Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Revista presei Joi 24 Ian 2019, 23:53
Katalyn a scris:
Care e viteza maxima a metroului bucurestean ?
Dar metroul londonez ?
80km/h. La Londra nu stiu poate ne spui tu.Probabil la fel...
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Ian 2019, 00:17
marius664 a scris:
Chiar ca estu Gica Contra ti-am mai zis si la alt topic.Noi vorbim de 90 sec si tu o tii cu 5 ale tale.Nu a zis nimeni ca va circula fix la 90 de scunde si nu tot timpul.Poftim vor circula la interval de 105 secunde in orele cu trafic ridicat...acum e bine asa...Pana la urma e vorba de succesiunea trenurilor in intervalele cu trafic crescut, nu de rebrusarea lor.Probabil vor inlocuirea unor componente de semnalizare si a caii de rulare.Si pe M800 si M300 s-a zis ca viteza maxima va fi de 160km/h, asta nu inseamna ca toate trenurile vor circula cu 160 si tot traseul-de fapt am vazut asta cu ochii nostri:).Asa cu alea 90+/- 5 secunde ale tale
Am zis eu că nu pot? Dar de la cap de linie nu pot pleca la 90 de secunde, pentru că nu pot rebrusa atât de rapid. Desigur că se pot ajunge pe traseu şi pot circula la orice interval, atâta vreme cât rămâne un bloc de linie liber între ele, că şi semnalizarea nouă, deşi e cu eurobalize, tot pe blocuri de linie se bazează. În practică veţi întâlni metrouri la 90 de secunde la mijlocul traseului, dar de la cap de linie nu vor pleca la mai puţin de 3 minute.
_________________ :TTT:
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Ian 2019, 00:25
Oare proiectul nu prevede si modernizarea depourilor? De exemplu la IMGB mai pot face o linie...Dar asa cum ai zis trenurile pot circula la 90 de secunde, nu trebuie sa rebruseze in tot atat.Nu stiu cine a deschis discutia , dar in stire era vorba despre frecventa trenurilor nu despre rebrusare.Si acum pot circula trenurile la intervalul asta, motivul este ca nu au destule...
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Ian 2019, 17:38
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Ian 2019, 18:53
Ăştia nu-s întregi la cap... ,,Vagonul mortuar" e un vagon normal, ca oricare altul. Pentru înmormântarea Regelui Mihai, vagonul a fost ataşat trenului regal, în el fiind transportat un sicriu în care, în teorie, se afla trupul regelui. Pentru acest eveniment, s-au demontat scaunele dintr-un salon. După eveniment, au fost instalate scaunele la loc şi vagonul a revenit la traseu, a circulat pe Dacia, a circulat ca vagon suplimentar pe Bucureşti - Braşov şi acum a ajuns la Revizia Basarab, cum îi şade bine unui vagon vechi de 40 de ani. Nu văd unde e problema aici.
_________________ :TTT:
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Ian 2019, 19:55
Au pus cifra 2 la usi sau tot fantoma a ramas ? Daca cineva avea cap in tot CFR-ul ala plin de incompetenti vagonul asta putea circula macar la IR si nu dat Basarabului sa-l distruga toti ......
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Ian 2019, 20:56
Katalyn a scris:
Au pus cifra 2 la usi sau tot fantoma a ramas ? Daca cineva avea cap in tot CFR-ul ala plin de incompetenti vagonul asta putea circula macar la IR si nu dat Basarabului sa-l distruga toti ......
Am mai vazut azi pe 2031 vagon 22-96
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Ian 2019, 21:17
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Revista presei Sam 26 Ian 2019, 14:57
Vagonul cu pricina este unul cu spatii pentru persoanele cu handicap/dizabilitati, chiar daca este un vagon vechi atat el cat si 22-76/96 sau 30-76, sunt aduse din Germania/Olanda unde au circulat pe rangul de IC, daca acum 20 de ani circulau pe IC prin tarile din vest, si in prezent pot circula prin RO pe un rang de IR, ofera un confort chiar foarte bun fata de alte serii mult mai noi.
_________________
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Revista presei Dum 27 Ian 2019, 08:33
Astazi 27.01.2019 vagonul 84-83 005 circula ca vagon suplimentar pe ruta Buc.Nord-Buzau in componenta trenului IR 1655 Buc.Nord-Bacau. Ca fapt divers 1655 astazi are grupa de Buzau de 6 vagoane, traiasca studentimea.
84-03 005 = RTI-2 25.01.2019 st domiciliu Buc Grivita.
Cancan au scris si ei ce au gasit pe pagina Jurnal Feroviar numarul 1 in dezinformare.
IR 1655 cu 6 vagoane pentru Buzau.
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Revista presei Dum 27 Ian 2019, 14:19
Nu degeaba cancan e o publicatie numa cu minciuni ce doreste publicul sa le auda si astfel sa ia si ei bani din vanzarea ziarelor.
Pe scurt a crescut durata de transport pe aproape toate rutele, nr. de calatori a scazut considerabil. Doar operatorii privati s-au dezvoltat.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Dum 27 Ian 2019, 15:36
Nu se vede pe vagonul ,,mortuar" staţia de domiciliu. O fi Basarab sau Griviţa?
_________________ :TTT:
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Revista presei Dum 27 Ian 2019, 16:26
E Grivita dar nu am mai apucat sa pozez si acolo. Ultimul RTI l-a avut pe 25.01.2019 daca nu ma insel in aceeasi zi cand a aparut acel reportaj in Cancan powered by Alex D de la asa zisul Jurnal Feroviar. Nici nu merge cu trenul mai mult de 200 km pe an dar el are pagina sa minta lumea cu articole de 2bani.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Dum 27 Ian 2019, 23:30
Katalyn a scris:
Ultimul RTI l-a avut pe 25.01.2019 daca nu ma insel in aceeasi zi cand a aparut acel reportaj in Cancan powered by Alex D de la asa zisul Jurnal Feroviar.
Probabil RTI2 cf. OMT 1911/2018, adică cu valabilitate până în 30.06.2019.
_________________ :TTT:
mtk
Numarul mesajelor : 144 Varsta : 59 Localizare : Viena Reputatie : 5988 Data de inscriere : 07/12/2008
Subiect: Probleme la alimentarea cu energie electrică la liniile 5-12 din Gara Lun 28 Ian 2019, 08:33
Condițiile meteorologice dificile cauzează și astăzi probleme pentru traficul feroviar. Doar patru linii sunt alimentate cu energie electrică la Gara de Nord din București. Tabela arată întârzieri mari la plecarea mai multor trenuri, dar și la sosiri.
CFR Infrastructură transmite că de la cu ora 6.15 nu exista tensiune in firul de contact care asigura alimentarea cu energie electrica a liniile 5-12 din Gara de Nord.