| Revista presei | |
|
+60mtk Capsuneanu t1972 ravers75 @ndrey NicuS Rarau bobi bubu Andrey_tm Semafor sp59 19jimmy84 TER200 cristi ar aris86 laurentzu tcm cristi CFR laur 133 Cipri Andrei Neculai kristi kkk DUAL didinul rich1974 ets2oltromânia ttavi Hurricane AeroX IonutCFR2009 lifetec alex.alexus.tm DAS 2011 Adirmvl cristy79 florin94 alinx3330 CristyanC ciprian71 Nesebar tzifrea Amiralul riciu mielutu zburator Luna Re6/6 LanceR razvan - trenuri Jhonyla dan tm Dr2005 cardinal Warrington 92Dragos marius664 alliens Vitosa Katalyn cfr500 Adrian78 64 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4755 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Revista presei Dum 20 Mai 2018, 16:11 | |
| - alliens a scris:
- marius664 a scris:
- http://www.economica.net/primarul-sectorului-5-vrea-sa-transforme-7-5-km-de-ina-dezafectata-in-osea-cu-4-benzi_153533.html
pai pe langa acea cale ferata exista deja o sosea cu 4 benzi + linie de tramvai....plus ca terenurile ep lamga care trece linia nu sunt ale CFR, nu situ pe unde poate face primarul ala 4 benzi pe o latime de cativa metri ...iar jurnalistiii, nici nu are rost sa mai vorbim de ei Textul este prost redactat. Primarul sectorului 5 se referea la sectiunea de la fosta intreprindere ind.iutei pana la gara CFR Progresul. Ideea nu este ree pentru soferi, insa nimic bun pentru inbunatatirea infrastructurii transportului in comun. Eu am mai amintit ca ar fi trebuit un proiect grandios pentru un metrou semideschis ce ar fi putut face legatura intre Giurgiu - Calugareni - Eroii Revolutiei. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 22 Mai 2018, 10:03 | |
| https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/trenurile-directe-intre-suceava-si-cernauti-ar-putea-circula-din-2019 |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 22 Mai 2018, 18:01 | |
| Si cine merge cu ele? In prezent sunt cativa calatori pe zi care trec granita feroviar Vicsani-Vadu Siret si retur, sunt zile cand nu trece nimeni. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6916 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 22 Mai 2018, 18:17 | |
| CFR Calatori nu a fost de acord cu acest tren si probabil nici nu va fi in viitorul apropiat, ma indoiesc ca perechea 380/381 va trece mai departe de Suceava de la noul mers .Pe ucrainieni nu-i intereseaza nici atat, astea sunt doar niste ambitii politice care chiar nu-s mai au rostul in contexul actual... |
|
| |
alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5435 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 23 Mai 2018, 22:58 | |
| pai CFR nu e niciodata de acord cu legaturi feroviare externe, se vede in cazul serbiei, Bulgariei si Ucrainei....cu Ungaria e os ituatie speciala si as zice impotriva vointei CFR calatori, o companie care ar trbeui sa dispara cat mai repede pentru a da o sansa revitalizarii transportului pe calea ferata |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 23 Mai 2018, 23:12 | |
| Degeaba e CFR de acord. Toate legăturile astea implică nişte costuri, pe care trebuie să le împartă părţile implicate. Sârbii au datorii de pe vremea lui Tito, refuză să le recunoască, s-au scris mii de pagini de plângeri, fără efect. Fiindcă ei după '98 nu au recunoscut împărţirea căii ferate de la noi, iar după ce şi-au separat şi ei marfa de călători, au zis că ei şi-au achitat partea şi să se recupereze datoria de la statele rezultate din divizarea Iugoslaviei. Asta deşi, oficial, inclusiv în organizaţii internaţionale, Calea Ferată Sârbă a preluat toate drepturile şi obligaţiile Căii Ferate Iugoslave, la fel cum şi RJD a preluat drepturile şi obligaţiile Căilor Ferate Sovietice. Ucraina e pe alt ecartament şi se insistă de ambele părţi (mai ales de Ucraina) numai pe trenuri directe (fie ele la nivel de un vagon pe săptămână), din motive politice (la fel e şi cu Moldova cu Prietenia). Orice propunere de trenuri la legătură, care să nu piardă 2 ore aiurea la transbordare şi care să elimine şi traficul de ţigări dosite prin plafoanele vagoanelor este respinsă ferm. Pe bulgari în general îi doare la bască de noi şi de legăturile cu România... transport auto regulat nu există, bacurile au câteva curse pe zi... le convine să vină maşinile româneşti la cumpărături la Ruse şi să îi fraierească pe şoferi că le trebuie vinietă şi că ,,nema vinieta 7 zile, doar lună 30 leva", chiar dacă la următorul peco găseşti şi vinieta de 7 zile dacă vrei neapărat să te duci mai departe de Ruse sau de Vidin. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 24 Mai 2018, 11:01 | |
| Romania-Bulgaria au aparut curse regulate cu FlixBus, Bucuresti-Sofia 2 perechi pe zi, una dimineata si alta seara, deci legaturi foarte bune plus o legatura Bucuresti-Varna de noapte. Maine poimaine apare ceva regulat si cu Serbia pe auto ca pe feroviar slabe sanse, de fapt Bulgaria sta prost la capitolul rute internationale feroviare, Serbia sta putin mai bine pentru o tara atat de micuta are legaturi cam in toate tarile vecine mai putin Romania, deci prietenia romana-sarba a cam disparut de fapt majoritatea statelor ce ne inconjoara sunt slavi si se inteleg intre ei dar nu cu noi drept dovada slaba legatura dintre Romania si tarile vecine, cu Ungaria stam mai bine dar pe vremuri era mult mai bine si asta pentru ca romanul merge in Vest nu ca este mare iubrire intre roman si ungur, merge la Budapesta de unde schimba cu altceva si asta doar cei ce vor sa schimbe ca majoritatea prefara cursa directa si rapida si cum au aparut avionaele ieftine lumea cam merge pe calea aerului si mai sunt ceva care prefera autocarul dar nu trenul si uite asa raman 3-4-5 rataciti care mai vin si la tren, de ce? Pentru ca in Romania trenul merge prost, face mult, si e scump plus faptul ca nu este direct, asa mai bine omul alege autocarul ca e direct si un pret mai bun sau avionul care e si mai rapid si de multe ori il gasesti la preturi bune. |
|
| |
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8515 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: Revista presei Vin 25 Mai 2018, 23:45 | |
| http://glasul-hd.ro/santierele-feroviare-din-centrul-tarii-vor-fi-verificate-periodic/ |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5719 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Mai 2018, 18:02 | |
| https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-22476186-analiza-toria-trenul-ntre-bucure-budapesta-dureaz-mai-mult-acum-80-ani-despre-izolarea-feroviar-este-calvar-mergi-trenul-tre-str-tate.htm?pbox |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8305 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 03 Iun 2018, 19:06 | |
| https://www.dcnews.ro/haos-la-cfr-tren-1836-calatori-abandona-i-pe-camp-video_594722.html |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 03 Iun 2018, 19:37 | |
| - Luna a scris:
- https://www.dcnews.ro/haos-la-cfr-tren-1836-calatori-abandona-i-pe-camp-video_594722.html
Idiotii pwlii trimiteau locomotiva care a venit cu 1836 masina de ajutor si pana seara la 1835 la Simeria gaseau alta locomotiva |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6916 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 03 Iun 2018, 22:30 | |
| Lasand la o parte idiotenia CFR, sa nu uitam idiotenia sitului de stiri care posteaza orice film al oricarui frustat . Poate nu stie domnul si situl respectiv dar asemenea situatii se intampla zilnic in tara,sa zica mersi ca nu a stat mai mult de doua ore in camp, pardon gara, abandonati.Chestia e ca locomotivele se mai strica, altele disponibile nu prea sunt, cel putin nu la 5 minute cum ar vrea domnu'.Poate ca se putea interveni mai prompt, dar asta-i CFR-ul tot ce poate in momentul de fata.Noroc cu facebook-ul asta ca se pot face stiri si transmisiuni in direct doar din fata calculatorului. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 04 Iun 2018, 20:29 | |
| |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8305 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 05 Iun 2018, 00:58 | |
| http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-1-20/romania-pe-invers-sindicalistii-din-cfr-au-modernizat-pe-banii-lor-un-vagon-ca-sa-arate-ca-sepoate-dar-firma-de-stat-a-adus-trenul-la-oradea-cu-intarziere-de-o-ora-137932.html
Deci se pot moderniza vagoane si pe bani putini daca nu sunt modernizate pe banii cfr-ului. Interesant. |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5873 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mar 05 Iun 2018, 07:39 | |
| http://www.zf.ro/eveniment/cfr-calatori-bugetat-pierderi-2018-367-milioane-lei-subventiile-stat-cfr-calatori-acest-an-miliard-lei-nici-acestea-compania-acopera-cheltuielile-17046286
Pierderi de 4 ori mai mari ca anul trecut si venituri in scadere. Asa arata bugetul dezastrului la CFR Calatori pe anul 2018. Compania de stat subfinantata si sufocata de pomeni electorale o ia cu viteza pe urmele CFR Marfa. E o chestiune de timp pana cand isi va da obstescul sfarsit, dar noroc ca se sprijina educatia si se cara sute de mii de putori bune de munca pe spinarea fraierilor. Drumul catre faliment este deschis. Se poate preda o lectie: cum sa aduci o companie in doi ani de pe profit pe marginea prapastiei. Numai in Romania se poate intampla asa ceva. #Prostiaucide. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|