|
| Revista presei | |
|
+70TER200 get. Capsuneanu alex.barac.5 apmatei CristyanC George CFR NicuS cristi ar rich1974 riciu laur 133 Semafor mtk aris86 Shinkasen gvd COSTACHE MIHAIL cristi CFR TVlad AndiCFR bubu Ciprian sp59 Petre_IFTE Nicolae Sabik kristi kkk CristianSM AeroX alliens Luna DAS 2011 nenuandrei Caspar Florin C cristy79 19jimmy84 Vitosa cfr500 ravers75 alex.alexus.tm Adirmvl spiderpc ets2oltromânia DPS marius664 ldh80 Warrington IonutCFR2009 florin94 didinul Andrey_tm laurentzu Vice30 mielutu zburator ciprian71 DUAL 92Dragos @ndrey cardinal Nesebar dan tm Katalyn Rarau LanceR Dr2005 Adrian78 neluadi razvan - trenuri 74 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Oct 2016, 13:01 | |
| - ciprian71 a scris:
- Asta era treaba trasportului feroviar indiferent care ar fie el CFR sau privat.Nicaieri in Europa nu am sa cred ca turisti de pe alte continente care vor sa faca turism si sa viziteze orase, vor folosi curse de avion.Pare mult mai comod si mai prietenos trenul intre doua orase.
Dimpotrivă, sunt mulţi care fac city-brake-uri cu low-costul. Da' plătesc după aia de usucă transport la/de la aeroport... şi la Bruxelles, biletul de tren până la Zaventem e 2,1 euro, dar dacă vrei la aeroport (care e tot în Zaventem) plăteşti 9 euro (dar până la următoarea haltă de după aeroport e 3 euro, însă la aeroport nu poţi ieşi din staţie dacă nu ai bilet de aeroport). Uite un exemplu în care operatorii feroviari profită de traficul de pe aeroport. De aia există atâtea ,,shuttle bus"-uri pe la toate aeroporturile mari... pentru păcălit turişti creduli care cred că l-au prins pe Dumnezeu de un picior când au găsit bilet de avion cu 20 euro. Dar niciunul nu calculează şi costul drumului la/de la aeroport. În schimb, cine merge frecvent pe o rută ştie, de exemplu, că la Otopeni poţi merge şi cu 449 şi că 783 circulă şi noaptea, ştie că la Bruxelles poţi lua autobuzul normal cu 4,5 euro dar abonamentul de 24h de 7,5 euro include şi autobuzul de aeroport (deci dacă te duci o zi e mai ieftin să iei un astfel de abonament). - ldh80 a scris:
- Acum ca ar fi fost poate mai bine ca o astfel de rama sa fi fost achizitionata din productia interna, sau CFR SA Infrastructura sa fi comandat la cei de la Softrans Craiova realizarea unei astfel de rame, este adevarat!
A fost inclusă în contractul de semnalizare, nu e luată separat. Era de aşteptat ca cine montează ERTMSul să aducă şi trenul de verificare. Chiar dacă ar fi fost comandat separat, un astfel de tren depăşeşte cu mult cei 130.000 euro sub care se pot cumpăra produse prin negociere directă, deci ar fi trebuit scos la licitaţie. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Oct 2016, 13:18 | |
| - ldh80 a scris:
- Aceea rama electrica (de fapt hibrida) noua, care a fost achizitionata din Franta, a fost achizitionata de catre CFR-SA Infrastructura (si nu de catre SNTFC-CFR-Calatori), si a fost achizitionata cu unicul scop de a fi montate in ea anumite echipamente, pentru verificarea si testarea tronsoanelor reabilitate sau care vor fi reabilitate pe M200 si M300.
Acum ca ar fi fost poate mai bine ca o astfel de rama sa fi fost achizitionata din productia interna, sau CFR SA Infrastructura sa fi comandat la cei de la Softrans Craiova realizarea unei astfel de rame, este adevarat!
Probabil cei de la Softronic ar fi putut realiza o astfel de rama noua de verificare a caii, cu acceleasi performante tehnice ca si cea importata din Franta. Ce pregatire au cei de la Softronic in semnalizare ?Nu cred ca cei de la Softronic pot realiza asa ceva cei tot ii ridicati atata in sus de parca au descoperit America |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Oct 2016, 13:22 | |
| Si de exemplul o firma romaneasca nu putea monta ERTMS-ul ? De exemplul cei de la ISAF cred ca puteau face acest lucru! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Oct 2016, 13:25 | |
| - ldh80 a scris:
- Si de exemplul o firma romaneasca nu putea monta ERTMS-ul ? De exemplul cei de la ISAF cred ca puteau face acest lucru!
ISAF au facut si ei ceva dar nu cred ca sunt autorizati pentru asa ceva |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Oct 2016, 14:10 | |
| Comunicat de presa CFR SA: <CFR SA – rezultate financiare realizate în primele 8 luni ale acestui an
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA îşi menţine trendul ascendent şi politica de dezvoltare lansată în acest an. Exerciţiul financiar preliminar al companiei indică un rezultat brut de 227 mil.pe primele 8 luni ale anului 2016, evoluţie pozitivă care se va menţine până sfârşitul anului 2016. Veniturilepreliminate pentru închiderea anului 2016 sunt estimate la valoarea de 2,65 mld. lei. La ora actuală, compania nu înregistrează datorii la bugetul de stat, la bugetele locale şi nici datorii rezultate din activitatea curentă a companiei, iar prin măsurile operaţionale implementate arieratele comerciale s-au redus la 97,4 mil. lei în primele 8 luni ale anului, printr-o comparaţie cu anii anteriori când valoarea arieratelor ajungea la 1 mld. lei. Prin programul de redresare economico-financiară, compania şi-a achitat obligaţiile pe termen scurt şi mediu şi a asigurat din surse proprii lucrări de reparaţii şi investitii în infrastructură feroviară, lucrări care au contribuit la reducerea considerabilă a numărului de restricţii de viteză pe întreaga reţea de cale ferată, de la 596 de restricţii de viteza înregistrate în anii anteriori, la 187 de restricţii la nivelul anului 2016.
La capitolul investiţii, în prima jumătate a acestui an s-a înregistrat o creştere a graficului de implementare, portofoliul companiei depăşind anul acesta 400 de proiecte care vizează reabilitarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare, îmbunătăţirea capacităţilor de exploatare şi a calităţii transportului şi creşterea gradului de siguranţă în traficul feroviar.
Plăţile directe pentru lucrări efectuate în cadrul proiectelor finanţate din fonduri europene au depăşit valoarea de 740 mil. de lei (ceea ce indică un grad de absorbţie estimat de 72% realizat pe primele 8 luni ale anului 2016). La următoarea rectificare bugetară, CFR SA estimează necesitatea suplimentării bugetului de finanţare a acestor proiecte, fiind create premisele ca până la sfârşitul anului 2016 gradul de absorbţie să depăşească pragul de 100%.
Investiţiile totale alocate pentru aceste proiecte se ridică la aproximativ 22 de miliarde de lei (4,7 mld euro), sursele financiare fiind asigurate din fonduri externe, de la bugetul de stat şi din surse proprii. Eficientizarea activităţii economice a companiei, care vizează creşterea veniturilor şi redimensionarea cheltuielilor, precum şi integrarea infrastructurii feroviare naţionale în reţeaua europeană sunt pricipalii factori care au influenţat pozitiv strategia de dezvoltare şi modernizare a companiei în acest an şi reorientarea ei către clienţii săi, operatorii feroviari. „Prin definitivarea strategiei de dezvoltare a companiei şi măsurile economico-finaciare implementate reconsolidăm practiv activitatea de bază a CFR SA. Principalii factori care influenţează acest trend pozitivsunt realinierea activelor existente la ora actuală pe piaţa de transport, reducerea datoriilor şi a creanţelor, eficientizarea structurii de personal şi optimizarea managementului. Cu o astfel de abordare CFR SApoate recupera într-un timp relativ scurt decalajele create de lipsa de investiţii în infrastructură din anii anteriori şi îşi va exercita în mod corespunzător rolul de coordonator al activităţii transportului feroviar, aşa cum se întâmplă în toate companiile similare europene”, a declarat Marius Chiper directorul general al CFR SA.
Vă reamintim de asemenea faptul că,în prima jumătate a acestui an, CFR SA a finalizat 6 mari proiecte de investiţii, în valoare totală de 1,32 mld. lei, iar în execuţie în acest moment sunt lucrările de reabilitare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare, în valoare totală de 7,04 mld. lei. Au fost de asemenea lansate 58 proiectenoi de investiţii, în valoare totală de 12,61 mld. lei, iar restul de 336 de proiecte au fost prioritizate la nivelul celor 8 regionale de cale ferată, valoarea totală alocată fiind de 1,03 mld. lei.> |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11399 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Oct 2016, 19:16 | |
| - Adrian78 a scris:
- Poftim cultura niste rahati de ziaristi pana la urma ce are swla cu prefectura
http://www.micapi.ro/articole/actualitate/tehnocratii-cumpara-trenuri-din-franta-desi-au-softronic-ul-la-craiova.html nu auzisem de micapi pana acum. am cautat pe net si am vazut ca sunt unii din Craiova cu o orientare clara pro-PSD ideea nu era ca putea face si Softronic asa ceva,ci trebuie sa se inteleaga ca tehnocratii fac numai rele |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Oct 2016, 19:35 | |
| Era un comentariu acolo, vad ca l-au sters.
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Oct 2016, 01:33 | |
| Astra Arad :
http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-21350807-grup-american-cumpara-75-din-actiunile-companiei-care-detine-fabrica-vagoane-arad-dupa-tranzactie-60-milioane-euro.htm
Ce vrea CFR MARFA:
http://clubferoviar.ro/cfr-marfa-interesata-sa-se-alature-rutei-trans-caspice-de-transport-international/ |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Oct 2016, 07:37 | |
| Acuma... ca tehnocratii (unii) sunt incompetenti - asta se vede din avion.
Am avut surpriza sa il vad recent pe insusi ministrul Transporturilor intr-un clip cu intrebari si raspunsuri...cica un exercitiu de transparenta. Era intrebat strict de CFR Calatori si el raspundea ca da, dar exista si Regiotrans si privatii, cu ei ce facem. Una era intrebat si alta raspundea. Se vedea ca nu stapaneste domeniul si ii dadea cu lozinci ca sa devenim competitivi, ca spatiul feroviar unic european etc Nimic concret - numai balarii. Oricum omul nici nu a apucat sa vada cu ce se mananca domeniul asta ca in cateva zile va demisiona si se va dedica unui post de deputat la alegerile din Decembrie...
Deci ce speranta sa avem, cu asemenea personaje? Cand nu sunt puse pe distrus sunt complet pe dinafara sistemului pe care vezi doamne il pastoresc. Bine ca nu s-a apucat sa faca rau - daca tot nu se pricep, oamenii astia ar face bine sa ii lase in pace macar pe cei care mai stiu cate ceva. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Oct 2016, 09:06 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Astra Arad :
http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-21350807-grup-american-cumpara-75-din-actiunile-companiei-care-detine-fabrica-vagoane-arad-dupa-tranzactie-60-milioane-euro.htm E vorba de Astra Rail, producătorul de vagoane de marfă, nu de Astra Vagoane Călători. Dar se pare că ,,presa" nu face diferenţa asta. _________________ :TTT:
|
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Vin 14 Oct 2016, 09:47 | |
| https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiO78ac2dnPAhWB1ywKHS_aC3AQqQIIQTAA&url=http%3A%2F%2Fwww.digi24.ro%2Fstiri%2Factualitate%2Fevenimente%2Fun-avion-tarom-a-fost-intors-din-drum-dupa-15-minute-de-la-decolare-587900&usg=AFQjCNE2SP3ifSjbdwuYzlOX1H5WXbcMFA |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Oct 2016, 12:07 | |
| http://www.pressalert.ro/2016/10/firma-care-detine-fabrica-de-vagoane-de-la-arad-fuziune-de-zeci-de-milioane-de-euro-cati-angajati-va-avea-noul-consortiu/#comment-208071 |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Oct 2016, 13:54 | |
| Partea mai relevantă mi se pare alta: compania-mamă are sediul în Olanda. Climatul economic din România e atât de ostil, încât orice investiție cât de cât serioasă trebuiie să aparțină unei firme cu sediul în afara țării. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Oct 2016, 16:23 | |
| Olanda este un fel de paradis fiscal, are taxe şi impozite mult mai mici. _________________ :TTT:
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Oct 2016, 20:36 | |
| E exagerat să vorbim de paradisuri fiscale în Uniunea Europeană. Dacă Olanda sau Luxemburg ar fi paradisuri fiscale, cine ar mai avea nevoie de Gibraltar sau de Insulele Virgine Britanice? Problema e că românii au ajuns să-și înființeze firme până și în Bulgaria, atât e de mare ostilitatea față de antreprenoriat în România. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |