| Revista presei | |
|
+70TER200 get. Capsuneanu alex.barac.5 apmatei CristyanC George CFR NicuS cristi ar rich1974 riciu laur 133 Semafor mtk aris86 Shinkasen gvd COSTACHE MIHAIL cristi CFR TVlad AndiCFR bubu Ciprian sp59 Petre_IFTE Nicolae Sabik kristi kkk CristianSM AeroX alliens Luna DAS 2011 nenuandrei Caspar Florin C cristy79 19jimmy84 Vitosa cfr500 ravers75 alex.alexus.tm Adirmvl spiderpc ets2oltromânia DPS marius664 ldh80 Warrington IonutCFR2009 florin94 didinul Andrey_tm laurentzu Vice30 mielutu zburator ciprian71 DUAL 92Dragos @ndrey cardinal Nesebar dan tm Katalyn Rarau LanceR Dr2005 Adrian78 neluadi razvan - trenuri 74 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Dec 2016, 19:00 | |
| - 19jimmy84 a scris:
- http://www.libertatea.ro/stiri/masini-transportate-cu-trenul-solutia-cfr-1691307
Mai bine ar pune o linie de autobuze de la gara pana langa partie nu solutii din astea fanteziste |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Mar 20 Dec 2016, 19:33 | |
| Si uite asa revenim la ideea cu CFR-BUS |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Mar 20 Dec 2016, 19:56 | |
| Investiții la CFR Calatori (sursa site CFR calatori) Creat: 08-01-2016 | Tipărire CFR Călători va investi în anul 2016, din surse proprii, în modernizarea unui număr de 30 de vagoane. Primul vagon a fost furnizat la finalul lui 2015 și va intra în circulație în perioada următoare.
Vagoanele pot circula cu viteza maximă de 160 km/h, îndeplinesc cerințele de operabilitate și dispun de sisteme de climatizare, de informare, oferind călătorilor condiții sporite de confort. Tot în 2016, este prevazută de la Bugetul de stat, prin Ministerul Transporturilor, suma de 100 de milioane de lei pentru achiziția de rame electrice. Acestea vor fi destinate transportului feroviar de pasageri pe distanţe medii, în special pe sectoarele reabilitate București – Constanța, București – Brașov, dar și pe București – Craiova. „E important să cumpărăm pentru CFR Călători și pentru România, materialul rulant de care avem nevoie, care să corespundă și să facă față condițiilor din țara noastră. Incepând din acest an sunt șanse reale de a începe reînnoirea parcului activ al CFR Călatori. Sunt investiții absolut necesare pentru îmbunătățirea serviciilor companiei, astfel încât să putem oferi pasagerilor noștri condiții decente de călătorie”, a afirmat Iosif Szentes Directorul General al CFR Călători. VORBE... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Dec 2016, 20:13 | |
| http://pasionatiferoviari.ro/2016/12/5-motive-sa-faci-consumatie-la-bar-bistro/ |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Dec 2016, 20:15 | |
| - ciprian71 a scris:
- Investiții la CFR Calatori (sursa site CFR calatori)
Creat: 08-01-2016 | Tipărire CFR Călători va investi în anul 2016, din surse proprii, în modernizarea unui număr de 30 de vagoane. Primul vagon a fost furnizat la finalul lui 2015 și va intra în circulație în perioada următoare.
Vagoanele pot circula cu viteza maximă de 160 km/h, îndeplinesc cerințele de operabilitate și dispun de sisteme de climatizare, de informare, oferind călătorilor condiții sporite de confort. Tot în 2016, este prevazută de la Bugetul de stat, prin Ministerul Transporturilor, suma de 100 de milioane de lei pentru achiziția de rame electrice. Acestea vor fi destinate transportului feroviar de pasageri pe distanţe medii, în special pe sectoarele reabilitate București – Constanța, București – Brașov, dar și pe București – Craiova. „E important să cumpărăm pentru CFR Călători și pentru România, materialul rulant de care avem nevoie, care să corespundă și să facă față condițiilor din țara noastră. Incepând din acest an sunt șanse reale de a începe reînnoirea parcului activ al CFR Călatori. Sunt investiții absolut necesare pentru îmbunătățirea serviciilor companiei, astfel încât să putem oferi pasagerilor noștri condiții decente de călătorie”, a afirmat Iosif Szentes Directorul General al CFR Călători. VORBE... S-au modernizat 13 vagoane 21-76-900 si s-au vopsit niste 21-90 si cateva locomotive infim la cat trebuia sa se faca sau daca ne raportam la altii |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Dec 2016, 20:22 | |
| http://www.cfrcalatori.ro/ro/comunicate/775-reduceri-tarifare-la-peste-130-de-trenuri Pe site-ul oficial www.cfrcalatori.ro se poate consulta lista celor peste 130 de trenuri IR tarifate Regio atat pentru bilete cat si pentru abonamente in noul Mers al Trenurilor din 11.12.2016 |
|
| |
alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5431 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Dec 2016, 21:42 | |
| oferta aia e mai mult pentur anvetisti, daca vrei sa faci o calatorie de lung parcurs CFR nu iti ofera nimic, mai ales daca sunt mai multi calatori, eventual o familie (diferenta cu oferta minigup e bataie de joc la distante mari), asa ca oricum ai da-o, tot la masina ajungi, daca mai iei in calcul si timpul de parcurs (fara a socoti intarzierile)..... |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Dec 2016, 23:25 | |
| Trenul a devenit lux/scump in Romania, la ce salarii avem grila de IR este exagerata. Cand eram copil in liceu alocatia de pe o luna imi ajungea sa fac un drum cu acceleratul dus-intors Bucuresti-Cluj pe ruta ocolita ca eu nu mergeam pe Sighisoara niciodata, la dus pe Pitesti-Slatina-Valcea-Sibiu Accelerat 335 ulterior 1735 si intors pe Petrosani-Craiova Accelerat 244 ulterior 1824 actual 1836 dar nu facea cat face asta acum, atunci facea 11 ore, acum 14, in fine, cert e ca pretul biletelor era accesibil pana si saracilor, acum nu. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Dec 2016, 01:14 | |
| O sa apara cat de curand un nou material la stiri despre conditile de la CFR Calatori vizat va fi 1745/1746 care bineinteles dupa ce va fi vazut la tv de o tara intreaga abia atunci va scapa de Alstomuri.
Iar o sa sara de cur in sus carcotasi si pupincuristi fideli ai companiei de stat ca de ce Digi24 promoveaza si celalalt post arata adevarul.
Oare ce vagoane va primi dupa ce va fi difuzat reportajul ? |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Dec 2016, 05:35 | |
| Vad ca exista o echipa de serviciu însărcinată sa arunce cu noroi si neavând spor aleargă disperati la ProstTV cu jalba in protap sa isi rezolve frustrările personale. Dar sa stea liniștiti că echipa CFR Calatori stie exact cine si cum lucreaza (si de ce). Te lauzi ca un copil de gradinita ca ai aruncat cu nisip in ochi la cineva. Ia spune - vei da un nou interviu la Vest? Ca sa fim.pe faza sa te vedem cu totii. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Dec 2016, 08:50 | |
| - alliens a scris:
- oferta aia e mai mult pentur anvetisti, daca vrei sa faci o calatorie de lung parcurs CFR nu iti ofera nimic, mai ales daca sunt mai multi calatori, eventual o familie (diferenta cu oferta minigup e bataie de joc la distante mari), asa ca oricum ai da-o, tot la masina ajungi, daca mai iei in calcul si timpul de parcurs (fara a socoti intarzierile).....
E oarecum normal ca oferta să fie pentru navetişti, pentru că ăia merg zilnic, iar compensaţia se dă şi la numărul de călători. Noi ceilalţi ne ducem în concediu o dată pe an (poate de 2 ori ăia mai barosani). La minigrup de 5 persoane parcă e 25% reducerea, ceea ce e o sumă măricică la distanţe mari. _________________ :TTT:
|
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Dec 2016, 08:51 | |
| Iar ca raspuns la intrebarea ta: Daca Alstomurile nu iti plac o sa l trecem pe etajate ca au prize. |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Mier 21 Dec 2016, 08:59 | |
| Pentru cei ce nu au calatorit cu trenul inainte de 89 am sa amintesc un lucru.Tarifele de atunci sunt aproape egale cu cele din prezent.Aveam 14 ani cand am calatorit singur cu trenul de la Bucuresti la Arad.Preferam cu INT. 21 Panonia la intoarcere cu INT.26 karpaty.Tariful unui bilet era de 116 lei.Acum costa 111.80 lei.Diferenta apare la puterea de cumparare a unui bilet.Majoritatea oamenilor muncii castigau peste 2500 lei, inginerii si alte categorii de salariati cu studii superioare aveau peste 3500 lei.Tatal meu avea atunci undeva la 8000 lei/luna.Deci biletul de tren nu era nici o problema. |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Dec 2016, 09:18 | |
| Ei sa nu uitam ca erau si persoane cu 1500 -1700 lei / luna si vorbesc de ingineri de pilda... |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Dec 2016, 09:35 | |
| - riciu a scris:
- Ei sa nu uitam ca erau si persoane cu 1500 -1700 lei / luna si vorbesc de ingineri de pilda...
https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiyhLms4oTRAhVrBsAKHemkB6cQFggYMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.huhurez.com%2F2010%2F07%2Fsalariile-medii-lunare-pe-economie-din.html&usg=AFQjCNGVd4p4RcK0WlfRnzAaJzMlwz7Xtg Asta inseamna ca suntem undeva la nivelul anului 1977.Insa tariful de calatorie Bucuresti- Arad era cu mult mai putin decat 116 lei. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|