Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+70
TER200
get.
Capsuneanu
alex.barac.5
apmatei
CristyanC
George CFR
NicuS
cristi ar
rich1974
riciu
laur 133
Semafor
mtk
aris86
Shinkasen
gvd
COSTACHE MIHAIL
cristi CFR
TVlad
AndiCFR
bubu
Ciprian
sp59
Petre_IFTE
Nicolae
Sabik
kristi kkk
CristianSM
AeroX
alliens
Luna
DAS 2011
nenuandrei
Caspar
Florin C
cristy79
19jimmy84
Vitosa
cfr500
ravers75
alex.alexus.tm
Adirmvl
spiderpc
ets2oltromânia
DPS
marius664
ldh80
Warrington
IonutCFR2009
florin94
didinul
Andrey_tm
laurentzu
Vice30
mielutu zburator
ciprian71
DUAL
92Dragos
@ndrey
cardinal
Nesebar
dan tm
Katalyn
Rarau
LanceR
Dr2005
Adrian78
neluadi
razvan - trenuri
74 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 41 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 13 Oct 2016, 13:01

ciprian71 a scris:
Asta era treaba trasportului feroviar indiferent care ar fie el CFR sau privat.Nicaieri in Europa nu am sa cred ca turisti de pe alte continente care vor sa faca turism si sa viziteze orase, vor folosi curse de avion.Pare mult mai comod si mai prietenos trenul intre doua orase.

Dimpotrivă, sunt mulţi care fac city-brake-uri cu low-costul. Da' plătesc după aia de usucă transport la/de la aeroport... şi la Bruxelles, biletul de tren până la Zaventem e 2,1 euro, dar dacă vrei la aeroport (care e tot în Zaventem) plăteşti 9 euro (dar până la următoarea haltă de după aeroport e 3 euro, însă la aeroport nu poţi ieşi din staţie dacă nu ai bilet de aeroport). Uite un exemplu în care operatorii feroviari profită de traficul de pe aeroport.
De aia există atâtea ,,shuttle bus"-uri pe la toate aeroporturile mari... pentru păcălit turişti creduli care cred că l-au prins pe Dumnezeu de un picior când au găsit bilet de avion cu 20 euro. Dar niciunul nu calculează şi costul drumului la/de la aeroport. În schimb, cine merge frecvent pe o rută ştie, de exemplu, că la Otopeni poţi merge şi cu 449 şi că 783 circulă şi noaptea, ştie că la Bruxelles poţi lua autobuzul normal cu 4,5 euro dar abonamentul de 24h de 7,5 euro include şi autobuzul de aeroport (deci dacă te duci o zi e mai ieftin să iei un astfel de abonament).

ldh80 a scris:
Acum ca ar fi fost poate mai bine ca o astfel de rama sa fi fost achizitionata din productia interna, sau CFR SA Infrastructura sa fi comandat la cei de la Softrans Craiova realizarea unei astfel de rame, este adevarat!
A fost inclusă în contractul de semnalizare, nu e luată separat. Era de aşteptat ca cine montează ERTMSul să aducă şi trenul de verificare.
Chiar dacă ar fi fost comandat separat, un astfel de tren depăşeşte cu mult cei 130.000 euro sub care se pot cumpăra produse prin negociere directă, deci ar fi trebuit scos la licitaţie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 13 Oct 2016, 13:18

ldh80 a scris:
Aceea rama electrica (de fapt hibrida) noua, care a fost achizitionata din Franta, a fost achizitionata de catre CFR-SA Infrastructura (si nu de catre SNTFC-CFR-Calatori), si a fost achizitionata cu unicul scop de a fi montate in ea anumite echipamente, pentru verificarea si testarea tronsoanelor reabilitate sau care vor fi reabilitate pe M200 si M300.

Acum ca ar fi fost poate mai bine ca o astfel de rama sa fi fost achizitionata din productia interna, sau CFR SA Infrastructura sa fi comandat la cei de la Softrans Craiova realizarea unei astfel de rame, este adevarat!

Probabil cei de la Softronic ar fi putut realiza o astfel de rama noua de verificare a caii, cu acceleasi performante tehnice ca si cea importata din Franta.

Ce pregatire au cei de la Softronic in semnalizare ?Nu cred ca cei de la Softronic pot realiza asa ceva cei tot ii ridicati atata in sus de parca au descoperit America
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 13 Oct 2016, 13:22

Si de exemplul o firma romaneasca nu putea monta ERTMS-ul ? De exemplul cei de la ISAF cred ca puteau face acest lucru!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 13 Oct 2016, 13:25

ldh80 a scris:
Si de exemplul o firma romaneasca nu putea monta ERTMS-ul ? De exemplul cei de la ISAF cred ca puteau face acest lucru!

ISAF au facut si ei ceva dar nu cred ca sunt autorizati pentru asa ceva
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 13 Oct 2016, 14:10

Comunicat de presa CFR SA:
<CFR SA – rezultate financiare realizate în primele 8 luni ale acestui an


Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA îşi menţine trendul ascendent şi politica de dezvoltare lansată în acest an. Exerciţiul financiar preliminar al companiei indică un rezultat brut de 227 mil.pe primele 8 luni ale anului 2016, evoluţie pozitivă care se va menţine până sfârşitul anului 2016. Veniturilepreliminate pentru închiderea anului 2016 sunt estimate la valoarea de 2,65 mld. lei.
La ora actuală, compania nu înregistrează datorii la bugetul de stat, la bugetele locale şi nici datorii rezultate din activitatea curentă a companiei, iar prin măsurile operaţionale implementate arieratele comerciale s-au redus la 97,4 mil. lei în primele 8 luni ale anului, printr-o comparaţie cu anii anteriori când valoarea arieratelor ajungea la 1 mld. lei. Prin programul de redresare economico-financiară, compania şi-a achitat obligaţiile pe termen scurt şi mediu şi a asigurat din surse proprii lucrări de reparaţii şi investitii în infrastructură feroviară, lucrări care au contribuit la reducerea considerabilă a numărului de restricţii de viteză pe întreaga reţea de cale ferată, de la 596 de restricţii de viteza înregistrate în anii anteriori, la 187 de restricţii la nivelul anului 2016.

La capitolul investiţii, în prima jumătate a acestui an s-a înregistrat o creştere a graficului de implementare, portofoliul companiei depăşind anul acesta 400 de proiecte care vizează reabilitarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare, îmbunătăţirea capacităţilor de exploatare şi a calităţii transportului şi creşterea gradului de siguranţă în traficul feroviar.

Plăţile directe pentru lucrări efectuate în cadrul proiectelor finanţate din fonduri europene au depăşit valoarea de 740 mil. de lei (ceea ce indică un grad de absorbţie estimat de 72% realizat pe primele 8 luni ale anului 2016). La următoarea rectificare bugetară, CFR SA estimează necesitatea suplimentării bugetului de finanţare a acestor proiecte, fiind create premisele ca până la sfârşitul anului 2016 gradul de absorbţie să depăşească pragul de 100%.

Investiţiile totale alocate pentru aceste proiecte se ridică la aproximativ 22 de miliarde de lei (4,7 mld euro), sursele financiare fiind asigurate din fonduri externe, de la bugetul de stat şi din surse proprii.
Eficientizarea activităţii economice a companiei, care vizează creşterea veniturilor şi redimensionarea cheltuielilor, precum şi integrarea infrastructurii feroviare naţionale în reţeaua europeană sunt pricipalii factori care au influenţat pozitiv strategia de dezvoltare şi modernizare a companiei în acest an şi reorientarea ei către clienţii săi, operatorii feroviari.
„Prin definitivarea strategiei de dezvoltare a companiei şi măsurile economico-finaciare implementate reconsolidăm practiv activitatea de bază a CFR SA. Principalii factori care influenţează acest trend pozitivsunt realinierea activelor existente la ora actuală pe piaţa de transport, reducerea datoriilor şi a creanţelor, eficientizarea structurii de personal şi optimizarea managementului. Cu o astfel de abordare CFR SApoate recupera într-un timp relativ scurt decalajele create de lipsa de investiţii în infrastructură din anii anteriori şi îşi va exercita în mod corespunzător rolul de coordonator al activităţii transportului feroviar, aşa cum se întâmplă în toate companiile similare europene”, a declarat Marius Chiper directorul general al CFR SA.



Vă reamintim de asemenea faptul că,în prima jumătate a acestui an, CFR SA a finalizat 6 mari proiecte de investiţii, în valoare totală de 1,32 mld. lei, iar în execuţie în acest moment sunt lucrările de reabilitare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare, în valoare totală de 7,04 mld. lei. Au fost de asemenea lansate 58 proiectenoi de investiţii, în valoare totală de 12,61 mld. lei, iar restul de 336 de proiecte au fost prioritizate la nivelul celor 8 regionale de cale ferată, valoarea totală alocată fiind de 1,03 mld. lei.>
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11399
Data de inscriere : 17/02/2011

Revista presei - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 13 Oct 2016, 19:16

Adrian78 a scris:
Poftim cultura niste rahati de ziaristi pana la urma ce are swla cu prefectura

http://www.micapi.ro/articole/actualitate/tehnocratii-cumpara-trenuri-din-franta-desi-au-softronic-ul-la-craiova.html

nu auzisem de micapi pana acum. am cautat pe net si am vazut ca sunt unii din Craiova cu o orientare clara pro-PSD
ideea nu era ca putea face si Softronic asa ceva,ci trebuie sa se inteleaga ca tehnocratii fac numai rele
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 13 Oct 2016, 19:35

Era un comentariu acolo, vad ca l-au sters.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 16 Icon_minitimeVin 14 Oct 2016, 01:33

Astra Arad :

http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-21350807-grup-american-cumpara-75-din-actiunile-companiei-care-detine-fabrica-vagoane-arad-dupa-tranzactie-60-milioane-euro.htm


Ce vrea CFR MARFA:

http://clubferoviar.ro/cfr-marfa-interesata-sa-se-alature-rutei-trans-caspice-de-transport-international/
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5868
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 16 Icon_minitimeVin 14 Oct 2016, 07:37

Acuma... ca tehnocratii (unii) sunt incompetenti - asta se vede din avion.

Am avut surpriza sa il vad recent pe insusi ministrul Transporturilor intr-un clip cu intrebari si raspunsuri...cica un exercitiu de transparenta. Era intrebat strict de CFR Calatori si el raspundea ca da, dar exista si Regiotrans si privatii, cu ei ce facem. Una era intrebat si alta raspundea. Se vedea ca nu stapaneste domeniul si ii dadea cu lozinci ca sa devenim competitivi, ca spatiul feroviar unic european etc Nimic concret - numai balarii. Oricum omul nici nu a apucat sa vada cu ce se mananca domeniul asta ca in cateva zile va demisiona si se va dedica unui post de deputat la alegerile din Decembrie...

Deci ce speranta sa avem, cu asemenea personaje? Cand nu sunt puse pe distrus sunt complet pe dinafara sistemului pe care vezi doamne il pastoresc. Bine ca nu s-a apucat sa faca rau - daca tot nu se pricep, oamenii astia ar face bine sa ii lase in pace macar pe cei care mai stiu cate ceva.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 16 Icon_minitimeVin 14 Oct 2016, 09:06

razvan - trenuri a scris:
Astra Arad :

http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-21350807-grup-american-cumpara-75-din-actiunile-companiei-care-detine-fabrica-vagoane-arad-dupa-tranzactie-60-milioane-euro.htm

E vorba de Astra Rail, producătorul de vagoane de marfă, nu de Astra Vagoane Călători. Dar se pare că ,,presa" nu face diferenţa asta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Revista presei   Revista presei - Pagina 16 Icon_minitimeVin 14 Oct 2016, 09:47

https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiO78ac2dnPAhWB1ywKHS_aC3AQqQIIQTAA&url=http%3A%2F%2Fwww.digi24.ro%2Fstiri%2Factualitate%2Fevenimente%2Fun-avion-tarom-a-fost-intors-din-drum-dupa-15-minute-de-la-decolare-587900&usg=AFQjCNE2SP3ifSjbdwuYzlOX1H5WXbcMFA
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 16 Icon_minitimeVin 14 Oct 2016, 12:07

http://www.pressalert.ro/2016/10/firma-care-detine-fabrica-de-vagoane-de-la-arad-fuziune-de-zeci-de-milioane-de-euro-cati-angajati-va-avea-noul-consortiu/#comment-208071
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3789
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 16 Icon_minitimeVin 14 Oct 2016, 13:54

Partea mai relevantă mi se pare alta: compania-mamă are sediul în Olanda. Climatul economic din România e atât de ostil, încât orice investiție cât de cât serioasă trebuiie să aparțină unei firme cu sediul în afara țării.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 16 Icon_minitimeVin 14 Oct 2016, 16:23

Olanda este un fel de paradis fiscal, are taxe şi impozite mult mai mici.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3789
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 16 Icon_minitimeVin 14 Oct 2016, 20:36

E exagerat să vorbim de paradisuri fiscale în Uniunea Europeană. Dacă Olanda sau Luxemburg ar fi paradisuri fiscale, cine ar mai avea nevoie de Gibraltar sau de Insulele Virgine Britanice? Smile

Problema e că românii au ajuns să-și înființeze firme până și în Bulgaria, atât e de mare ostilitatea față de antreprenoriat în România.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 16 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 16 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 41 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: