| Revista presei | |
|
+60mtk Capsuneanu t1972 ravers75 @ndrey NicuS Rarau bobi bubu Andrey_tm Semafor sp59 19jimmy84 TER200 cristi ar aris86 laurentzu tcm cristi CFR laur 133 Cipri Andrei Neculai kristi kkk DUAL didinul rich1974 ets2oltromânia ttavi Hurricane AeroX IonutCFR2009 lifetec alex.alexus.tm DAS 2011 Adirmvl cristy79 florin94 alinx3330 CristyanC ciprian71 Nesebar tzifrea Amiralul riciu mielutu zburator Luna Re6/6 LanceR razvan - trenuri Jhonyla dan tm Dr2005 cardinal Warrington 92Dragos marius664 alliens Vitosa Katalyn cfr500 Adrian78 64 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Feb 2018, 22:20 | |
| Mare viteza poate intre Budapesta si Puspe... Puspiki... Puso... Püspökladány. Mama ei de limba. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Feb 2018, 22:32 | |
| Oricum doar in vise vor circula in Romania trenuri de mare viteza. Sau poate cumva daca am ajunge sub ocupatie chineza |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9107 Reputatie : 13016 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Feb 2018, 22:52 | |
| poate mai sigur MAV si OBB ca nu mai e KKStB |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 07 Feb 2018, 14:51 | |
| https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/raport-nereguli-grave-la-aeroportul-otopeni-niciun-leu-cheltuit-pentru-investitii-intre-2013-si-2015-873833 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 07 Feb 2018, 17:20 | |
| https://www.dcnews.ro/tablet/ioan-gavrila-noul-director-general-cfr-sa_578756.html |
|
| |
tcm
Numarul mesajelor : 623 Varsta : 29 Localizare : Oradea ; Leeds (UK) Reputatie : 4465 Data de inscriere : 27/06/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 08 Feb 2018, 11:50 | |
| Acest articol s-ar potrivi mai bine la topicul "Sa mai si radem" , dar de doua zile il vad pe mai multe site-uri de stiri asa ca il iau ca fiind un proiect "realist". Ungurii au in plan o linie de mare viteza intre Cluj-Napoca si Budapesta: - Digi24 a scris:
Promisiune. De la Cluj la Budapesta, într-o oră, cu trenul
În câţiva ani, vom ajunge de cinci ori mai repede de la Cluj-Napoca la Budapesta. Promisiunea vine din partea autorităţilor maghiare. Vecinii vor să construiască o cale ferată modernă pe care să circule trenuri de mare viteză ca în Italia, Franţa, Spania sau Olanda. Un miliard de forinţi au fost alocaţi pentru studiul de fezabilitate al proiectului, care ar trebui să înlocuiască infrastructura construită pe vremea Imperiului austro-ungar.
Un astfel de tren rapid ar putea circula peste cinci ani între Cluj-Napoca şi Budapesta, dacă Guvernul de la Budapesta se va ţine de promisiune.
Guvernul ungar a anunţat în octombrie anul trecut alocarea unui fond de 13 mld. de euro în următorii patru ani pentru dezvoltarea reţelei de căi ferate, dar, printre planuri, nu figura un tren de mare viteză nici pe rute interne, nici pe cele spre România.
Numai că - oarecum surprinzător - subiectul a figurat pe agenda discuțiilor pe care ministrul de externe al Ungariei, Peter Szijjarto, le-a avut la începutul acestei săptămâni cu omologul său de la București.
Cu o viteză medie de deplasare de 45 de km/h trenurile care pleacă acum din gara din Cluj-Napoca spre Budapesta ajung la destinaţie în opt ore. Cu trenul de mare viteză însă o călătorie ar dura puţin peste 60 de minute .
Un miliard de forinţi au fost deja alocaţi pentru primele studii.
Trenul rapid ar fi, astfel, o alternativă pentru cei care parcurg acum drumul dintre cele două oraşe cu maşina ori cu avionul. Mai rămâne de stabilit un termen de finalizare al proiectului şi, ulterior, un preţ pentru călătoria cu trenul de mare viteză.
Românii sunt încântați de idee, cu atât mai mult cu cât călătoriile cu trenul în România nu se bucură de prea mare apreciere, din cauza infrastructurii învechite și a serviciilor de proastă calitate. Nici prețul biletelor nu este de neglijat.
Calea ferată pe care circulă acum trenurile spre Budapesta a fost dată în folosinţă la 1870. https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/promisiune-de-la-cluj-la-budapesta-intr-o-ora-cu-trenul-874348 5 ani? Nu suntem in stare sa electrificam si sa modernizam M300 intre Oradea si Cluj de mai bine de 20 de ani , un tren de mare viteza ar avea nevoie de cale dubla electrificata , de linii drepte , de tuneluri pe sub munti etc. , 50 de ani ar fi un termen mai realist cel putin pentru partea romaneasca. 1 ora intre aceste doua orase? Pana cand Romania nu intra in Schengen , trenul ar sta numai la granita minim 30 de minute. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 08 Feb 2018, 13:14 | |
| http://clubferoviar.ro/china-ar-vrea-sa-construiasca-o-linie-de-mare-viteza-stockholm-oslo/ |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 08 Feb 2018, 15:22 | |
| Si zic unii ca nu e bine sa fii angajat la stat: https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/cum-zboara-banii-pe-aeroportul-otopeni-874342 |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20634 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25578 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 08 Feb 2018, 16:08 | |
| Nu mai fac ăia angajări? Că vreau şi eu! _________________ :TTT:
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 08 Feb 2018, 22:00 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu mai fac ăia angajări? Că vreau şi eu!
Doctore ce salariu mai ai ? Vezi ca un agent de securitate ( paznic cum spun prosti) la 168 ore/luna la Ploiesti castiga mai nou 2.100 RON in mana. Diferenta intre facultate + master si unul doar cu 10 clase. E drept tu mergi cu avionul si mai vezi cate ceva ca lucrezi ma stat. |
|
| |
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4081 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Feb 2018, 00:12 | |
| http://www.gds.ro/Local/2018-02-09/vagoanele-zac-in-triaj,-cfr-marfa-asteapta-sa-treaca-40-de-ani/ |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Feb 2018, 18:21 | |
| Stire proaspata de azi...
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22276753-peste-500-persoane-care-calatoreau-fraudulos-trenul-ruta-craiova-rosiori-nord-bucuresti-depistate-intr.htm
Unele lucruri nu se schimba chiar niciodata. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Feb 2018, 18:41 | |
| Si mai ziceau unii ca nu se mai merge cu nasul. Dealtfel la romani mersul cu nasul e ceva transmis din generatie in generatie, am gasit un articol cum ca fenomenul a inceput de multe zeci de ani. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Feb 2018, 19:54 | |
| Se merge cu nasul dupa mai multi factori, se tine cont de zile, trafic rute si gradul de ocupare.
In Romania pe langa Bucuresti la IR nu prea mai poti merge cu nasul ca le e frica de cand cu conducerea pe FB, de cand cu aplicatia aia pe site-ul cfrcalatori dar chiar asa sambata noaptea cand toti smecherii sunt la distractie atunci joaca soareci pe masa. Se poate merge cu nasul inclusiv la cuseta si dormit sau chiar si la clasa 1a. Biciclisti merg in fiecare weekend cu nasul dar defapt doar bicicletele merg pe blat ca pentru ei isi cumpara bilete.
Dar sa mergi Mangalia-Buzau la clasa 1a cu 30 lei cand biletul intreg era vreo 67-68 lei cand se stie de cand lumea ca sa mergi cu nasul trebuie sa achiti 50% din pretul biletului de la casa.
Asta e Romania peste tot se poate face blatul, peste tot se fura toata lumea se descurca si o spun din experienta.
Am fost cu traseul 23 al AITT 16 km in afara municipiului Targoviste, duba defapt jaf de duba dar cu camera am platit 4 lei cat stiam ca e biletul si am primit bilet de 2 lei caci sa vina controlul AITT duminica seara pe cursa de 19:30 sunt sanse de 0.005% dar chiar nu vroiam sa-L pun intr-o situatie stanjenitoare pe sofer caci vazusem altele si mai grave. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20634 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25578 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 10 Feb 2018, 14:56 | |
| - Katalyn a scris:
- Doctore ce salariu mai ai ? Vezi ca un agent de securitate ( paznic cum spun prosti) la 168 ore/luna la Ploiesti castiga mai nou 2.100 RON in mana. Diferenta intre facultate + master si unul doar cu 10 clase. E drept tu mergi cu avionul si mai vezi cate ceva ca lucrezi ma stat.
Bun, deci câştig cu 2 baxuri de bere mai mult decât un agent de pază... mersi că m-ai făcut să mă simt mai bine în dimineaţa asta. - ets2romania a scris:
- http://www.gds.ro/Local/2018-02-09/vagoanele-zac-in-triaj,-cfr-marfa-asteapta-sa-treaca-40-de-ani/
Nu se mai atinge nimeni de vagoanele vechi, pentru că DNA şi Curtea de Conturi atât aşteaptă. Chiar în articolul ăla scrie că toată conducerea CFR Marfă a fost săltată de DNA când a mai vândut vagoane la fier vechi. Chiar dacă Curtea de Apel i-a pus în libertate, dovedirea nevinovăţiei necesită un lung circuit prin instanţe. Cine îşi doreşte să treacă prin aşa ceva? - cristy79 a scris:
- https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22276753-peste-500-persoane-care-calatoreau-fraudulos-trenul-ruta-craiova-rosiori-nord-bucuresti-depistate-intr.htm
Unele lucruri nu se schimba chiar niciodata. 514 persoane în 12 trenuri înseamnă 42 persoane pe tren, asta în condiţiile în care trenurile alea circulă burduşite cu călători. Media preţurilor biletelor de suprataxă e de vreo 9 lei, adică i-au taxat pe toţi la zona minimă În schimb, dacă nu eşti din zonă şi te pune ăl' cu coarne să transporţi şi o bicicletă, eşti imediat taxat cu 38 lei fără drept de apel, în timp ce blatiştii se ascund în budă. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|