunând că va primi vreodată acord de mediu sau va rămâne ca Sibiu - Piteşti doar pe hârtie. Asta e mentalitatea românească, până nu se schimbă, slabe speranţe. -- "Managementul de vârf" erau vreo 10-15 oameni învârtiţi prin toate AGA-urile şi CA-urile. După care s-a dat legea aia că AGA nu se mai plăteşte, ci devine sarcină de serviciu , tot personalul MT are asta în fişa postului (participarea în AGA). Apropo, în 2013 nu era la putere tot PSD? _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 04 Feb 2019, 20:25 | |
| https://railcolornews.com/2019/02/03/ch-sbb-presents-its-first-fully-modernised-ic2000-coaches/?fbclid=IwAR3r5iLFz5czJWE1VlHjJ5cpamk_C4NxIXLHQsm6dFtW1tx_UHWl8l0FzHo |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 06 Feb 2019, 13:37 | |
| http://www.agorapress.ro/dumitru-anchidin-a-revenit-la-conducerea-cfr-marfa-iasi-urmeaza-devalizarea-societatii-de-stat-prin-grup-feroviar-roman/?fbclid=IwAR2y450nEVQ5RqNY9jpdsYWR5nrRtPycLu19ezeSMvS4BLu0d1_yVQwFG7c |
|
| |
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4077 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier 06 Feb 2019, 14:43 | |
| http://www.economica.net/cfr-calatori-reparatii-vagoane_164403.html |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 06 Feb 2019, 17:57 | |
| https://www.g4media.ro/linia-de-cale-ferata-gara-de-nord-aeroport-otopeni-bugetul-prevede-bani-doar-pentru-studiul-de-fezabilitate-desi-guvernul-vrea-sa-o-termine-in-aprilie-2019-minister-banii-vor-fi-alocati-dupa-apr.html?fbclid=IwAR00XYiS5oS7lDLQrJ4lYUtb2kDR_YXSBeZq-bTq4m9wHTCg4hVgbtDVnfs 1548000 lei alocați pentru revizuirea studiului de fezabilitate ! Ce bine e în țara lucrului bine făcut! Mai zi ceva ! |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 06 Feb 2019, 18:29 | |
| Cum le-am spus fanilor Softronic in toamna lui 2016 ca nuniese RES 03 pana cel putin la finele lui 2018, cum i-am spus acelui "expert" ca CFR Calatori nu va cumpara nicio rama inainte de 2017 dar el batman batman asa spun si acum ca ne vom face de cacao cu acele autobuze transportand suporteri de la aeroport spre buricul Capitalei. In toata Europa exista transport civilizat spre aeroporturi numai la noi nu se poate. Deci nu mai pot sa zic nimic ca sare iar expertul din minister ca sunt tradator de tara si bla bla bla in mintea lui. Alti au trenuri si catre alte aeroporturi la noi nici macar cel mai important aeroport din tara nu are asa ceva, nici metrou nici metrou usor ( tramvai la suprafata ) nimic si mai avem si 4 meciuri de la Euro2020 care poate fi un eveniment istoric sau unic pentru generatia noastra. Avem atata timp, avem bani dar incompetenti gasesc scuze precum cei de la CFR Calatori ca sa se scoata basma curata. Mereu se gaseau alti vinovati gen Dumnezeu, natura, relieful etc...
Daca era vorba de un aeroport anonim ca cel de la Suceava cu doar 3 zboruri pe zi mai ziceam dar noi aici vorbim de cel mai mare aeroport din tara, Capitala României plus Euro2020 si noi nu avem cu ce sa transportam turiști. Rusine tuturor pisoilor care m-au contrazis mereu pe tema asta si care s-au dat mai destepti decat sunt.
Ce am vazut la Aeroporturile din Vilnius si Gdansk m-a lasat masca aeroporturi cu trafic de 2-3 ori mai mic ca Otopeni si aia au cateva linii de autobuze plus tren noi avem o Capitala sufocanta in trafic si fara transport european la Aeroport doar glumele de 780 si 783, cel putin 780 e un fel de n-ar mai fi ziua in amiaza mare 1 masina la 45 minute sau fara o mini-autogara amenajata corespunzator si legal pentru dubele din tranzit sau cele cu Transfer Aeroport. Nimic nu avem si e atat de simplu tot dar nimeni nu misca un deget in sensul asta bine ca il avem pe Gică Contra care le stie el pe toate si are suficient timp sa ne arate ca totul e ca el. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 06 Feb 2019, 19:25 | |
| - Vitosa a scris:
- https://www.g4media.ro/linia-de-cale-ferata-gara-de-nord-aeroport-otopeni-bugetul-prevede-bani-doar-pentru-studiul-de-fezabilitate-desi-guvernul-vrea-sa-o-termine-in-aprilie-2019-minister-banii-vor-fi-alocati-dupa-apr.html?fbclid=IwAR00XYiS5oS7lDLQrJ4lYUtb2kDR_YXSBeZq-bTq4m9wHTCg4hVgbtDVnfs
1548000 lei alocați pentru revizuirea studiului de fezabilitate ! Ce bine e în țara lucrului bine făcut! Mai zi ceva ! Mai bine merge îndrăznește sa crezi Pai nu au zis ca se apuca de lucru și arunca 100 de mil de euro pe 2 km de cale ferata sau nu se mai închide bugetul? E bine ca avem bani de studii ca de acolo iasă cașcavalul |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 06 Feb 2019, 22:34 | |
| Hoție la drumul mare ! @Dr2005 în cazul de față nu se mai autosesizează Curtea de Conturi ? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Feb 2019, 08:29 | |
| Iară se taie subvenția?
La dezbaterile de la Ministerul Finanțelor Publice a participat și Președintele Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România, domnul Rodrigo Gabriel Maxim, care a ridicat problema compensației la SNTFC „CFR CĂLĂTORI” SA.
Acesta a arătat că în anul 2019 compensația trebuia să fie de cel puțin 1 miliard 400 milioane lei pentru a putea asigura un nivel minim de servicii de transport social și în anul 2019. Președintele FSTFR a subliniat faptul că subcompensarea înseamnă dispariția transportului feroviar social datorită creșterii biletelor de călătorie. Lipsa de vagoane și locomotive, înseamnă călători înghesuiți sau care rămân pe jos, pentru că în trenurile de călători ale CFR Călători nu se găsesc nici măcar locuri în picioare. Domnul Maxim a arătat că Proiectul de Lege a Bugetului pentru anul 2019 nu rezolvă situația critică a transportului feroviar de călători.
Participarea la capitalul social al CFR Călători ajunge doar pentru modernizarea a 5 locomotive și 80 de vagoane deși necesarul lui CFR Călători este de 1350 de vagoane, iar în funcție sunt doar 650 de vagoane. În cazul locomotivelor, ar trebui modernizate 500, iar în anul 2019 se modernizează numai 5. Toate acestea, în condițiile în care, în ultimii 8 ani nu s-a investit nimic în locomotive și vagoane.
Referitor la valoarea totală a compensației, în anul 2019 aceasta este mult mai mica decât în anul 2014 cu aproximativ 300 milioane de lei, deși a fost stabilit să crescă cu aceeași sumă față de 2014. În aceste condiții, CFR Călători va fi obligată să scumpească biletele de călătorie, iar datorită alocărilor prevăzute prin Proiectul de Lege a Bugetului de Stat pentru 2019, compania de stat va fi iarăși pe pierdere. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Feb 2019, 12:10 | |
| - Vitosa a scris:
- https://www.g4media.ro/linia-de-cale-ferata-gara-de-nord-aeroport-otopeni-bugetul-prevede-bani-doar-pentru-studiul-de-fezabilitate-desi-guvernul-vrea-sa-o-termine-in-aprilie-2019-minister-banii-vor-fi-alocati-dupa-apr.html?fbclid=IwAR00XYiS5oS7lDLQrJ4lYUtb2kDR_YXSBeZq-bTq4m9wHTCg4hVgbtDVnfs
1548000 lei alocați pentru revizuirea studiului de fezabilitate ! Ce bine e în țara lucrului bine făcut! Mai zi ceva ! Urmează acum să se aprobe indicatorii tehnico-economici şi pentru restul proiectului. Abia după ce sunt indicatorii aprobaţi se pot cele fonduri. Fiind lucrare din fonduri de la bugetul de stat, mai mult ca sigur se vor împărţi la elaborarea Anexei 1b a Titlului 55. - Katalyn a scris:
- In toata Europa exista transport civilizat spre aeroporturi numai la noi nu se poate.
Ai fost vreodată la Budapesta? La Charleloi? La Bergamo? Mă rog, Charleloi e cam la jumătate ca trafic faţă de otopeni, dar celelalte două au cam acelaşi număr de pasageri ca Otopeniul nostru. - Adrian78 a scris:
- domnul Rodrigo Gabriel Maxim
Mamă ce le ştie domnul Rodrigo Gabriel Maxim... fix 500 locomotive şi fix 650 de vagoane! Nu 499 de locomotive, nu 638,78(3) vagoane. Proiectul de buget nu va rezolva în veci problema de la CFR Călători, pentru că orice investiţie a statului în material rulant e ajutor de stat. _________________ :TTT:
|
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Feb 2019, 12:19 | |
| Dar chiar, ungurii cum vor face cu transportul de la aeroport...ca au si ei meciuri...Sau la ei vin direct cu trenul ca au legaturi cu toate tarile si infrastructura pe masura ... |
|
| |
aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3447 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Feb 2019, 12:29 | |
| La Praga exista autobuz de la aeroport pana la prima statie de metrou, cam asa ar trebui si la noi, ca 780 sa fie limitat intre aeroport si metrou Aviatoriilor, in acest fel ar micsora timpii de asteptare intre curse si ar creste si capacitatea de transport. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|