Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+60
mtk
Capsuneanu
t1972
ravers75
@ndrey
NicuS
Rarau
bobi
bubu
Andrey_tm
Semafor
sp59
19jimmy84
TER200
cristi ar
aris86
laurentzu
tcm
cristi CFR
laur 133
Cipri Andrei Neculai
kristi kkk
DUAL
didinul
rich1974
ets2oltromânia
ttavi
Hurricane
AeroX
IonutCFR2009
lifetec
alex.alexus.tm
DAS 2011
Adirmvl
cristy79
florin94
alinx3330
CristyanC
ciprian71
Nesebar
tzifrea
Amiralul
riciu
mielutu zburator
Luna
Re6/6
LanceR
razvan - trenuri
Jhonyla
dan tm
Dr2005
cardinal
Warrington
92Dragos
marius664
alliens
Vitosa
Katalyn
cfr500
Adrian78
64 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 60 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeLun 09 Apr 2018, 13:24

Știi că după documentul ăla inclusiv Dimitroavele sau Malaxa pot merge la IR bine-mersi, da?
Dacă RES e suburban înseamnă că Dacia e BMW și BMW e Dacia. Da, RES e cam stresant după 3 ore, dar pentru ce face (București - Craiova și București - Brașov/Constanța) este pur și simplu ideal! Consum mic, demaraj rapid, timpi mici de mers, scaunele sunt la miliarde de ani lumină peste cele din 26-16 (sunt echivalente cu cele din 20-83, seriile până la 030) și la 2h30-3h ai tot ce-ți trebuie. Pur și simplu nu pricep cum poți să bagi RES în aceeași oală cu 26-16, 21-47, Desiro cu 120 locuri sau ramă Z (cele din urmă fiind într-adevăr pentru suburban și periurban). RES are un mare bai - nu ai destule toalete, și când vine plin (adică întotdeauna) e coadă la ele.
Iar îmi pare rău să-ți zic, dar ADH11 satisface aceleași condiții pe care le ai și la CFR, diferența fiind că au înlocuit prizele cu curățenia exemplară (Adică la CFR ai jeg dar ai prize, în timp ce la ăștia e invers).

Când oi avea posibilitatea, o să-ți fac un vagon dedicat 100% ție, îți pun 3 scaune din lemn și 100 de locuri de biclă. A, și o priză, desigur.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeLun 09 Apr 2018, 13:54

Laughing Laughing Laughing
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeLun 09 Apr 2018, 16:15

Eu îţi spun poentru ce a fost conceput RES. E asemănător cu Desiro, cu Talent şi alte rame suburbane/regionale, e realizat pe acelaşi principiu.

Că Softronic face IR-uri de 7 ore cu el e altă mâncare de peşte, aşa şi TFC face curse de 4 ore jumate cu VT624, iar Regiotrans te duce cu RIO (Rame Inox Omnibus) de la Constanţa la Braşov la preţ de IR.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeMar 10 Apr 2018, 11:02

Cred ca e blasfemie sa intreb pe unde se situeaza Romania?

http://adevarul.ro/international/europa/care-proiectele-vor-schimba-fata-europei-video-1_5acb4e70df52022f75a03a20/index.html
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeMar 10 Apr 2018, 11:12

Dr2005 a scris:
Eu îţi spun poentru ce a fost conceput RES. E asemănător cu Desiro, cu Talent şi alte rame suburbane/regionale, e realizat pe acelaşi principiu.

Că Softronic face IR-uri de 7 ore cu el e altă mâncare de peşte, aşa şi TFC face curse de 4 ore jumate cu VT624, iar Regiotrans te duce cu RIO (Rame Inox Omnibus) de la Constanţa la Braşov la preţ de IR.

Teoria mă face să-ți las 2 întrebări:
1) Dacă RES a fost conceput pentru trafic suburban, de ce are scaune mai comode ca 85% din vagoanele CFR? Pe traficul suburban se întâlnesc, în mod normal, scaune ca cele din Desiro sau etajate, potrivite pentru timpi de parcurs de 30-45 de minute.
2) Dacă RES a fost conceput pentru trafic suburban, de ce nu are spațiu larg de biciclete și bagaje, precum au majoritatea trenurilor mai moderne de navetă (vezi Desiro, FLIRT modelul suburban, Shuttle-urile ceho-slovace, Bombardierele)?

Singura asemănare dintre RES și un tren de navetă suburban este spațiul larg din jurul ușilor alături de deschiderea largă a acestora, permițând un flux ridicat de pasageri.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6764
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeMar 10 Apr 2018, 11:40

Da, asa se crede printre cercurile astea de pasionati, RES-urile sunt de Regio, 21-87 e de Regio. Asa le concep ei vizual. Si au dreptate. Numai ca doar coincidenta face sa ofere mai multe decat trebuie. N-ai cum sa-i faci sa priceapa ca ei oricum ar evita din principiu sa calce prin ele. Chiar si Desiro-urile alea cu fotolii bat grav la fund multe din vagoanele de IR, strict de spatiu/scaune vorbind.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeMier 11 Apr 2018, 09:44

Hyperion nu are loc de biciclete că e conceput în România, unde bicicleta încă e văzută ca o jucărie, nu ca un mijloc de transport eficient.

Desiro cu fotolii chiar a fost comandă specială ,,pentru lung parcurs" (aşa e trecut în contractul de achiziţie).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeMier 11 Apr 2018, 13:39

https://infooradea.ro/adio-londra-incepand-cu-31-mai-ryanair-suspenda-toate-zborurile-de-pe-aeroportul-oradea/
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeJoi 12 Apr 2018, 12:28

http://adevarul.ro/locale/cluj-napoca/cum-ajuns-kenyenii-trenuri-doua-mai-rapide-decat-romania-au-construit-cale-ferata-32-miliarde-dolari-18-luni-termen-1_5ace251fdf52022f75b564cd/index.html

http://adevarul.ro/locale/constanta/cum-fura-salbaticie-calea-ferata-romania-ultimele-tari-europa-trenuri-pazite-agenti-inarmati-sunt-hoti-mana-mana-impiegatii-1_5acdd295df52022f75b274e8/index.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeJoi 12 Apr 2018, 14:56

Las ca in anul douazeci douzeci vom avea TGV Multumim celor care au votat PSD

https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22390479-viorica-dancila-adoptam-perspectiva-euro-douazeci-douazeci-indicatorii-tehnico-economici-pentru-modernizarea-stadionului-giulesti.htm
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeJoi 12 Apr 2018, 15:02

Intre timp in Bulgaria

https://clubferoviar.ro/bulgaria-va-lansa-licitatia-pentru-41-de-automotoare-noi/
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeJoi 12 Apr 2018, 19:02

Adrian78 a scris:
Intre timp in Bulgaria

https://clubferoviar.ro/bulgaria-va-lansa-licitatia-pentru-41-de-automotoare-noi/

Ce tot va spuneam in urma cu 1 an si ceva la topicul BDz ? Bun, rame electrice cu 6 vagoane deci tramvaie si nici malaxa 😂😂😂😂 si Sofia-Burgas in 3 ore suna foarte interesant, felicitari lor o tara mai saraca ca a noastra dar cu niste servicii la fel de ok ca cele de la CFR. In plus acolo nimeni nu alunga biciclisti si nici nu-i trimite casiera in tren sa plateasca direct in buzunarul nasului.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeSam 14 Apr 2018, 09:56

http://newsby.marianandrei.com/turcia-trenuri-siemens-velaro/
Bravo Turcia !

In Romania incontinuare bate vant a saracie! Ministerul incapabil insista pentru RG-uri la malaxe dar si altor vechituri din dotarea cfr. Tot pe vremea 'lu' mamarea' sa ramanem. Halal strategie de dezvoltare au, apoi vin si se plang ca de ce ii critica lumea !
PS nu mai da vina pe numarul putin de angajati, pe ARF ca si-a inceput activitatea tarziu, ca si aia sunt putini, etc etc. De 28 de ani s-a vazut si se vede si din avion (in)competenta ministerului transporturilor. Scuzele voastre sunt de 2 lei dar si de prisos. Mi-e necaz ca ministrii se tot schimba, in schimb angajatii ministerului raman aceeasi si cu aceeasi strategie soc. Idem si prin Regionale, cfr calatori, cfr marfa, CFR SA. Cat timp vor fi sub tutela Statului furat Roman nicio sansa de evoluare. Ziua trece leafa merge. Si inca ce lefuri si prime au unii !
Da, stiu, adevarul doare dar trebuie spus. E cruda realitate si a venit vremea sa luam atitudine. Ati avut acces la fonduri UE nerambursabile si n-ati fost in stare sa atrageti un euro, acum e cam pa la revedere.
Sus In jos
t1972




