|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
+34Adrian78 Nesebar DAS 2011 TVlad Peter Fodor DUAL bubu jabels ALEXCFR Dr2005 riciu Nicolae TER200 AndreiCFRbv get. cristi ar Cipri Andrei Neculai ciprian71 bobi cristy79 alex.alexus.tm IonutCFR2009 Andrey_tm Luna alex1987 CA 205 AeroX Adirmvl Katalyn Vitosa marius664 Rarau marius_catalin84 mielutu zburator 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 04 Iun 2018, 18:30 | |
| Si totusi pentru cei din Buzau Pitesti Targoviste Ploiesti Craiova se putea rezolva cu abonament gratuit dat de universitati si suportat de MT Asa au facut varza transportul feroviar cu subfinantarea companiei si taiererea subventilor dar asa e cand ne conduc niste tractoristi care doresc doar sa mai castige odata sa fure tot |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 04 Iun 2018, 18:47 | |
| 1923/1924 pe relatia Sibiu-Mangalia poate primeste vagoane normale, gen 20-76 sau 22-96/76 sau chiar 21-80, in acest caz nu e nevoie de oferta Regio, iar din Bucuresti e ok cu etajatele si cum e plin de studenti si elevi nu are nevoie de oferta. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 05 Iun 2018, 07:28 | |
| Compunerea actuala de pe site arata pentru 1923/4 etajate pe intreaga distanta (2-3 bucati din Sibiu si inca 5-6 din Bucuresti). |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Dum 24 Iun 2018, 21:43 | |
| O nouă zi, o nouă bătaie de joc marca CFR Călători, sub forma lui 1576 format din 5 etajate și 1 20-83 (pentru că cine are ghinion stă în condiții de tren suburban, și cine are noroc stă la 20-83, vagon bun pentru IR de mediu parcurs - deși toți plătesc la fel). Dincolo de starea vagoanelor, destul de mizerabile și degradate, apare iar problema lipsei totale a oricărui confort oferit călătorului. Scaunele tari, antianatomice te obligă la poziții incomode, în 2 ore deja a început să mă doară spatele, și asta pentru că am prins loc bun - 17 - iar nu la etaj, unde nu rezistam atât fără să mă apuce nervii. Nu există loc de bagaje, nu ai loc de picioare dacă se urcă cineva în fața ta, antifonarea este efectiv inexistentă (m-a tâmpit de cap instalația de climatizare, care nu e doar zgomotoasă ci are și un sunet cu o tonalitate gravă, obositoare). Ca lucru pozitiv, am văzut etajate mai jegoase ca 098 unde am avut eu loc; cel mai rău se prezenta cel cu clasa 1, 36-16 031, care pe afară era în stare deplorabilă dar nici în interior nu strălucea. La vreo 2 bucăți mergea clima fie parțial fie deloc. Menționez că etajatul 098 era în stare decentă cât de cât.Niciun panou drept, niciun panou bine prins sau curățat. Grila gurii de ventilație. Evident că m-au apucat alergiile pe la Ploiești, și strănutatul, și tușitul... Ceva ce la 20-83-uri nu am pățit niciodată. Poze de prin vagon Și acum, invit pe domnul expert să-mi spună cum e etajatul bun de IR dar mai ales, cum fac dacă am bagaj mare și ghinion și mai mare și nimeresc loc la etaj? Unde-l pun? Pe hol, să încurc călătorii ceilalți? Pe scaun, sperând că nu se ocupă decât după Buzău? Jos, lângă scară, ca la Ploiești Sud să dispară primul cerșetor cu el? Ia s-aud, ce fac dacă am loc la strapontine unde nici măcar nu există loc de bagaje? Ce fac când prind loc pe niște scaune care nici măcar nu au un nemernic de geam, să mai speli ochii puțin cu peisajele? Evident că navetiștii nu au nevoie de rafturi mari, ei ce bagaje au? Servieta, un rucsăcel poate, eventual punga cu mâncare pentru peste zi? Dar nu, la CFR, vagoanele de navetă sunt pe IR, iar cele de IR sunt la R!!!! Am avut noroc că am avut doar un rucsac, nu sunt căminist și-mi pot spăla hainele acasă. Că dacă eram, nema loc pentru geanta cu hainele curate luate de la ai mei. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Dum 24 Iun 2018, 21:49 | |
| Ca să nu se zică despre mine că doar critic și sunt hater fără să ofer soluții. 1) introducerea unui vagon de clasa 1 pentru cine se respectă și dorește să meargă în condiții decente de confort 2) preluarea vagoanelor de IR de pe R și înlocuirea lor cu vagoanele 26-16, proiectate pentru R 3) reduceri tarifare astfel încât plătitorii să nu-și ia chiar toți tălpășița la auto, așa cum mai vorbeau azi prin tren 4) dacă se gândea, dacă, s-ar fi putut face o schemă: se modernizau 100 de 26-26 în cotețele actuale, iar altele 40 se transformau în vagoane demne de IR astfel: strapontinele înlocuite cu spații de bagaje monitorizate video, toaletele înlocuite cu unele ecologice, scaunele montate nu câte 4, față în față, ci ca la 21-87 (se puteau folosi chiar aceleași scaune ca în seria respectivă), introducerea unui sistem de iluminare plăcut și a unor culori mai calde și prietenoase la interior, reducerea nr. de locuri de la 120 la 100 (pentru a permite amenajarea unor spații pentru biciclete dar și a unor rasteluri suplimentare pentru valize la salonul de la parter). Pentru curioși, etajatele DWA de la cehi arată, după modernizare, cam așa: La noi: Imagini preluate de pe site-ul vagonweb.cz |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Dum 24 Iun 2018, 23:20 | |
| Etajatul ăla cehesc nu are climatizare, iar banchetele alea sunt la fel de înghesuite... Etajat de IC în Germania: Link1 Link2: Deşi schema de culori e mult mai plăcută ochiului, priveşte spaţiile de bagaje, sunt mai mici decât la etajatele noastre. Desigur, ei au şi spaţii de biciclete şi acces pentru PMR. Circulă pe Dresda - Hanovra, vreo 400 km. Nu mai zic de vagoanele de la eveţieni, unde nu-ţi intră nici măcar geanta de laptop în spaţiul de bagaje. Trolerele se bagă sub scaune, alte bagaje e bafta ta cum le ţii să nu încurci. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Dum 24 Iun 2018, 23:25 | |
| Nenea Dragos, cer scuze, da' din pozele puse de matale vagonul nemtilor pare farmacie faza de ce se vede in pozele Mielutului. Si aia 400 de kilometri in cata vreme sint parcursi? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Dum 24 Iun 2018, 23:48 | |
| Cu vagonul nemţilor merg nemţi, cu cel al românilor merg români. La români dacă pui tapiţerie cu mult burete sub ea, ţi-o taie cu cuţitul în prima zi de circulaţie. Bine, scaunele alea de la nemţi oricum sunt asemănătoare cu cele de pe Desiro, deci nu-s cine ştie ce. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 25 Iun 2018, 00:24 | |
| Cred că ai fost în altă Germanie decât aia în care am fost eu, și în care, pe IC de lung parcurs, am văzut următoarele vagoane: https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_Bpmz.php https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_Bpmmz284.php https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_Bpmmbdz284.php Trenul Twindexx Vario pe care l-ai atașat este, într-adevăr, folosit tot pe rang superior. Cred că oricine, oricât de chior ar vrea să fie, poate remarca faptul că scaunele din Twindexx oferă mult mai mult spațiu și confort ca cele din 26-16-le nostru, de care ne-am bătut joc în loc să facem ce-au făcut cehii (adică un vagon decent, plăcut, mai comod). Alt tren folosit de nemți la IC, push-pull (e un echivalent al RailJet). https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_Metropolitan.php Iar elvețienii parcurg distanța Galați - București via Ploiești (260 km) în 2h30, nu în 4h30 |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 25 Iun 2018, 00:53 | |
| - Dr2005 a scris:
- Cu vagonul nemţilor merg nemţi, cu cel al românilor merg români. La români dacă pui tapiţerie cu mult burete sub ea, ţi-o taie cu cuţitul în prima zi de circulaţie. Bine, scaunele alea de la nemţi oricum sunt asemănătoare cu cele de pe Desiro, deci nu-s cine ştie ce.
Pai de ce in trenurile private nu gasesti aceiasi mizerie si jeg? Cu alea merg nemtii? Nu cumva problema este in felul in care se face curatenie, nu in modul cum o pastreaza calatorii???? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 25 Iun 2018, 03:54 | |
| TFC a achizionat cateva Automotoare de la DB si probabil va suplimenta si numarul de curse Bucuresti-Galati si retur, eventual prin Urziceni sa scoata si un timp bun, atunci probabil ca va fi mai bine. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 25 Iun 2018, 18:06 | |
| 1576 are și azi etajate, astăzi când sunt aproape doar plătitori (studenții, dacă mai erau, s-au dus cu 15072 și 1574). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 25 Iun 2018, 18:37 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Cred că ai fost în altă Germanie decât aia în care am fost eu, și în care, pe IC de lung parcurs, am văzut următoarele vagoane:
https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_Bpmz.php https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_Bpmmz284.php https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_Bpmmbdz284.php Vagoanele din pozele tale sunt pe cale de dispariţie, o parte se înlocuiesc cu etajate, iar altele - unde linia permite - se înlocuiesc cu noile ICE-4, care arată aşa: (Sursa). A se observa că: - nu sunt compartimentate - nu se deschid geamurile În schimb, au fost prevăzute cu locuri pentru bagaje din loc în loc. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 25 Iun 2018, 18:58 | |
| Si au jaluzele care se vor umple de praff (la CFR) |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier 27 Iun 2018, 21:36 | |
| M-hm, sunt pe cale de dispariție cum sunt etajatele la noi în pericol să nu mai existe Compari mere cu pere, ICE 4 e tren de mare viteză, ce vagoane ți-am arătat sunt folosite la IR, IRE și IC (v. max = 200 km/h). |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |