| Revista presei | |
|
+4692Dragos cristi ar TVlad marius_catalin84 didinul bobi mtk DAS 2011 cfr500 NIKU24 bubu Costin.B Norbi cristi CFR c o r v i n riciu MariusM get. cardinal TER200 sp59 alliens Amiralul ldh80 aris86 alinx3330 AndreiCFRbv daniel_c ciprian71 ets2oltromânia raulberian kristi kkk Adirmvl Katalyn marius664 AeroX Cipri Andrei Neculai Vitosa IonutCFR2009 alexmorph3us Rarau dan tm Luna Nesebar Dr2005 Adrian78 50 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4077 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mar Ian 22, 2019 12:42 pm | |
| https://www.g4media.ro/magistrala-pipera-berceni-singura-cu-trafic-in-crestere-in-2018-metrorex-vrea-cresterea-frecventei-metrourilor-dar-abia-peste-4-ani.html |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Ian 23, 2019 9:12 am | |
| Nu ai cum să creşti frecvenţa acolo, sub 3 minute e tehnic imposibil,pentru că nu pot rebrusa în timp util trenurile. Tot ce se vehiculează acum e doar pentru a da bine în proiect şi atât. Pur şi simplu s-a atins capacitatea maximă a liniei şi asta e. Câtă vreme transportul de suprafaţă circulă doar ca să aibă Firea pe cine să compenseze, ăsta e rezultatul. _________________ :TTT:
|
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Ian 23, 2019 4:23 pm | |
| CFR a stabilit cine va moderniza un tronson de cale ferată de 28 de km dintre Brașov și Sighișoara: https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-22930252-cfr-desemnat-oferta-castigatoare-licitatiei-pentru-modernizarea-28-dintre-brasov-sighisoara-mega-contract-600-milioane-euro.htm |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Ian 23, 2019 6:13 pm | |
| https://adevarul.ro/economie/stiri-economice/Seful-cfr-managerul-alstom-romania-cercetati-dna-investigatia-deschisa-banal-accident-1_5c46e693df52022f75e0b9af/index.html _________________ :TTT:
|
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Ian 23, 2019 8:39 pm | |
| Dragos,trenurile de metrou circulau la 90 sec. si inante de 1990, m-am nimerit de cateva ori la Piata Unirii 1 la orele de varf. Dincolo de propaganda cu 50000 calatori / ora si sens, se realiza acest interval de urmarire. Nu stiu daca vorbim de aceleasi conditii de exploatare, semnalizare,etc. si in prezent. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier Ian 23, 2019 8:44 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu ai cum să creşti frecvenţa acolo, sub 3 minute e tehnic imposibil,pentru că nu pot rebrusa în timp util trenurile. Tot ce se vehiculează acum e doar pentru a da bine în proiect şi atât. Pur şi simplu s-a atins capacitatea maximă a liniei şi asta e. Câtă vreme transportul de suprafaţă circulă doar ca să aibă Firea pe cine să compenseze, ăsta e rezultatul.
Nu neaparat.In orele de varf pot intra trenuri in circulatie si de la Constantin Brancoveanu ,Unirii si Victoriei pentru a creste frecventa, si am impresia ca acest lucru se intampla si acum.Si de ce nu ar rebrusa un tren in 3 minute, pot fi mecanici in ambele capete...Stai tu linistit tehnic e posibil si acum, problema este ca n-au suficiente rame, in conditia in care peste un an deschid si M5 - DAS 2011 a scris:
- Dragos,trenurile de metrou circulau la 90 sec. si inante de 1990, m-am nimerit de cateva ori la Piata Unirii 1 la orele de varf.
Si eu am prins la Piata Sudului in anii 2000 trenuri la 90 secunde.De putine ori ce-i drept, dar erau...Acum nu prea mai circul cu metroul, dar o sa-mi timp data viitoare cand mai ajung pe acolo sa-l moniterizez un pic |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Ian 23, 2019 9:05 pm | |
| Eu am prins si dupa 2010 trenuri la metrou trecand la interval sub 3 minute. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier Ian 23, 2019 9:28 pm | |
| Luna, fara suparare ce relevanta are? eu am prins la 10 minute sau mai mult.
Baietii spun ca prins la 90 de secunde adica 1 minut si jumatate, ce mai vorbim de sub 3 minute adica poate fi 179 de secunde, nu? |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Ian 23, 2019 9:48 pm | |
| Cam 90 de secunde - 2 minute am prins, nu am zis exact cat pentru ca nu imi amintesc exact cate secunde dar stiu ca era in jur de 2 minute cu plus/minus 30 de secunde, relevanta are ca e tehnic posibil si acum. In 2010-2011 stiu sigur ca odata la Victoriei a veni la sub 2 minute de anteriorul. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Ian 24, 2019 3:22 pm | |
| - DAS 2011 a scris:
- Dragos,trenurile de metrou circulau la 90 sec. si inante de 1990, m-am nimerit de cateva ori la Piata Unirii 1 la orele de varf. Dincolo de propaganda cu 50000 calatori / ora si sens, se realiza acest interval de urmarire. Nu stiu daca vorbim de aceleasi conditii de exploatare, semnalizare,etc. si in prezent.
Nu zice nimeni că nu pot circula la 90 secunde, doar că nu pot rebrusa în intervalul ăsta. La IMGB şi acum se mai întâmplă să aştepte trenurile în tunel sau chiar cu o staţie înainte rebrusarea trenurilor din faţă, s-a ajuns la situaţia în care e un tren în staţia de urcare, 2 pe cele două linii de pe care se poate rebrusa, unul în staţia de coborâre şi unul în tunel aşteptând. Normal că în traseu se vor ajunge din urmă unele trenuri, având în vedere cât timp se pierde cu închiderea uşilor... la BM şi CAF sunt pe aceeaşi comandă şi anunţul de închidere şi închiderea propriu-zisă, practic când tu dai comandă de închis uşile trebuie să te asiguri că nu mai urcă/coboară nimeni, apoi mai dai anunţul, mai durează vreo 5 secunde, începe închiderea uşilor şi apoi încă vreo 5 - 10 secunde mai stai. La IVA dădeai anunţul când încă urcau/coborau, după care îţi lua 2 secunde să închizi uşile şi încă vreo 5 secunde să te asiguri că s-au închis, apoi îi dădeai blană... _________________ :TTT:
|
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi Ian 24, 2019 7:29 pm | |
| Chiar ca estu Gica Contra ti-am mai zis si la alt topic.Noi vorbim de 90 sec si tu o tii cu 5 ale tale.Nu a zis nimeni ca va circula fix la 90 de scunde si nu tot timpul.Poftim vor circula la interval de 105 secunde in orele cu trafic ridicat...acum e bine asa...Pana la urma e vorba de succesiunea trenurilor in intervalele cu trafic crescut, nu de rebrusarea lor.Probabil vor inlocuirea unor componente de semnalizare si a caii de rulare.Si pe M800 si M300 s-a zis ca viteza maxima va fi de 160km/h, asta nu inseamna ca toate trenurile vor circula cu 160 si tot traseul-de fapt am vazut asta cu ochii nostri:).Asa cu alea 90+/- 5 secunde ale tale
Ultima editare efectuata de catre marius664 in Joi Ian 24, 2019 7:34 pm, editata de 1 ori |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi Ian 24, 2019 7:33 pm | |
| DAr ce e asa de complicat cu rebrusarea? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Ian 24, 2019 8:46 pm | |
| Schimbarea postului de conducere + staționarea propriu zisă durează minim 4 chiar 5 minute. Și la metrou la fel ca și la CFR există un livret și câte un număr de circulație pentru fiecare tren iar la stația Piatra Unirii dispecerat de localizare trenuri și mai mulți operatori de circulație care le monitorizează și le ordonează parcursul atunci când graficul este dat peste cap. Da, la orele de vârf faza cu tren la un interval de 90 secundă e reală. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi Ian 24, 2019 10:09 pm | |
| Care e viteza maxima a metroului bucurestean ?
Dar metroul londonez ? |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi Ian 24, 2019 10:34 pm | |
| https://www.jurnalistii.ro/teroare-la-cfr-calvarul-prin-care-trece-zilnic-un-feroviar/ |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|