|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
+34Adrian78 Nesebar DAS 2011 TVlad Peter Fodor DUAL bubu jabels ALEXCFR Dr2005 riciu Nicolae TER200 AndreiCFRbv get. cristi ar Cipri Andrei Neculai ciprian71 bobi cristy79 alex.alexus.tm IonutCFR2009 Andrey_tm Luna alex1987 CA 205 AeroX Adirmvl Katalyn Vitosa marius664 Rarau marius_catalin84 mielutu zburator 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 29 Mar - 21:05 | |
| Pai nu conteaza ce prefera omu ci ce este mai convenabil pentru companie adica un vagon salon e mai ieftin ca unul compartimentat si mult mai usor de supravegheat video plus rata infractionalitatii este mai mica la salon fata de compartiment. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 29 Mar - 21:52 | |
| Corecta faza cu avantajele operatorului. Da' cu ce spui tu, plus scaunele in care intepenesti in mai putin de o ora, daca e plin, a doua oara oamenii aleg altceva. Cel putin la noi, unde trenurile numai ca nu sforaie pe drum. A, cum am platit 12 euro pentru 400 de kilometri in 4 ore de la Bratislava la Praga, avand inclusiv vagon restaurant, da, pot merge 2-3 ore si pe un scaun pliabil, cum s-a intamplat in ultima parte a drumului. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 3 Apr - 23:59 | |
| - Dr2005 a scris:
- mielutu zburator a scris:
- 20-76 e printre cele mai bune vagoane CFR, 21-80 e superior variantei sale moderne, 21-76.9, care e la fel de aiurea ca etajatul.
21-80 e un hârb din toate punctele de vedere... nici la R nu mai are ce să caute. Vara te coci în el, iarna îţi suflă crivăţul pe sub chedere. Scaunele sunt înghesuite, spătarele sunt din muşama... păi şi pe scaunele de plastic din AM700 stai mai bine. Şi-au trăit vremea, e timpul pentru o modernizare care să le mai ţină pe şine încă 15 - 20 ani. Iar ce se modernizează clar trebuie făcut pe standardele actuale, nu pe alea de acum 50 de ani: saloane, prize, climatizare, uşi automate, WC vacuumatic ş.a.. Iar europeanul nu o ascultă pe maică-sa care-i spune să-şi ia cu el toată casa în valiză când pleacă undeva, călătorul belgian, elveţian sau austriac pleacă la el cu strictul necesar, nu cu 2 trolere pentru o călătorie de 2 zile, unul cu haine, unul cu slană, ceapă şi ţuică. Nu am văzut pe nicăieri prina fară spaţii pentru bagaje atât de bolşoi ca la noi, nici măcar la trenurile de rang superior. În Elveţia la IC abia bagi un ghiozdan de şcoală în locul de bagaje de deasupra scaunului.
Apropo de 21-80, la internaţional spre Occident nu se mai acceptă vagoane neclimatizate. Iar ţările mai cu apă caldă nu mai acceptă nici compartimentatele... rămâne de văzut dacă Dacia va mai circula de la mersul 2018/2019, e sub un mare semn de întrebare, din cauza vagoanelor AVA200 care oferă confortul stadardelor de acum 25 de ani. OeBB a cerut foarte clar vagoane salon, cu prize şi supraveghere video.
Pentru 20-76 e făcut un proiect de instalare a instalaţiei de climatizare, poate anul ăsta o să înceapă.
Mieluţule, da' de hârburile alea de VT624 de la TFC de ce nu spui nimic? Vara sunt 50 de grade în ele, banchetele sunt la fel de înghesuite ca la 21-76, bonus mult mai au tapiţeria originală de la DB, cu toată uzura şi arsurile cu ţigara aferente. 1) VT 624 e la secole lumină dpdv al poziției tale în el față de 21-76.9 sau etajat (de fapt, doar malaxele oferă condiții mai proaste ca etajatele...). VT 624 de pe Galați sunt impecabile dpdv al curățeniei, scaunele sunt retapițate în mare parte, sunt foarte comode și spațioase, au spații largi, etc. 2) Țările astea cu apă caldă ale tale bănuiesc că nu includ Cehia, Polonia, Slovacia, Slovenia, Ungaria și Austria, unde încă circulă vagoane compartimentate mai ales pe lung parcurs. Germania are preponderent saloane, dar se întâlnesc și compartimentate sau semi-compartimentate pe stilul 22-76/96, evident cu prize. A, să nu zic cum arată saloanele la nemți față de târâtura asta de 21-76.9 - ai scaune reglabile, spațiu larg, ambient plăcut, iluminare făcută cu cap nu în bătaie de joc... etc. ( menționez că PKP are în derulare modernizarea unor compartimentate (dotare cu prize, schimb scaune, etc.) și le face tot compartimentate, iar din Slovacia tocmai au apărut pozele cu niște modernizări de 21-80, în compartimentate moderne cu 4 prize/6 locuri, climă, WC vacuumatic, măsuțe (rabatabile la scaunele de la ușă, fixe la scaunele de la geam, etc.) 3) 21-90 este cel mai mișto vagon compartimentat CFR, este incredibil de silențios, are un mers lin, stabil, în plus are o climă bine gândită și eficientă. Dacă i s-ar monta prize și retapița scaunele, alături de o curățire serioasă a interiorului, ar fi un vagon ideal. 4) 20-76, într-adevăr, vor fi dotate cu climatizare dar atât, nu se vor instala prize 5) Nightjet folosește exclusiv compartimentate drept vagoane clasă, saloanele sunt grupe ale diverselor administrații care sunt traversate de acesta. Caută oriunde vrei și vei vedea cum arată compartimentatele lor (fotolii reglabile, iluminare reglabilă, mochetă, măsuțe, prize, climă...tot ce trebuie). Să văd eu cum o să cârâie cineva în fața OeBB că nu le acceptă nightjetul. 6) cât de greu o fi pentru CFR să ia 21-87 și 20-87, cele mai ok saloane ale lor, și să le pună scaune ca la 21-76 sau ca la 21-90? Dacă ar face asta ar putea să gâdile-n tălpi salonul ATC, pe care oricum nu-l pot întrece...dar se pot apropia. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier 4 Apr - 12:18 | |
| 1) VT624 e o un vehicul conceput şi proiectat în anii '60, oferind condiţii de confort pentru perioada în care a fost construit. Interiorul lui e IDENTIC cu vechile 21-47 de la noi, că ambele au la origine aceleaşi vagone nemţeşti. Numa' că noi am fost mai zgârciţi şi am pus muşama în loc de material textil pe banchete. Am mers multicel cu 21-47/57 pe vremea când circulau şi nu mi s-au părut nici comode, nici încăpătoare, dacă era trenul plin stăteai genunchi în genunchi cu persoana din faţă. La 1,82 şi 80 kg (cât aveam atunci), eu NU încăpeam pe un loc dacă cele 3 din jur erau ocupate. Acum, la 97 kg nici atât. Valabil şi pentru VT624. Spaţiile mari sunt în zona uşilor, pentru a permite schimbul rapi dde călători, condiţie esenţială la trenurile de navetă.
2) Saloanele 22-95 (ajunse la noi ca 22-96) nu ştiu dacă mai servesc ceva prin Germania. De mulţi ani DB caută să scape de ele, fix din cauza lipsei confortului (scaunele oricum sunt tari ca piatra şi tot aşa erau şi la nemţi), multe au ajuns pe la noi, au fost închiriate pe la olandezi şi prin alte părţi, unele au ajuns la privaţi falimentari gen Locmore. În plus, vagoanele originale nu erau climatizate, aveau geamuri cu parte mare mobilă şi uşi manuale, fapt care îi cam deranjează pe nemţi. Nici măcar nu mai există entităţi care să le revizuiască, dovadă că Locmore şi-a adus hârburile minunatele sale vagoane la revizie la Griviţa. În Ungaria se va renunţa la vagoanele compartimentate, noile vagoane produse de Bombardier-Mav kft pentru trenuri IC sunt exclusiv salon.
3) 21-90 este un vagon proiectat la începutul anilor '90, după normele de atunci. Nu mai corespunde cerinţelor de azi pentru trafic internaţional.
5) NightJet e cu vagoane de dormit. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier 4 Apr - 23:16 | |
| În VT 624 nu am avut probleme de genul, la 1.82 și 61 kg. Am avut în schimb la 21-76.9, la 20-83 și la porcăriile minunatele etajate. În Germania au circulat și ca 22-37 (am o machetă 22-37 pe masă, e identică dpdv al aspectului exterior cu 22-76/96); oricum, sunt într-adevăr destul de tari scaunele, dar fiind doar 5/compartiment, ai mult mai mult loc. În plus există culoar lateral larg ca să te mai miști în timpul drumului, iar tetiera e destul de bine poziționată. 21-90 are nevoie de prize și retapițare ca să devină actual și ca să fie într-adevăr cel mai bun vagon CFR Călători; până atunci titlul rămâne la 22-76. NightJet are cușete, dormitoare, compartimentate și saloane. Unele garnituri (caută pe vagonweb) au și WR. Din punctul meu de vedere, dintre toate serviciile oferite în occident, aș alege Nightjet, clasa 1 compartiment, clasa 1 cușetă (4 paturi) sau clasa 2 compartiment (pentru lung parcurs, desigur). |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 5 Apr - 21:34 | |
| - Dr2005 a scris:
- mielutu zburator a scris:
- 20-76 e printre cele mai bune vagoane CFR, 21-80 e superior variantei sale moderne, 21-76.9, care e la fel de aiurea ca etajatul.