Numarul mesajelor : 380
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2979
Data de inscriere : 22/10/2017

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeSam 14 Apr 2018, 17:13

IN ROMANIA SE MODERNIZEZA MALAXE, CU SCAUNE DIN PLASTIC, CA IN EVUL MEDIU, DAR PARADOXUL ESTE ALTUL UN AUTOMOTOR MALAXA MODERNIZAT COSTA CIT UN AUTOMOTOR NOU.....CE IMI MAI PLAC SCAUNELE ACELEA DIN PLASTIC CUM TE MAI ZDRUNCINA PRIN MACAZURILE LINIEI, DAR AM INTELES DE LA CEI DIN MINISTER CA.....SA OPTAT PENTRU MONTAREA SCAUNELOR DIN PLASTIC DEOARECE LA VITEZA AMETITOARE CU CARE SE CIRCULA 30 KM PE ORA, SA TINA CALATORII TREJI......PINA SI ALBANEZII MODERNIZEAZA MATERIALUL RULANT IAR NOI CUMPARAM GUNOAIE DIN OCCDIDENT LA PRETURI ASTRONOMICE....AM INTELES CA SE INTRODUC LVTuri PE CONSTANTA BUCURESTI NORD IARNA CIND SE STRICA LOCOMOTIVELE ELECTRICE SI VARA IN SEZONUL ESTIVAL, LE INTRODUC IN REGIM CADENTAT DIN ORA IN ORA....HAZ DE NECAZ.....LA NOI SE PUNE ACCENTUL PE RENTABILITATE SE INCHID MAGISTRALE, SE, SECTIONEAZA MAGISTRALE,PE MOTIV DE NERENTABILITATE, DAR NU SE OPTIMIZEZA COSTURILE, CIRCULA LOCOMOTIVA CU UN SINGUR VAGON,,,APROPO SA SAM O IDEE LA CFR CALATORI , SA REDUCA COSTURILE SA PUNA O LOCOMOTIVA ELECTRICA SA TRACTEZE O MALAXA.CA ASA SCADE CONSUMUL...
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeSam 14 Apr 2018, 18:01

@t1972 iti intelegem frustarea si inversunarea dar te rugam nu mai tasta cu litere mari.
On topic
https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/cand-va-redeveni-atractiv-transportul-de-calatori-pe-caile-ferate-din-romania
In contextul actual, in Romania nu prea curand daca nu chiar niciodata.
In primul rand ar trebui desfiintate Regionalele. Sunt ticsite de directori, sefi, taietori de frunze, si fiecare dicteaza in functie de interese. Se vede clar cum totul se desfasoara in favoarea dubarilor si privatilor pe calea ferata. In fond asta a fost scopul deciziei din '98, posibilitatea infiintarii de tspe ramuri si subramuri cat si locuri de munca. Bineinteles mai mult pentru directori si sefi, ca de asta nu duce lipsa cfr si din cauza asta nici nu e pe drumul cel bun.
Sa ne uitam umpic la Turcia. Erdogan nu a pupat dosuri de Bruxelles (ca Tonta al nostru si toti ceilalti) si a adus chinezii sa le construiasca 700 km de cai ferate. Un drum care-l faceau inainte in 13 ore in prezent il parcurg in 4h jumate. Cu Siemens Velaro.
Romania in schimb, prin ministerul de resort se multumeste cu ce ne da Bruxelles-ul.
Acuma o sa vina d-l Dragos si o sa spuna ca numai asta stiu sa fac sa improsc cu noroi. Pai improsc ma, ca sunt nemultumit ca nu vad nicio schimbare nici pe feroviar dar nici pe rutier.

https://www.feroviarul.ro/eveniment-extern/finlanda-si-norvegia-construiesc-o-cale-ferata-de-3-miliarde-euro
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 54 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 60 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: