Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt

In jos 
+93
Ionut31
Daniel18
t1972
George CFR
cristi_tgv
CalinIonMihai
riciu
Vale_ntin
AeroX
laurentzu
laur 133
ciprian71
ets2oltromânia
mihaitzateo
florin94
Dionis
Michael
Norbi
florin.lifticariu
mielutu zburator
marius664
dan tm
sibiustation
Parazitii
DUAL
Nycolas Gabriel
gtavicecity
DB Robert
sovidiu
vatmanul
alex.barac.5
marcelbanu
NicuS
Rarau
cosmin_regiotrans
Radu
Sergiu rmn
Katalin4653
Czirjak Arpad
allred
Desiro256
halmarius
Luna
membru exclus
Adirmvl
cfr500
basa
TVlad
Kriszti219
Dr2005
Teodor
srazvi
Andrey_tm
ana imfinity
AndiCFR
Goanga
mishu88
Gabry Gabriel
kristi kkk
didinul
razvan - trenuri
Adrian78
Mircea Condilescu
Silviu Sintea
Jhonyla
bogdan srl
cont dezactivat .
lovekomotive
ionut_te
Vitosa
Rabbit
ldh80
cristi CFR
sorinucu
Nesebar
ionyx82
mardaryroby
Tomi13leu
cata
ionutzzz
dan ciprian
Amiralul
LascuB_1980
jionutz
mariuscfr90
Semafor
Vlad
loryjonel
IonutCFR2009
MariusM
COSTACHE MIHAIL
tudor_vl
myster2008
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 35 ... 52  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitator
Vizitator




201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Icon_minitimeJoi 19 Dec 2013, 20:44

Tocmai s-a finalizat si inaugurat Centrala Hidro Electrica Racovita.
Podurile feroviare de la Podu Olt...

Reprezentanţii societăţii anunţau că “o problemă insurmontabilă în ultimii 24 de ani – existenţa unor poduri de cale ferată în aval de CHE Racoviţa care condiţionau punerea în funcţiune a centralei – a fost rezolvată ca urmare a deciziei Ministerului Transporturilor, care şi-a asumat finanţarea construirii unui nou pod de cale ferată”.

Intrebarea este cind se va construi? dupa Gradistea?

http://www.oradesibiu.ro/2013/12/video-foto-ponta-inaugurat-o-hidrocentrala-de-160-de-milioane-de-euro-la-racovita-uite-cum-arata/
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8418
Data de inscriere : 16/01/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Icon_minitimeVin 20 Dec 2013, 19:03

Sa lase dom'le Oltul ala in pace! L-au transformat intr-un lac imputit si colmatat. Nu le ajunge. Avem excedent de productie electrica si ei continua ca bezmeticii sa distruga.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Icon_minitimeVin 20 Dec 2013, 19:49

Cum adica domle? lasa sa faca hidrocentralele.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20639
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25584
Data de inscriere : 17/08/2011

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Icon_minitimeVin 20 Dec 2013, 19:55

Să facă, dar să mai închidă din mastodonţii ăia poluanţi care lucrează pe cărbuni!

Or ei au făcut exact opusul, astă vară au dat ordin să aibă prioritate energia termo... deh, hidrotehniştii nu au venit să planteze panseluţe în Bucureşti, de ei nu le e frică.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13108
Data de inscriere : 06/04/2012

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Icon_minitimeVin 20 Dec 2013, 23:33

Si daca avem excedent ce? Chiar crezi ca nu avem cui sa o vindem?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18770
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24351
Data de inscriere : 05/10/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Icon_minitimeVin 20 Dec 2013, 23:40

adirmvl a scris:
Si daca avem excedent ce? Chiar crezi ca nu avem cui sa o vindem?

Pai numai la export poti, altfel energia nu se poate înmagazina precum gazele naturale si alte hidrocarburi.
Ne mai având industrie grea, nu prea mai are cine sa consume energie.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20639
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25584
Data de inscriere : 17/08/2011

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Icon_minitimeVin 20 Dec 2013, 23:57

Soluţia e simplă: oprim din termocentrale şi consumăm energia hidro. Partea proastă e că asta înseamnă mai puţină activitate în Valea Jiului, aşa că ne putem trezi iar cu plantatorii de panseluţe prin Bucureşti. Nu mai zic de toate afacerile care se fac şi de toţi băieţii deştepţi care ar rămâne fără sursă de îmbogăţire dacă s-ar merge doar pe energie hidro.

http://www.antena3.ro/romania/peste-100-de-mii-de-tone-de-carbune-au-disparut-din-rezerva-statului-responsabilii-sustin-ca-au-fost-ingropate-219534.html

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18770
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24351
Data de inscriere : 05/10/2010

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Icon_minitimeSam 21 Dec 2013, 10:34

Acolo sunt bazine electorale cu sindicate manjite si directori cazuti din cer care trebuie sa faca rost de bani pentru partide cu contracte aranjate
Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8447
Data de inscriere : 18/04/2011

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Icon_minitimeMar 31 Dec 2013, 20:33

In jur de 15 platforme pentru transportul masinilor erau garate astazi in Piatra Olt in jurul orei 17. Locomotiva nu era. Este prima oara cand le vad in Piatra.
Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8447
Data de inscriere : 18/04/2011

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Icon_minitimeVin 03 Ian 2014, 13:06

Revin, ieri dimineata inca erau acolo acele platforme. Si pentru ca am uitat sa amintesc in postul anterior, intre Dragasani si Babeni a luat " fiinta " o noua limitare de viteza, cu 50 de kilometrii de data aceasta. Este amplasata inainte cu 300 m de semaforul de intrare al statiei Fiscalia.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Icon_minitimeVin 03 Ian 2014, 13:50

Te referi la vagoanele RO LA care erau in Videle?
Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8447
Data de inscriere : 18/04/2011

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Icon_minitimeVin 03 Ian 2014, 14:15

Nu, nu RO-LA, ci vagoane de genul celor cu care se realizau navetele cu Dacii sau Forduri.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Icon_minitimeVin 03 Ian 2014, 14:23

Probabil ca asteapta incarcarea,dar in perioada asta fabricile au avut liber.
Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8447
Data de inscriere : 18/04/2011

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Icon_minitimeVin 03 Ian 2014, 14:32

M-am gandit si eu ca s-ar putea sa trebuiasca sa ajunga in Ciumesti pentru a fi incarcate cu Dacii, dar de ce au ales sa le tina tocmai in Piatra Olt ? Cred ca au avut cei de la marfa liber de sarbatori. Laughing
Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8447
Data de inscriere : 18/04/2011

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Icon_minitimeDum 19 Ian 2014, 11:08

Aici mi se pare locul cel mai indicat pentru a posta urmatoarele informatii referitoare la linia 201 si ce a fost " de capul ei " pana-n 1996.

Piatra Olt - nu stiu exact unde s-a ajuns cu discutia racordului de evitare ( 901 - triaj ), dar mecanicul cu care am vorbit, in 1983 cand a inceput sa faca naveta la Craiova mi-a spus ca nu era niciun racord.

Arcesti - avea o linia spre fabrica de ciment ( silozul de langa este o particica a fabricii, ce a mai ramas din ea ) si spre moara Arcesti, fiind si acolo silozuri. Linia se ramifica dupa semaforul de iesire inspre Piatra Olt ( nu mai are rost sa spun cap X, Y, se incurca oamenii ) si facea o curba la dreapta ducandu-se in curtea fabricii si inspre siloz. Nu mai exista in teren.

Colibasi a fost gara candva, acum nu-ti vine sa crezi ca nu a fost vreodata vreo constructie pe acolo.

Strejesti - are linie spre depozitul de armament, linia este si acum in teren si este functionala. Depozitul se afla in padure.

Zlatarei - ca tot m-a intrebat userul Jhonyla daca a avut linie spre uzina mecanica Dragasani, da, a avut. In directia Zlatarei - Dragasani, pe partea dreapta se ramifica linia spre fabrica de jenti, linie functionala ( am inteles ca au si un LDH in curtea fabricii - aici vin navetele cu rulouri de tabla am inteles ), iar in partea stanga se ramifica linia spre uzina. Linia a fost scoasa undeva prin 2000.

De Dragasani nu am prea multe informatii.

Calina - linie spre balastiera.

Zavideni - linie spre balastiera.

Fiscalia - linie spre balastiera.

Ionesti - nu avea linie spre balastiera, insa se ramifica o linie spre o fosta fabrica de ciment, la iesire spre Babeni in partea dreapta. Tot aici veneau rabele cu carbuni de la Berbesti si ii incarcau in vagoane.

Babeni - ce e si astazi.

Govora - ce e si astazi dar cu toate liniile functionale si trafic de trafic.

Riureni - aceasi situatie ca si astazi, numai ca atunci cu mult mai mult trafic.

Ramnicu Vilcea - la fel.

Bujoreni - aici se incarcau containere, inca mai este si utilajul respectiv si cateva platforme.

Daesti - nimic.

Calimanesti - la fel, iar de aici incepe partea frumoasa.

Din Calimanesti linia cobora undeva la maxim 15 metrii fata de terasamentul actual, linia fiind mutata din cauza ca Oltul incepuse sa creasca, atunci a inceput si constructia barajelor.

Pausa h. - Pausa era undeva la 15 metrii fata de unde e halta actuala si mai infata pozitionata.

Manastirea Turnu - avea 4 linii, era punctul cel mai important, de cand a fost desfiintata ca HM. au scos si BLA-urile din functiune.

KM 318 - cand linia era pe vechiul traseu, sus in munte era cariera de piatra. Piatra venea cum e la Costesti, pe benzi, o macina si cadea dupa direct in vagoane. Halta respectiva a existat si pe vechiul traseu, era pentru a aduce oamenii la munca. Si pt. cariera si pt. tuneluri.

Cozia - asa a fost mereu, la Cozia linia revine pe traseul actual.

Lotru - trafic greu cu cherestea de la fosta fabrica din Brezoi.

Betel - a fost gara.

Cornet - avea peste 10 linii si balastiera.

Balota - nimic important.

Robanesti, portiunea cuprinsa intre cele 2 semafoare de iesire masura cca. 2 km. Avea 10 linii, era cel mai important punct de incrucisare. Trecand foarte multe marfare, trebuiau multe HM-uri. Inca putin si dublau linia, pregatisera deja terasamentul intre Robanesti si Balota. Se poate vedea si astazi terasamentul liniei a doua ce trebuia doar montata. Nu stiu daca facusera studiile de fazabilitate, insa in zona cu probleme ( Raul - Vadului - Valea Fratelui ) voiau sa mute linia prin munte - sau ceva de genul am inteles - nu s-a concretizat niciodata.

Caineni - punct de incrucisare.

Riul Vadului - fost depou, 18 linii, activitate intensa, liniile coborau pana aproape de Olt, am inteles ca era ori o fabrica de cherestea ori balastiera, nu imi mai aduc aminte exact. Si cam atat, informatiile le am de la un mecanic ce a prins vremurile respective. Chiar daca tot ce am enuntat mai sus tinde spre SF, a fost cand adevarat. Cool
Sus In jos
Continut sponsorizat





201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - Pagina 19 Icon_minitime

Sus In jos
 
201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
Sus 
Pagina 19 din 52Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 35 ... 52  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 219 : Valcele - Ramnicu Valcea
» Excursie Ramnicu Valcea - Blidari (pe calea ferata Valcea - Valcele)
» Utilizarea vehiculelor pe linia 201 Piatra Olt–Băbeni–Podu Olt
» Ramnicu Valcea - Sibiu 12.08.2009
» Plecari/sosiri Ramnicu Valcea

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 200-
Mergi direct la: