Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+60
mtk
Capsuneanu
t1972
ravers75
@ndrey
NicuS
Rarau
bobi
bubu
Andrey_tm
Semafor
sp59
19jimmy84
TER200
cristi ar
aris86
laurentzu
tcm
cristi CFR
laur 133
Cipri Andrei Neculai
kristi kkk
DUAL
didinul
rich1974
ets2oltromânia
ttavi
Hurricane
AeroX
IonutCFR2009
lifetec
alex.alexus.tm
DAS 2011
Adirmvl
cristy79
florin94
alinx3330
CristyanC
ciprian71
Nesebar
tzifrea
Amiralul
riciu
mielutu zburator
Luna
Re6/6
LanceR
razvan - trenuri
Jhonyla
dan tm
Dr2005
cardinal
Warrington
92Dragos
marius664
alliens
Vitosa
Katalyn
cfr500
Adrian78
64 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 52 Icon_minitimeVin 06 Apr 2018, 23:10

@ndrey a scris:
Dupa faze de genul acesteia de astazi cu 1863 ,ce se repeta in fiecare vineri/duminica evident ca opinia publicului larg va fi ,,foarte pozitiva ,, iar rezultatele pe terment lung nu se vor lasa asteptate   .

E o treabă românescă să te aştepţi ca orice entitate de stat, chiar dacă operează pe o piaţă liberalizată, să fie agenţie de binefacere şi să ofere servicii extrem de bune pe preţuri mici (sau gratis) şi să şi ajungă pentru toată lumea. Dacă rămâneau călători în autogară, nu se făcea subiect de ştiri din asta, deşi treaba cu autogările se întâmplă zilnic, că şoferii întâi îmbarcă persoanele care merg până la capătul rutei şi abia apoi, cu 5 minute înainte de plecare, pe cei care coboară înainte, asta dacă mai sunt locuri. Dar presa nu spune asta. Am colegi de muncă care aşteaptă câte o oră sau două după o maşină care să îi ducă până la Răcari, că autobuzele şi dubele întâi îmbarcă persoanele pentru Târgovişte.

În schimb, dacă înainte de o sărbătoare nu mai sunt locuri la tren - şi, atenţie, la lung parcurs, nu la tren de navetă - imediat se face tragedie naţională. Păi dacă ştii că pleci de Paşte la mama/tata/mătuşa/copilul aflat la 300 - 500 km distanţă, de ce nu-ţi iei bilet din timp?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi ar




Numarul mesajelor : 866
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6555
Data de inscriere : 28/05/2009

Revista presei - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 52 Icon_minitimeVin 06 Apr 2018, 23:26

La fel treaba poate fii privita si invers. Daca tu cfr stii ca o sa fie aglomeratie ca sunt sarbatorile de ce nu mai pui 1-2 vagoane in plus?
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 52 Icon_minitimeSam 07 Apr 2018, 02:03

Treaba asta cu aglomeratia se intampla in fiecare week-end pe M300 si se va intampla si la vara pe M800.CFR Calatori nu are material rulant suficient si nici nu va avea vreodata,trebuiesc rapid achitionate rame si sa dispara trenurile formate din loco+1-2 vagoane. Vagoanele de aici putand fi folosite in situatii de acest gen , si locomotivele folosite ca rezerva, saptamana trecuta pentru 1798 a venit locomotiva de ajutor de la 130 de km, cand cea mai apropiata statie mare(Severin) se afla doar la 10 km!!! Management prost, nepasare, neputinta??? Poate toate la un loc, doar oare ce se intampla daca la Astra Softrans sau Regiotrans se vand toate locurile, si apar calatori de ultim moment...Si mie acum imi vine maine sa plec la Viena impreuna cu vreo 15 amici.Credeti ca Wizz Air va pune la dispozitie un avion mai mare sau altul suplimentar??? Credeti ca CFR Calatori nu vrea sa vanda mai mult ??? A stat zilele astea vreaun vagon degeaba si nu a fost folosit??? Daca da atunci putem continua discutia daca nu va invit la autogara din Alexandria unde calatorii care vor sa mearga pana la Draganesti, Purani ori Naipu sunt dati jos din autobuz pentru a se urca cei de Bucuresti...Idem si pentru autogara din Turnu, unde daca vreau sa merg spre Alexandria trebuie sa o fac in picioare, si e vorba de un drum de 45-50 de minute.AAA si platesc la fel ca unul care sta jos...
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 52 Icon_minitimeSam 07 Apr 2018, 07:11

Situatia asta se repeta in fiecare la marile sarbatori, CFR Calatori prin managementul lor defectuos si puturos cunoaste situatia dar sunt depasiti. Sper sa nu fie sanctionata nasica aia care am vazuto la stiri pe Digi24. Credeti ca in mini-vacanta de 1 mai de peste 3 saptamani va fi altfel spre munte sau spre litoral daca va fi vremea frumoasa ? Nu taticu, ne-am obisnuit in fiecare an cu aceste scuze ieftine nu putem decat sa ne uitam si sa induram. Aceeasi chestie am vazut-o si in UK in ajun Craciunului, probabil tara cu cel mai bun transport feroviar din Europa si chiar nu credeam vreodata ca o sa vad astfel de episoade si aici cu trenuri aglomerate mai ales ca sunt trenuri unul dupa altul si nu cu 2-3 vagoane ca la noi. Asta e nebunia dinaintea marilor sarbatori toata lumea pleaca avasa la neamuri sau in vacanta iar CFR Calatori face si el ce poate, cat inca mai poate. Pai ieri pe privat imi spune un prieten ca a vazut R 3001 plecand cu numai 4 etajate a doua zi la rand ca au dat etajate ca supliment unui IR spre Galati i-am spus ca am mers de zeci de ori cu acest tren si l-am vazut de alte cateva sute de ori din gara sau din spatele blocului. 3001 se descurca cu 4 etajate non-stop mai putin in week-end-urile din perioada aprilie-septembrie ca ate 6 etajate e doar pentru ca la Brasov trenul se rupe in 2 : 3 etajate vin cu 3008 si 3 etajate cu 3010 nu ca ar fi buluc dimineata la 3001 ca sa fie nevoie in fiecare zi de 6 etajate. Si mai e o problema, astia mici care merg pana la prima statie gen Titu, Ploiesti Vest, Ploiesti Sud, Videle pot incerca si conditile trenurilor Regio sau chiar private nu i-a obligat nimeni sa vina pe ultima suta la IR. Eu daca aveam gratis veneam Bucuresti-Ploiesti cu RegioCalatori sau Regio de la CFR decat sa stau 40 minute in picioare intr-un vagon cu peste 100 calatori.

P.S : Anul acesta o sa merg pe litoral inca nu m-am hotarat daca plec cu 1538+1987 caci a intrat in carti si ATC dar cu siguranta nu o sa scap sa nu vad aglomeratie in trenurile operatorului de stat care face voluntariat pentru "viitorul" tarii.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6453
Data de inscriere : 26/09/2009

Revista presei - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 52 Icon_minitimeSam 07 Apr 2018, 07:32

Dr2005 a scris:

E o treabă românescă să te aştepţi ca orice entitate de stat, chiar dacă operează pe o piaţă liberalizată, să fie agenţie de binefacere şi să ofere servicii extrem de bune pe preţuri mici (sau gratis) şi să şi ajungă pentru toată lumea. Dacă rămâneau călători în autogară, nu se făcea subiect de ştiri din asta, deşi treaba cu autogările se întâmplă zilnic, că şoferii întâi îmbarcă persoanele care merg până la capătul rutei şi abia apoi, cu 5 minute înainte de plecare, pe cei care coboară înainte, asta dacă mai sunt locuri. Dar presa nu spune asta. Am colegi de muncă care aşteaptă câte o oră sau două după o maşină care să îi ducă până la Răcari, că autobuzele şi dubele întâi îmbarcă persoanele pentru Târgovişte.

În schimb, dacă înainte de o sărbătoare nu mai sunt locuri la tren - şi, atenţie, la lung parcurs, nu la tren de navetă - imediat se face tragedie naţională. Păi dacă ştii că pleci de Paşte la mama/tata/mătuşa/copilul aflat la 300 - 500 km distanţă, de ce nu-ţi iei bilet din timp?

Eu nu am zis ca trebuie sau este casa de binefacere; insa lisa de reactie este de cel mai prost gust,si ca orice societate care trebuie sa fie viabila economic, daca nu se va face nimic ca sa atraga piata catre serviciile sale,intrun final se va autoelimina de pe piata!
Eu stiu exact ca ieri era posibilitatea suplimentarii numarului de locuri la acel tren,dar cand nu se vrea ,nu se vrea !(exista si al doilea Desiro dar si garnitura de la fostul 1862+locomotiva).

Nu sunt interesat de autogari micro/mini/autocare,insa de multe ori si acele curse sunt facute cu mai multe mijloace cand situatia o cere !

Ia mai reciteste inca odata,sau ce e greu de inteles, locurile pentru 1863 erau deja rezervate in mare parte dinainte de a ajunge 1766 in Iasi,care repet ,este tren prevazutla legatura si care are de multe ori calatori pentru Vaslui/Barlad/Tecuci;asadar cine poate oferi o explicatie viabila pentru liipsa de atitudine ?
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 52 Icon_minitimeSam 07 Apr 2018, 08:24

https://www.facebook.com/lucian.mindruta/posts/10212078868228976

“Ma numesc Victoria si la ora asta calatoresc cu CFR pe cursa Bucuresti-Iasi. De la prima calatorie avuta pe acest traseu mi-am dat seama ca o sa avem o relatie dificila.

Si totusi, mai rau si mai degradant decat este acum nu am mai calatorit niciodata. Un tren cu zeci de vagoane (nu stiu cate sunt exact, dar cateva persoane urcate in 2, cautau de fapt vagonul 21) este arhiplin.

Toate culoarele -blocate si, cireasa de pe coliva- stau calatori si in WC-uri.Cate 3-4...

Calatoresc de aproape 2h si inca nu a ajuns la noi niciun controlor. Cei mai multi din calatorii care au blocat trecerile si chiar WC-urile merg pana la destinatia finala-Iasi.

Am indraznit sa va scriu pt ca mi se pare incalificabil ce se intampla. Ma ingrozeste ideea ca, in mijlocul Europei fiind, in secolul 21, putem concepe si pune in aplicare o calatorie de noapte fara a avea macar confortul unui WC (asa murdar cum este el in mod normal).

Am publicat pe pagina personala, am scris mail la CFR, dar tind sa cred ca nu se va stresa nimeni prea tare.

De aceea va scriu cu rugamintea sa faceti publica aceasta informatie. Sa aduceti in discutie public situatia CFR calatori si degradarea la care s-a ajuns.

De fapt, degradarea la care am ajuns ca popor.

Stiti ce ma ingrozeste mai tare? Nu ca a fost posibila o astfel de situatie, ci reactia celorlalti calatori.

Am fost huiduita de unii dintre "vitejii muncitori ai neamului", lasati la vetre pt sarbatoarea Pastelui si am fost intimidata de altii ca sa nu ma mai agit atat.

In rest - liniste.

Oameni linistiti, impacati cu soarta... Din cand in cand, de pe hol se aude muzica ("Ionel, Ionelule" in interpretare manelistico-folclorica)...

Va rog mult, daca considerati ca puteti face ca acest mesaj sa ajunga cat mai departe, nu ezitati sa o faceti! Va multumesc pentru intelegere si rabdarea de a citi.

Victoria”


Dincolo de stridentele de limbaj si lozincile tefeliste firesti avand in vedere personajul Lucian Mandruta (idolul generatiei ProstTV) - asa se calatoreste cu trenul in Romania anului 2018, in epoca mocangelii generale tip Somalia. Caci spre Somalia ne indreptam cu pasi repezi, daca nu cumva suntem deja acolo. Sa cititi si comentariile la postare, sunt savuroase. Trebuie sa recunosc ca realitatea intrece si cele mai sumbre asteptari, inclusiv ale mele...

Ce va fi la vara? Calatorii placute tuturor! (pe hol sau in WC).
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6764
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 52 Icon_minitimeSam 07 Apr 2018, 10:35

Savuros. Abia astept episodul de intoarcere din vacanta. Apoi si cel de 1 mai, apoi aproape zilnic de la vara.
Si cica e bine asa, e crestere de doar 4%.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18750
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24327
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 52 Icon_minitimeSam 07 Apr 2018, 10:42

Nu sunt vagoane si in unele zona circula 10-90 20-76 22-96 19-76 la trenuri Regio
Acum daca tot iasa 20-49-2xx de la RP ar trebui sa se mai echilibreze situația
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6764
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 52 Icon_minitimeSam 07 Apr 2018, 11:27

Adevarat, dar paradoxal, daca s-ar scoate vagoanele de lux de pe Regio n-ar avea cu ce sa le mai faca pe alea. E un cerc vicios in fiecare regionala.
Clar trebuie sa isi mai faca "refill" la parcul de vagoane altfel de 1 mai nu stiu ce vor face in afara de a anula alte trenuri.
Si acele 20-49.2 chiar se preteaza la Regio, nu 22-96, 21-86 si 10-90.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 52 Icon_minitimeSam 07 Apr 2018, 12:22

Vagoanele de lux de pe regio să fie înlocuite cu etajate! La fel, dacă tot ies 20-49.2, de ce nu apar astea pe IR? Etajate la IR, 10-90 la R, nu-i nimic greșit în viziunea nebunilor care fac mersul sau compunerile. Călătorii înjură, nașii înghit și se plâng unul altora consolându-se și glumind și făcând caterincă de călători...

E și vina călătorilor, am zis că dacă 10% din călătorii din 1578 ar face reclamație după drum, poate s-ar schimba... dar așa, se agită 5-10, fac reclamație și atât... Eu unul voi face gălăgie în fiecare clipă când voi fi obligat să circul în condiții sub orice critică la IR, fără posibilitatea de a lua la cls 1.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 52 Icon_minitimeSam 07 Apr 2018, 16:47

Mielutule presimt ca le mai trantesti una cat de curand Very Happy
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 52 Icon_minitimeSam 07 Apr 2018, 17:23

Katalyn a scris:
astia mici care merg pana la prima statie gen Titu, Ploiesti Vest, Ploiesti Sud, Videle pot incerca si conditile trenurilor Regio sau chiar private nu i-a obligat nimeni sa vina pe ultima suta la IR. Eu daca aveam gratis veneam Bucuresti-Ploiesti cu RegioCalatori sau Regio de la CFR decat sa stau 40 minute in picioare intr-un vagon cu peste 100 calatori.
Ăştia de merg la Titu, Videle sau chiar Ploieşti sunt, în mare parte, cu abonamente, deci nu-s luaţi în calcul când se vând biletele prin xSell. Nu o dată mi s-a întâmplat să urc în tren şi să îl scol pe unul de pe scaunul meu şi tot el să fie cu gura mare, că a lucrat 12 ore şi vin eu în tren să-l scol de pe locul pe care tot eu am bilet... E absolut normal ca navetiştii din staţiile în care opresc IR-uri să facă naveta cu IR-uri, că să pierzi zilnic o oră în plus e cam nasol. Câtă vreme plătesc abonamentul de IR, nu văd care e problema.

@ndrey a scris:
Nu sunt interesat de autogari micro/mini/autocare,insa de multe ori si acele curse sunt facute cu mai multe mijloace cand situatia o cere !
Sunt făcute ilegal cu mai multe mijloace, pentru că legea nu îţi dă voie să pui mai multe vehicule decât dacă sunt rezervate cu 24 ore înainte sau dacă ai aprobarea autorităţii contractante. Dar cum nimeni nu verifică... În schimb, la tren nu merge să mai pui un tren peste o juma' de oră.

Citat :
Ia mai reciteste inca odata,sau ce e greu de inteles, locurile pentru 1863 erau deja rezervate in mare parte dinainte de a ajunge 1766 in Iasi,care repet ,este tren prevazutla legatura si care are de multe ori calatori pentru Vaslui/Barlad/Tecuci;asadar cine poate oferi o explicatie viabila pentru liipsa de atitudine ?
Păi cei care vin cu 1766 îşi pot cumpăra bilete cu legături, probabil asta au şi făcut, şi le-au cumpărat din timp, iar xSell oricum dă bilete pe principiul ,,primul venit, primul servit". Apropo de călători,probabil dacă drumul Timişoara - Iaşi nu dura 18 ore, s-ar fi dus trenul cu totul la Galaţi, după modelul 1831/2. Numai că vagoanele când ajung la Iaşi, după 18 ore deja sunt super-jegoase.

---
Oh, da, Mândruţă... eu, personal, nu-l suport pe omul ăsta şi nici ideile lui. Îmi aduc aminte, cum, acum câţiva ani, cei de la TVR2 l-au invitat la jurnalul de noapte (parcă ,,Ora de ştiri" se chema) să vorbească despre câini vagabonzi şi mai avea puţin şi o lua la bătaie pe tipa de la un ONG, pe care oricum nu a lăsat-o să termine măcar o frază, aşa că prezentatorul până la urmă le-a tăiat microfoanele şi a continuat jurnalul. Şi uite că pe baza unor astfel de factori de opinie a tras Oprescu vreo 3 milioane euro din ucis câini, pentru care oricum deconta cazare, tratamente şi ,,eutanasie", deşi câinii erau ucişi cu bâta la Cornetu.
În fine, după cum mai zis, e obiceiul presei să facă din ţânţar armăsar, mai ales când e vorba de tren. Da' când RyanAir lasă oamenii la Sofia în loc de Cluj, nu se spune nimic. Sau când îţi strici costumul în avioanele Tarom de la gumele de mestecat lipite pe scaun şi Tarom îţi răspunde ,,Regretăm, dar vă asigurăm că nu noi am pus-o acolo", nu vine presa să urle.
Când te sui într-o dubă de marfă care face transport ilegal, nu mai deplângi ,,degradarea la care s-a ajuns", iar dacă duba plonjează într-o gârlă şi mor 9 oameni, nu e vina lor, tot vina sistemului e, nicidecum a boului care i-a cărat sau a lor că au acceptat să meargă cu aşa ceva ca să economisească câţiva lei, după ce oricum lucraseră la negru câteva luni.

Mielutu zburator a scris:
Vagoanele de lux de pe regio să fie înlocuite cu etajate! La fel, dacă tot ies 20-49.2, de ce nu apar astea pe IR? Etajate la IR, 10-90 la R, nu-i nimic greșit în viziunea nebunilor care fac mersul sau compunerile. Călătorii înjură, nașii înghit și se plâng unul altora consolându-se și glumind și făcând caterincă de călători...

E și vina călătorilor, am zis că dacă 10% din călătorii din 1578 ar face reclamație după drum, poate s-ar schimba... dar așa, se agită 5-10, fac reclamație și atât... Eu unul voi face gălăgie în fiecare clipă când voi fi obligat să circul în condiții sub orice critică la IR, fără posibilitatea de a lua la cls 1.
Un 10-90 are vreo 54 locuri dacă îmi aduc eu bine aminte. Un 26-16 are 120. Dacă la un tren format dintr-un 10-90 şi un 20-54 pui în locul lor un etajat, deja ai mărit capacitatea de transport Smile)
Astea sunt condiţiile minime pentru IR: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/127015 EU zic că etajatul le îndeplineşte.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 52 Icon_minitimeSam 07 Apr 2018, 17:55

le îndeplinește pentru 100 de km sau sub 2 ore de mers, altfel te invit să-ți nenorocești spatele în el, să te freci de cel din față constant pentru că n-ai spațiu de picioare, și să stai cu rucsăcelul în brațe, că nu e loc de bagaje, eventual după ce ai băgat o tură cu bicla sau la munte... Nici măcar la dușmani nu le-aș dori călătorie cu etajatul pe mai mult de 2 ore.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 52 Icon_minitimeSam 07 Apr 2018, 18:47

Am făcut inclusiv Bucureşti - Brăila cu etajate, nu mai zic de Mangalia, ba chiar Bucureşti - Lotru (!), nu mai zic de Craiova, Braşov, Buzău. N-am murit. Ba chiar au fost foarte bune, că am avut loc să îmi pun şi bicicleta, iar dacă erau scaunele ocupate era destul loc în picioare şi se putea sta în fund pe scările din interior.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11656
Data de inscriere : 08/09/2011

Revista presei - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 52 Icon_minitimeSam 07 Apr 2018, 19:22

Dacă ție ți de par bune pentru IR etajatele infecte folosite și pe trenuri de navetă, nu mai zic nimic. Nu am citit documentul cu condițiile minime pt trenurile IR, dar dacă vagoanele 26-16 se încadrează la IR, înseamnă că documentul respectiv a fost scris de persoane care nu au călatorit de mult cu trenul.

Majorității i se pare o bătaie de joc cumpărarea unui bilet la preț de IR și oferirea unor condiții de tren de navetă. Poate bătaia asta de joc va dispărea când CFR Călători va avea concurență serioasă, când lumea va pleca spre privat. Până atunci oamenii vor da bani mulți pt condiții de...
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 52 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 52 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: