|
| Mersul Trenurilor 2016/2017 | |
|
+67kristi kkk Luna Norbi mariuscfrbucuresti bubu Katalin4653 Tony-PH traian riciu alliens alex.barac.5 nenuandrei CristyanC rich1974 didinul teoiasi cristi CFR Cipri Andrei Neculai Jhonyla dandel matei vulcan Andrey_tm cfr500 miguel1975 Razvan Tudor Rarau florin94 MariusM Vale cristi ar Petre_IFTE Andrei Andras marius664 neluadi @ndrey Vice30 Saruman AndiCFR billy752-istu 19jimmy84 Adirmvl cristy79 Vitosa mielutu zburator delly marius_catalin84 ALEXCFR raulberian theblackstigx CristianSM IonutCFR2009 bobi ECata Adrian78 Ikarus99 laurentzu ciprian71 AeroX dan tm 92Dragos cardinal razvan - trenuri Dr2005 Cris_Cr ets2oltromânia Katalyn Nesebar 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Sam 26 Noi 2016, 22:32 | |
| Ori le baga RGT un motor pe acolo, ori nu ii intereseaza cu ce ajung la lucru doar nu au in contract sa le asigure tren sau poate asta e miscarea, sa renunte RGT la linie, care linie e la pachet cu Urziceni -Ploiesti.
Daca CFR revine pe Ploiesti cu malaxa 900, cei citiva calatori care au mai ramas ar fi in stare sa le-o rastoarne de pe linie, sau pun 5 la o masina si se descurca, parca asa scria cndva pe aici.
Deci liniile pot avea soarta celeilalte, Tecuci -Faurei, care are BLA si avea multe HM-uri si trenuri pentru schimbat IDM-istii.
Acuma nu mai e nimic si BLA e stins, pohta ce-au pohtit astia de la infrastructura.
|
| | | Tony-PH
Numarul mesajelor : 33 Reputatie : 2952 Data de inscriere : 26/11/2016
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Sam 26 Noi 2016, 22:35 | |
| Cu ce se poate. E posibil unii sa aiba si masini si sa se duca cu ele, ca nici inainte nu era orar convenabil pt naveta |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Sam 26 Noi 2016, 23:23 | |
| Nu renunta RT la Ploiesti-Urziceni si-au facut calculele si au calatori inclusiv abonati cu abonamente de peste 120 lei. Comparatia RT vs Malaxa 900 nu-si are rostul e diferenta de la cer la pamant singura diferenta e la tarife RT are cu cativa lei mai scumpe abonamentele fata de CFR Calatori are alta politica dar care acum 2 ani incepuse cu scandal calatori s-au obisnuit si conformat.
Nu mai plangeti dupa bucata aia de linie fara calatori e imposibil sa bagi tren pentru o mana de angajati ca sa aiba cu se duce la locul de munca unde oricum nu fac nimic. Care e diferenta intre un IDM de la Cotorca si unul de la Ploiesti Vest care munceste mai mult ? Dar la salarii e vreo diferenta ?
E pacat ca pe un sector dintr-o magistrala nu vor mai fi trenuri de calatori dar sa facem calcule si griji pentru o mana de oameni nu vad rostul.
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Sam 26 Noi 2016, 23:34 | |
| Intradevar e pacat mai ales ca si Urziceni Faurei dar si perechea ei Faurei-Tecuci sint in cimpie si au aliniamente foarte lungi.Ma intreb oare daca aceste linii ar fi reparate pentru viteze de 100 sau 120 cu rame diesel economice nu ar fi rentabile pentru distante mai lungi? adica timpii ar fi scurti, conditiile bune poate ar fi calatori astfel incit sa nu se puna problema ca daca nu merg prin Busau si Ploiesti nu sint calatori si nu sint rentabile. ______________
Oare statiile nu sint impartite pe categorii astfel incit un IDM din Ploiesti Vest sa aiba salariu diferit de cel din Anina sau Lisava? Sau mai ales pe linia asta care o sa aiba un tren de marfa pe saptamina. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Dum 27 Noi 2016, 00:41 | |
| 1-E total aiurea si doar in Romania e posibil ca o bucata dintr-o magistrala sa fie declarata neinteroperabila si trimisa la privat. 2-Linia Urziceni-Faurei nu are potential local dar ARE potential pe ruta lunga, scurteaza durata de la Galati/Braila la Bucuresti, pe 700 cand termina podul de la Mogosoaia se poate scoate un 3 ore si 15 pe cand pe la Buzau care are deja destule trenuri si nu era nevoie de inca 6 perechi care sub 4:05 nu vor face, peste da. 3-Ce se intampla prin tara asta ................ nu mai ai cuvinte, faci cruce cu mana stanga. |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Dum 27 Noi 2016, 00:49 | |
| De 2 saptamani merg la gara zilnic sa vad numarul de calatori din trenurile de pe Urziceni si chiar pot lauda trenurile de dimineata 1772/11072 dar mai ales pe 7002 care a ajuns la performanta de a pleca incarcat la capacitate de 120% din Braila deoarece multi vorbesc ca e un tren bun confortabil si ieftin si il prefera chiar si la intors pe 7001, pentru perioada L-V cat si S-D are calatori de la Bucuresti pentru Braila si Galati 2 vagoane si jumatate pline, in special chiar de la Scutelnici, Cotorca , Pogoanele si Satucani oameni care se duc in zona si le convine fiindu-le satisfacute nevoile de transport chiar si pe o linie de campie departe de sate, oamenii sunt incantati dar CFRul o da in bara iarasi lasand oameni fara tren , linii abandonate si fara a se face o ancheta , fara a se sesiza nimeni , dar asta e tarisoara noastra scumpa si draga , cand e mai bine atunci ni se tranteste cate o placinta .Podul de la Mogosoaia poa nici sa nu il mai termine , pentru cateva perechi de regio de Urziceni care pot mere pe Kitila Mogosoaia nu mai e nevoie de pod. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Dum 27 Noi 2016, 01:27 | |
| Cu siguranta nimeni nu va face reclamatie si se vor resemna toti cu ce li se ofera, in schimb in alta tara unde lumea era satula de conditiile de 2 lei din vechiturile ofertie de firma de stat au pus pietre pe linie si au blocat trenurile iar la drept vorbind calatorul are dreptate, platesc, dar platesc pentru ceva bun nu pentru o zdreanta si un mers idiot care ma ocoleste jumatate de tara, la noi romanul e prost si accepta orice sau cauta alta alternativa, nu e nimeni unit sa protesteze clar si pe pozitie. Doar in Romania e singura tara din UE unde gasesti zdrente ca malaxa, conditii din evul mediu pentru care trebuie sa platesti bani munciti si bataia de joc sa ocolesti pe la draq in praznic ca pe linia directa o abandonam. Sunt foarte curios cate reclamatii se vor inregistra in Galati si Braila cu nemultumirea calatorilor pentru bataia de joc ce urmeaza din 11 Decembrie. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Dum 27 Noi 2016, 01:31 | |
| Linia are potenţial dacă rămân doar 2 Hm-uri între Urziceni şi Făurei... altfel consumă mai mult decât produce.
Fără Malaxe nu am mai fi avut trenuri pe multe secţii. Bine, puteam să face ca francezii şi nemţii, să facem piste de biciclete pe locul liniilor secundare şi să punem autobuze. Asta ai fi vrut? _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Dum 27 Noi 2016, 01:42 | |
| Ba nene lasa-ma cu teoriile tale ca habar nu ai ce inseamna management si sa atragi calatorii. Stai in ideile tale ca nu ai sa intelegi niciodata de ce lumea merge cu autocaru si nu cu malaxa ta. E mult prea greu pentru tine sa intelegi anumite chestii. Ca fapt divers mai bine sectie inchisa si autocar/duba dar NU malaxa. E depasita, expirata, ca un produs care nu mai e in termen, asa ceva nu are ce sa mai caute in circulatie in 2017, trebuie eliminate in secunda 2, taie si vandute ca fier vechi, cat iei pe ele poate cumperi 2 Duewag, dar macar ai 2 automotoare cat de cat acceptabile nu mortaciuni. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Dum 27 Noi 2016, 01:51 | |
| @Dr2005 Enumera sectile si nr trenurilor ci malaxa dar si gradul de ocupare sa vezi ca e in zadar. Tu nu sti ce e aia munca intr-o fabrica, depozit ceva sa castigi bani cu sudoarea frunti ca mai apoi sa pleci obosit acasa unde te asteâpta treburile gospodaresti si in loc sa te odihnesti un pic pe drum mai rau te oboseste malaxa aia. Si nu-mi veniti iar cu exemplul de la Timisoara Remetea acolo ori soseaua e la km buni de satele pe unde e cf si malaxa ori dubele autocarele lipsesc sau au tarife duble fata de tren.
Daca iau 100 oameni intregi la minte si i pun sa zica ceva bun despre malaxa 900 o sa ma injure 99 de insi ca imi bat joc de ei si doar unul singur o sa zica ca e multumit se malaxa 900 un anume Dragos A din Capitala.
Asta nu e tren care sa circule in Ro anului 2017 la tarif de clasa 2-a cu dureri de spate asigurate. Taiate, pastrate pentru muzeu sau bagate clasa a 3-a jumatate din tariful de clasa 2-a. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Dum 27 Noi 2016, 05:17 | |
| Acei calatori pe care ii vedeti acum din Braila/Galati la 7002 nu o sa ii mai vedeti si la panarama numita IR 1572 care face aproape 6 ore (!!!) ca si cum ar veni de la Iasi. Oamenii isi vor cauta rapid alternative dube/auto - probabil exact ce s-a dorit cand bucata aia din M700 a fost data spre inchidere la privat. Numai intr-o tara plina de prosti e posibil asa ceva, tin minte ca inca de cand s-a aflat de manevra cu Faurei-Urziceni se vorbea ca aici se va ajunge si iata ca asa a fost. Se vor face probabil reclamatii care vor fi virate direct in cosul de gunoi... Unii canta si danseaza ca odata cu mutarea vor fi jumuliti mai multi fraieri cu IR-urile prin Ploiesti/Buzau - apropo Buzaul are zeci de trenuri, mai mult decat orice oras din Romania, au ajuns sa se incalece precum tramvaiele. Sunt 26 de la CFR plus TFC-ul!!! - de rasul curcilor, penibil si grotesc - dar din nou, absolut normal in tara prostilor. Eu ma astept totusi ca pe langa mentinerea ofertei la IR 1573 (actualul 1571) sa apara ceva similar si pe retur - afara de perechea de Cartea Recordurilor IR 1572/7 care oricum va fi tarifata R, dar si asa nu va face nicio branza la concurenta directa cu TFC care chiar va avea mers accelerat. Ar putea sa il faca si cu Desiro linistiti chiar si sub catenara. Apropo - aici se vede cat de inapt si ticalos e Ordinul de anul trecut prin care tot ce depaseste 230 de km devine automat IR. Asta e noul IR al secolului XXI - 5h35 pe 260 de km? Vai de noi S-au facut intr-adevar calcule economice vaste, s-au extras radicalii si logaritmii pana sa se vina cu asa ceva. Cand am vazut prima oara in livret acel "IR" am zis ca e o gluma proasta si nu va circula vreodata asa ceva - dar in tara asta trista viata chiar bate filmul. Principiul e acelasi - lasa ca merge la prosti. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Dum 27 Noi 2016, 09:21 | |
| Dacă la trenurile Iaşi-Focşani-Bucureşti sunt zilnic ceva călători pentru aeroportul Otopeni, acelaşi lucru era valabil şi dinspre Galaţi-Brăila-Bucureşti. Cu avantajul celor din urmă că aveau acces direct la aeroport cu oprirea de pe M700. Şi am văzut destui. Migrând tot ce înseamnă tren prin Buzău îi vom expedia direct la dube, pe aceştia care alegeau trenul până la aeroport. Astfel ajunge direct încăpăţânare idioată să mai iei trenul pentru transfer la/de la Otopeni. Mai ales că aglomerarea urbană Galaţi+Brăila nu are vreo şansă de aeroport construit, iar mare parte din cei mutaţi prin Europa provin din zonă. Cât de frumos scăpăm de călători, atunci când oficial se spune că fiecare nou utilizator câştigat la tren este o prioritate. Se adevereşte temerea vehiculată pe forum că noul mers va fi mai rău decât cel actual. Vorba colegilor, pot să termine podul Mogoşoaia şi în 2020 că nu mai e motiv de grabă. Cele câteva garnituri rămase pot defila şi mai departe prin Chitila. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Dum 27 Noi 2016, 09:48 | |
| 230 km plus 10 la suta face 253 km, ar ajunge de un R Bucuresti Buzau Braila Barbosi Filesti - Kapпaтй a scris:
- , in schimb in alta tara unde lumea era satula de conditiile de 2 lei din vechiturile ofertie de firma de stat au pus pietre pe linie si au blocat trenurile .
Aia cred ca erau refugiatii, daca localnicii blocheaza linia, pai isi bat singuri cuie in talpa. Doar daca blochezi vreo magistrala importanta, adica ii faci sa sufere tot pe altii. Exemplu, daca indienii din Mizil ar bloca M500, sau cei din Sarulesti M800
Ultima editare efectuata de catre cardinal in Dum 27 Noi 2016, 10:54, editata de 2 ori |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Dum 27 Noi 2016, 09:51 | |
| Sunt destule dube Galati-Otopeni nu o sa stea nimeni dupa tren. Am mers in primavara pana la Balotesti cu un R cu 2 vagoane au coborat la P.O Aeroport 5 persoane dar doar 2 erau ptr avion ceilalti 3 erau gospodari din zona. La intoarcere am venit cu IR 1774 de la P.O Aeroport unde au coborat 7 insi cu bagaje ptr avion.
Nu cred ca perechea 1577/1572 va fi cu Desiro poate acum la inceput caci la oferta tarif-Regio se duce vorba si incet dar sigur va castiga calatori de la Buzau, Mizil si Pl.Sud.
Eu nu inteleg de ce l-au trasat cu oprire aproape peste tot daca l-au facut IR. Trenul asta cred ca opreste in peste 70% din stati astia calificati in prostie i-au gresit rangul. Nimeni nu vrea sa faca nimic toti paseaza vina de la unul la altul e absurd sa iti bati joc de calatori in halul asta cu zeci de oferte dar toate puse cap la cap nu iti acorda mai mult de 25-35% reducere care sunt doar de reclama avem zeci de oferte mare realizare.
Sa vedeti intarzieri cand vor mai face teste pe Buc-Brazi sau primvara si toamna cand vor lucra la mentenanta si se va circula doar pe un singur fir o sa circule marfa pe M1000 doar in intervalul 22-06. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Dum 27 Noi 2016, 10:52 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Ba nene lasa-ma cu teoriile tale ca habar nu ai ce inseamna management si sa atragi calatorii. Stai in ideile tale ca nu ai sa intelegi niciodata de ce lumea merge cu autocaru si nu cu malaxa ta. E mult prea greu pentru tine sa intelegi anumite chestii. Ca fapt divers mai bine sectie inchisa si autocar/duba dar NU malaxa. E depasita, expirata, ca un produs care nu mai e in termen, asa ceva nu are ce sa mai caute in circulatie in 2017, trebuie eliminate in secunda 2, taie si vandute ca fier vechi, cat iei pe ele poate cumperi 2 Duewag, dar macar ai 2 automotoare cat de cat acceptabile nu mortaciuni.
Asa este, dar unii functionarasi din MT, obisnuiti sa fluture doua hartii si sa faca plecaciuni in fata sefilor, nu au cum sa inteleaga ca lumea doreste altceva!!!! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2016/2017 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |