|
| Revista presei | |
|
+60mtk Capsuneanu t1972 ravers75 @ndrey NicuS Rarau bobi bubu Andrey_tm Semafor sp59 19jimmy84 TER200 cristi ar aris86 laurentzu tcm cristi CFR laur 133 Cipri Andrei Neculai kristi kkk DUAL didinul rich1974 ets2oltromânia ttavi Hurricane AeroX IonutCFR2009 lifetec alex.alexus.tm DAS 2011 Adirmvl cristy79 florin94 alinx3330 CristyanC ciprian71 Nesebar tzifrea Amiralul riciu mielutu zburator Luna Re6/6 LanceR razvan - trenuri Jhonyla dan tm Dr2005 cardinal Warrington 92Dragos marius664 alliens Vitosa Katalyn cfr500 Adrian78 64 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Apr 2018, 13:24 | |
| Știi că după documentul ăla inclusiv Dimitroavele sau Malaxa pot merge la IR bine-mersi, da? Dacă RES e suburban înseamnă că Dacia e BMW și BMW e Dacia. Da, RES e cam stresant după 3 ore, dar pentru ce face (București - Craiova și București - Brașov/Constanța) este pur și simplu ideal! Consum mic, demaraj rapid, timpi mici de mers, scaunele sunt la miliarde de ani lumină peste cele din 26-16 (sunt echivalente cu cele din 20-83, seriile până la 030) și la 2h30-3h ai tot ce-ți trebuie. Pur și simplu nu pricep cum poți să bagi RES în aceeași oală cu 26-16, 21-47, Desiro cu 120 locuri sau ramă Z (cele din urmă fiind într-adevăr pentru suburban și periurban). RES are un mare bai - nu ai destule toalete, și când vine plin (adică întotdeauna) e coadă la ele. Iar îmi pare rău să-ți zic, dar ADH11 satisface aceleași condiții pe care le ai și la CFR, diferența fiind că au înlocuit prizele cu curățenia exemplară (Adică la CFR ai jeg dar ai prize, în timp ce la ăștia e invers).
Când oi avea posibilitatea, o să-ți fac un vagon dedicat 100% ție, îți pun 3 scaune din lemn și 100 de locuri de biclă. A, și o priză, desigur. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Apr 2018, 13:54 | |
| |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Apr 2018, 16:15 | |
| Eu îţi spun poentru ce a fost conceput RES. E asemănător cu Desiro, cu Talent şi alte rame suburbane/regionale, e realizat pe acelaşi principiu.
Că Softronic face IR-uri de 7 ore cu el e altă mâncare de peşte, aşa şi TFC face curse de 4 ore jumate cu VT624, iar Regiotrans te duce cu RIO (Rame Inox Omnibus) de la Constanţa la Braşov la preţ de IR. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 10 Apr 2018, 11:02 | |
| Cred ca e blasfemie sa intreb pe unde se situeaza Romania?
http://adevarul.ro/international/europa/care-proiectele-vor-schimba-fata-europei-video-1_5acb4e70df52022f75a03a20/index.html |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 10 Apr 2018, 11:12 | |
| - Dr2005 a scris:
- Eu îţi spun poentru ce a fost conceput RES. E asemănător cu Desiro, cu Talent şi alte rame suburbane/regionale, e realizat pe acelaşi principiu.
Că Softronic face IR-uri de 7 ore cu el e altă mâncare de peşte, aşa şi TFC face curse de 4 ore jumate cu VT624, iar Regiotrans te duce cu RIO (Rame Inox Omnibus) de la Constanţa la Braşov la preţ de IR. Teoria mă face să-ți las 2 întrebări: 1) Dacă RES a fost conceput pentru trafic suburban, de ce are scaune mai comode ca 85% din vagoanele CFR? Pe traficul suburban se întâlnesc, în mod normal, scaune ca cele din Desiro sau etajate, potrivite pentru timpi de parcurs de 30-45 de minute. 2) Dacă RES a fost conceput pentru trafic suburban, de ce nu are spațiu larg de biciclete și bagaje, precum au majoritatea trenurilor mai moderne de navetă (vezi Desiro, FLIRT modelul suburban, Shuttle-urile ceho-slovace, Bombardierele)? Singura asemănare dintre RES și un tren de navetă suburban este spațiul larg din jurul ușilor alături de deschiderea largă a acestora, permițând un flux ridicat de pasageri. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 10 Apr 2018, 11:40 | |
| Da, asa se crede printre cercurile astea de pasionati, RES-urile sunt de Regio, 21-87 e de Regio. Asa le concep ei vizual. Si au dreptate. Numai ca doar coincidenta face sa ofere mai multe decat trebuie. N-ai cum sa-i faci sa priceapa ca ei oricum ar evita din principiu sa calce prin ele. Chiar si Desiro-urile alea cu fotolii bat grav la fund multe din vagoanele de IR, strict de spatiu/scaune vorbind. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 11 Apr 2018, 09:44 | |
| Hyperion nu are loc de biciclete că e conceput în România, unde bicicleta încă e văzută ca o jucărie, nu ca un mijloc de transport eficient.
Desiro cu fotolii chiar a fost comandă specială ,,pentru lung parcurs" (aşa e trecut în contractul de achiziţie). _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 11 Apr 2018, 13:39 | |
| https://infooradea.ro/adio-londra-incepand-cu-31-mai-ryanair-suspenda-toate-zborurile-de-pe-aeroportul-oradea/ |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Apr 2018, 12:28 | |
| http://adevarul.ro/locale/cluj-napoca/cum-ajuns-kenyenii-trenuri-doua-mai-rapide-decat-romania-au-construit-cale-ferata-32-miliarde-dolari-18-luni-termen-1_5ace251fdf52022f75b564cd/index.html
http://adevarul.ro/locale/constanta/cum-fura-salbaticie-calea-ferata-romania-ultimele-tari-europa-trenuri-pazite-agenti-inarmati-sunt-hoti-mana-mana-impiegatii-1_5acdd295df52022f75b274e8/index.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Apr 2018, 14:56 | |
| Las ca in anul douazeci douzeci vom avea TGV Multumim celor care au votat PSD
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22390479-viorica-dancila-adoptam-perspectiva-euro-douazeci-douazeci-indicatorii-tehnico-economici-pentru-modernizarea-stadionului-giulesti.htm |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Apr 2018, 15:02 | |
| Intre timp in Bulgaria
https://clubferoviar.ro/bulgaria-va-lansa-licitatia-pentru-41-de-automotoare-noi/ |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Apr 2018, 19:02 | |
| - Adrian78 a scris:
- Intre timp in Bulgaria
https://clubferoviar.ro/bulgaria-va-lansa-licitatia-pentru-41-de-automotoare-noi/ Ce tot va spuneam in urma cu 1 an si ceva la topicul BDz ? Bun, rame electrice cu 6 vagoane deci tramvaie si nici malaxa 😂😂😂😂 si Sofia-Burgas in 3 ore suna foarte interesant, felicitari lor o tara mai saraca ca a noastra dar cu niste servicii la fel de ok ca cele de la CFR. In plus acolo nimeni nu alunga biciclisti si nici nu-i trimite casiera in tren sa plateasca direct in buzunarul nasului. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 14 Apr 2018, 09:56 | |
| http://newsby.marianandrei.com/turcia-trenuri-siemens-velaro/ Bravo Turcia !
In Romania incontinuare bate vant a saracie! Ministerul incapabil insista pentru RG-uri la malaxe dar si altor vechituri din dotarea cfr. Tot pe vremea 'lu' mamarea' sa ramanem. Halal strategie de dezvoltare au, apoi vin si se plang ca de ce ii critica lumea ! PS nu mai da vina pe numarul putin de angajati, pe ARF ca si-a inceput activitatea tarziu, ca si aia sunt putini, etc etc. De 28 de ani s-a vazut si se vede si din avion (in)competenta ministerului transporturilor. Scuzele voastre sunt de 2 lei dar si de prisos. Mi-e necaz ca ministrii se tot schimba, in schimb angajatii ministerului raman aceeasi si cu aceeasi strategie soc. Idem si prin Regionale, cfr calatori, cfr marfa, CFR SA. Cat timp vor fi sub tutela Statului furat Roman nicio sansa de evoluare. Ziua trece leafa merge. Si inca ce lefuri si prime au unii ! Da, stiu, adevarul doare dar trebuie spus. E cruda realitate si a venit vremea sa luam atitudine. Ati avut acces la fonduri UE nerambursabile si n-ati fost in stare sa atrageti un euro, acum e cam pa la revedere. |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Re: Revista presei Sam 14 Apr 2018, 17:13 | |
| IN ROMANIA SE MODERNIZEZA MALAXE, CU SCAUNE DIN PLASTIC, CA IN EVUL MEDIU, DAR PARADOXUL ESTE ALTUL UN AUTOMOTOR MALAXA MODERNIZAT COSTA CIT UN AUTOMOTOR NOU.....CE IMI MAI PLAC SCAUNELE ACELEA DIN PLASTIC CUM TE MAI ZDRUNCINA PRIN MACAZURILE LINIEI, DAR AM INTELES DE LA CEI DIN MINISTER CA.....SA OPTAT PENTRU MONTAREA SCAUNELOR DIN PLASTIC DEOARECE LA VITEZA AMETITOARE CU CARE SE CIRCULA 30 KM PE ORA, SA TINA CALATORII TREJI......PINA SI ALBANEZII MODERNIZEAZA MATERIALUL RULANT IAR NOI CUMPARAM GUNOAIE DIN OCCDIDENT LA PRETURI ASTRONOMICE....AM INTELES CA SE INTRODUC LVTuri PE CONSTANTA BUCURESTI NORD IARNA CIND SE STRICA LOCOMOTIVELE ELECTRICE SI VARA IN SEZONUL ESTIVAL, LE INTRODUC IN REGIM CADENTAT DIN ORA IN ORA....HAZ DE NECAZ.....LA NOI SE PUNE ACCENTUL PE RENTABILITATE SE INCHID MAGISTRALE, SE, SECTIONEAZA MAGISTRALE,PE MOTIV DE NERENTABILITATE, DAR NU SE OPTIMIZEZA COSTURILE, CIRCULA LOCOMOTIVA CU UN SINGUR VAGON,,,APROPO SA SAM O IDEE LA CFR CALATORI , SA REDUCA COSTURILE SA PUNA O LOCOMOTIVA ELECTRICA SA TRACTEZE O MALAXA.CA ASA SCADE CONSUMUL... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 14 Apr 2018, 18:01 | |
| @t1972 iti intelegem frustarea si inversunarea dar te rugam nu mai tasta cu litere mari. On topic https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/cand-va-redeveni-atractiv-transportul-de-calatori-pe-caile-ferate-din-romania In contextul actual, in Romania nu prea curand daca nu chiar niciodata. In primul rand ar trebui desfiintate Regionalele. Sunt ticsite de directori, sefi, taietori de frunze, si fiecare dicteaza in functie de interese. Se vede clar cum totul se desfasoara in favoarea dubarilor si privatilor pe calea ferata. In fond asta a fost scopul deciziei din '98, posibilitatea infiintarii de tspe ramuri si subramuri cat si locuri de munca. Bineinteles mai mult pentru directori si sefi, ca de asta nu duce lipsa cfr si din cauza asta nici nu e pe drumul cel bun. Sa ne uitam umpic la Turcia. Erdogan nu a pupat dosuri de Bruxelles (ca Tonta al nostru si toti ceilalti) si a adus chinezii sa le construiasca 700 km de cai ferate. Un drum care-l faceau inainte in 13 ore in prezent il parcurg in 4h jumate. Cu Siemens Velaro. Romania in schimb, prin ministerul de resort se multumeste cu ce ne da Bruxelles-ul. Acuma o sa vina d-l Dragos si o sa spuna ca numai asta stiu sa fac sa improsc cu noroi. Pai improsc ma, ca sunt nemultumit ca nu vad nicio schimbare nici pe feroviar dar nici pe rutier.
https://www.feroviarul.ro/eveniment-extern/finlanda-si-norvegia-construiesc-o-cale-ferata-de-3-miliarde-euro |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |