Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+46
92Dragos
cristi ar
TVlad
marius_catalin84
didinul
bobi
mtk
DAS 2011
cfr500
NIKU24
bubu
Costin.B
Norbi
cristi CFR
c o r v i n
riciu
MariusM
get.
cardinal
TER200
sp59
alliens
Amiralul
ldh80
aris86
alinx3330
AndreiCFRbv
daniel_c
ciprian71
ets2oltromânia
raulberian
kristi kkk
Adirmvl
Katalyn
marius664
AeroX
Cipri Andrei Neculai
Vitosa
IonutCFR2009
alexmorph3us
Rarau
dan tm
Luna
Nesebar
Dr2005
Adrian78
50 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeSam 04 Aug 2018, 14:38

@Adirmvl ramelor RT retrase nu le mai dă voie AFER să circule și sunt în aceeași oală cu Zet-urile retrase la cfr călători.
Franța scapă de știfturi în schimb românii le i-au de bune. A dreacu evoluție feroviară avem parte!
I-a uite ce face Franța http://www.aifr.ro/?p=11524
România când?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeSam 04 Aug 2018, 18:17

Adirmvl a scris:
https://fr.wikipedia.org/wiki/X_72500

Bun, deci francezii le poreclesc aspiratoare, am rezolvat o treaba. Smile)

Cica au probleme. Desi au doar cu cativa ani in plus fata de Desiro-urile de la noi, francezii scapa de ele.

Intrebarea e de ce le-ar lua RT-ul? Pe unde sa le plimbe pe toate, avand in vedere ca ei au, oricum, ceva AM-uri pe care nu le mai folosesc dupa faza cu licenta.

Au ceva probleme la usi dar sunt ok si la confort peste Desiro
dane eu intrebam de automotoarele care v-or veni la Calatori astea frantuzesti ajung la Brasov si le ducem noi RCCRO
Marius problema ca ei gandesc altfel deja peste 20 de ani nu mai este asa fiabil si decat sa bage banii in reparatii cumpara noi cu mentenanta
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeDum 05 Aug 2018, 19:30

În general. prin afară, materialul rulant (şi cam orice vehicul comercial) nu se cumpără. Se iau în leasing operaţional (deci închiriere pe durată mare) pe 10 - 15 - 20 ani, timp în care firma de leasing se ocupă de întreţinere, costul ei fiind inclus în rata lunară. După ce se termină contractul, fie se prelungeşte, fie se cumpără materialul rulant la valoarea reziduală (rar de tot), fie se face contract pe ceva mai bun şi materialul rulant se vinde la privaţi sau la OTF din ţări ,,mai puţin occidentale", unde încă se merge pe m.r.c.f. în proprietate, gen România, Bulgaria, Polonia, Ungaria sau, în unele cazuri, prin Africa sau America Latină. Sau se dezmembrează, în funcţie de suma pe care firma de leasing o obţine.
La fel se face şi unde sunt contracte de servicii publice atribuite la licitaţie - dacă la următoarea licitaţie firma pierde operarea, nu rămâne cu trenurile în depou şi dă faliment, ci le dă înapoi la leasing şi aia e. Dacă după aia câştigă alt contract, merge iar şi face leasing.

De exemplu, Taurus-urile OeBB nu sunt proprietatea lor, sunt în leasing operaţional pe 20 de ani.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeMier 08 Aug 2018, 00:14

Gara Birmingham New Street din Anglia.

Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeVin 10 Aug 2018, 14:10

https://www.banatulazi.ro/trenul-timisoara-bucuresti-s-a-topit-in-gara-lugoj-calatorii-au-infruntat-caldura-insuportabila-foto-video/

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeVin 10 Aug 2018, 15:52

http://www.ziare.com/lucian-sova/ministrul-transporturilor/ministrul-transporturilor-criza-vagoanelor-de-la-cfr-calatori-frizeaza-asasinatul-economic-voi-sesiza-procurorii-1525026

Dar cati bani s-au alocat de Psd in ultimii 6 ani bai pacaliciule?
Asasinatul economic este ca stau trenurile in camp cu locomotive defecte si pe la Predeal cand pica cate un copac pe linie de care voi nu aveti treaba idiotilor
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7654
Data de inscriere : 25/08/2008

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeVin 10 Aug 2018, 16:30

E vina lu' Basescu dom'ne, nu PSD are guvern din aprilie 2012 pana in prezent! Noroc cu  anul guvernului Ciolos, aia au fost iresponsabili, altfel nu imi explic! Niste profesionisti precum Cuc sau Sova, unul mai dobitoc decat celalalt, nu pot in ani de zile sa repare ce au "stricat" aia intr-un an!
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeSam 11 Aug 2018, 20:55

Corect Adriane, PSD-ul niciodată nu a fost preocupat de calea ferată și nici acum nu erau dacă nu era curentul ăsta pe facebook.
În altă ordine de idei să-i explice cineva păcăliciului că motivele anulării acelor trenuri nu au fost lipsa de vagoane sau locomotive așa cum i s-a pus situația pe masă. Altele au fost motivele. Aceleași vagoane ce il făceau pe 1862 după anularea acestuia făceau serviciu pe tren 8004/8001, și că
aceleași vagoane au fost puse pe tren 1962. Bașca s-au găsit și locomotive.  Cum îți explici?
Sau cele care făceau pe turnus 1622/1621 abuzate în mersul actual pe trenurile de rang regio. Deci despre ce vorbim aici? Management defectuos, bașca pe unele secții mers favorizat în detrimentul dubarilor. Clar și indiscutabil.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeSam 11 Aug 2018, 21:12

Poate dl. Şova îi dă un telefon colegului său de partid, dl. Orlando Teodorovici şi îl întreabă de ce a tăiat cu 10% compensaţia de serviciu public pe anul trecut. Că de acolo se trag pierderile CFR Călători, de acolo se trage şi imposibilitatea asigurării fondurilor pentru reparaţii în puţinele cazuri în care onor reparatorii au binevoit a participa la licitaţii.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeDum 12 Aug 2018, 14:29

http://suceavanews.ro/272772/general/top-stiri/tigari-ascunse-in-rezervoarele-cu-apa-ale-unei-locomotive-cinci-suceveni-au-fost-amendati/
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeMar 14 Aug 2018, 10:51

Consecinţele grave cauzate de trenul deraiat între Caracal şi Craiova. Plângerile pasagerilor

Consecinţele sunt dintre cele mai grave, după ce un tren de marfă a deraiat de pe un viaduct între Caracal şi Craiova. Garniturile, care ajung în Bucureşti din vestul ţării, au avut luni întârzieri şi de 5 ore.

Pasagerii se plâng de condiţii îngrozitoare, dar şi de faptul ca au pierdut alte trenuri sau chiar avioane. Partea proastă este ca autorităţile nu ştiu în acest moment cât va dura degringolada. Pasagerii care au plecat duminica din Bucureşti pe la 11, au făcut 14 ore până la Timişoara, faţă de 9 cât ar fi fost normal. Călătoria a fost un coşmar, se plâng oamenii.

"Aşa ceva numai în România se întâmplă, şi o dată sau de două ori pe an când venim în ţară, locuim la Viena, nici nu mai dau pe aici."

"Nimeni nu-mi decontează banii pentru avion, nimeni nu-mi decontează banii pentru tren, stres, căldură, bătaie de joc".

Sursa: https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/consecintele-grave-cauzate-de-trenul-deraiat-intre-caracal-si-craiova-plangerile-pasagerilor.html

Exact ce am zis, la treburile importante e bine sa pleci ori cu multe ore mai devreme ori cu o zi mai devreme, nu iti poti permite sa pierzi avion din cauza unei eventuale intarzieri.

Si tot despre accident si proasta gestionare a situatie de catre GFR:
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/urmarile-trenului-deraiat-la-craiova-poluarea-nu-a-putut-fi-oprita-980246
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeMar 14 Aug 2018, 14:05

Luna a scris:


Exact ce am zis, la treburile importante e bine sa pleci ori cu multe ore mai devreme ori cu o zi mai devreme, nu iti poti permite sa pierzi avion din cauza unei eventuale intarzieri.

Cand o sa fii in campul muncii n-o sa mai gandesti asa.Sa pleci cu o zi mai devreme inseamna sa pierzi o zi de lucru, sau o zi de concediu, care tot de lucru este , ca e platita.Si sunt firme in care nu poti lua CO cu o zi mai devreme ca n-are cine sa te inlocuie sau ai ceva de terminat sau predat...Iar unele sejururi incep la o anumita data, nu poti ajunge cu o zi mai devreme ca n-ai cu ce , sau dormi prin aeroport ori holul hotelului...

Luna a scris:

Si tot despre accident si proasta gestionare a situatie de catre GFR:
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/urmarile-trenului-deraiat-la-craiova-poluarea-nu-a-putut-fi-oprita-980246
Se presupune ca ziaristii sunt informati si informeaza la randul lor, nu spun baliverne : "Din cauza acestor probleme, un tren Mangalia-Arad a ajuns la destinaţie cu aproape nouă ore întârziere. Sosirea acestuia la Arad era programată la 11:05, dar, în realitate aceasta a fost 20:53. "
Trenul a ajuns la Arad la ora 19:50 cu o ora mai devreme decat au zis ziaristii.Inacceptabil din partea CFR dar si a ziaristilor...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeMar 14 Aug 2018, 14:32

Pentru că trenurile au fost cuplate între ele pe Caracal - Craiova şi retur, instalaţiile de alimentare electrică ale locomotivelor nu au făcut faţă şi nu au putut alimenta instalaţiile de climatizare. Mai mult, se pare că s-au folosit şi locomotive de ajutor de la CFR Marfă, care oricum nu pot alimenta electric trenurile.

Pe de altă parte, să nu bucurăm că se circulă. Blocaje din astea se mai întâmplă şi pe la alţii.

Sunt curios ce a făcut ATC, bănuiesc că au luat locomotive de la GFR.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeMar 14 Aug 2018, 14:53

Ieri ATC a mers cuplat cu un tren CFR Calatori ...
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeMar 14 Aug 2018, 15:42

https://m.ziuaconstanta.ro/informatii/combaterea-criminalitatii-in-achizitiile-publice/ce-societate-se-ocupa-de-repararea-liniei-ferate-de-pe-ruta-medgidia-tulcea-ce-valoare-are-contractul-document-667702.html
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 4 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: