Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Sam 04 Aug 2018, 14:38
@Adirmvl ramelor RT retrase nu le mai dă voie AFER să circule și sunt în aceeași oală cu Zet-urile retrase la cfr călători. Franța scapă de știfturi în schimb românii le i-au de bune. A dreacu evoluție feroviară avem parte! I-a uite ce face Franța http://www.aifr.ro/?p=11524 România când?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Sam 04 Aug 2018, 18:17
Adirmvl a scris:
https://fr.wikipedia.org/wiki/X_72500
Bun, deci francezii le poreclesc aspiratoare, am rezolvat o treaba. )
Cica au probleme. Desi au doar cu cativa ani in plus fata de Desiro-urile de la noi, francezii scapa de ele.
Intrebarea e de ce le-ar lua RT-ul? Pe unde sa le plimbe pe toate, avand in vedere ca ei au, oricum, ceva AM-uri pe care nu le mai folosesc dupa faza cu licenta.
Au ceva probleme la usi dar sunt ok si la confort peste Desiro dane eu intrebam de automotoarele care v-or veni la Calatori astea frantuzesti ajung la Brasov si le ducem noi RCCRO Marius problema ca ei gandesc altfel deja peste 20 de ani nu mai este asa fiabil si decat sa bage banii in reparatii cumpara noi cu mentenanta
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Dum 05 Aug 2018, 19:30
În general. prin afară, materialul rulant (şi cam orice vehicul comercial) nu se cumpără. Se iau în leasing operaţional (deci închiriere pe durată mare) pe 10 - 15 - 20 ani, timp în care firma de leasing se ocupă de întreţinere, costul ei fiind inclus în rata lunară. După ce se termină contractul, fie se prelungeşte, fie se cumpără materialul rulant la valoarea reziduală (rar de tot), fie se face contract pe ceva mai bun şi materialul rulant se vinde la privaţi sau la OTF din ţări ,,mai puţin occidentale", unde încă se merge pe m.r.c.f. în proprietate, gen România, Bulgaria, Polonia, Ungaria sau, în unele cazuri, prin Africa sau America Latină. Sau se dezmembrează, în funcţie de suma pe care firma de leasing o obţine. La fel se face şi unde sunt contracte de servicii publice atribuite la licitaţie - dacă la următoarea licitaţie firma pierde operarea, nu rămâne cu trenurile în depou şi dă faliment, ci le dă înapoi la leasing şi aia e. Dacă după aia câştigă alt contract, merge iar şi face leasing.
De exemplu, Taurus-urile OeBB nu sunt proprietatea lor, sunt în leasing operaţional pe 20 de ani.
_________________ :TTT:
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Aug 2018, 00:14
Gara Birmingham New Street din Anglia.
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Aug 2018, 14:10
Dar cati bani s-au alocat de Psd in ultimii 6 ani bai pacaliciule? Asasinatul economic este ca stau trenurile in camp cu locomotive defecte si pe la Predeal cand pica cate un copac pe linie de care voi nu aveti treaba idiotilor
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Aug 2018, 16:30
E vina lu' Basescu dom'ne, nu PSD are guvern din aprilie 2012 pana in prezent! Noroc cu anul guvernului Ciolos, aia au fost iresponsabili, altfel nu imi explic! Niste profesionisti precum Cuc sau Sova, unul mai dobitoc decat celalalt, nu pot in ani de zile sa repare ce au "stricat" aia intr-un an!
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Sam 11 Aug 2018, 20:55
Corect Adriane, PSD-ul niciodată nu a fost preocupat de calea ferată și nici acum nu erau dacă nu era curentul ăsta pe facebook. În altă ordine de idei să-i explice cineva păcăliciului că motivele anulării acelor trenuri nu au fost lipsa de vagoane sau locomotive așa cum i s-a pus situația pe masă. Altele au fost motivele. Aceleași vagoane ce il făceau pe 1862 după anularea acestuia făceau serviciu pe tren 8004/8001, și că aceleași vagoane au fost puse pe tren 1962. Bașca s-au găsit și locomotive. Cum îți explici? Sau cele care făceau pe turnus 1622/1621 abuzate în mersul actual pe trenurile de rang regio. Deci despre ce vorbim aici? Management defectuos, bașca pe unele secții mers favorizat în detrimentul dubarilor. Clar și indiscutabil.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Sam 11 Aug 2018, 21:12
Poate dl. Şova îi dă un telefon colegului său de partid, dl. Orlando Teodorovici şi îl întreabă de ce a tăiat cu 10% compensaţia de serviciu public pe anul trecut. Că de acolo se trag pierderile CFR Călători, de acolo se trage şi imposibilitatea asigurării fondurilor pentru reparaţii în puţinele cazuri în care onor reparatorii au binevoit a participa la licitaţii.