21-80 e un hârb din toate punctele de vedere... nici la R nu mai are ce să caute. Vara te coci în el, iarna îţi suflă crivăţul pe sub chedere. Scaunele sunt înghesuite, spătarele sunt din muşama... păi şi pe scaunele de plastic din AM700 stai mai bine. Şi-au trăit vremea, e timpul pentru o modernizare care să le mai ţină pe şine încă 15 - 20 ani. Iar ce se modernizează clar trebuie făcut pe standardele actuale, nu pe alea de acum 50 de ani: saloane, prize, climatizare, uşi automate, WC vacuumatic ş.a.. Iar europeanul nu o ascultă pe maică-sa care-i spune să-şi ia cu el toată casa în valiză când pleacă undeva, călătorul belgian, elveţian sau austriac pleacă la el cu strictul necesar, nu cu 2 trolere pentru o călătorie de 2 zile, unul cu haine, unul cu slană, ceapă şi ţuică. Nu am văzut pe nicăieri prina fară spaţii pentru bagaje atât de bolşoi ca la noi, nici măcar la trenurile de rang superior. În Elveţia la IC abia bagi un ghiozdan de şcoală în locul de bagaje de deasupra scaunului.
Apropo de 21-80, la internaţional spre Occident nu se mai acceptă vagoane neclimatizate. Iar ţările mai cu apă caldă nu mai acceptă nici compartimentatele... rămâne de văzut dacă Dacia va mai circula de la mersul 2018/2019, e sub un mare semn de întrebare, din cauza vagoanelor AVA200 care oferă confortul stadardelor de acum 25 de ani. OeBB a cerut foarte clar vagoane salon, cu prize şi supraveghere video.
Pentru 20-76 e făcut un proiect de instalare a instalaţiei de climatizare, poate anul ăsta o să înceapă.
Mieluţule, da' de hârburile alea de VT624 de la TFC de ce nu spui nimic? Vara sunt 50 de grade în ele, banchetele sunt la fel de înghesuite ca la 21-76, bonus mult mai au tapiţeria originală de la DB, cu toată uzura şi arsurile cu ţigara aferente.
- Andrey_tm a scris:
- Cum tot mai multă lume renunță la 1695 și se îndreaptă spre ATC.
Cu toate astea, 1695 începe să aibă vagon de dormit bis, pentru că cel existent nu face faţă Mda, si s-au modernizat sau inca se modernizeaza harburile de 21-80 in seria 21-76.900, dar sasiul a ramas acelasi e imbatranit si sunt probleme cu ele, idem si cu usile, instalatia de climatizare care iarna cand zapada e spulberata le infunda filtrele si nu mai fac fata si se plange lumea ca nu incalzesc, etc. Sa tot mearga inca 15-20 de ani de acum incolo. NU, clar nu. Trebuiau casate si cumparate altele noi. Dar, bat la ochi interesele baietilor destepti privind modernizarile de material rulant petrecute in ultimii 18 ani . Tu oricum esti prea mic in ministerul ala si oricum traiesti intr-o alta lume ca sa vezi ori sa pricepi ce se intampla. Uita-te in lume ce schimbari au loc in domeniul feroviar pe cand RO a ramas in preistorie. Dar calea ferata merge inainte. Cu aceeasi gropari. Nu tu ci altii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 5 Apr - 23:50 | |
| 21-80 în versiunea actuală e un hârb. E un vagon ajuns la jumătatea duratei de viaţă, ocazie cu care necesită un upgrade. 21-76.9 e o soluţie. Faptul că execuţia lasă de dorit e consecinţa unei recepţii neglijente sau a unui caiet de sarcini prost (sau ambele). Transportul de călători a rămas în preistorie din simplul fapt că toate investiţiile făcute până să închidă Comisia Europeană robinetul au fost făcute pe principiul ,,să aibă toţi de muncă", dovadă numărul mare de vagoane care nu pot fi revizuite decât de câte o unitate, care unitate nu mai vrea să le revizuiască. În loc să se modernizeze vagoane, se puteau achiziţiona automotoare şi rame electrice. Dar nu, s-a preferat să se bage bani în vagoane vechi de 30 de ani pe boghiuri MD (şi au ieşit 20-54/55, 20-49, 20-68), în TE-uri (Acvila), în DA-uri, în EA-uri (în vreme ce EC-urile s-au vândut sau casat), în AM900 (şi s-au casat la greu 700 şi 1000), în vagoane de dormit aruncate la gunoi de nemţi (care acum stau la gard în mare parte), apoi s-au adus cu greu nişte rable de automotoare şi rame via Remarul 16 Februarie (LVT, ADH şi Z6100/6300), care 3/4 din ele sunt la gard de ani buni. Dar n-ai cum să schimbi în câţiva ani ce s-a distrus în 28. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Vin 6 Apr - 11:34 | |
| Cred că ar fi fost bine să fi investit puțin altfel decât zici, și anume: 1) modernizate 21-80-urile pe model ZSSK - 6 locuri în compartiment, prize, măsuțe, scaune reglabile, climatizare reglabilă/compartiment - pentru lung parcurs 2) modernizate Y-urile, care totuși au o vârstă decentă, astfel: 50% în vagoane 20-76 dotate cu prize și climă și 50% în vagoane salon pentru mediu parcurs ca 20-83 sau 20-87 3) cumpărate 20 de AM-uri de capacitate redusă (până în 80 de locuri, vezi Shuttle-urile de la CD sau ZSSK) și folosite pentru a înlocui toate compunerile tip DA + vagon, Malaxa 900 sau știu eu ce. 4) cumpărate 50 de AM-uri precum Desiro, Bombardier sau chiar MVM-urile sârbești, pentru scurt parcurs, înlocuind Malaxele 1000 și DA + 2 vagoane 5) cumpărate 30 de rame electrice pentru scurt parcurs 6) cumpărate 20 de rame electrice tip Bombardier în varianta Leo Express (poze găsești oriunde) pentru mediu și lung parcurs: scaune reglabile, măsuțe, o priză/2 locuri, climatizare 7) păstrate vagoanele precum 20-55, 20-54, 21-47 în stare excelentă, pentru trenuri de noapte sezoniere (primele 2) și pentru navetă (21-47). Stare excelentă însemnând să arate măcar ca VT 624 care face București - Galați: curățenie țiplă, scaune retapițate, etc. achiziția saloanelor 21-76 și derivatele acestora ar fi trebuit făcută așa cum s-a și făcut. Plec de la premisa că deja existau 21-90-urile, iar alături de modernizările în serii ca 21-70 ale DWA-urilor pe modelul expus mai sus ar fi satisfăcut integral necesitatea pentru lung parcurs. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Vin 6 Apr - 14:49 | |
| 20-47/57, 20-54/55, 21-47/57 au atins deja durata maximă de funcţionare prevăzută în Catalogul de amortizare a mijloacelor fixe, astfel că nu mai pot primi aviz tehnic şi nu mai pot circula sub nicio formă. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Sam 7 Apr - 12:12 | |
| - Dr2005 a scris:
- 20-47/57, 20-54/55, 21-47/57 au atins deja durata maximă de funcţionare prevăzută în Catalogul de amortizare a mijloacelor fixe, astfel că nu mai pot primi aviz tehnic şi nu mai pot circula sub nicio formă.
Nu spuneam pentru perioada actuală, ci referitor la ce s-ar fi putut face în anii 90-2000. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7107 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 9 Apr - 0:21 | |
| - Dr2005 a scris:
- Locmore şi-a adus
hârburile minunatele sale vagoane la revizie la Griviţa. Te invit la o calatorie cu ``harburile`` astea, cum le numesti tu. Am calatorit in ianuarie de la Heidelberg la Frankfurt cu acest tren, intr-un vagon de genul si afla ca interiorul este COMPLET schimbat, super spatios si cu niste scaune (6/compartiment) foarte confortabile. Si pe langa asta, sunt si silentioase, cu prize, lampi de citit etc. Asa ca, nu sunt harburi chiar deloc. https://www.zugreiseblog.de/locomore-fahrplan-zugtickets-infos/ |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 9 Apr - 1:12 | |
| Nu ai cu cine domne, el susține malaxa 77 si malaxa 78 si face harburi niste vagoane modernizate care au circulat intr-o tara unde nu e rusinos sa mergi cu trenul ori cu bicicleta cum se intampla in Romania. Bine ca vom avea malaxa si in 2020 asta e cel mai important lucru. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 9 Apr - 2:09 | |
| - alex.alexus.tm a scris:
- Dr2005 a scris:
- Locmore şi-a adus
hârburile minunatele sale vagoane la revizie la Griviţa. Te invit la o calatorie cu ``harburile`` astea, cum le numesti tu. Am calatorit in ianuarie de la Heidelberg la Frankfurt cu acest tren, intr-un vagon de genul si afla ca interiorul este COMPLET schimbat, super spatios si cu niste scaune (6/compartiment) foarte confortabile. Si pe langa asta, sunt si silentioase, cu prize, lampi de citit etc. Asa ca, nu sunt harburi chiar deloc.
https://www.zugreiseblog.de/locomore-fahrplan-zugtickets-infos/ De aia au şi dat chix: https://www.railjournal.com/index.php/europe/crowdfunded-operator-locomore-files-for-insolvency.html Locmore de acum e LeoExpress, adică Pate Hame şi încă vreo 2 înreprinderi mari, deţinute de familia lui Leoš Novotný. Am mai zis-o şi prin alte părţi, nu ştiu cât or să îşi mai permită să piardă bani, pentru că firma e pe minus din 2014. Cred şi sper că aşteaptă liberalizarea pieţei şi obţinerea de contracte de servicii publice în detrimentul operatorilor tradiţionali din Cehia, Slovacia şi, mai nou, Germania. Cel puţin aşa spunea Leos la o conferinţă din 2014. Varianta a 2a ar fi că se spală bani prin această firmă, ceea ce nu ar fi exclus. Toată partea tehnică a acestor vagoane este concepută în anii '60. De aia nemţii nici nu le mai repară (şi asta de vreo 10 ani), de a venit Locmore cu ele la Griviţa. Dacă pui interior de Audi pe Dacia 1300, tot Dacia 1300 îţi iese. La fel şi invers, pui motor de Audi pe Dacie şi tot Dacie rămâne, după modelul Malaxa 900. Diferenţa e că ce s-a făcut cu Malaxa poate prelungi durata de circulaţie conform legislaţiei europene (modernizare la partea de tracţiune), pe când ce a făcut Locmore nu o să salveze vagoanele de la fier vechi peste vreo 5 - 10 ani când le-o expira avizul tehnic (şi cam aceeaşi soartă le paşte şi pe 22-76 şi 30-76 ale noastre, că nici ele nu au suferit modernizări la partea de rulare). _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 9 Apr - 15:55 | |
| Cu alte cuvinte malaxele alea vor mai defila pe caile furate romane pe putin vreo 20 de ani. Misto natiune. Macar taxati-le la clasa a 3-a. Si mai investiti in infrastructura ca ne zgaltaie de ne rup ficatii. Pe voi din minister oricum nu va afecteaza ca oricum nu le folositi. Eu altceva as fi facut cu ele. Le cedam la cfr infrastructura sa-si care angajatii cu ele si scoteam opririle trenurilor IR de prin te miri ce catune pentru schimbul de IDM si acari. Si asa fac trenurile mult pe drum si ati ramas cu prea putini platitori reali. Exceptam calatoriile pensionarilor si studentilor pentru care si asa Statul le deconteaza cu intarziere mare. Iar pe sectiile pe unde bantuie malaxele introduse desiro si tractiune 82/89 + 1 vagon, depinde de potentialul sectiei/traficul generat de calatori. Si asa sta MR de tractiune din lipsa de prestatie si nu-l putem transfera definitiv fiindca e al lui x depou. Idem si la parcul de vagoane. Mai actualizati si voi legislatiile. In fond tot omul le-a creat si la fel de bine tot omul le poate schimba. Daca se vrea, bineinteles. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 9 Apr - 16:26 | |
| CFR SA nu are licenţă de OTF şi nici personal de deservire. Dacă îşi face CFR SA serviciu de transport de personal, o să facă TUI 20 lei/km ca să acopere costurile. În plus, un astfel de transfer ar putea fi considerat ajutor de stat de Comisia Europeană.
Din fericire, ideile astea creţe nu apar prin CFR-uri. Numărul de călători a crescut în ultimul an, indiferent de ce au scris unii pe forumuri.
Locomotivele cu un vagon nu ar trebui să existe decât în cazuri de urgenţă. Chiar îmi doresc să îi văd traşi la răspundere, eventual concediaţi, pe ăia care refuză să facă RG la AM700 şi preferă să care Desiro 200km de la Bucureşti încărcat cu aer sau să plimbe LDH/DA cu un vagon ca să mulgă motorina. Aceiaşi care fac RG la EA-uri când sunt EC-uri la gard, care au făcut RP la 20-50 când la gard erau 20-76 ş.a..
_________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |