|
| Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 | |
|
+52MariusM adytm @ndrey cfr500 dandel catalinu' razvan - trenuri marius664 Saruman Jhonyla Ikarus99 Vale_ntin IonutCFR2009 Ionutz alliens alex.barac.5 didinul laurentzu vlad237 cristi CFR CristyanC ALEXCFR dan tm Theo A. Vitosa alinx3330 marius_catalin84 cardinal TER200 Rarau Sabik aris86 cristy79 Adirmvl bobi riciu Cipri Andrei Neculai ets2oltromânia neluadi Theijs florin94 AeroX mielutu zburator alex.alexus.tm Katalyn Adrian78 ciprian71 DUAL Dr2005 bubu Nesebar 92Dragos 56 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mar 06 Mar 2018, 21:30 | |
| Ok, măcar să le țină pentru Brașov - București - Constanța, București - Craiova, Iași - Suceava, București - Buzău... și de pe trenurile astea să scoată vagoanele mai bune gen 20-83, 22-76 și derivatele, 21-76 și să le pună pe ce sare de 4 ore de parcurs. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mar 06 Mar 2018, 21:46 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Costa mai mult un vagon compartimentat fata de un salon, intra mai multe materiale intr-un vagon salon fata de un salon iar CFR nu are bani sa faca reviziile la vagoanele existente dar sa mai cumpere altceva, de abea a putut moderniza cateva saloane ca erau cea mai ieftina varianta posibila sa apara ceva "nou" .
Pai de ce si-a inchis atelierele de reparatii? Sa le redeschida, sa angajeze oameni, sa-i recalifice daca e nevoie... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mar 06 Mar 2018, 22:37 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Kapпaтй a scris:
- Costa mai mult un vagon compartimentat fata de un salon, intra mai multe materiale intr-un vagon salon fata de un salon iar CFR nu are bani sa faca reviziile la vagoanele existente dar sa mai cumpere altceva, de abea a putut moderniza cateva saloane ca erau cea mai ieftina varianta posibila sa apara ceva "nou" .
Pai de ce si-a inchis atelierele de reparatii? Sa le redeschida, sa angajeze oameni, sa-i recalifice daca e nevoie... Pai angajatii trebuie platiti, de unde bani de salarii daca nu sunt bani de nimic(ca ei au dat salariul in doua transe ca nici de salarii nu mai sunt bani). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mar 06 Mar 2018, 23:44 | |
| - Adrian78 a scris:
- taman cel mai mult de suferit are compania de stat CFR Calatori
Nu înţeleg cum are de suferit, dacă a încasat nişte bani în plus fără să facă nimic... fără nicio ofertă, fără nicio promovare, s-a trezit cu o creştere a numărului de călători cu vreo 5%. Iar pentru întârzierea deconturilor oricum se plătesc penalităţi (din bugetul de stat, nu din salariul controlorului financiar delegat care a blocat plăţile câteva luni). _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mier 07 Mar 2018, 00:05 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Sper că nu. Că, dacă da, atunci chiar dovedești că nu vrei să accepți că ei au servicii net superioare.
Într-adevăr, e un serviciu net superior să stai 8 ore în toiul nopţii în Craiova, că s-a stricat locomotiva. CFR Călători nu cred că a reuşit performanţa asta până acum, chiar dacă li se mai strică şi lor locomotivele (chiar destul de des). - mielutu zburator a scris:
- La ATC, la salon, ai o iluminare ambientală perfectă (eu am și dormit la ei în salon lejer), ai o poziție excelentă, ai FOTOLII REGLABILE (da, la CFR sunt SF curat!) ai mochetă, ai super mult loc, iar eu am reușit să găsesc o poziție în care se doarme la fel de bine ca la compartiment.
Vagonul cu locuri de şezut este pentru... şezut, nu pentru dormit. S-au dus vremurile alea când toată lumea se tolănea pe câte o banchetă şi, dacă era tren R (a fost până prin 2008 moda asta a regio-urilor de noapte, cu maxim 2 schimbări tăiai ţara cu regio-ul dacă voiai), cine urca după aia stătea în picioare pe culoar. Faptul că unii operatori (adică CD şi PKP) încă mai modernizează compartimentate e o anomalie, contrară cu mai toate recomandările UIC, ERA sau UE. Cred, totuşi, că modele ar trebui să ne căutăm în Germania sau Austria, nu în Polonia (deşi la capitolul distrugerea statului de drept ne apropiem de polonezi). Pentru dormit există cuşete, există vagoane de dormit, iar la un tren cu aşa ceva în compunere e absolut normal ca vagoanele de clasă să fie salon. Se numeşte marketing: dacă lumea s-ar tolăni pe banchete în compartimente, nu ar mai merge nimeni la cuşetă sau VD, nu? - mielutu zburator a scris:
- La tine occidentul se rezumă la Belgia, Olanda și Elveția, așa-i?
Păi cam ăsta ar fi Occidentul, nu? Am zis să nu aduc în discuţie Olanda, că acolo trenul e ca tramvaiul la noi, cu "dotări" pe măsură (unele rame nici măcar WC nu au), iar pri Franţa şi Germania încă n-am umblat. - IonutCFR2009 a scris:
- Pai de ce si-a inchis atelierele de reparatii? Sa le redeschida, sa angajeze oameni, sa-i recalifice daca e nevoie...
Crezi că o firmă privată care are drepturi de autor pe un proiect de modernizare va permite altei firme să facă revizii la vagonul ăla? Aici e problema, că fiecare tip de vagon poate fi revizuit doar de unitatea care l-a modernizat sau de una autorizată de cea care l-a modernizat. - karpaty a scris:
- ei au dat salariul in doua transe ca nici de salarii nu mai sunt bani
Cel puţin în aparatul central de la CFR Călători, salariul se dă în 2 tranşe (avans şi lichidare) de ani buni. La fel e şi la Metrorex. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mier 07 Mar 2018, 00:14 | |
| - Dr2005 a scris:
- karpaty a scris:
- ei au dat salariul in doua transe ca nici de salarii nu mai sunt bani
Cel puţin în aparatul central de la CFR Călători, salariul se dă în 2 tranşe (avans şi lichidare) de ani buni. La fel e şi la Metrorex. Iar vorbesti fara sa stii, ok, lichidarea a fost data in doua transe, azi si maine ca nu au avut bani sa livreze toata suma intr-o zi. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mier 07 Mar 2018, 08:49 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- taman cel mai mult de suferit are compania de stat CFR Calatori
Nu înţeleg cum are de suferit, dacă a încasat nişte bani în plus fără să facă nimic... fără nicio ofertă, fără nicio promovare, s-a trezit cu o creştere a numărului de călători cu vreo 5%. Iar pentru întârzierea deconturilor oricum se plătesc penalităţi (din bugetul de stat, nu din salariul controlorului financiar delegat care a blocat plăţile câteva luni). Pai tocmai ca banii aia nu au mai venit anu trecut s-au taiat 10% din subventii anu asta urmeaza dzeu cu mila Compartimentate ar trebui sa fie minim un vagon pe tren sau macar semicompartimentate maiexista familii cu copii care sa stea acolo sa nu deranjeze un vagon intreg |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mier 07 Mar 2018, 16:48 | |
| - Dr2005 a scris:
- mielutu zburator a scris:
- Sper că nu. Că, dacă da, atunci chiar dovedești că nu vrei să accepți că ei au servicii net superioare.
Într-adevăr, e un serviciu net superior să stai 8 ore în toiul nopţii în Craiova, că s-a stricat locomotiva. CFR Călători nu cred că a reuşit performanţa asta până acum, chiar dacă li se mai strică şi lor locomotivele (chiar destul de des). Si ce placut e sa calatoresti cu Malaxa 900 iarna si sa intre zapada in el, ce placut e sa se defecteze automotorul/locomotiva si sa se anuleze si returul, care poate e ultimul/singurul tren din ziua respectiva, ce placut e sa cada geamul de la 20-55/20-49 in timpul mersului cand dai o gramada de bani pe un bilet de IR, ce placut e sa calatoresti alaturi de blatisti, ce placut e sa stai pe scaune infecte, necuratate de ani de zile, ce placut e sa vezi cum e sa iti pleaca legatura fix in momentul in care trenul tau ajunge la peron. Astra TransCarpatic / InterRegional Calatori / etc. nu cred ca au reusit performanta asta pana acum. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mier 07 Mar 2018, 19:07 | |
| - Adrian78 a scris:
- Pai tocmai ca banii aia nu au mai venit anu trecut s-au taiat 10% din subventii anu asta urmeaza dzeu cu mila
S-a tăiat 10% din tot, în afară de salarii, e ordin de la Teodorovici. Apropo de Teodorovici: https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/colegiul-national-de-informatii-care-a-dat-o-diploma-lui-teodorovici-in-conditii-suspecte-va-fi-desfiintat.html _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mier 07 Mar 2018, 19:12 | |
| Ce plăcut e să mergi cu etajatul, în duhoare și jeg, cu bilet la tarif de IR Ce plăcut a fost când a rămas nu știu ce DHC cu o osie blocată cu Sofia - Budapesta și IRIS raporta 1450 de min întârziere (ce chestie, nimeni de la știri n-a apărut pentru că, ghici ce, nu a avut cine să le dea pont!). Ce plăcut e să mergi cu 20-83 varianta cu scaune roșii, să tot aluneci peste amărâtul din față... Ce plăcut e să stai vara într-un salon etanș fără climă, cu 35 de grade afară, pentru că deșteptul de proiectant n-a gândit că ar fi nevoie de măcar 5-6 geamuri/latură pentru urgențe... Pot continua Tu ai s-o ții langa cu locomotiva ăstora moartă la Craiova, probabil o să fie Iliescu mort și tu tot de asta o să vorbești. Situație concretă, că văd că vorbesc cu pereții că nu pricepi nimic. Plecat de 20 de ore, mă duc la Brașov și mă urc în salon să ajung la Băneasa cu 1944 de atunci (2015). Am nimerit la SINGURUL salon, grupa Brașov - Mangalia, și nu mi-am dat seama că 20-49.2 venite din țară sunt goale (era o zi gen duminică sau...în fine, fără trafic). În loc să mai moțăi sau să ațipesc 3 ore până la Băneasa (aproape 3 juma cu tot cu bonusul de 15 minute), am stat o oră să mă chinui să caut o poziție în care să nu mă chiorască neoanele, apoi când am reușit să-mi trag gluga peste ochi scoțându-mi hanoracul peste gât, a urcat de prin Sinaia un grup de studenți, cu boxă portabilă, care au dat petrecere în vagon. Unul câte unul, călătorii s-au retras spre compartimentate dar eu nu știam că mai sunt locuri acolo! Nu m-a dus capul, aia e. După ce s-a descărcat boxa, au început cu behăiala (nici măcar nu erau beți!!!!) și cu urlete până am coborât, la Băneasa, unde s-au grăbit să blocheze ușile să fumeze. Păi dă-o mă dracului de treabă. Tu chiar detești ideea că pasagerul ar putea merita un minim de confort, ar putea beneficia de condiții ok. De ce ai boala asta pe călătorii care nu vor să doarmă într-o cușetă de 6 paturi (de multe ori cele cu 4 nu sunt disponibile la CFR), cu alți 4-5 străini, din care cine știe peste ce dement dai? Sau peste ce moș, care când sforăie zici că dă ăla de la 4 cu bormașina? Uită-te la ce compartimente au modernizat CD, slovacii, HZ, ZPCG, PKP, MAV sau OeBB (folosite exclusiv la trenuri de noapte, seria Bvmz) și dă-ți seama că, dacă lași călătorului dreptul să aleagă, ai doar de câștigat. Varianta ideală este vagonul semi-compartimentat: cine vrea la salon stă acolo, cine vrea la compartiment alege bilet la compartiment. De atâtea ori când am mers cu 1741/1745 sau alt tren cu Alstoame, mă întreba: vrei acolo sau acolo? De obicei alegeam salonul (sic!) pentru că la compartimente era full. Ok, cu tine nu mă înțeleg așa, n-ai să pricepi, ție-ți place lipsa confortului, eventual un etajat negru de jeg e ideal. Ba chiar și tarifat IC! Eventual cu supliment, că stai jos. S-o punem simplu: dacă bagi saloane pe tren de noapte, măcar învață dracu personalul să lase doar lumina de siguranță sau lumina fluorescentă la 1/2, bagă-mi saloane ca 21-87 cu scaune reglabile, normale la cap, cu loc de picioare și cu iluminare ambientală nu directă, și mai discutăm Un exemplu de astfel de salon? Bpmz-ul de la unguri, cel al Astra, cele DB din pozele anterioare:) |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Dum 11 Mar 2018, 11:42 | |
| 1643/1644 trebuie anulat de urgenta pe ruta Brasov-Sighet si retur. Puse 2 vagoane la 1641/1642 un dormitor si o clasa si la revedere. Cui ii trebuie tren intre Brasov si Beclean are Coroana mai devreme sau 1641 mai tarziu ce atatea mofturi si trenuri goale cu 3 vagoane si EA pe sute de kilometrii? |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Dum 11 Mar 2018, 12:04 | |
| Sunt atatea trenuri goale de te ia groaza. Si ma refer la trenuri de lung parcuirs care taie tara in doua. Daca m-as apuca acum sa le insir cred ca mi-ar sari tot forumul in cap, fiecare tine la trenurile lui si le vede mereu pline, mai ales cand se aude ca vor sa le anuleze. Vezi taraboiul cu 1745/6 (care oricum viata lunga nu va mai avea). Trenuriler alea produc anual pierderi uriase, cifre la care nici nu va ganditi. Dar unii le vor ca sa aiba ce poza sau filma. Se va termina curand si cu asta.
De la 01.04.2018 trenul IR 1746 va circula din Brasov combinat cu IR 1635 cu oprire suplimentara in Comarnic.
www.cfrcalatori.ro |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Dum 11 Mar 2018, 12:34 | |
| Din 1 aprilie IR 1746 Baia Mare - Cluj.Napoca - Brasov - Bucuresti Nord se cupleaza pe distanta Brasov - Bucuresti cu IR 1635 Brasov - Bucuresti Nord - Constanta. Primele 2 vagoane ale lui IR 1746 vor fi dupa locomotiva apoi vagoanele pentru Constanta. Vagoanele venite de la Baia Mare vor ramane in Bucuresti Nord. Noul orar il aveti mai jos se pleaca cu 10 minute mai devreme din Brasov si oprirea de la Comarnic restul de la Comarnic la Constanta ramane nemodificat.
De asemenea un mare dezavantaj al acestui nou tren este ca vagoanele de la Baia Mare nu merg direct la Constanta aceasta metoda se putea realiza foarte usor in gara Brasov atasand cele 2 vagoane la urma trenului.
EA = Brasov-Buc.Nord.
20-83 = Brasov-Buc.Nord
20-83 = Brasov-Buc.Nord
+
19-83 = Brasov-Buc.Nord-Constanta
20-83 = Brasov-Buc.Nord-Constanta
20-83 = Brasov-Buc.Nord-Constanta
+
21-76 = Baia.Mare-Buc.Nord-Constanta
21-76 = Baia.Mare-Buc.Nord-Constanta
EA = Buc.Nord-Constanta.
In felul asta erau vagoane directe Baia.Mare-Constanta iar eventuali calatori de pe traseul Baia.Mare-Brasov pentru Lehliu-Constanta vor trebui sa se mute ori la Brasov ori la Bucuresti in vagoanele pentru Constanta. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Dum 11 Mar 2018, 14:30 | |
| - Katalyn a scris:
- 1643/1644 trebuie anulat de urgenta pe ruta Brasov-Sighet si retur. Puse 2 vagoane la 1641/1642 un dormitor si o clasa si la revedere. Cui ii trebuie tren intre Brasov si Beclean are Coroana mai devreme sau 1641 mai tarziu ce atatea mofturi si trenuri goale cu 3 vagoane si EA pe sute de kilometrii?
1643/1644 merge anulat pe intreaga distanta nu doar din Brasov mai departe si pe Bucuresti-Brasov cele 2 vagoane clasa de la 1643 se pot pune la Ister care e cu 15 minute mai devreme si nu e nevoie de tren si la 17:45 si la 18:00 unu dupa altul pe Bucuresti-Brasov. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Dum 11 Mar 2018, 15:18 | |
| IR 1643 combinat cu 1645 pe distanta Bucuresti-Deda |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 | |
| |
| | | | Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |