| Revista presei | |
|
+4692Dragos cristi ar TVlad marius_catalin84 didinul bobi mtk DAS 2011 cfr500 NIKU24 bubu Costin.B Norbi cristi CFR c o r v i n riciu MariusM get. cardinal TER200 sp59 alliens Amiralul ldh80 aris86 alinx3330 AndreiCFRbv daniel_c ciprian71 ets2oltromânia raulberian kristi kkk Adirmvl Katalyn marius664 AeroX Cipri Andrei Neculai Vitosa IonutCFR2009 alexmorph3us Rarau dan tm Luna Nesebar Dr2005 Adrian78 50 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Ian 2019, 10:56 | |
| Sa dat verde la furat ..Eu zic tara asta nu mai are nici o șansă când văd unde se îndreaptă și ce fac unii ajunși în funcții de conducere. Bine că vagoanele bune de 160-200 stau la gard
http://mobilitate.eu/cfrcalatori-modernizare-vagoane-2068/ |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Ian 2019, 15:42 | |
| Soc si groaza pentru toti care vor sa nu mai fie gratuitati: Luxemburg are trenul gratis neconditionat pentru toata lumea la clasa economica (echivalentul clasei a 2 a de la noi) de 2 zile. Pana acum a fost gratis doar pentru cei sub 20 de ani. Ba mai mult, in curand transportul va fi gratuit si nelimitat pentru toata lumea si la restul mijloacelor de transport: autobuze, tramvaie, troleuri, etc. https://www.mediafax.ro/life-inedit/luxemburg-prima-tara-din-lume-care-va-avea-transport-public-gratuit-17760760 http://epochtimes-romania.com/news/luxemburg-va-fi-prima-tara-din-lume-in-care-transportul-public-va-fi-gratuit---283414 Acolo nu zice nimeni nimic ca falimenteaza, ca se ocupa toate locurile si asa mai departe? Incepe sa imi surada ideea unei vacante sau citybreak in Luxemburg din pacate insa nu e trenul gratis si pana acolo. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Ian 2019, 17:45 | |
| Da, eu as zice sa cauti sa te muti acolo. Ar fi raiul pentru tine. Poate te scalzi si tu in caviar. La aia ca merg gratis sau din banii lor...e fix pix. Eu inca am dificultati in a gasi Luxemburg pe harta. Si eu care credeam ca Slovacia e mica. Un lucru e cert, chiar si acolo exista un PSD care are acelasi scop. Numai ca acolo e un fel de coalitie cu USR. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Ian 2019, 21:34 | |
| Luxemburg are 275 de km de cale ferată și 20 de mil de călători deci nu știu cu ce ii ajuta gratuitatea asta când mai știm că au cel mare mare salariu mediu din UE Apoi la ce buget are Bucureștiul dacă ar tăia din subvențiile.de la.Radet și STAB ar circula toți gratis cu banii aia Eu îmi mențin ideea și o să lupt pentru asta studenții să aibă abonamente pentru mersul la facultate și în rest 12 călătorii dus întors reducere 50% pentru vacante |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Ian 2019, 22:05 | |
| - Adrian78 a scris:
- Sa dat verde la furat ..Eu zic tara asta nu mai are nici o șansă când văd unde se îndreaptă și ce fac unii ajunși în funcții de conducere.
Bine că vagoanele bune de 160-200 stau la gard
http://mobilitate.eu/cfrcalatori-modernizare-vagoane-2068/ Dacă nu se face de ce nu se face, dacă se face de ce se face... Ce e deranjant aici? Sunt mai ieftine în exploatare, iar 20-68 per ansamblu e un vagon reuşit, fiind şi primul vagon (şi cred că şi singurul de până acum) cu prize la toate scaunele. Vagoane de 160 se revizuiesc la Griviţa, se mişcă binişor cu 22-76/96, ies şi 21-76.900, că cu Astra e mai greu, nu prea mai vor să lucreze cu CFR Călători (să-şi facă concurenţă la TransCarpatic? Ce-s tâmpiţi? Vagoane pentru CFR Călători probabil or să mai repare doar când nu au ce face, deşi acum prinzând şi o groază de contracte de tramvaie vom vedea mult mai puţine vagoane de tip AVA revizuite la Arad). Întrebarea mai bună ar fi: de unde bani de modernizări? Că dacă acum sunt bani şi acum 3 ani nu erau, înseamnă că problema era la management. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Ian 2019, 18:14 | |
| La astia de ce se poate?
https://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/prototype-bistro-car-conversion-completed.html |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Ian 2019, 19:32 | |
| Sint niste vagoane 47 in Teius, le fac si alea?
Pai nu e prostie asta la Astra sa nu repare daca au asta in activitate? ca doar nu transportul e experienta lor. Atunci macar sa fie in stare sa produca rame. Au produs rame de metrou, fac vagoane, au trecut pe la troleibuze, fac tramvaie ce ii opreste sa faca rame? au ceva experienta. Nuuu, ei isi cumpara refuz de ciur de la danezi si apoi stau cu coada sus ca nu repara la ,,concurenta" la CFR. Ce concurenta frate? cui?
la citeva vagoane refuzate de altii si 2 automotoare de asemenea refuzate? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Ian 2019, 20:17 | |
| - dan tm a scris:
- Sint niste vagoane 47 in Teius, le fac si alea?
Pai nu e prostie asta la Astra sa nu repare daca au asta in activitate? ca doar nu transportul e experienta lor. Atunci macar sa fie in stare sa produca rame. Au produs rame de metrou, fac vagoane, au trecut pe la troleibuze, fac tramvaie ce ii opreste sa faca rame? au ceva experienta. Nuuu, ei isi cumpara refuz de ciur de la danezi si apoi stau cu coada sus ca nu repara la ,,concurenta" la CFR. Ce concurenta frate? cui?
la citeva vagoane refuzate de altii si 2 automotoare de asemenea refuzate? Adevarul e undeva la mijloc CFR zice ca ASTRA refuza revizia la vagoane iar Astra zice ca CFR vine cu preturi prea mici |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Ian 2019, 21:01 | |
| Asa e Adriane !
Apoi e si la mintea cocosului de ce insista ei cu aceste saloane. Adaptarea trenurilor la numarul de calatori. Vagoane putine inseamna un TUI mai mic, automat si o scadere a cheltuielilor. Dar unde scazi pe mere dai mai mult pe pere! Cat consumi cu un EA sau un DA si cat consumi cu un EC sau un LDH sau un automotor ?! La capitolul asta au ramas in urma rau. Si inca cate locomotive EC sau DHE/DHD sau automotoare stau retrase din circulatie ! Da-le doamne minte si sa mai lase interesele meschine !
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Mar 29 Ian 2019, 21:01, editata de 1 ori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Ian 2019, 21:01 | |
| Dragos ce avem noi aici?
https://www.stiripesurse.ro/ultima-ora-omul-care-conduce-ministerul-transporturilor-a-fost-saltat-de-procurori_1321809.html?fbclid=IwAR2CDpqys6c0KagMTrmYEgwKrjQPpyCx0iqDMongVPsURLqJ52jfTbXTQNw |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Ian 2019, 21:04 | |
| - Vitosa a scris:
- Asa e Adriane !
Apoi e si la mintea cocosului de ce insista ei cu aceste saloane. Adaptarea trenurilor la numarul de calatori. Vagoane putine inseamna un TUI mai mic, automat si o scadere a cheltuielilor. Dar unde scazi pe mere dai mai mult pe pere! Cat consumi cu un EA sau un DA si cat consumi cu un EC sau un LDH sau un automotor ?! La capitolul asta au ramas in urma rau. Si inca cate locomotive EC sau DHE/DHD sau automotoare stau retrase din circulatie ! Da-le doamne minte si sa mai lase interesele meschine ! Chiar ieri ma uitam la depoul Arad 137 059 006 si inca una clasica astea sunt la vedere langa canalul de revizii si 137 a iesit o mizerie marca SCRL .Deci decat sa modernizeze vagoanele alea 20-49, mai bine trimiteau 15 ECuri in Serbia la modernizare |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Ian 2019, 21:09 | |
| Interese Adriane. Comisoane chestii socoteli... Nu vezi ca nu-i mai satura Dumnezeu ?! Pai la Arad mai sunt inca 4-5 EC-uri retrase din circulatie de ani buni. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Ian 2019, 21:36 | |
| Sint si alea 2 EC cu capete albe refacute in Croatia.
De fapt in Croatia e Rade Konkar nu in Serbia. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Ian 2019, 03:04 | |
| Eu v-am spus ca aia mici de la Jurnal Feroviar dezinformeaza total motiv pentru care si-au sters postarea.
https://adevarul.ro/locale/alexandria/scandal-vagonul-l-a-purtat-regele-mihai-ultimul-drum-bloggeri-e-folosit-navetistiisiblatistiinespalati-videlerosiori-reactiacfr-1_5c5033ecdf52022f75210fac/index.html?fbclid=IwAR3NUNJs_k-W7Z28YyQSBxcunOdZ7I8KhQ7Q_WPXdCzZBuIPekTwFlVn8UE&utm_source=DIGI&utm_medium=FB&utm_campaign=POSTS
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Ian 2019, 08:26 | |
| Pe linga ca e o varza in aricol, leaga vagonul asta de pastrarea in Elvetia a locomotivelor cu aburi si trenuri turistice, si raspunsul CFR Calatori este la fel de aiurit.
Adica ii trimit pe aia la trenuri carte si nu stiu pe unde.
Raspunsul , ar nu raspunsul ci chiar un comunicat pentru toata ,,presa" trebuia sa fie mai concis si mai pe intelesul prostilor, frustratilor si nestiutorilor.
In vederea asigurarii tranportului mortuar CFR Calatori a transformat un vagon de transport biciclete ca vagon mortuar. S-a ales aceasta solutie, deoarece prin constructie vagonul de transport biciclete a putut fi adaptat foarte rapid pentru acest tip de transport intrucit acesta este dotat cu un compartiment special , cu usi de acces modificate care au permis accesul sicriului. De asemenea vagonul a fost vopsit in culorile fostului tren regal care este folosit de casa regala, in scopul integrarii cit mai armoniose cu compunerea si schema de culori a acestuia. Precizam ca vagonul respectiv nu a facut nicioodata parte din garnitura regala care este pastrata in remiza speciala Mogosoaia si ale carui vagoane nu sint folosite de CFR Calatori in compunerea trenurilor de calatori. Dupa executarea transportului mortuar vagonul a fost readus la starea initiala si este folosit in compunerea trenurilor de calatori, scop in care a fost construit. Consideram ca solicitarea ca acest vagon sa fie pastrat si introdus in trenuri turistice cu locomotive cu abur, ca vagon mortuar in care a fost transportat fostul rege , este o solicitare deplasata.
asta e o teorie a mea acuma pe graba dar i se poate da o forma mai adecvata.Asa fiecare ramine cu diverse ideei aiurite. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|