_________________ :TTT:
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Aug 2018, 14:29
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Revista presei Mar 14 Aug 2018, 10:51
Consecinţele grave cauzate de trenul deraiat între Caracal şi Craiova. Plângerile pasagerilor
Consecinţele sunt dintre cele mai grave, după ce un tren de marfă a deraiat de pe un viaduct între Caracal şi Craiova. Garniturile, care ajung în Bucureşti din vestul ţării, au avut luni întârzieri şi de 5 ore.
Pasagerii se plâng de condiţii îngrozitoare, dar şi de faptul ca au pierdut alte trenuri sau chiar avioane. Partea proastă este ca autorităţile nu ştiu în acest moment cât va dura degringolada. Pasagerii care au plecat duminica din Bucureşti pe la 11, au făcut 14 ore până la Timişoara, faţă de 9 cât ar fi fost normal. Călătoria a fost un coşmar, se plâng oamenii.
"Aşa ceva numai în România se întâmplă, şi o dată sau de două ori pe an când venim în ţară, locuim la Viena, nici nu mai dau pe aici."
"Nimeni nu-mi decontează banii pentru avion, nimeni nu-mi decontează banii pentru tren, stres, căldură, bătaie de joc".
Exact ce am zis, la treburile importante e bine sa pleci ori cu multe ore mai devreme ori cu o zi mai devreme, nu iti poti permite sa pierzi avion din cauza unei eventuale intarzieri.
Si tot despre accident si proasta gestionare a situatie de catre GFR: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/urmarile-trenului-deraiat-la-craiova-poluarea-nu-a-putut-fi-oprita-980246
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Revista presei Mar 14 Aug 2018, 14:05
Luna a scris:
Exact ce am zis, la treburile importante e bine sa pleci ori cu multe ore mai devreme ori cu o zi mai devreme, nu iti poti permite sa pierzi avion din cauza unei eventuale intarzieri.
Cand o sa fii in campul muncii n-o sa mai gandesti asa.Sa pleci cu o zi mai devreme inseamna sa pierzi o zi de lucru, sau o zi de concediu, care tot de lucru este , ca e platita.Si sunt firme in care nu poti lua CO cu o zi mai devreme ca n-are cine sa te inlocuie sau ai ceva de terminat sau predat...Iar unele sejururi incep la o anumita data, nu poti ajunge cu o zi mai devreme ca n-ai cu ce , sau dormi prin aeroport ori holul hotelului...
Luna a scris:
Si tot despre accident si proasta gestionare a situatie de catre GFR: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/urmarile-trenului-deraiat-la-craiova-poluarea-nu-a-putut-fi-oprita-980246
Se presupune ca ziaristii sunt informati si informeaza la randul lor, nu spun baliverne : "Din cauza acestor probleme, un tren Mangalia-Arad a ajuns la destinaţie cu aproape nouă ore întârziere. Sosirea acestuia la Arad era programată la 11:05, dar, în realitate aceasta a fost 20:53. " Trenul a ajuns la Arad la ora 19:50 cu o ora mai devreme decat au zis ziaristii.Inacceptabil din partea CFR dar si a ziaristilor...
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Mar 14 Aug 2018, 14:32
Pentru că trenurile au fost cuplate între ele pe Caracal - Craiova şi retur, instalaţiile de alimentare electrică ale locomotivelor nu au făcut faţă şi nu au putut alimenta instalaţiile de climatizare. Mai mult, se pare că s-au folosit şi locomotive de ajutor de la CFR Marfă, care oricum nu pot alimenta electric trenurile.
Pe de altă parte, să nu bucurăm că se circulă. Blocaje din astea se mai întâmplă şi pe la alţii.
Sunt curios ce a făcut ATC, bănuiesc că au luat locomotive de la GFR.
_________________ :TTT:
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Revista presei Mar 14 Aug 2018, 14:53
Ieri ATC a mers cuplat cu un tren CFR Calatori ...
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Mar 14 Aug 2018, 15:42