|
| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
+57matei vulcan allred madalin98 get. Katalin4653 marius664 riciu Spartan1948 Sabik miguel1975 alex.barac.5 ets2oltromânia Livius0202 Cris_Cr laur 133 bobi Vitosa ciprian71 ECata Luna didinul theblackstigx CristianSM Andrei Andras DUAL laurentzu Norbi AndiCFR Ikarus99 92Dragos IonutCFR2009 AndreiSV Ovidiu Andrei neluadi Rarau cristy79 cardinal Simo1971 Nesebar billy752-istu razvan - trenuri cfr500 AeroX mielutu zburator dan tm Adrian78 Florin-ICE CristyanC florin94 Dr2005 cristi ar Katalyn qew00 Adirmvl Andrey_tm ALEXCFR mariuscfrbucuresti 61 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8746 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 07 Sept 2016, 19:58 | |
| |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11198 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 08 Sept 2016, 01:36 | |
| Din 15 septembrie revin vagoanele de clasa 1-a pe trenurile IR 1621/1622 Buc.Nord-Brasov-Sibiu-Timisoara si retur.
|
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3520 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 08 Sept 2016, 14:36 | |
| E bine ca se reintroduce vagonul de cl. 1 la 1621/1622. Adevarul este ca era solicitat.
La fel si la 1693, era plin pana la Severin cl. 1. Dar si pana la capat Timisoara mai avea calatori. Unul din motive fiind timpul de parcurs foarte lung si marile intarzieri. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11198 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 08 Sept 2016, 15:16 | |
| Nu este nicio tragedie cu acel vagon de clasa 1-a stim cu toti cine merge in ziua de azi la clasa 1-a iar daca era solicitat gaseau ei alta solutie pentru 1991/1992 si nu luau vagoanele de clasa 1-a de pe 1621/1622 plus ca la acest tren diferenta intre 30-76 si 22-96 e doar la numarul de locuri si atat confortul fiind la fel. Era o treaba daca la clasa 2-a aveai salon de 84 locuri iar la clasa 1-a acest 30-76. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 08 Sept 2016, 19:50 | |
| Astăzi 1621 aproape 70 % grad de ocupare la Radna si Transilvania dinspre Arad era ocupat 40-50% la Ilia niciodată nu l-am văzut asa |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6769 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 08 Sept 2016, 22:19 | |
| - Katalyn a scris:
- Nu este nicio tragedie cu acel vagon de clasa 1-a stim cu toti cine merge in ziua de azi la clasa 1-a
La modul general da, insa am ramas socat cand am mai auzit pe la casele de bilete (Buc. Nord) oameni care cer bilete intregi la clasa 1 pentru Timisoara ... in sensul ca e greu de crezut ca s-ar incumeta cineva, dar e curios faptul daca si-ar mai lua vreodata dupa ce parcurg calatoria in cosmos pana la Timisoara. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 08 Sept 2016, 22:36 | |
| Sint citeva categorii care merg la clasa I-a din ce am remarcat in jurul caselor de bilete: pensionarii care toata viata au mers la clasa I-a cind avea huse albe la tetiere si ei erau un fel de nomenclaturisti, apoi mai sint un fel de personaje care nu au mai mers de 20 de ani cu trenul si intimplator au nevoie sa plece cu trenul undeva isi iau la I-a indiferent de distanta si am mai vazut in gara in Bucuresti Nord calatori care nu au prins loc la clasa a II-a si au cerut repede la clasa I-a.
Cu voia dvs. la clasa I-a fara legatura cu clasele de bilete mai circula casta feroviarilor. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11198 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 08 Sept 2016, 22:46 | |
| De cand merg cu trenul sau am fost la casele de bilete o singura data am prins o doamna cerand din PL.Vest la clasa 1-a la un Rapid pana la Sinaia mergea la o sedinta atat si nimic altceva si vorba aia merg cu trenul singur din clasa IV-a adica de la varsta de 11 ani. |
| | | CristyanC
Numarul mesajelor : 153 Varsta : 36 Localizare : Hunedoara Reputatie : 3420 Data de inscriere : 01/01/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 09 Sept 2016, 11:21 | |
| IR 1836 Cluj Napoca-Simeria-Petrosani-Craiova-Videle -Bucuresti Nord are in compunere doua vagoane seria 20-83 plus un vagon 20-49-255 care circula inchis.Vagonul va fi dus pana la Bucuresti Nord.
|
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3520 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 09 Sept 2016, 11:51 | |
| - dan tm a scris:
- Sint citeva categorii care merg la clasa I-a din ce am remarcat in jurul caselor de bilete: pensionarii care toata viata au mers la clasa I-a cind avea huse albe la tetiere si ei erau un fel de nomenclaturisti, apoi mai sint un fel de personaje care nu au mai mers de 20 de ani cu trenul si intimplator au nevoie sa plece cu trenul undeva isi iau la I-a indiferent de distanta si am mai vazut in gara in Bucuresti Nord calatori care nu au prins loc la clasa a II-a si au cerut repede la clasa I-a.
Cu voia dvs. la clasa I-a fara legatura cu clasele de bilete mai circula casta feroviarilor. Mai pot adauga si pe aceia care prefera sa aibe mai mult spatiu la picioare sau scaune ceva mai comode pentru drumuri lungi (extrem de lungi pe reteaua CFR). 10 ore pt Brasov-Timisoara cu IR 1621, sau 12 ore pt. Bucuresti-Timisoara cu IR 1693, este mai mult decat obositor pentru anumite varste. Exista si categoria de calatori ocazionali, a celor care au treaba cu aeroporturile, mai ales Otopeniul. Si daca exista disponibil financiar si acestia prefera sa achite tariful de cl. 1. De aceea salutam revenirea clasei 1 pe IR 1621/1622 si ar fi de dorit si inapoi la IR 1693/1692. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 09 Sept 2016, 21:17 | |
| Azi l-am vazut pe 1766 la plecare din Gara de Nord. Grupa de Botosani nu mai era cu vagoane 20 49 200, trenul era ,,clasic" toate vagoanele 20 49 0XX, in schimb era sosit 1837 cu 3 vagoane 20 49 200 si clasa I un vagon 30 76 daca am vazut bine. De asemenea 73-2 avea iarasi WLAB de la MAV. |
| | | Ovidiu Andrei
Numarul mesajelor : 3 Reputatie : 3004 Data de inscriere : 09/09/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam 10 Sept 2016, 09:09 | |
| Compunerea unor trenuri Ir 1793 Automotor Desiro IR 1621 21-70 21-70 84-96 21-70(Timisoara N)20-76 20-76(Brasov) Ir 473 ISTER 70-91 71-70 40-31 89-76 10-90 21-76 20-83 Ir 1981 21-76 21-86 10-90 21-76 20-83 Ir 1594 21-76 10-70 21-76 21-87 21-76 9xx ir 1597 20-49 20-76 20-76 20-76 20-76 ir 1691 21-76 89-87 21-76 10-70 21-76 ir 1593 21-76(Buc N)21-76 10-90 21-76 21-76 21-76
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11198 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam 10 Sept 2016, 10:07 | |
| IR 1636 : 21-76, 21-76 + 20-83, 19-83, 20-83, 20-83, 20-83. IR 1732 : 20-83, 19-83, 20-83. IR 1632 : 20-83, 20-83, 84-83, 10-90, 20-83. IR 1621 : 21-70, 21-70, 84-96, 21-70 + 20-76, 20-76. IR 1934 : 20-49, 19-55, 20-49, 89-87, 71-31, 44-31, 40-31, 71-31. R 3003 : 20-55, 19-80, 20-55, 20-55, 20-55.R R 14034 : 2 rame RIO. R 14031 : 2 rame RIO.
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Sam 10 Sept 2016, 10:51, editata de 1 ori |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7376 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam 10 Sept 2016, 10:09 | |
| - dan tm a scris:
- Azi l-am vazut pe 1766 la plecare din Gara de Nord.
Grupa de Botosani nu mai era cu vagoane 20 49 200, trenul era ,,clasic" toate vagoanele 20 49 0XX, in schimb era sosit 1837 cu 3 vagoane 20 49 200 si clasa I un vagon 30 76 daca am vazut bine. De asemenea 73-2 avea iarasi WLAB de la MAV. 30-76 din 1837/1838 are mai nou statia de domiciliu Iasi. E mai bine fara 20 49 200 pe Botosani pentru ca mirosul de la toaleta vine in tot vagonul si climatizarea nu prea functioneaza. Oricum CFR ar trebui sa mai modernizeze vagoane in 20-49 0xx. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11198 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 11 Sept 2016, 10:58 | |
| Sambata 10 septembrie :
IR 1636 : 21-76, 21-76 + 20-83, 19-83, 20-83, 20-83, 20-83. IR 1621 : 21-70, 21-70, 84-96, 21-70 + 20-76, 20-76. IR 1937 : 20-83, 19-83, 20-83, 20-83, 20-83. IR 1936 : 21-76, 21-76 + 20-83, 20-83, 20-83, 19-83, 20-83. IR 1635 : 20-83, 20-83, 20-83, 19-83, 20-83. IR 1622 : 21-70, 84-96, 21-70, 21-70 + 20-87, 20-87.
Duminica 11 septembrie :
IR 1631 : 21-87, 21-87, 19-83, 83-76, 21-86 + 21-76, 21-76, 21-76, 21-76. IR 1636 : 20-83, 19-83, 20-83, 20-83, 20-83. IR 1621 : 21-70, 21-70, 84-96, 21-70 + 20-76, 20-76. IR 1936 : 20-83, 20-83, 20-83, 19-83, 20-83. IR 1937 : 20-83, 19-83, 20-83, 20-83, 20-83. IR 1732 : 20-83, 19-83, 20-83. R 11034 : 3 etajate. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |