|
| Revista presei | |
|
+4692Dragos cristi ar TVlad marius_catalin84 didinul bobi mtk DAS 2011 cfr500 NIKU24 bubu Costin.B Norbi cristi CFR c o r v i n riciu MariusM get. cardinal TER200 sp59 alliens Amiralul ldh80 aris86 alinx3330 AndreiCFRbv daniel_c ciprian71 ets2oltromânia raulberian kristi kkk Adirmvl Katalyn marius664 AeroX Cipri Andrei Neculai Vitosa IonutCFR2009 alexmorph3us Rarau dan tm Luna Nesebar Dr2005 Adrian78 50 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 18 Noi 2018, 12:04 | |
| Dmna director comercial care probabil care nu are nici un interes ca societatea sa aiba incasari mai mari atat ce salariu ei nu depinde de incasarile CFR Calatori Asta e Romania cu buget de 5.7 mld de lei pentru culte iar tara arata jalnic
Probabil la fel e si la CFR Calatori https://www.g4media.ro/25-de-hingheri-si-15-soferi-tin-in-spate-65-de-birocrati-la-institutia-care-se-ocupa-de-maidanezi-buget-urias-de-salarii-cu-sporuri-de-vatamare-corporala-pentru-sefu.html?fbclid=IwAR1OD6MaNNgmmF3P1eTvOHI0uknpfCgBx3BB1fv5DPTO-e9OY2P3oft1JT4 |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 19 Noi 2018, 17:39 | |
| Ce mai vedem pe FB pe pagina unui anumit ONG de biciclisti :
Astazi am fost la o discutie cu directoarea comerciala de la CFR Calatori referitor la transportul bicicletelor (in urma ordinului de sistare a transportului pe unele trenuri).
Ne-a spus ca decizia lor de la nu mai permite biciclete la unele trenuri a venit in urma amenzii de la ANPC prin care unii calatori au reclamat ca au fost incomodati de biciclete in unele trenuri. ANPC a precizat ca se vor emite si alte amenzi daca ei vor elibera in continuare bilete de biciclete pentru trenuri ce nu au rastel omologat.
Incepand cu 9 decembrie 2018 vor aparea clar in noul mers trenurile cu vagoane de biciclete.
Toate vagoanele ce acum se afla la reparatii sau vor fi achizitionate vor avea din constructie locuri de biciclete.
Pe de alta parte, avind in vedere ca au ramas cu mai putin de 1000 de vagoane n parcul CFR Calatori si aproape toate sunt supraaglomerate, decizia comerciala este ca prioritar sa se emta bilete pentru calatori.
Referitor la sintagmele "demontabila" si "pliabila" doamna ne-a promis ca in maxim o saptamana in regulament vor opera o modificare si vor aparea termenii DEMONTATA si/sau PLIATA. Deci cu bicicleta DEMONTATA va fi voie, precum si cu bicicleta PLIATA.
Cateva intrebari:
1. Cine e directoarea comerciala? 2. Ce parere aveti de ANPC si studenti deranjati de biciclete ? Peste tot in Europa sunt vazuti bine si respectati plus trenuri si vagoane pentru biciclisti numai la noi e invers. 3. Toate vagoanele ce se afla acum la reparat sau vor fi achizitionate vor fi dotate cu rasteluri ? Prea tarziu asta trebuia facuta de cand s-a inceput modernizarile la 21-76.900. 4. Scuza cu mai putin de 1.000 de vagoane e pentru prosti, vagonul cu rasteluri e vagon pentru biciclete nu pentru calatori in picioare la fel cum dormitorul si cuseta circula la trenurile de noapte sau Internationale. In UK la dormitor ai voie atat cu bicicleta cat si cu cainele dar noi suntem in urma cu 50 ani. 5. Unde sunt vagoanele deja dotate cu rasteluri ? 6. Ce inseamna pentru CFR Calatori demontata sau pliabila? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 19 Noi 2018, 17:59 | |
| 1. Oare cine? 2. Ori e o glumă a d-nei Chinde, ori CFR Călători are jurişti care au studiat la FF. Nu există nicio lege care să spună că toată lumea trebuie să stea pe scaun în tren. 3. "Toate vagoanele" adică vreo câteva etajate. Că pentru restul sunt deja făcute proiectele şi nu are nimeni timp şi bani să ceară alte certificări de interoperabilitate la un organism notificat şi puneri în funcţiune la ASFR. 4. Vezi că la noi mai circulă cuşeta şi la trenuri de zi, pe post de vagon de clasa a doua ) 5. Păi a zis CFR Călători unde sunt vagoanele 84-96, că ei doar pe alea le consideră de biciclete. 6. O să însemne că nu va mai fi nevoie să se majoreze cu inflaţia salariile naşilor. _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Lun 19 Noi 2018, 18:01 | |
| - Katalyn a scris:
Cateva intrebari:
1. Cine e directoarea comerciala? Cintia Cristina Chinde Director Comercial _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 19 Noi 2018, 18:06 | |
| Doctore au zis de 2 perechi dar ei au 10 vagoane plus inca 5 84-83 si acel 89-76.005 dar ei batman batman se lauda doar cu 2 trenuri. CFR Calatori e rusinea companiilor de stat din Europa. Doctore sunt doar 2 cusete 50-30 care au circulat pe post de clasa a 2a dar cred ca acum sunt pe dreapta nu le-a mai vazut nimeni in ultimele luni. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 19 Noi 2018, 18:54 | |
| - Katalyn a scris:
- Doctore au zis de 2 perechi dar ei au 10 vagoane plus inca 5 84-83 si acel 89-76.005 dar ei batman batman se lauda doar cu 2 trenuri.
Păi tu crezi că ei ştiu altceva? Ei habar nu au nici că Desiro e prevăzut din construcţie cu locuri de biciclete. - Katalyn a scris:
- Doctore sunt doar 2 cusete 50-30 care au circulat pe post de clasa a 2a dar cred ca acum sunt pe dreapta nu le-a mai vazut nimeni in ultimele luni.
Stai că vin sărbătorile acum, nu m-aş mira să reapară acele cuşete ca vagoane suplimentare pe Valea Prahovei. În plus, mai e încă un OTF care plimbă zilnic cuşete pe post de vagoane de clasă. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 19 Noi 2018, 20:01 | |
| - cristi CFR a scris:
- Katalyn a scris:
Cateva intrebari:
1. Cine e directoarea comerciala? Cintia Cristina Chinde Director Comercial Bărbat-su e director la GFR, care GFR prin complicitatea unora au adus CFR Marfă în pragul insolvenței, și vedem clar cum cfr călători îi calcă pe urme, deci despre ce vorbim prin aceste alianțe soț-soție la firme "concurențiale"? Și, apropo, duamna e amică cu managerul smart - dorobanțu care știm bine ce realizări avu în mandatul petrecut la cfr călători și unde este 'înscăunat' în prezent. Și sunt tare curios să văd ce rahat realizează Olguța Vasilescu la transporturi, că la ministerul muncii m-am convins. @katalyn mai puțin de 1000 de vagoane din care circa 600 și umpic mai sunt în circulație. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 19 Noi 2018, 20:23 | |
| Ma scuzati ca ma bag in vorba, pina la urma pe ce principiu bicicleta nu este considerata bagajul calatorului?
Ca pe principiul asta cu incomodatul calatorilor, o sa fie interzise acusi si trolerele alea maaari care abia incap pe culoarele vagoanelor.
Care este legislatia ce reglementeaza ,,omologarea rastelelor de biciclete din vagoanele de cale ferata" in baza careia ANPC a dat amenzi?
cite autorizari pentru furnizori/producatori din Romania pentru astfel de rasteluri s-au emis in Romania?
Cind va fi interzis alcoolul in trenuri ?deoarece betivii si drogangii, chiar si studentii aflati in aceasta stare, deranjeaza calatorii. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 19 Noi 2018, 20:51 | |
| Eheee intrebari fara raspunsuri. Peste tot in Europa bicicleta e vazuta bine sa vedeti in UK cat sunt de respectati la noi parca ar fi jungla. Uitati-va la TFC ca la toate trenurile poti urca cu bicicleta la fel si la RegioCalatori la CFR Calatori nu #sepoate. Au facut gargara cu 1 vagon apoi s-a laudat fosta conducere ca face pe naiba in 4 si da fiecarei regionale cate 1 vagon cu spati pentru biciclete, am vazut ce a dar doar Timisoara a prins 2 si doar datorita trenului 1621/1622 ca altfel toate erau la Grivita. Si sunt la Grivita dar sunt pe tusa sau ma rog cine naiba merge cu bicla la 1665/1660 Buc-Iasi-Buc de isi permit sa plimbe aiurea un vagon pe acolo de cel putin 3 luni. Cum e posibil ca in alte tari 95% din trenuri poti merge cu bicla la unele contra cost la altele gratis iar la CFR Calatori nu #sepoate de cat la 2 perechi de IR. La ce au mai facut vagoanele alea 84-83, 84-96, 83-76 si etajatele 84-16 daca bolnavii nu vor sa emita bilete. Acum au gasit scuze cu ANPC pei din vina cui au facut studenti reclamati ? Nu tot din vina conduceri de 2bani de la CFR Calatori ? Suntem de rasul Europei nu cred ca mai e tara din Europa care sa nu permita sau sa nu poata transporta biciclete cu trenul. Eu de cativa ani tot spun ca tot ce intra la modernizat trebuia sa iasa cu rasteluri dar ei ar fi in stare sa bage si 100 locuri intr-un salon de 84 locuri.
La noi nu se poate cu animale de companie ( caini sau catei ) in mijloacele de transport in comun la alti se poate, noi uram animalele dar suportam blatisti, ciorile care fac circ si panarama sau boschetari urat mirositori dar un pechinez curat si cu toate actele la zi nu are voie in autobuz sau tramvai ca asa suntem noi romani mai smecheri.
Astia de la CFR Calatori merita un reportaj marca "Romania Te Iubesc" sa prezinte realitatea din Vest cu exemple ca UK, Franta, Polonia si chiar Lithuania si exemplul de la noi cu trenuri fara rasteluri si automotoare Desiro din constructie cu spatiu pentru biciclete dar care niste neica nimeni refuza sa foloseasca acest serviciu.
Pe astia de la CFR Calatori cine si cand i vor amenda ca au trenuri fara rasteluri ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 19 Noi 2018, 23:01 | |
| - dan tm a scris:
- Cind va fi interzis alcoolul in trenuri ?
E interzis din 1991. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Noi 2018, 00:37 | |
| Pai nu-l vand tot ei la vagoanele bar? Se transporta cateii pe CFR , ba cica poti sa le iei si bilet: https://www.cfrcalatori.ro/transportul-animalelor-de-companie-2/ Si apropo de biciclete pliabile iata ce am gasit tot pe site-ul CFR Calatori: "In toate trenurile CFR Călători se acceptă numai biciclete pliabile ca bagaj de mână, dacă pot fi depozitate în spațiul disponibil bagajelor și nu deranjează sau afectează alți călători. Deci e voie pe toate trenurile cu bicla pliata, tovarasa director habar n-are de regulile propriei companii.Mai rar asa sefi devotati... |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Noi 2018, 08:53 | |
| De unde si pana unde ca studentii au facut reclamatii ca de ce sunt biciclete in tren? Eu mai degraba as zice ca pensionarii sau adultii apropiati de varsta pensionarii cu al lor comunism in cap, ei nu incap de nimeni si nimic, sunt mereu nemultumiti de tot, nu sufera tinerii, etc. studentii o parte (buna) din ei sunt si biciclisti, sunt mult mai toleranti. Pensionari/batrani aproape de pensionare am intalnit sa nu incapa nici de telefoane sau laptopuri ori sa vrea sa stea fix pe locul lor de pe bilet desi sunt doar 2 persoane in compartiment de 8 locuri. Revenind la biciclisti, mie mi se pare discriminare, bicicleta nu e voie insa cu alte tipuri de bagaje care ocupa mai mult ca o bicicleta e voie. Personal daca as fi factor de decizie as lasa gratis transportul bicicletelor la toate trenurile care au grad de ocupare sub 80% (sunt destule astfel de trenuri), unde e cerere mare as pune vagoanele de biciclete. Insa la trenurile ce circula cu un grad de ocupare de 100% sau aproape de 100% mi se pare normal sa coste transportul bicicletei acolo 3-5-10-15 lei in functie de rang si distanta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Noi 2018, 12:26 | |
| Eu zic că nu a făcut nimeni reclamaţie sau or fi făcut 1 - 2 rătăciţi... probabil din generaţia de corporat(r)işti care merg o dată pe an cu trenul şi care nu mai merseseră cu trenul din grădiniţă. Genul cărora le pute tot ce e de stat, dar care când le bagă Uberul "congestion charge" nu mai ştiu pe cine să întrebe ce autobuz să ia. Genul celor care nu cunosc nicio lege, dar pot să se plângă pe Facebook şi lumea îi consideră "influenceri", aşa că un ,,n-am avut loc în tren din cauza bicicletelor" scris după 3 beri în Centrul Vechi e distribuit de mii de ori.
Compensaţia se dă pe numărul de călători, vreo minte isteaţă s-o fi gândit că se pot băga călători în picioare pe spaţiile alea. Adevărul e că acest indicator - călători/km - a apărut tocmai pentru a elimina trenurile goale puse la ore aiurea (Regiotrans şi Via Terra erau campioni la chestiile astea, dar nici cu CFR Călători nu mi-e ruşine). Efectul lui a fost o creştere a numărului de călători câţiva ani la rând... asta până când cel mai mare OTF s-a apucat să îşi reducă capacitatea de transport.
Ce ar trebui făcut? Păi foarte simplu, acum că avem deja baza de călători formată, ar trebui făcut mersul de la nivel central, cu mers cadenţat, cu tarif unic indiferent de rang (o medie a tarifelor actuale de R şi IR, mai apropiate de R pe distanţe sub 150 km şi mai apropiate de IR pe distanţele mai mari), cu compensare raportată la tariful legal, fără rezervare la clasa a 2a pe distanţe sub 200 km, fără bilete nominalizate pe tren şi cu un set minim de condiţii - de exemplu biciclete pe orice R şi pe orice IR de zi, bar/restaurant pe trenuri care merg mai mult de 300 km, asistenţă PMR pe orice tren, cuşete şi/sau VD la orice tren de noapte cu parcurs de peste 400 km, climatizare la toate IR, supraveghere video la toate IR, prize la toate IR ş.a.. Restul banilor OTF să vină din diversele activităţi auxiliare - publicitate, servicii la bord (la DB chiar şi cel mai prăpădit Regio are măcar un automat de cafea şi câteva panouri publicitare în el), închirieri de material rulant ş.a..
Mai frumos, pentru asigurarea legăturilor şi pentru eliminarea discriminărilor, biletele în avans ar trebui vândute direct de stat; a existat o propunere acum câţiva ani, reuşisem să scoatem chiar şi un caiet de sarcini, aveam suma alocată în buget... şi a apărut ARF şi ne-au luat atribuţiile. Un astfel de soft ar fi putut urmări exact numărul de călători, inclusiv cei cu facilităţi, şi ar fi putut calcula exact suma pe călător-km. În prezent toate astea sunt date prin declaraţii pe proprie răspundere a OTF, pe care nici să vrei nu poţi să le verifici. Există un stat UE care a introdus deja un sistem centralizat de vânzare a biletelor, tocmai pentru a elimina discriminările între OTF şi pentru a permite bilete cu legături de la un OTF la altul.
Apoi ar trebui intrat în instrucţii şi eliminate redundanţele de acolo, precum şi prevederile contrare cu STI-urile şi alte norme internaţionale. Dar na, în vreme ce statele UE se chinuie să stabilească un mod armonizat de calcul al procentelor de masă frânată necesare în funcţie de pantă, noi trasăm toate R-urile cu 80% că aşa spune nu-ştiu-ce instrucţie de pe vremea locomotivelor cu abur şi a dimitroavelor. Ce dacă trenul e Desiro, nu are opriri şi acelaşi automotor când merge ca IR are trecut în livret procent de 120%? În vreme ce, prin afară, se dau indicaţiile de mers în format electronic, la noi trebuie mecanicul să aibă la el livretul şi BAR-ul pentru toată regionala + tecturile de rigoare. _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Noi 2018, 22:35 | |
| Indicatorul calatori/km poate fi discutabil la trenurile regio e bun si nu prea, oricum ai face pe o sectie vei avea curse pline 100% chiar si peste si unele poate chiar goale in functie de fluxul si directia de naveta respectiv punctul de lucru de unde pleaca trenul si destiantia acestuia.
Ca OTF de multe ori esti constrans de exploatare sa duci un tren la capatul de sectie pentru a forma trenul de naveta, am sa dau ex R 2230, R 5731, R 5631, R 9611, R 9609 si exemplele pot continua, aceste trenuri circula mai mult goale dar sunt necesare pentru a forma trenurile de naveta. A opera un tren G garnitura goala nu aduce un beneficiu deoarece se pierde si subventia pe tren/km costurile fiind la fel ca la orice tren.
Pentru a face un mers de tren cadentat si adaptat nevoilor de naveta rebuie aprobat un pachet minim social cu un numar decent de trenuri subventionat doar pe tren/km compensatie 100% si un pachet extins cu un numar de trenuri la solicitarea OTF in functie de fluxul de trafic la care pe langa indicatorul tren/km se adauga indicatorul calatori/km acesti indicatori cumulati vor forma compensatia 100% procentele intre tren km si calatori km se pot stabili ca fixe sau se pot modifica progresiv in functie de cate trenuri se introduc. Se poate stabili si un numar maxim de trenuri ce pot fi subventionate pe o sectie sau pe un OTF/sectie Astfel se va elimina dezechilibrul financiar si se va stimula operarea tuturor sectiilor. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Noi 2018, 10:30 | |
| Au fost reintroduse niste simboluri de bicicleta pe site-ul cfrcalatori.ro pe unele Regio Bucuresti-Brasov. Si de necrezut la IR Brasov-Constanta. Va fi interesant. Dar au disparut din restul tarii mai ales la Desiro-urile care aveau si clasa 1. Nu mi se pare okay, trebuia sa ramana la toate Desiro-urile pentru ca au spatiul de bicicleta, macar la acele IR scumpe care nu sunt asa aglomerate. Dar da, stiu cum sunt unele babe foarte inchiondorate ca ele n-au loc rezervat fiindca vin sa-si ia loc cu 5 minute inainte sa plece trenul si stai cu bicicleta pe langa strapontine. Iese balamuc. Bine, aici nu e vorba de cine face reclamatii (lezat se simte oricine), problema e ca se fac asemenea reclamatii. Vorba altora, dar sifonerele alea mari pe care le cara unii dupa ei (cica-s trolere) nu deranjeaza pe nimeni, mai ales cand le baga cu ei intre scaune deranjand calatorii ceilalti? Mai ales persoanele de sex feminin mai firave ca sa il puna sus pe suportul de bagaje, ori sub scaune (daca incape culcat bagajul). |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |