|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
+34Adrian78 Nesebar DAS 2011 TVlad Peter Fodor DUAL bubu jabels ALEXCFR Dr2005 riciu Nicolae TER200 AndreiCFRbv get. cristi ar Cipri Andrei Neculai ciprian71 bobi cristy79 alex.alexus.tm IonutCFR2009 Andrey_tm Luna alex1987 CA 205 AeroX Adirmvl Katalyn Vitosa marius664 Rarau marius_catalin84 mielutu zburator 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11661 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 26 Mar 2018, 09:44 | |
| Asta în timp ce vagoane 21-76 și 10-90 sunt la clasa a II-a pe trenuri regio. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18771 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24353 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 26 Mar 2018, 15:43 | |
| - Andrey_tm a scris:
- Asta în timp ce vagoane 21-76 și 10-90 sunt la clasa a II-a pe trenuri regio.
Si19-76 si 22-96 |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6992 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 26 Mar 2018, 22:47 | |
| Și 20-49.2, 10-70, 20-83, etc.. Dacă tot ies acum o groază de 20-49.2 cică din revizie, nu pot trimite 3 sau 4 la Galați pentru suplimentări VSD? Au 80 de locuri, sunt uriașe dpdv al capacității. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22399 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 26 Mar 2018, 23:46 | |
| Un etajat are capacitate mare si daca studentul oricum merge gratis fara sa scoata un baz din buzunar deci nu il doare nicaieri cat a costat acel bilet asa ca poate sa mearga si in etajat
20-49 200 ce au iesit acum le baga pe Regio |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6992 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 27 Mar 2018, 00:05 | |
| Asta-i problema, că vagoanele alea perfecte de IR ajung pe R, iar vagoane de R ajung pe IR!!! Să bage dracului clasa 1, că-mi iau și plătesc bilet la clasa 1 doar să nu mai merg în condițiile alea infecte, pe scaune de tramvai, înghesuit, în jeg, fără bec la budă, fără apă la budă și fără spațiu de bagaje! Dare-ar naiba, cât de greu e să bage vagoanele de pe R la IR (20-76, 21-80, 20-55, 20-54) și etajatele să fie folosite EXCLUSIV la IR? Capacitatea mare, ușile largi, spațiul de biciclete și materialele anti-vandalism (care au fost oricum distruse) le fac perfecte pentru R. Iar eu nu suport bătaia de joc. La TFC e tot gratis și e curat ca-n spital în trenul lor, la Softrans e tot gratis iar condițiile sunt din alt film, iar la ATC nu are rost să discut. Până și-n ramele RIO ale RGT e mai ridicat nivelul de confort ca-n 26-16. Iar 26-16, modernizat cu cap, putea fi un vagon foarte ok - vezi modelele care circulă la cehi. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22399 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 27 Mar 2018, 00:11 | |
| Pai daca e asa bine la TFC de ce nu mergi cu ei? Simplu, alegi ce iti convine nu? 20-76, 21-80 si 20-54/55 NU sunt vagoane de IR ca nu au nici clima si nici prize! Sunt de R iar astea 55/54 o sa fie tot mai putine ca se vor scoate definitiv, casarea scrie pe ele. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6992 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 27 Mar 2018, 00:24 | |
| Și cum e un vagon cu scaune de tramvai, fără loc de bagaje, demn de IR???? În Italia, scaune identice cu cele din 26-16 găsești la trenul Fiumicino - Termini (30 de min de mers), și la alte trenuri suburbane de genul. Dacă TFC avea rută de seară (după ora 15 plecarea) crezi că mă mai uitam la 1578? La fel cum când 7001 avea Alstom nu mă uitam nici mort la TFC, așa aș fi făcut și în cazul dat. 20-55 e la miliarde de ani lumină peste 26-16, atât dpdv al confortului cât și al ținutei de drum. Și din etajatele cu care CFR a torturat călătorii 4h30, doar 118 avea prize, restul erau serie sub 97. 20-76 e printre cele mai bune vagoane CFR, 21-80 e superior variantei sale moderne, 21-76.9, care e la fel de aiurea ca etajatul.
Uite, un etajat din aceeași serie, identic cu al nostru, dar care chiar a fost modernizat ca să fie confortabil. http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bdmteeo296.php |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22399 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 27 Mar 2018, 00:40 | |
| Degeaba imi arati mie ca eu le stiu live de multi ani de cand tot am umblat prin toata Europa.
20-55 nu mai pot circula, acum expira si gata cu ele, nu au prize si nici clima. Au fost faine in 96-97-98 cand au aparut de erau pe Rapid, acum nici pe Regio nu mai sunt ok la ce davastate au ajuns. 21-80 erau faine in anii 90 cand faceau Internationale, trenuri care multi de aici nu le-au prins, Bucuresti-Berlin/Munchen/Varsovia/Praga, trenuri care sunt istorie si asa raman pana nu vom avea liniile moderne sa avem trenuri mai rapide si doar atunci poate mai apare o legatura de genul Bucuresti-Praga sau Bucuresti-Munchen, altfel pa si pusi. In ziua de azi 21-80 sunt praf, de abea se mai tin pe picioare pe Regio de Urziceni si Pitesti, nu ai cum sa le pui pe IR. 20-76 la fel, la vremea lor cand erau pe IC erau cineva, acum si ele scartaie si la IR nu prea ai ce sa faci cu ele, lumea face reclamatie ca nu au prize si clima cat au facut pe 1822/1821 toata vara era groaznic sau pe 1621/1622, reclamatiile curgeau ca nu au clima pentru drum lung. Pentru pasionati totul e frumos si bun dar lumea care merge cu trenul 99% nu e asa "moarta" sa stea prin trenuri in orice conditii, vor confort adica prize si clima in primul rand, apoi curatenie lucru care vagoanele 20-55/21-80/20-76 nu il au din constructie. Automat nu sunt demne de IR. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11661 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 27 Mar 2018, 12:59 | |
| Vagoanele 20-76 sunt de o mie de ori mai bune decât vagoanele 26-16 infecte pozate de @mielut_zburator. CFR Călători are mari probleme la compunerea trenurilor. Cât timp unii circulă (cu sau fără bilet) cu trenul Regio la clasa a II-a în vagoane 10-70/10-90 și alții dau o grămadă de bani să călătorească în niște 26-16 infecte, e clar o bătaie de joc din partea CFR Călători. Dacă ar apărea un tren privat care să fie la ore apropiate de trenul IR cu vagoane de navetă, mai mult ca sigur acele 26-16 ar circula goale. Cum tot mai multă lume renunță la 1695 și se îndreaptă spre ATC. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6992 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 27 Mar 2018, 23:32 | |
| Să pui călătorul să aleagă între 20-76, spațioase, comode, cu spațiu de bagaje, cu scaune cum trebuie, cu culoar lateral, etc. și 26-16, doar după ce le-a încercat pe ambele timp de 5 ore. Îți zic eu, la câți înjurau CFR-ul în 1578 pentru exact lucrurile de mai sus, care lipseau complet, cred că etajatele tale dragi rămân să care aer. În afară de Dr2005 nu cunosc să mai fie cineva care și-ar chinui corpul 5 ore doar de dragul de a avea prize și climă, în loc să meargă spre trenul cu confort sporit. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12463 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 27 Mar 2018, 23:44 | |
| @mielutu zburator, Exista o ruta mai scurta cu timp de mers de numai 3h30min, de ce nu militezi pentru ea? Vei scapa de cca 1 ora de mers cu etajatele incomode... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25585 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 29 Mar 2018, 18:01 | |
| - mielutu zburator a scris:
- 20-76 e printre cele mai bune vagoane CFR, 21-80 e superior variantei sale moderne, 21-76.9, care e la fel de aiurea ca etajatul.
21-80 e un hârb din toate punctele de vedere... nici la R nu mai are ce să caute. Vara te coci în el, iarna îţi suflă crivăţul pe sub chedere. Scaunele sunt înghesuite, spătarele sunt din muşama... păi şi pe scaunele de plastic din AM700 stai mai bine. Şi-au trăit vremea, e timpul pentru o modernizare care să le mai ţină pe şine încă 15 - 20 ani. Iar ce se modernizează clar trebuie făcut pe standardele actuale, nu pe alea de acum 50 de ani: saloane, prize, climatizare, uşi automate, WC vacuumatic ş.a.. Iar europeanul nu o ascultă pe maică-sa care-i spune să-şi ia cu el toată casa în valiză când pleacă undeva, călătorul belgian, elveţian sau austriac pleacă la el cu strictul necesar, nu cu 2 trolere pentru o călătorie de 2 zile, unul cu haine, unul cu slană, ceapă şi ţuică. Nu am văzut pe nicăieri prina fară spaţii pentru bagaje atât de bolşoi ca la noi, nici măcar la trenurile de rang superior. În Elveţia la IC abia bagi un ghiozdan de şcoală în locul de bagaje de deasupra scaunului. Apropo de 21-80, la internaţional spre Occident nu se mai acceptă vagoane neclimatizate. Iar ţările mai cu apă caldă nu mai acceptă nici compartimentatele... rămâne de văzut dacă Dacia va mai circula de la mersul 2018/2019, e sub un mare semn de întrebare, din cauza vagoanelor AVA200 care oferă confortul stadardelor de acum 25 de ani. OeBB a cerut foarte clar vagoane salon, cu prize şi supraveghere video. Pentru 20-76 e făcut un proiect de instalare a instalaţiei de climatizare, poate anul ăsta o să înceapă. Mieluţule, da' de hârburile alea de VT624 de la TFC de ce nu spui nimic? Vara sunt 50 de grade în ele, banchetele sunt la fel de înghesuite ca la 21-76, bonus mult mai au tapiţeria originală de la DB, cu toată uzura şi arsurile cu ţigara aferente. - Andrey_tm a scris:
- Cum tot mai multă lume renunță la 1695 și se îndreaptă spre ATC.
Cu toate astea, 1695 începe să aibă vagon de dormit bis, pentru că cel existent nu face faţă _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13019 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 29 Mar 2018, 18:52 | |
| Multa lume merge la ATC pentru ca ajunge mai devreme in Bucuresti. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22399 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 29 Mar 2018, 20:16 | |
| Dacia ar putea fi facut de OeBB ca au vagoane moderne problema e ca ei nu ne vor si de asta nu vor sa faca ei trenul. Cat despre 21-90 si astea ala fel au ajuns niste harburi cu mucegai la wc, linoleum scorojit/rupt/exfoliat, si fara prize iar in unele scaune e gaura de atatia ani de exploatare. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13109 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 29 Mar 2018, 20:41 | |
| Pe asta cu bagajele voluminoase o aveam si eu. Nu cum zice Doctoru', da' mai mereu imi puneam multe si poate nu foloseam mai multe de jumatate. Pana cand am zburat prima data cu Wizz-ul si am vazut ca intr-un ghiiozdan de vreo 25 de litri iti incap lucruri pentru o saptamana, daca te orientezi cum trebuie. Insa multi pur si simplu multi nu vad ca se pot baga trolere mari sub scaune, la vagoane ca 21-76, la Desiro, etc. Insa la faza cu saloanele obligatorii, las-o, Doctore. O fi ca tine, poate asta se cere la nivel UE, dar oamenii prefera compartimentatele. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |