|
| Revista presei | |
|
+60mtk Capsuneanu t1972 ravers75 @ndrey NicuS Rarau bobi bubu Andrey_tm Semafor sp59 19jimmy84 TER200 cristi ar aris86 laurentzu tcm cristi CFR laur 133 Cipri Andrei Neculai kristi kkk DUAL didinul rich1974 ets2oltromânia ttavi Hurricane AeroX IonutCFR2009 lifetec alex.alexus.tm DAS 2011 Adirmvl cristy79 florin94 alinx3330 CristyanC ciprian71 Nesebar tzifrea Amiralul riciu mielutu zburator Luna Re6/6 LanceR razvan - trenuri Jhonyla dan tm Dr2005 cardinal Warrington 92Dragos marius664 alliens Vitosa Katalyn cfr500 Adrian78 64 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Apr 2018, 18:09 | |
| - mtk a scris:
- Asta cu VIENA, mai pardon... Au in fiecare statie, mai nou afisajele cu hartie sunt inlocuite cu aviziere electronice !
Au ambele sisteme. Afişajele electronice (care nu sunt chiar în toate staţiile) arată următorul vehicul de pe fiecare linie şi, dacă vehiculul nu e cu acces pentru persoanele cu dizabilităţi, arată şi când e următorul vehicul cu acces pentru dizabilităţi Autobuzele sunt toate adaptate, doar la tramvaie mai sunt vehicule fără podea joasă; de regulă la tramvaie cel puţin fiecare al doilea vehicul e low-floor, mai puţin pe linia 30, care nu are deloc vehicule low-floor, dublând 31 pe un tronson aglomerat (Floridsdorf - Stammersdorf). Desigur, 30 şi 31 pleacă alternativ de la capătul comun Stammersdorf, iar pe 31 doar la orele de vârf mai scapă câteva vehicule fără podea joasă. În schimb, hârtiile sunt în toate staţiile, inclusiv la metrou. - marius664 a scris:
- Adica tu consideri ca e normal sa dai 1 (un) miliard de euro si sa ai aproape aceiasi timpi ca in anii 1940 si sa nu intrebe nimeni de ce??? Bine inca noi mai folosim material rulant de atunci, dar ideea e ca dupa atatia ani si atatia bani inca nu e terminata cap-coada.Daca tu consideri ca asa e normal si corect si mai si lucrezi in domeniu atunci viitorul caii ferate e sumbru...asta daca mai are vreun viitor
După cum am mai spus, exact la astfel de întrebări se ajunge când oameni cu zero pregătire în domeniul căilor ferate ajung să judece calea ferată. Asta crezi tu că e obiectivul unei modernizări - timpul de parcurs? Ce zici de tonaje, de abateri de viteză sporită, peroane, staţii, centralizare (inclusiv ERTMS), refaceri de terasamente, reducerea deranjamentelor, bariere la trecerile la nivel? Şi încă sistemul ERTMS nu este la nivelul 2, iar centralizarea în majoritatea staţiilor este un "CED fiabilizat", cu interfaţă de comandă ca la centralizare electronică, dar tot pe bază de relee, pentru că nu au fost bani suficienţi pentru CE peste tot. Ştii cât costă introducerea de ERTMS nivelul 2, inclusiv GSM-R? Circa 1 milion de euro pe km, la care se adaugă cheltuielile de autorizare, care implică certificarea unui organism notificat. E drept, odată certificată soluţia tehnică, se poate extinde pe întreaga reţea. Preţ estimat: undeva la 2 milioane de euro pentru cele 2 proiecte pilot (Buftea - Brazi şi Curtici - Km. 614). _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Apr 2018, 18:13 | |
| - Vitosa a scris:
- Plătim 5,4 miliarde de lei pe an pentru pensiile militarilor, polițiștilor și securiștilor. Cu acești bani am putea să construim o Autostrada Sibiu-Pitești
https://romanialibera.ro/politica/institutii/platim-sase-miliarde-de-lei-pe-an-pentru-pensiile-speciale-430668 Desigur, strict ipotetic, pentru că traseul acestei autostrăzi trece printr-un sit Natura 2000, iar proiectul actual nu are şanse în veci să primească autorizaţie de mediu. Costurile de proiectare ar trebui imputate ameţitului care l-a aprobat şi l-a perpetuat atâţia ani. Acolo îţi trebuie ecoducte din km în km, panouri fonoabsorbante cam pe toată lungimea drumului şi staţii de epurare pentru apele scurse de pe autostradă. - Vitosa a scris:
- Interviu cu președintele FSTFR, Rodrigo Gabriel Maxim, despre revendicările transmise Guvernului și care vizează situația grea cu care se confruntă calea ferată din România, precum și despre starea generală a muncitorilor din sistem. Interviul a fost realizat înaintea protestului de lângă Ministerul Transporturilor și din fața Guvern
https://www.facebook.com/sursesiresurse/videos/1220164584753133/?hc_ref=ARTK7dnJu-idozJNyMkQ5KzaQpAyQJ2A5Vvpk47oN1sqHKav3d3l21waZhvwZ5x2-hk&fref=gs&dti=373477319386938&hc_location=group deci daca pana in 2020 nu absorbim fonduri europene apoi mai devreme de 2030 ciuciu materialul rulant nou ! Şi nu spune Rodrigo şi ce "muncă" face el şi pe ce bani? Probabil restul ceferiştilor l-ar linşa dacă ar auzi _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Apr 2018, 23:39 | |
| - Dr2005 a scris:
- ]
După cum am mai spus, exact la astfel de întrebări se ajunge când oameni cu zero pregătire în domeniul căilor ferate ajung să judece calea ferată. Din fericire pentru tine si pentru noi, cei care judeca calea ferata( in cazul de care vorbim reabilitarea M800) sunt oameni cu studii mult mai complexe decat aia care lucreaza in MT si care au intins mana sa ia niste comisioane babane... - Dr2005 a scris:
- Asta crezi tu că e obiectivul unei modernizări - timpul de parcurs?
E principalul obiectiv al unei modernizari feroviare , oare cand au inceput in 1980 sa construiasca TGV-ul s-au gandit la abatutele din statii??? |
| | | TER200
Numarul mesajelor : 412 Varsta : 45 Reputatie : 3651 Data de inscriere : 13/01/2016
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Apr 2018, 15:45 | |
| Lasa-l Marius. Asa e el. Ca si toti functionarii batuti in cap din tara asta, care se sufoca in hartii. Asta e. Pierdere de vreme. Cand nu are minte o da cu datu' cu presupusul legal. Tipu' are senzatia ca totul e perfect in romanica lui de pe hartie. Caragiale reloaded. |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Apr 2018, 18:27 | |
| - marius664 a scris:
- E principalul obiectiv al unei modernizari feroviare , oare cand au inceput in 1980 sa construiasca TGV-ul s-au gandit la abatutele din statii???
Dar TGV e tren de calatori, prin urmare si linia are alte cerinte functionale. Coridorul 4 a fost facut pentru marfa in principal (port la Constanta & stuff). |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Apr 2018, 20:16 | |
| Si coridorul IX tot pentru marfa va fi facut, ca nu vine rusul in concediu nici in Romania si nici in Bulgaria. A, ca lozinca zice cu 160 km/h pentru trenurile de calatori si 120 pentru cele de marfa e alta gasculita intr-alta traista. Si oricum marfa sa mearga cu 120 km/h nu cred s-apuc s-o vad si p-asta !
@TER200 mi-ar fi intrat tipul la inima daca nu ar fi militat pentru malaxele alea construite pe vremea bunicilor, sa se fi zbatut sa vina cu ceva nou demn de 2018, m-as fi bucurat sa fi fost si noi avansati in domeniul feroviar la fel cum sunt si cei din Vest dar la cata hotie si birocratie e la noi nu e de mirare de ce nu evoluam in niciun domeniu apartinand si condus de Statul feudal Roman ! Pe putin 20 de ani de acum incolo ne vom mai zbate in mocirla actuala ! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Apr 2018, 21:08 | |
| In timp ce altii au alte idei despre viteza:
http://www.railwaygazette.com/news/high-speed/single-view/view/high-speed-trainset-to-be-converted-for-freight.html |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Apr 2018, 22:35 | |
| Ai nostrii se cramponeaza in calcule si hartii http://www.aifr.ro/?p=10878 https://drive.google.com/file/d/16AZxljGgSHlnYHezm69Bsv8yhoOBvvV-/view |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Apr 2018, 23:28 | |
| - NicuS a scris:
Dar TGV e tren de calatori, prin urmare si linia are alte cerinte functionale. Coridorul 4 a fost facut pentru marfa in principal (port la Constanta & stuff). Stiu ca am dat un exemplu prost dar ma scoate din sarite cu ideile lui fixiste cum ca noi astia suntem fraieri iar o mana de destepti de acolo din palat le stiu pe toate. Si asta se vede cum calea ferata o duce din ce mai rau.... Cert este ca asa cum a zis si Marius celalalt prima rubrica din proiect este ridicarea vitezei la 160km/h pentru trenurile de calatori si 120 km/h pentru trenurile de marfa.Sa-mi arate domnii aia destepti cate trenuri de marfa au circulat cu 120km/h pe M800 si apoi mai vorbim despre miliardul cheltuit cu folos... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 24 Apr 2018, 10:50 | |
| - marius664 a scris:
- E principalul obiectiv al unei modernizari feroviare , oare cand au inceput in 1980 sa construiasca TGV-ul s-au gandit la abatutele din statii???
Cum zice şi NicuS, TGV-ul a fost de la bun început gândit ca un tren de mare viteză pentru călători, care a beneficiat de infrastructură dedicată, pe care nu circulă altfel de trenuri. Pe când linia noastră de Constanţa a fost făcută pentru transportul de marfă spre şi dinspre portul Constanţa. - Vitosa a scris:
- marfa sa mearga cu 120 km/h nu cred s-apuc s-o vad si p-asta
Tehnic este posibil. Numai că, din motive de procent de masă frânată, tonajele trebuie să fie mici, undeva pe la vreo 700 t (citez din memorie, nu am la îndemână instrucţia să mă uit) şi trenurile să fie scurte (80 - 100 osii maxim, cu frână cu acţiune rapidă). Normal că OTF preferă să facă trenuri de 2000 t cu o singură locomotivă şi o singură echipă de mecanici şi să le ducă cu 70 - 80 km/h, nu 3 trenuri de 700 t duse cu 120 km/h. Şi nici vagoane în regim ss nu prea sunt, iar alea care sunt oricum au regimuri de încărcare diferite la ss faţă de s. Poate vom vedea garnituri goale la viteze astea, dar mai multe eu nu cred. Acum vreo 2 ani exista o trasă GFR de 100 km/h, nu ştiu dacă o mai fi. - marius664 a scris:
- Sa-mi arate domnii aia destepti cate trenuri de marfa au circulat cu 120km/h pe M800 si apoi mai vorbim despre miliardul cheltuit cu folos...
Citeşte ce am scris mai sus în acest mesaj. Crezi că orice tren de marfă poate să circule cu 120 km/h? Dacă ai bani, poţi să te duci la un OTF de marfă şi să închiriezi un tren cu 5 vagoane regim ss goale + locomotiva de rigoare şi să faci tren de marfă cu 120 km/h cu ele de la Bucureşti la Constanţa Pe bune dacă nu vorbeşti ca ameţiţii ăia de la firma de consultanţă care a făcut Master Planul, unde ,,expertul" lor în trafic de marfă habar n-avea frâne şi era supărat că merg marfarele încet... ce tonaje, ce frâne... să meargă domne' cu 160, să se mai oprească marfarul doar pe fundul mării când se termină linia! Şi era om pe la 50 de ani, din Anglia aia de o pupă unii-n dos non-stop pe aici. Şi habar n'avea frâne! Era să facem Crăciunul 2015 la birou din cauza lui, noroc că aveam ministru ceferist pe vremea aia şi ăla ştia cum e cu frânele. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 24 Apr 2018, 12:13 | |
| Pai si atunci de ce s-a mai investit un miliard ca sa se circule la fel ca inainte??? Pentru 10 minute mai putin care le fac 4 trenuri pe zi? Daca se incadrau in bugetul preconizat era ok, tu chiar crezi ca s-a lucrat curat pe M800??/ Si aici nu ma refer la constructor ci la spagi |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 24 Apr 2018, 17:33 | |
| Două AMX-uri rezervate poliștilor pentru meciul de la Șiria.
http://mobil.aradon.ro/#!mobilenews/detail/202834204.24.2018 |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 24 Apr 2018, 19:16 | |
| - marius664 a scris:
- Pai si atunci de ce s-a mai investit un miliard ca sa se circule la fel ca inainte??? Pentru 10 minute mai putin care le fac 4 trenuri pe zi? Daca se incadrau in bugetul preconizat era ok, tu chiar crezi ca s-a lucrat curat pe M800??/ Si aici nu ma refer la constructor ci la spagi
Nu sta totul doar in viteza. Uite, eu nu lucrez in domeniul feroviar, dar printre alte avantaje ma gandesc in primul rand la capacitatea crescuta a liniei: cand ai semnalizare TMV (si ERTMS) si statii cu abatute functionale si cu macazuri cu viteza sporita, iti incap clar mai mai multe trenuri (si conteaza tot pentru marfa in primul rand). Infrastructura dinainte de modernizare era praf si asta vine cu niste costuri de mentenanta pe termen lung, apoi confortul pasagerilor, faptul ca statiile de pe traseu nu mai arata ca ultimele pesteri si multe alte chestii mai mult sau mai putin masurabile. Referitor la spaga, azi s-a avizat inceperea urmaririi penale pentru Sebastian Vladescu. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 24 Apr 2018, 20:16 | |
| Daca nu se moderniza ajungea ca celelalte magistrale cu viteze de 50-70 km/h ,restrictii de 30 peste macaze in statii si abatute cu 5km/h si ajungeam sigur la timpi de parcurs de 4h30 sau 5 ore Joi am fost la Alba Iulia am vorbit cu impegatul de acolo si a spus ca liniile nemodernizate se termina in 2021 iar cu tot cu instalatii in 2023 Totusi suntem departe pe M800 la traficul de marfa nu cred ca circula multe trenuri cu 80 km/h cum e in Ungaria si acolo locomotivele izolate circula cu 120 km/h
Macar de aveam magistralele modernizate ca M800 |
| | | c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8511 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mar 24 Apr 2018, 21:51 | |
| Genul de anchetă care te face să-ți consumi și ultimii nervi disponibili... https://www.antena3.ro/actualitate/social/in-premiera-glasul-hotilor-de-tren-466135.html |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |