| Revista presei | |
|
+60mtk Capsuneanu t1972 ravers75 @ndrey NicuS Rarau bobi bubu Andrey_tm Semafor sp59 19jimmy84 TER200 cristi ar aris86 laurentzu tcm cristi CFR laur 133 Cipri Andrei Neculai kristi kkk DUAL didinul rich1974 ets2oltromânia ttavi Hurricane AeroX IonutCFR2009 lifetec alex.alexus.tm DAS 2011 Adirmvl cristy79 florin94 alinx3330 CristyanC ciprian71 Nesebar tzifrea Amiralul riciu mielutu zburator Luna Re6/6 LanceR razvan - trenuri Jhonyla dan tm Dr2005 cardinal Warrington 92Dragos marius664 alliens Vitosa Katalyn cfr500 Adrian78 64 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: nu se vrea Sam 14 Apr 2018, 20:13 | |
| La noi sint 8 regionale, ar trebui reduse la 4, iar celelalte reorganizate in centre zonale de miscare...regionala iasi, regionala cluj, regionala timisoara, regionala bucuresti,,iar celelalte centre zonale... |
|
| |
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 16 Apr 2018, 09:24 | |
| - t1972 a scris:
- La noi sint 8 regionale, ar trebui reduse la 4, iar celelalte reorganizate in centre zonale de miscare...regionala iasi, regionala cluj, regionala timisoara, regionala bucuresti,,iar celelalte centre zonale...
Corect, patru regionale mari( sus mentionate) care sa cuprinda care sa cuprinda diviziile calatori, marfa, infra, etc! Oricum , asa a fost initial! |
|
| |
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 16 Apr 2018, 09:26 | |
| - Vitosa a scris:
- http://newsby.marianandrei.com/turcia-trenuri-siemens-velaro/
Bravo Turcia !
In Romania incontinuare bate vant a saracie! Ministerul incapabil insista pentru RG-uri la malaxe dar si altor vechituri din dotarea cfr. Tot pe vremea 'lu' mamarea' sa ramanem. Halal strategie de dezvoltare au, apoi vin si se plang ca de ce ii critica lumea ! PS nu mai da vina pe numarul putin de angajati, pe ARF ca si-a inceput activitatea tarziu, ca si aia sunt putini, etc etc. De 28 de ani s-a vazut si se vede si din avion (in)competenta ministerului transporturilor. Scuzele voastre sunt de 2 lei dar si de prisos. Mi-e necaz ca ministrii se tot schimba, in schimb angajatii ministerului raman aceeasi si cu aceeasi strategie soc. Idem si prin Regionale, cfr calatori, cfr marfa, CFR SA. Cat timp vor fi sub tutela Statului furat Roman nicio sansa de evoluare. Ziua trece leafa merge. Si inca ce lefuri si prime au unii ! Da, stiu, adevarul doare dar trebuie spus. E cruda realitate si a venit vremea sa luam atitudine. Ati avut acces la fonduri UE nerambursabile si n-ati fost in stare sa atrageti un euro, acum e cam pa la revedere. Mare adevar ai zis, dar din pacate, pe unii ii supara ! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 16 Apr 2018, 16:11 | |
| La astia de ce se poate?
Meanwhile, Regiojet has reported a 30% increase in passenger numbers in the first quarter of 2018. The operator carried around 1.25 million passengers in this period, with the introduction of new Prague - Brno - Vienna services at the end of 2017 helping to stimulate growth. In combination with the Prague - Brno - Bratislava services, these trains give Regiojet nine trains a day in each direction between Prague and Brno, one of the country’s most important domestic inter-city routes. Regiojet says more than 200,000 passengers have travelled to Vienna on its trains since December.
A 10th service will be introduced on the Prague - Brno corridor at the end of September, when Regiojet will add a fourth daily return train between Prague and Bratislava. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 16 Apr 2018, 19:28 | |
| Se poate pentru că RegioJet are spatele puternic dpdv financiar. Probabil şi la noi o firmă de transport feroviar dusă în spate de, să zicem, Atlassib, ar putea opera. În plus, "AFER"-ul cehest nu are tarife pentru diversele certificate şi autorizaţii. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 18 Apr 2018, 09:30 | |
| http://railcolornews.com/2018/04/17/si-red-kisses-flirts-for-slovenia-stadler-to-supply-sz-with-25-train-sets/ |
|
| |
Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4789 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 18 Apr 2018, 12:25 | |
| https://www.replicaonline.ro/spagi-de-milioane-de-euro-la-reabilitarea-caii-ferate-bucuresti-constanta-352573/ |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 18 Apr 2018, 21:39 | |
| https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/reabilitarea-liniei-ferate-bucuresti-constanta-a-costat-dublu-fata-de-standarde-si-a-intarziat-6-ani
https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/trenurile-cfr-calatori-au-intarziat-in-2017-aproape-9-ani |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 19 Apr 2018, 11:37 | |
| Rad si curcile de noi: " Specialiştii din domeniul construcţiilor de căi ferate estimează că amenajarea de la zero a tronsonului feroviar Bucureşti-Constanţa ar fi costat mai puţin de 4 milioane de euro/km." Sa-i vedem acum pe "expertii" din palat ce au de spus |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 19 Apr 2018, 14:26 | |
| https://www1.cfrcalatori.ro/comunicate/amenintare-cu-bomba-in-trenul-ir-1746/ |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 19 Apr 2018, 21:39 | |
| Expertii s-au dat la fund On topic, d'ale chefereului http://www.gorjeanul.ro/actualitate/urmare-a-plangerii-unui-ceferist-de-la-targu-jiu-directorul-regionalei-cfr-craiova-intr-un-dosar-penal-de-abuz-in-serviciu |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 20 Apr 2018, 07:41 | |
| http://www.bizbrasov.ro/2018/04/19/finantarea-de-111-miliarde-de-euro-pentru-modernizarea-caii-ferate-dintre-brasov-si-sighisoara-asigurata-de-catre-comisia-europeana-ciuda-intarzierilor-birocratice-de-la-cfr/ |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 20 Apr 2018, 10:06 | |
| Cu 4 milioane de euro pe km de cale dublă faci linie de tramvai, nu cale ferată de 160 km/h pentru 21,5 t/osie. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 20 Apr 2018, 16:07 | |
| http://ipad.hotnews.ro/22404247 |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 20 Apr 2018, 18:38 | |
| - Dr2005 a scris:
- Cu 4 milioane de euro pe km de cale dublă faci linie de tramvai, nu cale ferată de 160 km/h pentru 21,5 t/osie.
Intrebare(i): cat a costat linia Bucuresti-Constanta , cu cat a fost depasita suma initiala si de ce, si cu cat a scazut durata de calatorie fata de anii 90 cand nu era reabilitata.Intrebari de bun simt pus de multi de-a lugul anului care acum trebuiesc date in fata judecatorilor.Cam tarziu dar nu-i timpul trecut pentru niste raspunsuri... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|